Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ З ФУТБОЛУ "ЮНІСТЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 14217832 |
Місцезнаходження: | 14038, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Перемоги, буд. 110 |
Контактна особа: |
Віктор Лазаренко +380937701431 unost_buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2024 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 968 738,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 843,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2024 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2024 16:03 |
Додаток 9 Перелік документів для Учасника юність.docx | |
15 грудня 2024 16:03 |
Додаток 7 Субпідрядники.docx | |
11 грудня 2024 10:29 |
Додаток 6 Лист щодо умов договору.docx | |
11 грудня 2024 10:29 |
Додаток 3 Цінова пропозиція.docx | |
11 грудня 2024 10:29 |
Додаток 5 Лист-згода.docx | |
11 грудня 2024 10:29 |
Додаток 2 Технічні характеристики юність.docx | |
11 грудня 2024 10:29 |
Додаток 4 Інші документи.docx | |
11 грудня 2024 10:29 |
1. ТД Будівництво спортивного майданчика юість 1.docx | |
11 грудня 2024 10:29 |
1. ТД Будівництво спортивного майданчика юість 1.docx | |
11 грудня 2024 10:29 |
Додаток 8 договір проект юність.docx | |
11 грудня 2024 10:29 |
Додаток 10 Перелік документів для Переможця юність.docx | |
11 грудня 2024 10:29 |
Додаток 1 по ст. 16 та п. 47 юність.docx |
15 грудня 2024 16:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 грудня 2024 16:03 |
Додаток 9 Перелік документів для Учасника юність.docx
|
|||
15 грудня 2024 16:03 |
Додаток 7 Субпідрядники.docx
|
|||
11 грудня 2024 10:29 |
Додаток 6 Лист щодо умов договору.docx
|
|||
11 грудня 2024 10:29 |
Додаток 3 Цінова пропозиція.docx
|
|||
11 грудня 2024 10:29 |
Додаток 5 Лист-згода.docx
|
|||
11 грудня 2024 10:29 |
Додаток 2 Технічні характеристики юність.docx
|
|||
11 грудня 2024 10:29 |
Додаток 4 Інші документи.docx
|
|||
11 грудня 2024 10:29 |
1. ТД Будівництво спортивного майданчика юість 1.docx
|
|||
11 грудня 2024 10:29 |
1. ТД Будівництво спортивного майданчика юість 1.docx
|
|||
11 грудня 2024 10:29 |
Додаток 8 договір проект юність.docx
|
|||
11 грудня 2024 10:29 |
Додаток 10 Перелік документів для Переможця юність.docx
|
|||
11 грудня 2024 10:29 |
Додаток 1 по ст. 16 та п. 47 юність.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-12-000014 ● 0d5e3cc1bb17432484067a42d1525f55
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2025 14:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.02.2025 № 10-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2024-12-11-003777-a 11.12.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-19 17:04:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код за ЄЗС ДК 021:2015: 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів: «Будівництво футбольного майданчика зі штучним покриттям по просп. Перемоги, 110 у м. Чернігові», очікуваною вартістю 2 968 738,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-11-003777-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, протокол засідання робочої групи тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 08.01.2025 №1, укладеного Замовником з ТОВ «КОНТРАКТСТРОЙ Україна», з підтверджуючими документами.
3. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону передбачено «…Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:…договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення…».
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником разом з договором про закупівлю та додатками до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення неоприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, чим порушено пункт 10 частини першої статті 10 Закону.
Надати пояснення у зв’язку з чим Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси з порушенням строку оприлюднення, а саме: 17.02.2025, тобто на двадцять восьмий робочий день з дня укладення договору закупівлі?
4. Надати пояснення з яких причин, в порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей, в електронній системі закупівель відсутній перелік змін до тендерної документації? Які саме зміни до тендерної документації були внесені Замовником 15.12.2024?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-24 16:57:08
Пояснення
У відповідь на запит від 19.02.2025 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Код за ЄЗС ДК 021:2015: 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів: «Будівництво футбольного майданчика зі штучним покриттям по просп. Перемоги, 110 у м. Чернігові», повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектних актів та проектної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт (Позитивний) від 17.09.2024 № 240909-06/В) та затверджена у встановленому порядку (наказ від 09.12.2024 № 38-ОД).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та проектної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт (Позитивний) від 17.09.2024 № 240909-06/В) та затверджена у встановленому порядку наказом директором КП СДЮШОР з футболу «Юність» від 09.12.2024 № 38-ОД.
На підтвердження додаємо:
1. Експертний звіт (Позитивний) від 17.09.2024 № 240909-06/В
2. Наказ директора КП СДЮШОР з футболу «Юність» від 09.12.2024 № 38-ОД
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
4. Технічне завдання.
У частині розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на офіційному веб-сайті повідомляємо, що опублікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не було технічної можливості. У грудні 2024 року Замовник перебував у стані невизначеності щодо того, хто є головним розпорядником бюджетних коштів, адже тривав процес переходу Замовника зі сфери підпорядкування Управління освіти і науки Чернігівської обласної державної адміністрації до Департаменту сім'ї, молоді та спорту Чернігівської обласної державної адміністрації, який завершився лише 13.01.2025 року, відповідно здійснити публікацію на сайті головного розпорядника бюджетних коштів на дату оголошення процедури закупівлі теж не вбачалося можливим.
На підтвердження додаємо копії:
1. Розпорядження Голови Чернігівської облдержадміністрації від 19.11.2024 № 914
2. Розпорядження Голови Чернігівської облдержадміністрації від 19.12.2016 № 782
3. Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 13.01.2025
2. Щодо фактичного стану виконання договору від 08.01.2025 № 1, укладеного Замовником з ТОВ «КОНТРАКТСТРОЙ Україна», повідомляємо, що роботи по договору від 08.01.2025 № 1, укладеному з ТОВ «КОНТРАКТСТРОЙ Україна», станом на дату цієї відповіді не розпочато. Відповідно до пункту 5 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466 будівельні роботи можуть виконуватися замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договору суперфіцію та подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) та об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта. У даному випадку клас наслідків об’єкту СС1 і на разі триває процес оформлення повідомлення про початок виконання будівельних робіт.
3. Щодо публікації додатків до договору та документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у машинозчитувальному форматі з порушенням строку оприлюднення слід зазначити, що така затримка у публікації пов'язана виключно з недостатнім досвідом уповноваженої особи у проведенні процедур закупівлі робіт з будівництва.
4. У частині змін до тендерної документації, які були опубліковані 15.12.2024, а саме завантаження нової редакції Додатку 9 Перелік документів для Учасника юність та файлу «Додаток 7 Субпідрядники.docx», слід зазначити, що як таких змін до тендерної документації не було внесено. Зміст додатку 9 нічим не відрізняється від первісної редакції, лише було змінено колір шрифту (при публікації первісної тендерної документації помилково було завантажено файл з червоним шрифтом). Зміст файлу «Додаток 9 Перелік документів для Учасника юність.docx», завантаженого 11 груд. 2024 о 10:29, та файлу «Додаток 9 Перелік документів для Учасника юність.docx», завантаженого 15 груд. 2024 о 16:03, є ідентичним, змінено було лише колір шрифту. Водночас додаток 7 передбачений тендерною документацією (пункт 8 Розділу ІІІ до тендерної документації), проте з технічних причин при завантаженні документів відповідний файл не було завантажено в системі. Після виявлення зазначеної помилки 15.12.2024 уповноважена особа завантажила відповідний додаток. Тобто фактично зміни до тендерної документації не вносилися, відповідно перелік змін не публікувався у зв’язку з його відсутністю як такого. Відбулося лише виправлення технічних збоїв, що відбулися під час завантаження файлів тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-27 16:42:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код за ЄЗС ДК 021:2015: 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів: «Будівництво футбольного майданчика зі штучним покриттям по просп. Перемоги, 110 у м. Чернігові», очікуваною вартістю 2 968 738,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-11-003777-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з пунктом 2 додатку № 9 до тендерної документації Замовником передбачено надання учасником процедури довідки, складеної учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для надання послуг, а також «…в довідці необхідно зазначити повний перелік обладнання, яке буде використовуватись при наданні послуг, та повинен бути достатнім для виконання послуг, з наданням копій документів, що підтверджують право користування або залучення невласних активів (договір оренди, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг або інші документи).
Надати пояснення, яким чином учасником ТОВ «Контрактстрой Україна» у складі своєї тендерної пропозиції виконано вищезазначену вимогу Замовника, яка стосується надання копій документів, що підтверджують право користування та наявність саме власного обладнання (позиції №1 – №21 довідки учасника від 24.12.2025 включно), зазначеного у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.12.2025, наданій ТОВ «Контрактстрой Україна»?
2. Відповідно до пункту 4 додатку № 9 до тендерної документації Замовником передбачено, «… У складі пропозиції учасник повинен надати кошторисний розрахунок цінової пропозиції, складений у відповідності до технічного завдання, а саме:
- договірну ціну з пояснювальною запискою;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу)…».
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Контрактстрой Україна» надано договірну ціну без пояснювальною записки, чим порушено вимоги додатку № 9 до тендерної документації.
Надати пояснення з яких причин не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Контрактстрой Україна»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-04 16:48:53
Пояснення
У відповідь на запит від 27.02.2025 про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Код за ЄЗС ДК 021:2015: 45212200-8 Будівництво спортивних об’єктів: «Будівництво футбольного майданчика зі штучним покриттям по просп. Перемоги, 110 у м. Чернігові», повідомляємо наступне.
1. За змістом пункту 2 додатку № 9 до тендерної документації від учасників вимагалося надати копії документів, що підтверджують ПРАВО КОРИСТУВАННЯ або залучення НЕВЛАСНИХ АКТИВІВ (договір оренди, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг або інші документи). Водночас вимога щодо підтвердження ВЛАСНИХ активів (механізмів, обладнання, матеріально-технічної бази) тендерною документацією не ставилася. Відповідно до статей 316-317 Цивільного кодексу України правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб, зміст якого у сукупності складають права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. У той же час право користування – це встановлена законом можливість отримати корисні властивості (доходи, плоди) з речі, майна через її виробничу експлуатацію чи особисте споживання. Право користування є лише однією зі складових тріади інституту права власності і може передаватися власником третім особам без передачі права власності в цілому. Умовами тендерної документації було передбачено надання підтвердження лише на механізми, обладнання, матеріально-технічну базу, які не є власними або преребувають у учасників на праві користування.
Учасником ТОВ «Контрактстрой Україна» на виконання вимог пункту 2 додатку № 9 до тендерної документації було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.12.2024 за формою, наведеною у тендерній документації, де пунктами №1 – №21 значиться обладнання, яке вказано у останній колонці довідки як власне. Відповідно і документи на підтвердження власних активів учасником не надавалися, оскільки такої вимоги тендерна документація не містила. Зважаючи на викладене у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Контрактстрой Україна».
2. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Контрактстрой Україна» на виконання вимог пункту 4 Додатку 9 було надано кошторисний розрахунок цінової пропозиції, складений у відповідності до технічного завдання. У той же час у його складі дійсно відсутня пояснювальна записка, яка скоріше за все була пропущена при скануванні з технічних причин. Однак зазначений документ не впливає на зміст пропозиції, тому його відсутність була розцінена уповноваженою особою як формальна помилка, допущення якої не повинно призводити до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-12-11-003777-a Замовником усунуто виявлені порушення шляхом розірвання Договору на будівництво футбольного майданчика зі штучним покриттям по просп. Перемоги, 110 у м. Чернігові від 08 січня 2025 року № 1. Копію відповідної додаткової угоди додаємо.
2025-03-14 16:34:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, вимог абзацу другого підпункту другого пункту 44 та абзацу четвертого пункту 54 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, вимог абзацу другого підпункту другого пункту 44 та абзацу четвертого пункту 54 Особливостей.) • усунуто
Порушення усунуто.
2025-03-17 10:10:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА" |
2 948 441,93
UAH
|
2 948 441,93
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА" #41106571 |
Переможець |
2 948 441,93
UAH
|
31 грудня 2024 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2025 16:40
|
ДУ № 2 Контрактстрой.pdf | укладений |
14 березня 2025 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2025 17:36
|
План фінансування.docx | зміни до договору |
17 лютого 2025 17:35
|
Інформація про ціна на матер.ресурси.xls | зміни до договору |
17 лютого 2025 17:35
|
Графік виконання робіт.xls | зміни до договору |
17 лютого 2025 17:35
|
14_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls | зміни до договору |
17 лютого 2025 17:35
|
14_ДЦ_ДЦ.xls | зміни до договору |
17 лютого 2025 17:35
|
14_ДЦ_ВРОБ_02-01.xls | зміни до договору |
17 лютого 2025 17:35
|
ДУ1будів.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2025 15:29
|
Додатки будівн.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2025 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2025 15:49
|
Договір.pdf | укладений |
08 січня 2025 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатки до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додатки |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 січня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
2 948 441,93
UAH
|
Причини розірвання договору: | Враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-12-11-003777-a Замовником усунуто виявлені порушення шляхом розірвання Договору на будівництво футбольного майданчика зі штучним покриттям по просп. Перемоги, 110 у м. Чернігові від 08 січня 2025 року № 1. Копію відповідної додаткової угоди додаємо |