Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підіймально-транспортувальне обладнання (Навантажувачі телескопічні)
Очікувана вартість
15 320 963,75 UAH
UA-2024-12-11-006825-a ● 416561d640684188b38ba72cc064d03c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, Кловський узвіз, будинок, 9/1 |
Контактна особа: |
Плеса Тетяна Петрівна 380444612227 plesa-tp@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2024 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2024 14:00 |
Очікувана вартість: | 15 320 963,75 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 153 209,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія (оригінал електронної банківської гарантії, що оформлена в електронному вигляді з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис). Тендерне забезпечення повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VI до тендерної документації, зі строком дії не менше 120 днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 459628 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів у виді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі: 5% від загальної суми вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VIІ до тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Навантажувачі телескопічні (42415100-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Покупець здійснює авансовий платіж шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, в сумі, що складає 30 % від ціни Договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання від Постачальника оригіналу рахунку-фактури, за умови надання Постачальником та прийняття Покупцем банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу на суму не меншу від суми авансового платежу. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Поставка товару | Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику вартість переданих Товарів, з урахуванням суми авансового платежу, у разі його здійснення, не раніше 7 (семи) та не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2024 11:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2024 11:40 |
тд_24_368.docx | |
11 грудня 2024 11:40 |
тд_24_368_додаток_3_вимоги до переможця.docx | |
11 грудня 2024 11:40 |
тд_24_368_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.docx | |
11 грудня 2024 11:40 |
тд_24_368_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.docx | |
11 грудня 2024 11:40 |
тд_24_368_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.xls | |
11 грудня 2024 11:40 |
тд_24_368_додаток_4_проект договору.docx | |
11 грудня 2024 11:40 |
тд_24_368_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.xls | |
11 грудня 2024 11:40 |
тд_24_368_додаток_1_технічні вимоги.docx | |
11 грудня 2024 11:40 |
тд_24_368_додаток_2_перелік інформації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Трансмісія
Дата подання: 11 грудня 2024 14:32
Дата відповіді: 13 грудня 2024 12:30
Шановний замовник! В «Технічних вимогах на закупівлю Телескопічного навантажувача» вказано «напівавтоматична трансмісія з гідротрансформатором». Чим саме обумовлений даний показник?
Наразі у багатьох світових виробників навантажувачів трансмісія «гідростатична». Це більш сучасна та високопродуктивна трансмісія, яка адаптується під будь яке навантаження. Виходячи з технічних вимог можливості запропонувати еквівалент немає. Просимо внести зміни в вищевказаний параметр технічних вимог
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: в порівнянні з гідростатичною трансмісією, гідротрансформатор надійніший, простіший та дешевший в обслуговувані, що в майбутньому допоможе заощадити кошти Замовника. Також повідомляємо Вам, що технічні характеристики, які вимагаються тендерною документацією на закупівлю були розроблені виходячи з завдань та потреб Замовника та виключно з технологічних потреб та специфіки роботи. Також зазначаємо, що на ринку України існує достатня кількість всім відомих надійних марок навантажувачів телескопічних з зазначеними характеристиками (MANITOU, Snorkel, MERLO S.p.A. та ін.), що ніяк не обмежує конкуренцію.
Ураховуючи викладене, внесення змін до тендерної документації не передбачається.
Ураховуючи викладене, внесення змін до тендерної документації не передбачається.
Запитання
Дата подання: 11 грудня 2024 16:06
Дата відповіді: 11 грудня 2024 17:27
Доброго дня!
Ми як потенційний учасник тендерних торгів ознайомилися з умовами тендерної документації. Учасник у складі тендерної документації повинен надати Сертифікат про походження товару, який свідчить про країну походження запропонованого учасником товару і виданий компетентним органом даної країни або країни вивезення, якщо у країні вивезення сертифікат видається на підставі сертифіката, виданого компетентним органом у країні походження товару (відповідно до ч.3 ст.43 Митного кодексу України). Справа в тому, що даний сертифікат може бути наданий лише після виготовлення товару та надходження його в Україну. Просимо Вас видалити даний пункт, оскільки згідно законодавства цілком достатньо на момент подачі тендерної пропозиції надати довідку в довільній формі з посиланням на норми Угоди про державні закупівлі та/або інший міжнародний договір, що визначений абзацом п’ятим пункту 3 Особливостей, згідно з якими товар, що запропонований учасником, підпадає під дію таких угод. Або можна дану вимогу щодо сертифікату замінити на гарантійний лист, де учасник гарантує надати сертифікат походження на товар на момент поставки товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до пункту 3 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів (постанова Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861):
- дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.
При цьому, чинним законодавством України не передбачено можливості підтвердження походження товару будь-якими листами або довідками.
Таким чином, зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Відповідно до пункту 3 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів (постанова Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861):
- дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.
При цьому, чинним законодавством України не передбачено можливості підтвердження походження товару будь-якими листами або довідками.
Таким чином, зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Щодо Сертифікату відповідності або свідоцтво про визнання відповідності або декларації про відповідність
Дата подання: 13 грудня 2024 12:07
Дата відповіді: 16 грудня 2024 16:51
Доброго дня! Шановний замовник, згідно Додаток І до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, в пунктах 1.40 та 1.45 дублюється вимога : "Сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності або декларації про відповідність". Коли учасник має надати відповідний документ, у складі тендерної пропозиції чи під час поставки товару?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником згідно підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І Додатку ІІ до тендерної документації встановлено вимогу надати документ, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації.
Відповідно до форми Додатку І до тендерної документації учасник повинен саме підтвердити наявність сертифікату відповідності або свідоцтва про визнання відповідності або декларації про відповідність. Тендерною документацією не передбачено надання вказаних документів у складі тендерної пропозиції.
Також інформуємо, документи, що надаються при поставці товару зазначені в п. 5.7 розділу «5. Поставка Товарів» проекту договору Додатку IV до тендерної документації.
Відповідно до форми Додатку І до тендерної документації учасник повинен саме підтвердити наявність сертифікату відповідності або свідоцтва про визнання відповідності або декларації про відповідність. Тендерною документацією не передбачено надання вказаних документів у складі тендерної пропозиції.
Також інформуємо, документи, що надаються при поставці товару зазначені в п. 5.7 розділу «5. Поставка Товарів» проекту договору Додатку IV до тендерної документації.
Щодо терміну постачання
Дата подання: 13 грудня 2024 17:08
Дата відповіді: 16 грудня 2024 14:40
Шановний Замовник! Тендерною документацією передбачено : Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - 40 календарних днів з дати укладання договору. Просимо Вас внести зміни та зазначити - 120 календарних днів з дати укладання договору. Срок постачання (120 кал. днів з дати укладання договору) - відповідає терміну дії договору по 31 травня 2025 р..
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель».
Тендерна документація, складається замовником самостійно з урахуванням особливостей предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. При цьому, замовник закупівлі самостійно визначає умови договору, виходячи з потреби, специфіки предмета закупівлі та виробничих програм (планів).
Відповідно до умов проекту договору строк поставки товару – 40 календарних днів з дати укладення Договору.
Відповідний строк поставки товару Замовником встановлено враховуючи нагальну виробничу потребу у навантажувачах телескопічних.
Таким чином, зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Тендерна документація, складається замовником самостійно з урахуванням особливостей предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. При цьому, замовник закупівлі самостійно визначає умови договору, виходячи з потреби, специфіки предмета закупівлі та виробничих програм (планів).
Відповідно до умов проекту договору строк поставки товару – 40 календарних днів з дати укладення Договору.
Відповідний строк поставки товару Замовником встановлено враховуючи нагальну виробничу потребу у навантажувачах телескопічних.
Таким чином, зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2024 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" |
15 315 000,00
UAH
|
15 315 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" #41195771 |
Переможець |
15 315 000,00
UAH
|
13 січня 2025 10:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 січня 2025 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2025 16:53
|
Сертифікат походження.pdf | укладений |
18 березня 2025 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2025 12:24
|
Договір.pdf | укладений |
23 січня 2025 12:24
|