Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
1 127 392 500,00 UAH
UA-2024-12-12-002304-a fd18d511b39a412a9bba7c73ccc57c16
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2024 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2024 00:00
Початок аукціону: 25 грудня 2024 13:30
Початок аукціону: 25 грудня 2024 13:30
Очікувана вартість: 1 127 392 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 636 962,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 11273925 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


N-02-02-01-000-0005

N-02-02-01-000-0005

Місце поставки – Україна
Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) – 39 тис. к-тів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39000 комплект
Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2025
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 11273925 UAH
Форма підтвердження: документ
13 грудня 2024 14:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2024 13:58
Закупівля 1_Ростовка_Бронежлет_модульний_1-5.xlsx
12 грудня 2024 09:46
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
12 грудня 2024 09:46
eng_bronya.pdf
12 грудня 2024 09:46
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
12 грудня 2024 09:46
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
12 грудня 2024 09:46
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
12 грудня 2024 09:46
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі (1).docx
12 грудня 2024 09:46
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
12 грудня 2024 09:46
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
12 грудня 2024 09:46
ts_bronuzelet_modulniy.pdf
12 грудня 2024 09:46
Додаток № 8 Проект договору.docx
12 грудня 2024 09:46
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
12 грудня 2024 09:46
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
12 грудня 2024 09:46
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
13 грудня 2024 14:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2024 09:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2024 13:58
Закупівля 1_Ростовка_Бронежлет_модульний_1-5.xlsx
12 грудня 2024 09:46
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
12 грудня 2024 09:46
eng_bronya.pdf
12 грудня 2024 09:46
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
12 грудня 2024 09:46
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
12 грудня 2024 09:46
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
12 грудня 2024 09:46
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі (1).docx
12 грудня 2024 09:46
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
12 грудня 2024 09:46
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
12 грудня 2024 09:46
ts_bronuzelet_modulniy.pdf
12 грудня 2024 09:46
Додаток № 8 Проект договору.docx
12 грудня 2024 09:46
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
12 грудня 2024 09:46
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
12 грудня 2024 09:46
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розміри виробів
Дата подання: 12 грудня 2024 12:14
Дата відповіді: 13 грудня 2024 13:59
Доброго дня. Надайте, будь ласка, розмірну сітку. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. До Оголошення внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-12-12-002304-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:39243307
Дата подання: 03 січня 2025 18:12
Оскарження рішення
Наше підприємство є учасником процедури закупівлі за оголошенням № UA-2024-12-12-002304-a.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що під час оцінки пропозиції ТОВ «Фортеця захист» та визнання даної компанії переможцем, Замовником було застосовано дискримінаційний підхід та нерівне ставлення до учасників, а визначення переможця проведено упереджено, що дає підстави вважати про наявність зловживань з боку Замовника, з наступних підстав:

1. Відповідно до п. 2 Додатку №4 Оголошення Замовника для підтвердження наявності фінансової спроможності, Учасник повинен подати у складі пропозиції фінансову звітність за 2023 рік або останній проміжний період 2024 року з підтвердженням про надання фінансового звіту до державних органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції № 2), відповідно до якої наявний дохід (виручка) за 2023 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини).
Такою фінансовою звітністю для юридичних осіб є фінансова звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати».
У разі, якщо учасник є нерезидентом України, дозволяється надання документів, які є аналогічними до зазначених вище, передбачених відповідно до вимог законодавства країни нерезидента.
У випадку, якщо учасник закупівлі представляє інтереси виробника, дозволяється надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям з боку такого виробника. У такому випадку, учасник повинен у складі пропозиції надати належним чином завірений документ про представництво виробника.
Учасник ТОВ «Фортеця захист» у складі своєї пропозиції надало документи, що є представником виробника – нерезидента ТОВ Масада Армор Сой (Ізраїль).
Для забезпечення гармонізації фінансової звітності 29 червня 1973 р. було створено Комітет із Міжнародних стандартів бухгалтерського обліку на основі угоди професійних організацій бухгалтерів Австралії, Великобританії, Ірландії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Мексики, США, Франції та Японії. За роки діяльності Комітету було видано більше 40 міжнародних стандартів бухгалтерського обліку. Аналіз зарубіжної практики складання фінансової звітності показав, що на відміну від вимог національного законодавства щодо складу обов'язкових форм фінансової звітності у низці країн її структура має або дещо спрощений вигляд, або, навпаки, розширений.
Звіт про прибутки та збитки (звіт про фінансові результати) є ключовим фінансовим документом, що відображає доходи, витрати та чистий прибуток або збиток підприємства за певний період. В Ізраїлі, як і в інших країнах, компанії зобов'язані складати та подавати такі звіти відповідно до національних стандартів бухгалтерського обліку та міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS).
Таким чином, до складу обов'язкових елементів фінансової звітності Ізраїлю включають:
– баланс;
– звіт про прибутки і збитки.
Саме баланс та звіт про прибутки і збитки є аналогічними Балансу та Звіту про фінансові результати в Україні. Звітний період рік, подання проміжної звітності не передбачено.
Таким чином на підтвердження наявності фінансової спроможності ТОВ «Фортеця захист» у складі пропозиції повинно було подати наступні документи:
Баланс та Звіт про фінансові результати ТОВ «Фортеця захист» з доказами їх подання до органів ДПС України за 2023 рік або останній проміжний період 2024 року, відповідно до якої наявний дохід (виручка) за 2023 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини)
або
Баланс та Звіт про прибутки і збитки ТОВ Масада Армор Сой (Ізраїль) з доказами їх подання до органів податкової адміністрації Ізраїлю за 2023 рік або останній проміжний період 2024 року, відповідно до якої наявний дохід (виручка) за 2023 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини).
У складі пропозиції ТОВ «Фортеця захист» на підтвердження фінансової спроможності було подано Фінансову звітність ТОВ «Масада Армор Сой» станом на 30 червня 2024 року (неаудована), яка не є аналогом фінансової звітності, подання якої вимагає Замовник та не містить доказів її подання до податкової адміністрації. По суті це є аудиторським висновком на замовлення ТОВ «Масада Армор Сой».
Крім того, у складі пропозиції ТОВ «Фортеця захист» міститься лист Податкового управління Ізраїлю щодо порядку надання відстрочки для подання звітності за податковий 2023 рік, узгодження відстрочок представника, відповідно до якого термін подання звітів за 2023 рік відтерміновується до 31 травня 2025 року. Таким чином остання фінансова звітність, яка ТОВ «Масада Армор Сой» подавало до податкового управління Ізраїлю є звітність за 2022 рік, копія якого з доказами його подання у пропозиції ТОВ «Фортеця захист», відсутні.
Таким чином ТОВ «Фортеця захист» не виконало вимоги оголошення Замовника в частині подання у складі пропозиції фінансову звітність за 2023 рік або останній проміжний період 2024 року з підтвердженням про надання фінансового звіту до державних органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції № 2), відповідно до якої наявний дохід (виручка) за 2023 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). Або аналогічну звітність для держави Ізраїль виробника ТОВ «Масада Армор Сой».
Відповідно до п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженого Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022 року, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
30.12.2024 року Замовником за оголошенням № UA-2024-12-12-002304-a було розміщено Вимогу про усунення невідповідносте, відповідно до якої було зазначено, які документи повинні бути подані ТОВ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТ» для усунення невідповідносте, а саме:
1) Надати Форму «Цінова пропозиція» згідно з ДОДАТКОМ № 2 до Оголошення (із зазначенням країни походження товару).
2) Надати діючий сертифікат ISO 9001:2015 (виробництво та маркетинг захисних виробів, включаючи балістичні та небалістичні тканини, м’які бронежилети, тверді панелі та шоломи.
3) Надати копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на виробництво засобів індивідуального захисту. У разі, якщо відповідно до норм законодавства держави реєстрації виробника та/або держави реєстрації виробництва видача ліцензії або документа дозвільного характеру не передбачена, то учасник у складі пропозиції надає лист-роз’яснення в довільній формі від виробника запропонованого товару за підписом уповноваженої особи виробника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому мають бути вказані законодавчо обґрунтовані підстави ненадання таких документів із ПОСИЛАННЯМ на відповідні норми законодавства держави реєстрації виробника та/або держави реєстрації виробництва, згідно п. 8 Додатку №1 до Оголошення.
Вважаємо, що ТОВ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТ» не виконало вимоги Замовника та не надало протягом 24 годин з моменту публікації повідомлення про усунення невідповідносте наступні документи:
2) діючий сертифікат ISO 9001:2015 (виробництво та маркетинг захисних виробів, включаючи балістичні та небалістичні тканини, м’які бронежилети, тверді панелі та шоломи.
31.12.2024 року ТОВ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТ» було завантажено файл pdf – Довідка усунення невідповідносте фортеця масада з додатками 39 тис. Як вбачається із даного документу (сторінка 8 (переклад) та 18 (копія з оригіналу) у його складі завантажено наступний документ – Сертифікат реєстрації Системи управління якістю ISO 9001:2015 номер сертифіката 113482/A/0001/UK/En, дата закінчення дії сертифікату 21 грудня 2025 року (документ 2).
У даному сертифікаті зазначено, що для детального пояснення вище даних звертайтесь до http://www.urs-holding.com/logos-and-regulation . А також зазначено, якщо є сумніви щодо автентичності цього сертифікату, будь ласка, зверніться до головного офісу групи за адресою info@urs-certification.com
При чому, під час подання пропозиції ТОВ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТ» було завантажено копію сертифікату (документ 1) з таким самим номером та датою видачі, але із датою закінчення дії сертифікату 21 грудня 2024 року, при цьому дата перегляду у обох документах залишилася незмінною - 14.09.2023 року.
Відповідно до сертифікації системи управління ISO 9001, раз на рік провадиться нагляд за підприємством, що було сертифіковано, дата перегляду. Зазначена у сертифікатах дата перегляду 14.09.2023 року відповідає даті закінчення Документа 1 - 21.12.2024 року, та не відповідає даті закінчення Документа 2 - 21.12.2025 року, бо становить 2 роки, замість регламентованого одного. У разі, якщо припустити, що надана друга копія сертифікату (Документ 2) є дійсною, то у разі подовження терміну його дії (номер сертифіката та дата його видачі один і той самий, тож це може бути лише продовження) такому продовженню передував нагляд і тоді у Документі 2 дата перегляду була б зазначена інша.
Всі ці неточності у Документі 1 та Документі 2 дають підстави для підозри наявності у даних документах ознак їх підроблення.
З метою перевірки належності Документа 1 та Документа 2 необхідним є перевірка сертифікатів за зазначеним на них посиланням. Але дане посилання є недіючим.
В свою чергу орган сертифікації United Registrar of Systems на сайті за посиланням https://www.urs-certification.co.uk/iso-certification/iso-9001-quality-management-system?subpage=verification (українська версія - https://www.urs-ukraine.com.ua/sertifikaciya/iso-9001-sistema-upravlinnya-yakistyu?subpage=verification ) зазначає про можливість перевірки дійсності сертифікату за посиланням https://certcheck.ukas.com/ , де за номером сертифікату можна перевірити його дійсність.
Сертифікати надані ТОВ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТ» мають єдиний номер - 113482/A/0001/UK/En . Під час перевірки даного номера сертифіката зазначається про відсутність сертифікату з таким номером. Аналогічна ситуація під час перевірки сертифіката за номером на сайті IAF https://www.iafcertsearch.org/ - сертифікат не знайдено.
При цьому треба звернути увагу Замовника, що листи, які подаються у складі пропозиції ТОВ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТ» складені від імені ТОВ «Масада Армор Сой», кожного разу складаються на різних бланках, містять неправильне ім’я керівника ТОВ «Масада Армор Сой» (зазначається Снір Корен, в той час, як відповідно до даних з реєстру експортерів зазначається ім’я - Снір Какун Корен). Крім того на всіх документах наданих у пропозиції ТОВ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТ» від імені ТОВ «Масада Армор Сой» стоїть не підпис керівника, а відтиск одного того й самого штампу, що дає підстави вважати про ознаки фальсифікації даних документів та їх недостовірність.
Таким чином ТОВ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТ» протягом 24 годин не виконало вимогу Замовника в частині надання діючого сертифіката ISO 9001:2015 (виробництво та маркетинг захисних виробів, включаючи балістичні та небалістичні тканини, м’які бронежилети, тверді панелі та шоломи). Дійсність наданих ТОВ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТ» сертифікатів не пройшла перевірку на сайті органу сертифікації та містить ознаки фальсифікації. У зв’язку із чим пропозиція ТОВ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТ» повинна бути відхилена Замовником, через не виправлення невідповідносте протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п. 2) ч. 2 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до додатку №9 до Оголошення Замовника, Замовником зазначено перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору, серед яких - копія ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
У разі відсутності дозволу або ліцензії надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство щодо відсутності такої законодавчої необхідності У разі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. надати довідку в довільній формі.
Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж є видом діяльності, який підлягає ліцензуванню.
У зв’язку із тим, що ТОВ «Фортеця захист» не є виробником запропонованих до постачання бронежилетів та не має ліцензії на виробництво, як продавець засобів індивідуального захисту на території України, дане товариство повинно мати ліцензію або наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з продажу засобів індивідуального захисту та надати копії даних документів в строк, що не перевищує двох робочих днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Або надати лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство щодо відсутності такої законодавчої необхідності у разі, якщо предмет закупівлі не підлягає ліцензуванню, сертифікації та ін. надати довідку в довільній формі.
Повідомлення про намір укласти договір було опубліковано Замовником 01.01.2025 року, о 17 годині 03 хвилини.
При цьому станом на 03.01.2025 року на 17 годину 33 хвилини ТОВ «Фортеця захист» не виконало вимогу Замовника в частині надання переможцем закупівлі копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження виду господарської діяльності з продажу засобів індивідуального захисту або лист з відповідним обґрунтуванням з посиланням на чинне законодавство щодо відсутності такої законодавчої необхідності.
Відповідно до п. 12 Оголошення Замовника, якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору.

На підставі вищевикладеного просимо усунути з боку Замовника порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Фортеця захист».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 січня 2025 17:35
Відповідно до пункту 11 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1000, ліцензуванню підлягають виробництво так і продаж засобів індивідуального захисту.
У зв’язку з допущенням помилки при підготовці оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме, Замовником не зазначено вимогу щодо необхідності надання ліцензії з продажу засобів індивідуального захисту, а також враховуючи неможливість внесення змін у межах оголошеної закупівлі, є необхідність відмінити спрощену закупівлю та оголосити закупівлю з коректними вимогами, які відповідають Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та постанові Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 року № 1000.
Відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Враховуючи наведені вище обставини, задля усунення виявлених порушень необхідно відмінити спрощену закупівлю на підставі пункту 2 частини 17 статті 14 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 грудня 2024 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТУ» 971 102 730,00
UAH
790 000 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАКОПТТОРГ» 974 961 000,00
UAH
790 023 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" 959 400 000,00
UAH
885 298 050,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000" 1 066 650 000,00
UAH
885 300 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи
ТОВ "УКРТАК.ЮА" 1 100 892 000,00
UAH
899 964 000,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 січня 2025 12:26
Електронний підпис
02 січня 2025 12:55
Електронний підпис
02 січня 2025 12:51
ПАСПОРТ ІД СТЕЦЕНКО.pdf
02 січня 2025 12:51
ВИПИСКА ФОРТЕЦЯ.pdf
31 грудня 2024 10:12
Електронний підпис
31 грудня 2024 10:08
ISO.pdf
24 грудня 2024 18:59
Електронний підпис
24 грудня 2024 18:56
ГАРАНТІЯ 39 тис.zip
24 грудня 2024 16:41
Електронний підпис
24 грудня 2024 14:06
Додаток № 6 Анкета .pdf
24 грудня 2024 14:06
ВИПИСКА ФОРТЕЦЯ.pdf
24 грудня 2024 14:06
ПАСПОРТ ІД СТЕЦЕНКО.pdf

Публічні документи

24 грудня 2024 19:43
Електронний підпис
24 грудня 2024 19:43
Електронний підпис
24 грудня 2024 19:43
ПакОптТорг_Статут.pdf
24 грудня 2024 19:43
ПактОптТорг_наказ.pdf
24 грудня 2024 19:43
ПактОптТорг_довідка.pdf

Публічні документи

24 грудня 2024 19:52
Електронний підпис
24 грудня 2024 19:52
Електронний підпис
24 грудня 2024 19:52
Д.1.8 Лист.pdf.p7s
24 грудня 2024 19:52
Д.5 Лист-гарантія.pdf.p7s
24 грудня 2024 19:52
Д.7.10 Банкрутство.zip
24 грудня 2024 19:52
Д.1.8 Лист.pdf
24 грудня 2024 19:52
Д.5 Лист-гарантія.pdf
24 грудня 2024 19:52
Д.4.1 Довідка про досвід.pdf
24 грудня 2024 19:52
Д.7.9 Витяг.zip
24 грудня 2024 19:52
Д.2 Цінова пропозиція.pdf
24 грудня 2024 19:52
Д.1.8 Ліцензія ХЗЗІЗ.pdf
24 грудня 2024 19:52
Д.7.5 Довідка директор.zip
24 грудня 2024 19:52
Д.7.6 Довідка ХЗЗІЗ.zip

Публічні документи

24 грудня 2024 17:43
Електронний підпис
24 грудня 2024 17:43
Електронний підпис
24 грудня 2024 17:35
2.Цінова пропозиція.pdf
24 грудня 2024 12:58
4.Довідка досвід.pdf
24 грудня 2024 12:58
Рейтинг.zip
24 грудня 2024 12:58
Статут та опис_ТЕМП-3000.pdf
24 грудня 2024 12:58
1.Анкета.pdf
24 грудня 2024 12:58
5.Лист-гарантія, Дод.5.pdf
24 грудня 2024 12:58
Витяг МВС Косинський.pdf
24 грудня 2024 12:58
S0100115 Ф1. Баланс 9 міс.pdf
24 грудня 2024 12:58
Лист ЦУРМЗ_2024.pdf
24 грудня 2024 12:58
Копія ліцензії_ТЕМП-3000.pdf
24 грудня 2024 12:58
3.Гар. лист Тех.хар.pdf
24 грудня 2024 12:58
UA-2024-12-12-002304-a.rar

Публічні документи

24 грудня 2024 21:57
Електронний підпис
24 грудня 2024 21:57
Електронний підпис
24 грудня 2024 21:56
1. Цінова пропозиція.pdf
24 грудня 2024 21:56
1. Цінова пропозиція.pdf.p7s
24 грудня 2024 21:56
12. Лист-пояснення.pdf
24 грудня 2024 21:56
7. Анкета.pdf
24 грудня 2024 21:56
10.2. Довідка.pdf.p7s
24 грудня 2024 21:56
9.1. Довідка.pdf
24 грудня 2024 21:56
12. Лист-пояснення.pdf.p7s
24 грудня 2024 21:56
13.2. inform.pdf.p7s
24 грудня 2024 21:56
Гарантія-118930-GL-140-9.zip
24 грудня 2024 21:56
9.2. Довідка.pdf.p7s
24 грудня 2024 21:56
10.1. Довідка.pdf
24 грудня 2024 21:56
13.1. inform.pdf
24 грудня 2024 21:56
7. Анкета.pdf.p7s
24 грудня 2024 21:56
4.7. ВН 169 АКТ.pdf
24 грудня 2024 21:56
4.1. Довідка досвід.pdf
24 грудня 2024 21:56
4.13. Видаткові накладні.PDF
24 грудня 2024 21:56
4.3. ДУ 1СО від 26.09.2024.pdf
24 грудня 2024 21:56
4.6. ВН 165 АКТ.pdf
24 грудня 2024 21:56
4.9. ВН 178 АКТ.pdf
24 грудня 2024 21:56
4.8. ВН 176 АКТ.pdf
24 грудня 2024 21:56
4.5. ВН 163 АКТ.pdf
24 грудня 2024 21:56
4.4. ВН 150 АКТ.pdf
24 грудня 2024 21:56
4.1. Довідка досвід.pdf.p7s
24 грудня 2024 21:56
Гарантія-118930-GL-140-9.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТУ»

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ГАРАНТІЯ 39 тис.zip

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАКОПТТОРГ»

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

UA-2024-12-12-002304-a.rar

ТОВ "УКРТАК.ЮА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТУ»
#43811916
Переможець 790 000 000,00
UAH
01 січня 2025 17:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2024 17:39

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТУ» 1) надана Цінова пропозиція БЕЗ зазначення країни походження товару. 2) Наданий сертифікат ISO 9001:2015 (виробництво та маркетинг захисних виробів, включаючи балістичні та небалістичні тканини, м’які бронежилети, тверді панелі та шоломи) дійсний до 21 грудня 2024 року. 3) У наданому листі від виробника щодо ліцензування, відсутні законодавчо обґрунтовані підстави ненадання таких документів із ПОСИЛАННЯМ на відповідні норми законодавства держави реєстрації виробника та/або держави реєстрації виробництва. Для усунення невідповідностей необхідно : 1) Надати Форму «Цінова пропозиція» згідно з ДОДАТКОМ № 2 до Оголошення (із зазначенням країни походження товару). 2) Надати діючий сертифікат ISO 9001:2015 (виробництво та маркетинг захисних виробів, включаючи балістичні та небалістичні тканини, м’які бронежилети, тверді панелі та шоломи. 3) Надати копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на виробництво засобів індивідуального захисту. У разі, якщо відповідно до норм законодавства держави реєстрації виробника та/або держави реєстрації виробництва видача ліцензії або документа дозвільного характеру не передбачена, то учасник у складі пропозиції надає лист-роз’яснення в довільній формі від виробника запропонованого товару за підписом уповноваженої особи виробника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому мають бути вказані законодавчо обґрунтовані підстави ненадання таких документів із ПОСИЛАННЯМ на відповідні норми законодавства держави реєстрації виробника та/або держави реєстрації виробництва, згідно п. 8 Додатку №1 до Оголошення.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 січня 2025 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТУ»
#43811916
790 000 000,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 січня 2025 17:40
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
14 січня 2025 17:51
Електронний підпис
14 січня 2025 17:40
Протокол УО відміна Бронежилет 1-5 2304.docx