Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Житлово - комунальний сервіс "Північний" |
Код ЄДРПОУ: | 35241704 |
Місцезнаходження: | 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Дніпропетровська дорога,118 |
Контактна особа: |
Липка Володимир Дмитрович +380487129247 31560@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2024 19:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 877 628,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 388,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 30 000,00 грн. (тридцять тисяч гривень). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС "ПІВНІЧНИЙ" Місцезнаходження Замовника: 65025, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Дніпропетровська Дорога, будинок, 118 Код ЄДРПОУ: 35241704 Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям – з наявністю коштів на рахунку принципала для грошового забезпечення (покриття) гарантії або на інших відповідних рахунках банку – гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за виконані послуги (роботи) здійснюються на підставі Актів (форма КБ-2В, КБ-3), що підписані уповноваженими представниками Сторін та згідно з Додатком № 3 «План фінансування послуг (робіт)» протягом 180 робочих днів від дати підписання Сторонами Актів (форма КБ-2В, КБ-3) | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2024 18:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2024 18:47 |
Д Тендерна документація за Особливостями від 13.12.2024.pdf | |
13 грудня 2024 18:47 |
Д Додаток 4 до тендерної документації (вимоги до переможця) від 13.12.2024.pdf | |
13 грудня 2024 18:47 |
Д Додаток 1 до тендерної документації (вимоги) від 13.12.2024.pdf | |
13 грудня 2024 18:47 |
Перелік змін від 13.12.2024.docx | |
10 грудня 2024 19:23 |
Д Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору).pdf | |
10 грудня 2024 19:23 |
Д Додаток 5 до тендерної документації (форма цінової пропозиції).pdf | |
10 грудня 2024 19:23 |
Д Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).pdf |
13 грудня 2024 18:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 грудня 2024 18:47 |
Д Тендерна документація за Особливостями від 13.12.2024.pdf
|
|||
13 грудня 2024 18:47 |
Д Додаток 4 до тендерної документації (вимоги до переможця) від 13.12.2024.pdf
|
|||
13 грудня 2024 18:47 |
Д Додаток 1 до тендерної документації (вимоги) від 13.12.2024.pdf
|
|||
13 грудня 2024 18:47 |
Перелік змін від 13.12.2024.docx
|
|||
10 грудня 2024 19:23 |
Д Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору).pdf
|
|||
10 грудня 2024 19:23 |
Д Додаток 5 до тендерної документації (форма цінової пропозиції).pdf
|
|||
10 грудня 2024 19:23 |
Д Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-17-000009 ● 0faa3636cf304683a0c2727efa563672
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2025 13:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.03.2025 Одеса № 53
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.03.2025.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.03.2025 № 53
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2024-12-10-021493-a 10.12.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-17 16:50:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі у строк, передбачений абзацами 3 та 4 пункту 49 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості)?
Відповідно до абзацу 3 пункту 49 Особливостей з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
3. У разі укладення договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі просимо надати такий укладений договір та пояснити, чому Замовником не оприлюднено договір про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня його укладення?
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
4. У разі неукладення договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі просимо надати пояснення, чому Замовником не відхилено переможця процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Хроновський Юрій Володимирович відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей у зв’язку із тим, що переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-20 18:30:36
Відповідь на запит
Відповідно до запиту замовнику на пояснення від 17.03.2025 у межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, надаємо Вам пояснення згідно нижчезазначених питань:
Питання 1: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь на питання 1: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником відповідно до діючих норм і правил у будівництві. Потреба у закупівлі поточного ремонту нежитлового підвального приміщення №801, розташованого за адресою : м. Одеса, проспект Князя Володимира Великого (Добровольського), 147/1 виникла у зв'язку з незадовільним технічним станом відповідного приміщення та неможливістю забезпечення перебування у ньому громадян відповідно до вимог санітарних норм. Останнє підтверджується актом технічного огляду приміщень нежитлового підвального приміщення №801, розташованого за адресою : м. Одеса, проспект Князя Володимира Великого (Добровольського), 147/1, складений комісією з представників замовника.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником в тендерній документації відповідно до відомості обсягів робіт (послуг) - складової частини кошторисної документації, наявної потреби у вказаних роботах (послугах) та розроблені для покращення стану та оснащення нежитлового підвального приміщення №801, розташованого за адресою : м. Одеса, проспект Князя Володимира Великого (Добровольського), 147/1.
Кошторисна документація розроблена з урахуванням вимог кошторисних норм України, а саме - «Настанови визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281. За результатами експертної оцінки кошторисної документації було отримано позитивну експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 185-К-24 від 06.12.2024 (копія додається).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником у додатку 2 до тендерної документації та повністю відповідають кошторисній документації, з урахування позитивної експертної оцінки. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі робіт з капітального ремонту визначається з урахуванням п. 4.9. Настанови з організації проведення експертизи проектної документації на будівництво ДСТУ – 8907:2019. Відповідно до кошторисної документації очікувана вартість поточного ремонту нежитлового підвального приміщення №801, розташованого за адресою : м. Одеса, проспект Князя Володимира Великого (Добровольського), 147/1 становила 7 877 628,00 (сім мільйонів вісімсот сімдесят сім тисяч шістсот двадцять вісім гривень нуль копійок) з ПДВ (КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)). Окремо визначені витрати на виконання та розроблення кошторисної документації по об’єкту та технічного нагляду за об’єктом.
Питання 2: Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі у строк, передбачений абзацами 3 та 4 пункту 49 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості)? Відповідно до абзацу 3 пункту 49 Особливостей з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідь на питання 2: Станом на 20.03.2025 договір про закупівлю за результатами проведення цієї процедури закупівлі укладено не було та не буде у зв’язку з закінченням передбачених чинним законодавством строків на укладання договору. Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи № 07/4545/24 від 19.03.2025 було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі “Поточний ремонт нежитлового підвального приміщення №801, розташованого за адресою: м.Одеса, проспект Князя Володимира Великого (Добровольського), 147/1” код ДК 021:2015: 45450000-6 “Інші завершальні будівельні роботи” на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) у зв’язку з тим, що в межах передбаченого чинним законодавством строком на укладання договору відповідний кошторис за предметом закупівлі на 2025 рік не затверджено, призначення на відповідний предмет закупівлі відсутні.
Питання 3: У разі укладення договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі просимо надати такий укладений договір та пояснити, чому Замовником не оприлюднено договір про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня його укладення? Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідь на питання 3: Станом на 20.03.2025 договір про закупівлю за результатами проведення цієї процедури закупівлі укладено не було та не буде у зв’язку з закінченням передбачених чинним законодавством строків на укладання договору.
Питання 4: У разі неукладення договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі просимо надати пояснення, чому Замовником не відхилено переможця процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Хроновський Юрій Володимирович відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей у зв’язку із тим, що переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю?
Відповідь на питання 4: Інформуємо, що Фізична особа-підприємець Хроновський Юрій Володимирович НЕ відмовлявся від укладання договору про закупівлю та надав на адресу Замовника у передбачений чинним законодавством термін підписаний з його боку договір про закупівлю та всі інші необхідні для укладання договору про закупівлю документи, проте, у зв’язку з тим, що в межах передбаченого чинним законодавством строком на укладання договору відповідний кошторис за предметом закупівлі на 2025 рік не затверджено, призначення на відповідний предмет закупівлі відсутні, без чого була б неможлива подальша реєстрація відповідного договору в ДКСУ, то відповідний договір не було підписано з боку Замовника та було прийнято рішення уповноваженої особи № 07/4545/24 від 19.03.2025 про відміну процедури закупівлі “Поточний ремонт нежитлового підвального приміщення №801, розташованого за адресою: м. Одеса, проспект Князя Володимира Великого (Добровольського), 147/1” код ДК 021:2015: 45450000-6 “Інші завершальні будівельні роботи” на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення абзацу 4 пункту 49 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Хроновський Юрій Володимирович |
7 710 185,11
UAH з ПДВ
|
7 710 185,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Хроновський Юрій Володимирович #3239616755 |
Переможець |
7 710 185,11
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2024 21:01
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 20 березня 2025 18:46 |
Кінець періоду оскарження: | 31 березня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 31 березня 2025 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | На момент прийняття цього рішення відповідний кошторис за предметом закупівлі на 2025 рік не затверджено, призначення на відповідний предмет закупівлі відсутні |
20 березня 2025 18:46
|
Електронний підпис |
20 березня 2025 18:42
|
Протокол відміни |