Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Петрівський ліцей Петрівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25565312 |
Місцезнаходження: | 07353, Україна , Київська обл., с. Старі Петрівці, вул. Святослава Князя, будинок 171-А |
Контактна особа: |
Наталія Яцина +380459644592 st_petrivtsi@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2024 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2024 09:09 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2024 14:06 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2024 14:06 |
Очікувана вартість: | 38 014 506,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 380 145,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 190072 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2024 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2024 16:04 |
Зміни до ТД №1.docx | |
19 грудня 2024 16:04 |
1_Тендерна_документація_зі_змінами.docx | |
11 грудня 2024 09:30 |
1._Тендерна_документація.docx | |
11 грудня 2024 09:30 |
Додаток 3.docx | |
11 грудня 2024 09:30 |
Додаток 1 до тендерної документації (Перелік документів та_або інформації).docx | |
11 грудня 2024 09:30 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
11 грудня 2024 09:30 |
Додаток 2_до_тендерної_документації.doc |
19 грудня 2024 16:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 грудня 2024 16:04 |
Зміни до ТД №1.docx
|
|||
19 грудня 2024 16:04 |
1_Тендерна_документація_зі_змінами.docx
|
|||
11 грудня 2024 09:30 |
1._Тендерна_документація.docx
|
|||
11 грудня 2024 09:30 |
Додаток 3.docx
|
|||
11 грудня 2024 09:30 |
Додаток 1 до тендерної документації (Перелік документів та_або інформації).docx
|
|||
11 грудня 2024 09:30 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx
|
|||
11 грудня 2024 09:30 |
Додаток 2_до_тендерної_документації.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-28-000071 ● a713938abce740a4b11d3720617e5021
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2025 17:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.01.2025 № 38
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-12-11-001662-a 11.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-29 17:57:08
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на 390 осіб за адресою: Київська область, Вишгородській район, с. Нові Петрівці, вул. Свято-Покровська, 52, замовником якої є Петрівський ліцей Петрівської сільської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-11-001662-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного
розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-03 16:35:34
відповідь на моніторинг
Петрівський ліцей надає відповідь на моніторинг, обґрунтування та експертний звіт
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-13 17:09:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Додатком 2 до тендерної документації (Технічна специфікація) передбачено монтаж та придбання дизель-генераторної установки (Дизельний генератор (20 кВт) ESTAR QC 25 SA - АВР - GSM - WI-FI, маса 0,795 т). Зважаючи на викладене, прошу надати пояснення щодо того, чому Замовником при складанні тендерної документації не передбачені вимоги щодо ступеня локалізації виробництва, з огляду на те, що виконання робіт які є предметом закупівлі передбачає набуття Замовником у власність товару, визначеного пунктом 6–1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII.
2. Прошу надати пояснення щодо того, яким чином та підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «КРЕАТОР КОМПАНІ» вимогам пункту 1.2 Додатку 1 до ТД, в частині наявності в учасника не менше 10 працівників безпосередньо робітничих професій.
3. Прошу надати пояснення щодо того, яким чином та підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «КРЕАТОР КОМПАНІ» вимогам пункту 1.2 Додатку 1 до ТД, в частині наявності виконроба та головного інженера, з огляду на те, що учасником у складі пропозиції надано цивільно-правові договори від 08.07.2024 № 02/24 (із Сосоєм Д.В. – виконавець робіт) та від 08.07.2024 № 03/24 (із Вербовським С.М. – головний інженер), якими передбачено виконання зазначеними вище особами робіт на іншому об’єкті, аніж той, який передбачений умовами даної процедури закупівлі.
4. Прошу надати пояснення щодо того, чому Замовником оприлюднено договір про закупівлю робіт від 16.01.2025 № 01/2025Укр без документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а також країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, а також пояснення щодо того, чому Замовником не оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, з огляду на укладання договору про закупівлю зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону № 922-VIII.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-18 21:04:36
відповідь на запит
Пояснення на запит від 13.02.2025р
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2025-02-27 17:30:19
відповідь на висновок Держаудиту
Петрівський ліцей Петрівської сільської ради звернувся до ТОВ «КРЕАТОР КОМПАНІ» з пропозиціє внести зміни до Договору про закупівлю робіт від 16.01.2025 № 01/2025Укр з метою приведення у відповідність до вимог передбачені частиною 1 статті 41 Закону № 922-VIII. ТОВ «КРЕАТОР КОМПАНІ» підтвердив готовність укласти відповідну додаткову угоду та повідомив про необхідність часу для підготовки проекту вказаної угоди, а саме до 04.03.2025.
Заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому до уповноваженої особи будуть прийняти окремим додатковим розпорядженням керівника Замовника.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-12-11-001662-a розміщено текст договору про закупівлю та додатків до нього в машинозчитувальному форматі, та інформацію про ціни на матеріальні ресурси в ПДФ і в машинозчитувальному форматі. Також надається відповідь на лист № 262627-14\2182-2025 від 18.03.2025
2025-03-21 15:45:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2024 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" |
36 527 567,74
UAH з ПДВ
|
36 527 567,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
37 247 296,30
UAH з ПДВ
|
37 247 296,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" #41258800 |
Переможець |
36 527 567,74
UAH з ПДВ
|
03 січня 2025 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2025 15:28
|
Додаткова угода №2.docx | зміни до договору |
21 березня 2025 15:26
|
додаток 4 інформація про ціни на матеріальні ресурси.xls | зміни до договору |
21 березня 2025 15:26
|
Додаток 4 Інформація про ціни на матеріальні ресурси.pdf | зміни до договору |
21 березня 2025 15:26
|
ДУ2 ПРУ.pdf | зміни до договору |
21 березня 2025 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2025 12:47
|
Додаток 3 План фінансування.doc | зміни до договору |
21 березня 2025 12:46
|
Додаток 2 Календарний графік.docx | зміни до договору |
21 березня 2025 12:46
|
Додаток 1 Договірна ціна.xls | зміни до договору |
21 березня 2025 12:46
|
Договір_1.docx | зміни до договору |
21 березня 2025 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2025 16:29
|
додатки.pdf | укладений |
16 січня 2025 16:28
|
договір 01 2025 укр.pdf | укладений |
16 січня 2025 16:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання Висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-12-11-001662-a розміщуємо текст договору про закупівлю та додатків до нього в машинозчитувальному форматі. |
Номер договору про закупівлю: | 01\2025Укр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання Висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-12-11-001662-a розміщуємо інформацію про ціни на матеріальні ресурси. |
Номер договору про закупівлю: | 01\2025Укр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ№2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |