Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)
Очікувана вартість
116 089 092,20 UAH
UA-2024-12-11-021618-a cca9f83b269647e8ba4b3f3186bdb90c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Павленко

+380934784970 v.pavlenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Владислав Павленко
+380934784970
v.pavlenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2024 19:45
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2024 00:00
Очікувана вартість: 116 089 092,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 580 445,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-06-02-03-001-0001 - Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах; Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-06-02-03-002-0001 - Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах.

Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-06-02-03-001-0001 - Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах;
Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-06-02-03-002-0001 - Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
497750 послуга
Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
497750 послуга
Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих послуг здійснюється ЗАМОВНИКОМ помісячно, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за місяцем, протягом якого надано Послуги, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних зведених актів приймання наданих послуг з організації харчування та/або Зведеного акту приймання-передачі послуг із забезпечення комплектами продуктів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2024 15:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2024 15:26
Додаток №8. Проєкт договору нова редакція.docx
16 грудня 2024 15:16
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі нова редакція.docx
16 грудня 2024 15:16
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики нова редакція.docx
16 грудня 2024 15:16
Перелік змін Шевченка.docx
11 грудня 2024 19:45
Додаток № 10. Каталог продуктів харчування зі змінами.pdf
11 грудня 2024 19:45
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
11 грудня 2024 19:45
.Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
11 грудня 2024 19:45
Додаток № 9. Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору.docx
11 грудня 2024 19:45
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників (КНУ).docx
11 грудня 2024 19:45
Додаток № 11. Описи до продуктів харчування зі змінами.pdf
11 грудня 2024 19:45
Додаток № 7. Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
11 грудня 2024 19:45
Додаток № 6. Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
11 грудня 2024 19:45
Додаток № 5. Лист-гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки).docx
16 грудня 2024 15:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2024 19:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2024 15:26
Додаток №8. Проєкт договору нова редакція.docx
16 грудня 2024 15:16
Додаток №8. Проєкт договору нова редакція.docx
11 грудня 2024 19:45
Додаток №8. Проєкт договору.docx
16 грудня 2024 15:16
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі нова редакція.docx
11 грудня 2024 19:45
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
16 грудня 2024 15:16
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики нова редакція.docx
11 грудня 2024 19:45
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
16 грудня 2024 15:16
Перелік змін Шевченка.docx
11 грудня 2024 19:45
Додаток № 10. Каталог продуктів харчування зі змінами.pdf
11 грудня 2024 19:45
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
11 грудня 2024 19:45
.Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
11 грудня 2024 19:45
Додаток № 9. Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору.docx
11 грудня 2024 19:45
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників (КНУ).docx
11 грудня 2024 19:45
Додаток № 11. Описи до продуктів харчування зі змінами.pdf
11 грудня 2024 19:45
Додаток № 7. Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
11 грудня 2024 19:45
Додаток № 6. Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
11 грудня 2024 19:45
Додаток № 5. Лист-гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дислокація
Дата подання: 12 грудня 2024 15:53
Дата відповіді: 12 грудня 2024 18:14
Шановний замовнику ! Чи може учасник(постачальник) частково здійснити забезпечення в одній із локацій, а саме за адресою ул. Юрия Ильенко, 81Б?.Дякуємо
Відповідь: Дякуємо за звернення! Інформуємо Вас, що учасник має забезпечити надання послуг в межах трьох адрес.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Київський національний університет імені Тараса Шевченка 116 089 092,20
UAH з ПДВ
116 089 092,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 грудня 2024 09:41
Електронний підпис
30 грудня 2024 09:30
Витяг ЄДРПОУ
30 грудня 2024 09:30
Витяг ЄДРПОУ
30 грудня 2024 09:30
Витяг платника ПДВ
30 грудня 2024 09:30
Витяг платника ПДВ
30 грудня 2024 09:30
Відомості ЄДРПОУ
30 грудня 2024 09:30
Відомості ЄДРПОУ
30 грудня 2024 09:30
Довіреність Сохатюк
30 грудня 2024 09:30
Довіреність Сохатюк
30 грудня 2024 09:30
Наказ Бугров
30 грудня 2024 09:30
Наказ Бугров
30 грудня 2024 09:30
Положення ЦХ №2
30 грудня 2024 09:30
Положення ЦХ№2
30 грудня 2024 09:30
Статут
30 грудня 2024 09:30
Статут
26 грудня 2024 18:22
Електронний підпис
26 грудня 2024 18:19
Наказ приміщення
26 грудня 2024 18:19
Наказ 1473 приміщення
26 грудня 2024 18:10
Довідка працівники
26 грудня 2024 18:10
Довідка працівники
26 грудня 2024 18:10
Договор 220-14-2-24-27
26 грудня 2024 18:10
Договор 220-14-2-24-27
26 грудня 2024 18:10
Медичні книжки
26 грудня 2024 18:10
Медичні книжки
26 грудня 2024 18:10
Накази виправлення
26 грудня 2024 18:10
Накази виправлення
19 грудня 2024 14:23
Електронний підпис
19 грудня 2024 14:18
antykoruptsiyna_prohrama.pdf
19 грудня 2024 14:18
antykoruptsiyna_prohrama.pdf (3).p7s
19 грудня 2024 14:18
Витяг Бугров.pdf
19 грудня 2024 14:18
Витяг Бугров.pdf.p7s
19 грудня 2024 14:18
Витяг Колесник.pdf
19 грудня 2024 14:18
Витяг Колесник.pdf.p7s
19 грудня 2024 14:18
Витяг Сохатюк.pdf
19 грудня 2024 14:18
Витяг Сохатюк.pdf.p7s
19 грудня 2024 14:18
Довідка Бугров.pdf
19 грудня 2024 14:18
Довідка Бугров.pdf.p7s
19 грудня 2024 14:18
Довідка Колесник.pdf
19 грудня 2024 14:18
Довідка Колесник.pdf.p7s
19 грудня 2024 14:18
Довідка Сохатюк.pdf
19 грудня 2024 14:18
Довідка Сохатюк.pdf.p7s
19 грудня 2024 14:18
Довідка Університет.pdf
19 грудня 2024 14:18
Довідка Університет.pdf.p7s
19 грудня 2024 14:18
Довідка банкрутство.pdf
19 грудня 2024 14:18
Довідка банкрутство.pdf.p7s
19 грудня 2024 14:18
Довідка договора.pdf
19 грудня 2024 14:18
Довідка договора.pdf (3).p7s
19 грудня 2024 14:18
Копії наказів.pdf
19 грудня 2024 14:18
Копії наказів.pdf.p7s
19 грудня 2024 14:18
Медичні книжки.pdf
19 грудня 2024 14:18
Медичні книжки.pdf (1).p7s
19 грудня 2024 14:18
Реєстр потужностей 1.pdf
19 грудня 2024 14:18
Реєстр потужностей 1.pdf.p7s
19 грудня 2024 14:18
Цінова пропозиція.pdf
19 грудня 2024 14:18
Цінова пропозиція.pdf (7).p7s

Конфіденційні документи

19 грудня 2024 14:18
Гарантійний лист щодо приміщень.pdf

Обґрунтування конфіденційності

з міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан

19 грудня 2024 14:18
Гарантійний лист щодо приміщень.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

з міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан

19 грудня 2024 14:18
Договор 220-14-2-24-27 28.12.2023.pdf

Обґрунтування конфіденційності

з міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан

19 грудня 2024 14:18
Договор 220-14-2-24-27 28.12.2023.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

з міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан

19 грудня 2024 14:18
Наказ 1473 мат-тех база.pdf

Обґрунтування конфіденційності

з міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан

19 грудня 2024 14:18
Наказ 1473 мат-тех база.pdf (3).p7s

Обґрунтування конфіденційності

з міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан

19 грудня 2024 14:18
Реєстрація потужностей.pdf

Обґрунтування конфіденційності

з міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан

19 грудня 2024 14:18
Реєстрація потужностей.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

з міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
#02070944
Переможець 116 089 092,20
UAH з ПДВ
27 грудня 2024 18:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 грудня 2024 17:24

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до підпунктів 1.1. та 1.2. пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у вигляді Гарантійного листа в довільній формі про наявність в Учасника приміщень та обладнання для організації послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах, за наступними адресами: - в межах вулиць Юлії Здановської (Ломоносова), С. Ковалевської до перехрестя з вул. Васильківська та пр-кта Глушкова; - в межах вул. Володимирська, бульвара Шевченко до перехрестя з вул. Терещенківська, м; - в межах вул. Ільєнка до перехрестя з вул. Пугачова (вул. Академіка Ромоданова), вул. Герцена. Для підтвердження наявності приміщення, обладнання, матеріально-технічної бази у межах вулиць, зазначених в підпункті 1.1 пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення, Учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування цими приміщеннями, обладнанням, матеріально-технічною базою (документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо). Крім того з міркувань безпеки, враховуючи воєнний стан на території України, та чутливість запитуваної інформації щодо місць приготування та прийому їжі, Замовник вимагає заретушовувати частину інформації, що стосується конкретних адрес, а саме - номерів будинків/приміщень, які плануються використовуватись Учасником. Разом з тим, задля встановлення відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, надання відповідної чутливої інформації додатково буде вимагатись Замовником у вигляді файлів з поміткою «Конфіденційно». На підтвердження пудпункту 1.1. Учасником у складі пропозиції надано Гарантійний лист від 20.12.2024 № 031/130, проте на адресу зазначеного приміщення відповідно до зазначеного пункту 3. Гарантійного листа, зазначена адреса не має документального підтвердження про правові підстави володіння та/або користування цими приміщеннями, обладнанням, матеріально-технічною базою (документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо). На підтвердження пункту 1.2. Учасником окремо надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 20.12.2024 № 031/122, про те заявлене обладнання в довідці не має документального підтвердження про правові підстави володіння та/або користування цими приміщеннями, обладнанням, матеріально-технічною базою (документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо). Крім того, Учасником надано «Публічно» та «Конфіденційно» файли з документами «Гарантійний лист щодо приміщень_redacted.pdf» та «Наказ 1473 мат-тех база_redacted.pdf», проте файли з докуменами, що надано «Публічно» та містять інформацію, що запрошував Замовник у своїх вимогах, повністю Заретушовані. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити Гарантійний лист в довільній формі про наявність в Учасника приміщень та обладнання для організації послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах, за наступними адресами: - в межах вулиць Юлії Здановської (Ломоносова), С. Ковалевської до перехрестя з вул. Васильківська та пр-кта Глушкова; - в межах вул. Володимирська, бульвара Шевченко до перехрестя з вул. Терещенківська, м; - в межах вул. Ільєнка до перехрестя з вул. Пугачова (вул. Академіка Ромоданова), вул. Герцена. На підтвердження наявності приміщення, обладнання, матеріально-технічної бази у межах вулиць, зазначених в підпункті 1.1 пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення, надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування цими приміщеннями, обладнанням, матеріально-технічною базою (документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо). А також, надати «Публічно» файли з документами «Гарантійний лист щодо приміщень_redacted.pdf» та «Наказ 1473 мат-тех база_redacted.pdf» з заретушовуваною частиною інформації, що стосується конкретних адрес, а саме - номерів будинків/приміщень, які плануються використовуватись Учасником. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у вигляді довідки в довільній формі, що містить перелік працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі із зазначенням кількості працівників та їх посад. А також, для підтвердження інформації, наданої у довідці, у складі пропозиції Учасник надає копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії медичних книжок на працівників, зазначених у довідці, чинних на дату розкриття пропозиції. Учасником на підтвердження відповідності пункту 2 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі надано Довідку про наявність працівників від 20.12.2024 № 031/129 в якій Учасник зазначає працівників, що будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі, проте не підтверджує документально інформацію, що надана у довіці, а саме не достатньо наказів про прийняття на роботу та копій медтчних книжок на працівників, що заявлені у наданій довідці. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати перелік працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі із зазначенням кількості працівників та їх посад та підтвердити інформацію, в наданій у довідці документами, а саме: копіями наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копіями медичних книжок на працівників, зазначених у довідці, чинних на дату розкриття пропозиції. 3. Відповідно до пункту 3 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді довідки за наведеною формою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного-/их договору/-ів протягом останніх трьох років. Наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного/-их договору/-ів документально підтверджується в складі пропозиції такими документами: - скан-копія/-ї договору/-ів в повному обсязі та з усіма додатками, зазначеними в договорі/-ах, які є невід'ємними частинами договору/-ів, та додатковими угодами (у разі наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - скан-копія/-ї акту/-ів приймання-передачі наданих послуг, або видаткової/-их накладної/-их, або актами звірки взаєморозрахунків, які підтверджують факт виконання аналогічного/-их договору/-ів. Надані документи повинні містити реквізити договору та повинні бути підписаними обома сторонами. Учасником у складі пропозиції на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано скан-копію Договору про закупівлю послуги з організації харчування від 28 грудня 2023 року № 220/14/2/24/27, проте наданий договір не містить Додатків, що є невідємною частиною цього Договору. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати скан-копію договору в повному обсязі та з усіма додатками, зазначеними в договорі, які є невід'ємними частинами договору, та додатковими угодами (у разі наявності).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2024 18:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
#02070944
116 089 092,20
UAH з ПДВ
Документи