Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79710000-4 охоронні послуги (охорона парків)
Очікувана вартість
11 000 000,00 UAH
UA-2024-12-12-017916-a ● d610b9fd0a20453fbef20f6f1ee1f33d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК КУЛЬТУРИ І ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38658739 |
Місцезнаходження: | 50069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Вільної Ічкерії 12, кімн. 206 |
Контактна особа: |
Світлана Бонько +380990556383 parkbhmelnitskogo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2024 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2024 15:45 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2024 15:45 |
Очікувана вартість: | 11 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (надається у складі тендерної пропозиції), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. 2.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 330 000,00 грн. (триста тридцять тисяч гривень 00 коп.). 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.4. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. 2.5. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс або інше, яким накладено кваліфікований електронний підпис (або електронний підпис), або за допомогою якого замовник може перевірити накладення кваліфікованого електронного підпису (або електронного підпису). При цьому зазначений у тексті банківської гарантії пiдписант має спiвпадати з пiдписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис (або електронний підпис). Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи банку-гаранта, яка підписує банківську гарантію. 2.6. Реквізити Замовника: КП «Парк КіВ ім.Б. Хмельницького» КМР 50069 м. Кривий Ріг, вул. Вільної Ічкерії 12 к.206 IBAN: 388201720344370007000085575 УДКСУ у м.Київ МФО № 820172 ЄДРПОУ № 38658739 Директор Катриченко Роман Володимирович |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 330000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
охорона парків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, згідно переліку об'єктів благоустрою
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2024 10:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2024 10:48 |
ТД нова редакція.docx | |
13 грудня 2024 10:48 |
Додаток 1 нова редакція.docx | |
13 грудня 2024 10:48 |
Лист ЗдТД .docx | |
12 грудня 2024 16:11 |
Додаток 3 .docx | |
12 грудня 2024 16:11 |
ТД.doc | |
12 грудня 2024 16:11 |
Додаток 2.doc | |
12 грудня 2024 16:11 |
Додаток 1.docx |
13 грудня 2024 10:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 грудня 2024 10:48 |
ТД нова редакція.docx
|
|||
13 грудня 2024 10:48 |
Додаток 1 нова редакція.docx
|
|||
13 грудня 2024 10:48 |
Лист ЗдТД .docx
|
|||
12 грудня 2024 16:11 |
Додаток 3 .docx
|
|||
12 грудня 2024 16:11 |
ТД.doc
|
|||
12 грудня 2024 16:11 |
Додаток 2.doc
|
|||
12 грудня 2024 16:11 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Добровільна сертифікація_собаки_ЕБГ з повним грошовим покриттям_інше
Дата подання: 16 грудня 2024 17:16
Дата відповіді: 17 грудня 2024 10:16
Шановний Замовник!
Ви з року в рік прописуєте тендерну документацію під одного учасника ТОВ "АБ АВАНПОСТ-1".
Надання Сертифікатів ISO багаторазово успішно оскаржувалися в АМКУ, оскільки, сертифікація в Україні є ДОБРОВІЛЬНОЮ й Замовник не має права вимагати документів, які не передбачені чинним законодавством України для учасників.
Наші представники не разу не бачили хочя б одну службову собаку охорони в парках Замовника. Крім того, Замовник штучно, вимагаючи грошове покриття ЕБГ 33000,00 грн., звужує коло потенційних учасників, оскільки, під час воєнного стану в Країні багато учасників, які змогли б надати послуги з охорони Вашіх парків, не мають вільних грошей в обсязі 330000,00 грн., тому що всі всі вільні кошти (як потрібно) перераховуються на потреби Збройних Сил України..
Вимагаємо видалити зазначені дискримінаційні вимоги з Вашої тендерної документації.
Аналізуючі Ваші попередні закупівлі, бачимо, наочну зацікавленість Замовника в тому, щоб на торги прийшов саме один пролоббійований Замовником учасник, зазначений вище. З відповіддю просимо не зволікати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник закупівлі з метою документального підтвердження надає у складі тендерної пропозиції чинні сертифікати видані органами сертифікації (або органом з оцінки відповідності), які підтверджують відповідність послуг, які планує надавати учасник вимогам ДСТУ. Подібну сертифікацію може пройти будь-який учасник, звернувшись до органів сертифікації на свій вибір. Щодо законодавства, замовник так само як і учасник керується Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови №1178 щодо Особливостей здійснення закупівель. Виходячи з цього та зважаючи на ч. 5. ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Таким чином, враховуючи все вищезазначене, якщо учасник проводить свою діяльність згідно чинного законодавства України, та надає послуги згідно предмета закупівлі якісно, вчасно та прозоро, для такого учасника не буде ніяких труднощів отримати вищезазначені сертифікати та підтвердити відповідність послуг, що надає учасник, вимогам ДСТУ. Зазначаючи можливість звернення до органу оскарження з приводу цієї вимоги, учасник навмисно спотворює процедуру проведення відкритих торгів та ставить під сумнів власну відповідність вимогам чинного законодавства.
Включення до тендерної документації вимоги щодо наявності службових собак обумовлено необхідністю забезпечення достатнього рівня безпеки на об’єктах, що охороняються. Службові собаки є додатковим елементом посилення фізичної охорони, зокрема для виявлення порушників або недопущення їх до охоронюваної території, запобіганню несанкціонованого доступу до об’єктів замовника, а також для оперативного реагування у надзвичайних ситуаціях. Слід зазначити, що тендерна документація передбачає подання підтверджуючих документів щодо наявності службових собак, що в свою чергу дозволяє забезпечити об’єктивний підхід до відбору учасників. Той факт, що представники окремих суб’єктів не мали змоги особисто спостерігати службових собак під час надання послуг, не є доказом їх відсутності під час надання охоронних послуг та не є достатньою підставою для виключення такої вимоги з тендерної документації. Вимога сформульована відповідно до потреб Замовника та діючого законодавства.
Щодо електронної банківської гарантії з повним грошовим покриттям. Вимога надання банківської гарантії у розмірі 330 000,00 грн обґрунтована необхідністю забезпечення фінансової стабільності з боку потенційного постачальника послуг. Умови торгів вимагають залучення лише тих учасників, які можуть гарантувати надання якісних послуг у визначені строки та обсяги. Наголошуємо, що електронна банківська гарантія є поширеним інструментом забезпечення виконання зобов’язань у державних закупівлях. Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає можливість встановлення таких гарантій задля мінімізації ризиків для Замовника. Потреба у гарантії виникає для забезпечення добросовісної конкуренції та зменшення ймовірності порушення договорів.
Щодо твердження про зацікавленість у конкретному учаснику. Вимоги тендерної документації розроблені з урахуванням об’єктивних потреб Замовника та вимог чинного законодавства. Усі положення сформульовані таким чином, щоб забезпечити недискримінаційний доступ до участі у торгах.
Зазначаємо, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний дотримуватись принципів добросовісної конкуренції, прозорості та недискримінації. Під час підготовки документації забезпечено публічність і рівні умови участі для всіх потенційних учасників.
Критерії, викладені у тендерній документації, мають на меті забезпечити якісне виконання послуг охорони, мінімізувати ризики для Замовника та гарантувати безпеку об’єктів. Висловлені у зверненні претензії не мають достатнього обґрунтування для внесення змін до умов тендерної документації.
Звертаємо увагу, що такі твердження збоку потенційного учасника, без відповідних доказів є необґрунтованими та розцінюються як спроба тиску на Замовника з метою змінити об’єктивні вимоги до учасників. Це, у свою чергу, може знизити якість надання послуг і створити ризики для забезпечення охорони об’єктів. У зверненні міститься непрямий тиск на Замовника із закликами змінити об’єктивно сформовані критерії, що відповідають специфіці закупівлі. Такі дії є неконструктивними, оскільки пропоновані зміни спрямовані не на покращення умов тендеру, а на їх пом’якшення. Зниження критеріїв якості суперечить інтересам Замовника, адже послуги охорони повинні виконуватися виключно професійними та ресурсно забезпеченими суб’єктами. Вимоги тендерної документації мають на меті об’єктивний відбір учасників, здатних гарантувати належний рівень охорони в умовах підвищеної відповідальності. Зниження вимог негативно вплине на ефективність виконання договорів і створить загрозу для безпеки об’єктів. Вимоги тендерної документації сформовані з урахуванням специфіки предмета закупівлі, вимог законодавства та інтересів Замовника. Спроби вплинути на ці вимоги шляхом необґрунтованих звернень розцінюються як тиск, спрямований на зниження стандартів якості послуг.
Включення до тендерної документації вимоги щодо наявності службових собак обумовлено необхідністю забезпечення достатнього рівня безпеки на об’єктах, що охороняються. Службові собаки є додатковим елементом посилення фізичної охорони, зокрема для виявлення порушників або недопущення їх до охоронюваної території, запобіганню несанкціонованого доступу до об’єктів замовника, а також для оперативного реагування у надзвичайних ситуаціях. Слід зазначити, що тендерна документація передбачає подання підтверджуючих документів щодо наявності службових собак, що в свою чергу дозволяє забезпечити об’єктивний підхід до відбору учасників. Той факт, що представники окремих суб’єктів не мали змоги особисто спостерігати службових собак під час надання послуг, не є доказом їх відсутності під час надання охоронних послуг та не є достатньою підставою для виключення такої вимоги з тендерної документації. Вимога сформульована відповідно до потреб Замовника та діючого законодавства.
Щодо електронної банківської гарантії з повним грошовим покриттям. Вимога надання банківської гарантії у розмірі 330 000,00 грн обґрунтована необхідністю забезпечення фінансової стабільності з боку потенційного постачальника послуг. Умови торгів вимагають залучення лише тих учасників, які можуть гарантувати надання якісних послуг у визначені строки та обсяги. Наголошуємо, що електронна банківська гарантія є поширеним інструментом забезпечення виконання зобов’язань у державних закупівлях. Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає можливість встановлення таких гарантій задля мінімізації ризиків для Замовника. Потреба у гарантії виникає для забезпечення добросовісної конкуренції та зменшення ймовірності порушення договорів.
Щодо твердження про зацікавленість у конкретному учаснику. Вимоги тендерної документації розроблені з урахуванням об’єктивних потреб Замовника та вимог чинного законодавства. Усі положення сформульовані таким чином, щоб забезпечити недискримінаційний доступ до участі у торгах.
Зазначаємо, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний дотримуватись принципів добросовісної конкуренції, прозорості та недискримінації. Під час підготовки документації забезпечено публічність і рівні умови участі для всіх потенційних учасників.
Критерії, викладені у тендерній документації, мають на меті забезпечити якісне виконання послуг охорони, мінімізувати ризики для Замовника та гарантувати безпеку об’єктів. Висловлені у зверненні претензії не мають достатнього обґрунтування для внесення змін до умов тендерної документації.
Звертаємо увагу, що такі твердження збоку потенційного учасника, без відповідних доказів є необґрунтованими та розцінюються як спроба тиску на Замовника з метою змінити об’єктивні вимоги до учасників. Це, у свою чергу, може знизити якість надання послуг і створити ризики для забезпечення охорони об’єктів. У зверненні міститься непрямий тиск на Замовника із закликами змінити об’єктивно сформовані критерії, що відповідають специфіці закупівлі. Такі дії є неконструктивними, оскільки пропоновані зміни спрямовані не на покращення умов тендеру, а на їх пом’якшення. Зниження критеріїв якості суперечить інтересам Замовника, адже послуги охорони повинні виконуватися виключно професійними та ресурсно забезпеченими суб’єктами. Вимоги тендерної документації мають на меті об’єктивний відбір учасників, здатних гарантувати належний рівень охорони в умовах підвищеної відповідальності. Зниження вимог негативно вплине на ефективність виконання договорів і створить загрозу для безпеки об’єктів. Вимоги тендерної документації сформовані з урахуванням специфіки предмета закупівлі, вимог законодавства та інтересів Замовника. Спроби вплинути на ці вимоги шляхом необґрунтованих звернень розцінюються як тиск, спрямований на зниження стандартів якості послуг.
Уточнення
Дата подання: 16 грудня 2024 18:53
Дата відповіді: 17 грудня 2024 10:13
Шановний Замовник. Чи вірно слід розуміти, що на підтвердження працівників учасник может надати повідомлення про прийняття або додаток (під додатком слід розуміти додаток 4ДФ?)
Відповідь: Шановний учасник. На підтвердження інформації вказаної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник може надати скановані оригінали або завірені копії повідомлень про прийняття працівника на роботу (не менше ніж 50 працівників учасника) у разі якщо працівників учасника було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунку сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, або додаток 4ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за останній звітній період.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2024 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-БЕЗПЕКА" |
10 889 395,20
UAH з ПДВ
|
10 834 395,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1" |
10 941 580,80
UAH з ПДВ
|
10 886 580,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" |
10 993 766,40
UAH з ПДВ
|
10 938 766,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-БЕЗПЕКА" #42952178 |
Переможець |
10 834 395,00
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2024 16:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 грудня 2024 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2025 13:07
|
ду1_compressed.pdf | зміни до договору |
03 січня 2025 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2025 12:33
|
1_compressed (1).pdf | укладений |
03 січня 2025 12:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |