Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Міський футбольний клуб "Металург" |
Код ЄДРПОУ: | 31970451 |
Місцезнаходження: | 69006, Україна , Запорізька обл., Zaporizhzhya, Valeriya Lobanovs'kogo street 21 |
Контактна особа: |
Артем'єв Костянтин Валерійович +380612367350 akv-2011@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2024 19:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 37 875 903,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 378 759,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 150 000,00 гривень ( сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Вимоги до гарантії, що має бути надана в складі тендерної пропозиції /пропозиції Учасника як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції 1. Гарантія (далі – Гарантія), що надається як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, повинна бути видана банком та має відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. №639 (зі змінами) (далі – Положення). 2. Терміни в цьому Додатку вживаються в значеннях, визначених в Положенні. 3. Банк-гарант повинен мати банківську ліцензію, на підставі якої банк має право здійснювати банківську діяльність. Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника має право самостійно перевірити наявність у банка-гаранта, що надав на користь Замовника (Бенефіціара) Гарантію, банківської ліцензії на право здійснення банківської діяльності (шляхом перевірки даних на офіційному сайті Національного банку України за посиланням https://bank.gov.ua 4. Гарантія створюється та надається у електронному вигляді в форматі .pdf (Portable Document Format) з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та кваліфікованої електронної печатки (у разі її використання). В тексті Гарантії має бути зазначено посилання на програмний комплекс, за допомогою якого накладено кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі її використання) на Гарантію, тобто спосіб накладення підпису і печатки. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати разом з Гарантією файли-підтвердження накладення кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі її використання) відповідного формату (у разі наявності таких файлів), наприклад, з розширенням .p7s. Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника перевіряє наявність накладеного на Гарантію кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та кваліфікованої електронної печатки (у разі її використання). Спосіб перевірки підпису та печатки (у разі її використання) на Гарантії залежить від програмного комплексу, за допомогою якого накладено підпис та печатку на Гарантію, наприклад, перевірка на офіційному сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/online-ecp або за допомогою програми «M.E.Doc». Для перевірки наявності кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі її використання) використовується файл Гарантії в форматі .pdf та у разі наявності – файли з кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованої електронною печаткою (у разі її використання), що зазвичай мають розширення .p7s. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронні дані з накладеним електронним цифровим підписом, який підтверджено з використанням посиленого сертифіката відкритого ключа, визнаються після набрання чинності Законом України "Про електронні довірчі послуги" електронними даними із створеним кваліфікованим електронним підписом. Гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям). Для підтвердження того, що надана Учасником Гарантія оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал довідки, виданої банком-гарантом, в якій банк-гарант підтверджує, що видана ним Гарантія оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), а також оригінал виписки з особового рахунку Учасника, яка свідчить про внесення Учасником необхідної суми грошового забезпечення. 5. Вимоги до заповнення окремих реквізитів Гарантії: 5.1) строк дії Гарантії - не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій 5.2) найменування Бенефіціара –Комунальне підприємство «Міський футбольний клуб «Металург» 5.3) код згідно з ЄДРПОУ Бенефіціара – 31970451 5.4) банківські реквізити Бенефіціара: - №UA123510050000026001592046600 в АТ "УкрСиббанк", МФО 351005 5.5) наявність в тексті Гарантії посилання на номер відкритих торгів в електронній системі закупівель, розміщеній за адресою https://prozorro.gov.ua, для участі в яких надається Гарантія, – в форматі UA-2024-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Х; 5.6) валюта, у якій надається Гарантія, - гривня (UAH); 5.7) сума Гарантії цифрами та словами – 150 000,00 гривень ( сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). 5.8) внесення змін до умов Гарантії - за умови письмового погодження із Бенефіціаром; 5.9) обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму Гарантії (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Бенефіціара, в якій буде посилання на одну з наступних підстав (гарантійний випадок): - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; вимога за Гарантією складається Бенефіціаром і подається у довільній формі; 5.10) термін сплати гарантованої суми за Гарантією – не повинен перевищувати 20 (двадцяти) робочих днів з моменту отримання від Бенефіціара першої письмової вимоги. 6. Гарантія має бути чинною (діючою) на дату подання Учасником своєї тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. В умовах Гарантії, наданої в складі тендерної пропозиції, допускаються незначні відхилення від вимог даного Додатку, що не впливають на зміст Гарантії та на можливість отримання гарантованої суми, а саме: переставлені місцями слова, незначні орфографічні помилки в написанні слів чи термінів, заміна окремих слів чи термінів на тотожні. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до частини 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Постанови №1178, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Постанови №1178; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору. Розмір - 1% вартості договору про закупівлю. Вид – банківська гарантія. Строк надання – не пізніше дати укладення договору про закупівлю та до повного виконання зобов’язань Учасником-переможцем такого договору. Умови надання: Банківська гарантія подається Замовнику із супровідним листом. Банківська гарантія повинна бути чинною від дня її видачі протягом строку на який вона видана. Термін дії гарантії повинен закінчуватись не раніше спливу строку дії Договору в забезпечення якого вона надана. Гарантія має містити усі обов’язкові реквізити, передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку про зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія повинна обов’язково містити умову, що право вимагати платіж за гарантією надається у випадках та на умовах: 1) невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором; 2) дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Виконавець не виконує свої зобов’язання за Договором. Умови повернення: Замовник повертає забезпечення виконання договору не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлідоговору про закупівлю (підписання останнього акту форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт); 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення виконання договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей. У випадку настання вищезазначених обставин, Замовник вживає заходів з повернення забезпечення виконання договору, наданого у вигляді банківської гарантії, одним з указаних шляхів: а) подання банку-гаранту письмового повідомлення про звільнення його від обов'язків за гарантією, або б) відмови від своїх прав за гарантією шляхом повернення її оригіналу до банку-гаранта. Умови неповернення: Замовник не повертає забезпечення договору та отримує право вимагати від банку-гаранта платіж за гарантією у разі: 1) невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором; 2) дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Виконавець не виконує свої зобов’язання за Договором. Гарантія виплачується банком, який виступає гарантом, Замовнику на його письмову вимогу в разі порушення Виконавцем своїх зобов’язань. Реквізити для оформлення забезпечення виконання договору: Комунальне підприємство «Міський футбольний клуб «Металург» IBAN №UA123510050000026001592046600 в АТ "УкрСиббанк", МФО 351005. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2024 19:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2024 19:26 |
Тендерна документація .docx | |
10 грудня 2024 19:15 |
Додаток_2 до ТД.docx | |
10 грудня 2024 19:15 |
Додаток_3_Проект_договору_роботи_.docx |
10 грудня 2024 19:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
10 грудня 2024 19:26 |
Тендерна документація .docx
|
||
10 грудня 2024 19:15 |
Додаток_2 до ТД.docx
|
||
10 грудня 2024 19:15 |
Додаток_3_Проект_договору_роботи_.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-20-000072 ● 89f77cd354cd4c0895d8d651cd87f275
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2025 17:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.01.2025 № 5-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2024-12-10-021453-a (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель), якe проводить КП "Міський футбольний клуб "Металург".
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-23 10:19:21
ДІАЛОГ ДЛЯ МОНІТОРИНГУ
1. Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-23
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Нове будівництво споруди цивільного захисту з влаштуванням футбольного поля на території футбольної школи КП "МФК "Металург" за адресою: м.Запоріжжя, вул. Героїв Крут, 2» (код ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-10-021453-a), яка проводиться КП "Міський футбольний клуб "Металург" (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1) Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) Прошу надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Відповідно до п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено, що тендерна пропозиція подається із наданням інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення) шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Так, у пп.1.1 п.1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до ТД наведена вимога щодо надання документів, які підтверджують правові підстави володіння/користування складом та або виробничою базою для підготовки виробництва (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та (або) договір оренди та (або) інший документ, який підтверджує законне залучення приміщень). У разі надання документів, відмінних від витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно - обов’язково надати документи, що підтверджують право власності власника.
При цьому, в тендерній пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутні документи, які б свідчили про наявність в учасника правових підстав володіння/користування складом або виробничою базою, або іншою нерухомістю.
При цьому, Замовником не надано учаснику право на виправлення цієї невідповідності у порядку п.43 Особливостей №1178.
4) Відповідно до пп.1.3 п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до ТД визначено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Учасник надає інформацію у Довідці про виконання учасником не менше 1 аналогічного договору, яка повинна бути завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність договору (договорів) аналогічного(их) предмету закупівлі (виконаний (і) або який (і) виконується (ються)) (з відповідною інформацією – назва замовника, ЄДРПОУ, юридична адреса, контактний телефон; дата і № договору, предмет договору, сума договору та вартість виконаних робіт).
Аналогічним вважається договір з реконструкції/ реставрації/ капітального ремонту житлових будівель та споруд за класом наслідків (відповідальності) об’єктів не нижче СС2
- відгук від замовника будівництва, який повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, термін виконання робіт, номер договору, дату договору, суму укладеного договору та суму фактично оплачених будівельних робіт.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Вказане положення ТД суперечить п.3 ч.2 ст.16 Закону №922, який передбачає кваліфікаційний критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вказана законодавча норма передбачає наявність документально підтвердженого досвіду саме виконання аналогічних договорів.
Таким чином, підтвердженням наявності означеного критерію не можуть слугувати договори, які не завершені. Отже, включення Замовником означеного положення до ТД не відповідає п.3 ч.2 ст.16 Закону №922.
5) Пунктом 7 Додатку 1 до ТД передбачено надання заповненої форми «Тендерної пропозиції» (Додаток 6 до ТД). При цьому, в наданій учасником в складі тендерної пропозиції формі тендерної пропозиції фігурує інший об’єкт будівництва, а саме – «Капітальний ремонт захисної споруди (сховище №29581) КНП «Міська лікарня №1» ЗМР, за адресою: м.Запоріжжя, вул. Чумаченка, 21А» за кодом ДК 021:2015-4545000-6 «Інші завкршальні будівельні роботи».
При цьому, Замовником не надано учаснику право на виправлення цієї невідповідності у порядку п.43 Особливостей №1178.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Заступник начальника відділу Ігор КИСЕЛЬОВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-27 14:39:42
Відповідь на запит від 23.01.2025 у формі пояснень
1) Закупівля «Нове будівництво споруди цивільного захисту з влаштуванням футбольного поля на території футбольної школи КП «МФК «Металург» за адресою м. Запоріжжя, вул. Героїв Крут, 2» (UA-2024-12-10-021453-a) проводиться на підставі наданого технічного завдання.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб КП «МФК «Металург» та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації.
Робочий проєкт розроблений на підставі завдання замовника на проєктування, тощо.
Замовник здійснює закупівлю таких робіт, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільш відповідають потребам та вимогам замовника, а саме для забезпечення безпечних умов перебування персоналу замовника, тренерського складу, гравців та цивільного населення у сховищі за адресою замовника, а також експлуатаційної безпеки об’єкта будівництва щодо міцності, надійності та довговічності, вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; інженерного забезпечення, санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження; інженерно-технічних заходів цивільного захисту тощо. Проектною організацією включені обсяги робіт на обладнання та матеріали, які відповідають вимогам експлуатуючої організації в частині якісних та технічних характеристик до даного виду споруди.
Предмет закупівлі визначений замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922 (далі – Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 згідно робочого проекту, розробленого у 2024 році ТОВ "ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ", позитивного експертного звіту № 1062/24-РБК/ЕЗ від 02 грудня 2024, виданого ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації (реєстраційний номер проектної документації PD01:6681-7537-9431-6064), затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ №1062/24-РБК/Е3 від 02 грудня 2024 р. – додається окремим файлом ) та у відповідності до кошторисного розрахунку.
Бюджетні призначення (витрати) на дану закупівлю передбачені на підставі доведених коштів по КЕКВ 3122 - Капітальне будівництво (придбання) інших об'єктів.
Щодо не надання на даний запит проектно-кошторисної документації, то повідомляємо, що даний об’єкт це підземне укриття і з метою обмеження інформації щодо точності даних розташування даного об’єкту завантаження під час воєнного стану проєкту в повному обсязі Замовник вважає недоцільним. Якщо для здійснення перевірки проведення процедури закупівлі Вам необхідно щоб Замовник розголосив інформацію (кошториси, схеми, креслення) про укриття у відкритому доступі, то просимо Вас зазначити правомірні на це підстави.
2) Повідомляємо, що час надання відповіді, Замовник, не має доступу до власного веб сайту у зв’язку з відстрочкою сплати рахунку на продовження реєстрації доменного імені через затвердження у жовтні 2024 р. перейменуванням підприємства сесією Запорізької міської ради, що, в свою чергу, призвело до закінчення терміну дії надання послуг роботи сайту https://mfcmetalurg.com/.
Крім того, законодавство не містить будь-яких вимог щодо виконання пункту 4-1 Постанови №710 від 11.10.2016, вказано виключно рекомендаційний характер, а не зобов’язальний характер, що передбачає вільний розсуд замовника на вибору можливої моделі поведінки.
3) Щодо Вашого твердження «…При цьому, в тендерній пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" відсутні документи, які б свідчили про наявність в учасника правових підстав володіння/користування складом або виробничою базою, або іншою нерухомістю.»: якщо цитувати тендерну документацію, то фрагмент звучить так: «Учасник у довідці зазначає чи є машини, механізми та обладнання власними, чи знаходяться у користуванні на підставі зазначених в довідці умов. Учасник надає у складі пропозиції Гарантійного листа про те, що зазначене в довідці обладнання та матеріально-технічна база не перебуває в заставі або іншому обтяженні. У разі залучення до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців такого гарантійного листа також надають субпідрядники/співвиконавці.
Надати документи, які підтверджують правові підстави володіння/користування складом та або виробничою базою для підготовки виробництва (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та (або) договір оренди та (або) інший документ, який підтверджує законне залучення приміщень). У разі надання документів, відмінних від витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно - обов’язково надати документи, що підтверджують право власності власника.
В разі використання договорів послуг учасник надає документи: копії договорів послуг, копії документів, які підтверджують права власності на зазначені в договорах машини та механізми. В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку. В разі договору лізингу — надати копію договору, з наданням копій документів, що підтверджують права власності лізингодавця.»
Тобто, прямої вимоги, що учасник повинен, зобов’язаний/має надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують правові підстави володіння/користування складом та або виробничою базою для підготовки виробництва (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та (або) договір оренди та (або) інший документ, який підтверджує законне залучення приміщень у тендерній документації замовника немає. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником – переможцем надані всі документи, котрі вимагалися замовником у його тендерній документації.
4) Щодо аналогічних договорів: Положення ТД не суперечать п.3 ч.2 ст.16 Закону, оскільки у вказаному Законі не зазначено про наявність документально підтвердженого досвіду повного виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовником встановлено вимогу «Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена», учасником дану вимогу виконано.
Стосовно твердження «Вказане положення ТД суперечить п.3 ч.2 ст.16 Закону, який передбачає кваліфікаційний критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вказана законодавча норма передбачає наявність документально підтвердженого досвіду саме виконання аналогічних договорів. Таким чином, підтвердженням наявності означеного критерію не можуть слугувати договори, які не завершені. Отже, включення Замовником означеного положення до ТД не відповідає п.3 ч.2 ст.16 Закону №922.» :
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною четвертою статті 22 Закону, встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Окрім того, пунктом 2 частини другої статті 22 Закону зазначено, що у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною 1 статті 16 Закону визначено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому Закон не містить конкретного визначення, що таке аналогічний договір, та які вимоги до нього повинні встановлюватись.
Пунктом 2 статті 4 ЗУ "Про захист економічної конкуренції" встановлено , що суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Враховуючи, що аналогічний договір може знаходитися у стадії виконання, бути виконаним частково та з метою збільшення кількості учасників, додержання основних принципів Закону, у т.ч. недискримінація учасників та рівне ставлення до них, в тендерну документацію було включено вимогу про можливість надання інформації про договір (договори), який (які) виконується (виконуються). Вказана вимога не може обмежувати конкуренцію та призвести до дискримінації учасників.
Чинне законодавство не містить чіткого визначення поняття та критеріїв «аналогічного договору».
Відповідно до пп.1.3 п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до ТД визначено «Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена».
5) Пунктом 7 Додатку 1 до ТД передбачено надання заповненої форми «Тендерної пропозиції» (Додаток 6 до ТД). Учасником надана заповнена форма, відповідно до додатку 6 до ТД. Тендерна пропозиція адресована Уповноваженій особі КП «Міський футбольний клуб « Металург» Костянтину Артем’єву, щодо закупівлі «Нове будівництво споруди цивільного захисту з влаштуванням футбольного поля на території футбольної школи КП «МФК «Металург» за адресою м. Запоріжжя, вул. Героїв Крут, 2» за кодом ДК 021:2015 –45210000-2 « Будівництво будівель». Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-10-021453-a, сума тендерної пропозиції вказана така ж як і в електронному полі на Prozorro. Вказане Вами «зауваження» замовником віднесено до формальних помилок, перелік котрих вказаний у п. 1 « Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної документації», оскільки це технічна помилка, описка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції. Тому Замовником і не було надано учаснику право на виправлення цієї невідповідності у порядку п.43 Особливостей №1178.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, у такій редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок:
Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
У тендерній документації зазначається опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Тобто замовник продовжує розгляд тендерної пропозиції не зважаючи на формальні помилки.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2025-02-11 17:15:54
Роз'яснення щодо висновку
Роз'яснення щодо висновку.
Комунальне підприємство "Міський футбольний клуб "Металург" уважно розглянув висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-12-10-021453-a (далі - Висновок) та вважає за необхідне звернутися за роз'ясненнями щодо ряду ключових положень цього документу (запит додається).
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2025-02-14 15:06:08
Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області надає роз’яснення щодо висновку за результатами моніторингу.
1. Як було вказано замовником, Управлінням дійсно було проведено моніторинг процедури закупівлі за номером ID:UA-2024-08-07-011221-a, де також досліджувалось питання відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам, зокрема відповідності його кваліфікаційному критерію наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Так, на підтвердження наявності вказаного критерію учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" було надано інформацію та документи щодо виконання ним двох аналогічних договорів:
Умовами тендерної документації Концерну «Міські теплові мережі» (далі-Замовник) передбачено, що учасники повинні підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та повинні надати: довідку за формою Додатку 1 тендерної документації із зазначенням аналогічного (их) за предметом закупівлі договору (ів) (не менше одного); не менш однієї копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) від контрагента про належне виконання аналогічного договору (копія якого надана у пропозиції учасника), із зазначенням дати та номеру такого договору. Інформація може надаватися про договір (договори), який (які) виконується (виконуються).
На виконання зазначених вимог учасником ТОВ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" було надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій зазначені два договори з:
- ТОВ «Аккорд Імпорт» (договір, що виконується, копія додана) з листом відгуком від контрагента про належне виконання договору від 05.06.2024 №ПЗ2024-038
- Звенигородським будинком – інтернатом для інвалідів та престарілих (договір виконаний, копія додана) з рекомендаційним листом від контрагента про належне виконання аналогічного договору (договір виконано; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-18-000056-a).
Таким чином, учасником ТОВ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" в процедурі закупівлі UA-2024-08-07-011221-a підтверджено наявність кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічних договорів, визначений ст.16 Закону №922.
Отже, порушень щодо невідповідності вказаному критерію учасника ТОВ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" у висновку про результати моніторингу закупівлі UA-M-2024-09-10-000047 Управлінням не фіксувалось.
Враховуючи той факт, що відсутність в тендерній пропозиції інформації (документів) про наявність досвіду фактичного виконання аналогічного договору, а саме договору з реконструкції/ реставрації/ капітального ремонту житлових будівель та споруд за класом наслідків (відповідальності) об’єктів не нижче СС2, могла бути усунута учасником в порядку п.43 Особливостей №1178, Управлінням задля усунення вказаного порушення висунуто вимогу щодо оприлюднення документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії учасника, визначені ст.16 Закону №922, а саме:
- завершеного (фактично виконаного) договору з реконструкції/ реставрації/ капітального ремонту житлових будівель та споруд за класом наслідків (відповідальності) об’єктів не нижче СС2 та інші документи, що свідчать про його успішне виконання (відгук відгук від замовника будівництва та/або копії актів виконаних робіт, підписані двостороньо);
- документи, які підтверджують правові підстави володіння/користування складом та або виробничою базою для підготовки виробництва (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та (або) договір оренди та (або) інший документ, який підтверджує законне залучення приміщень).
У разі відсутності можливості підтвердити кваліфікаційні критерії учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", визначені у тендерній документації, Управління зазначає наступне.
2. За результатом проведеного моніторингу встановлено порушення чинного законодавства про закупівлі в частині не надання Замовником учаснику права на виправлення невідповідностей у порядку п.43 Особливостей №1178, внаслідок чого учасником ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" не підтверджена фактична відповідність кваліфікаційним критеріям, визначених п.2 та 3 ч.2 ст.16 Закону №922.
Відтак, враховуючи імперативні приписи, зокрема пункту 44 Особливостей №1178, що мають для Замовника зобов’язальний характер щодо відхилення тендерних пропозицій, Замовником не були вжиті заходи щодо відхилення такої тендерної пропозиції.
Варіант усунення порушення шляхом розірвання договору направлений на приведення відносин між сторонами у первісний стан. У разі недотримання учасником процедури закупівлі усіх кваліфікаційних вимог, зазначених у тендерній документації замовника, останній на вимогу Закону №922 та Особливостей №1178 повинен відхилити тендерну пропозицію учасника, що робить укладання договору взагалі неможливим. Отже, у разі дотримання Замовником вимог Закону №922 та Особливостей №1178, відносини між переможцем закупівлі та Замовником взагалі б не виникли та договір не було б укладено.
Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та цих особливостей.
Статтею 203 Цивільного кодексу України передбачено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.
Згідно з частиною другою статті 16 Цивільного кодексу України одним із способів захисту цивільного права може бути, зокрема, визнання правочину недійсним.
Відповідно до частини першої статті 215 Цивільного кодексу України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою – третьою, п`ятою статті 203 цього Кодексу.
Таким чином, укладення договорів є завершальною стадією проведення процедури закупівлі, тому невідхилення пропозиції учасника та, як наслідок, укладення договору, є підставою для розірвання такого договору.
Стосовно питання вчинення дій КП "Міський футбольний клуб "Металург" щодо припинення договірних відносин, Замовнику слід скористатися нормами Цивільного кодексу України, а саме статті 652 «Зміна або розірвання договору у зв'язку з істотною зміною обставин».
Стаття 652 Цивільного кодексу України передбачає наступний алгоритм дій.
У разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання.
Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.
Якщо сторони не досягли згоди щодо приведення договору у відповідність з обставинами, які істотно змінились, або щодо його розірвання, договір може бути розірваний, а з підстав, встановлених частиною четвертою цієї статті, - змінений за рішенням суду на вимогу заінтересованої сторони за наявності одночасно таких умов:
1) в момент укладення договору сторони виходили з того, що така зміна обставин не настане;
2) зміна обставин зумовлена причинами, які заінтересована сторона не могла усунути після їх виникнення при всій турботливості та обачності, які від неї вимагалися;
3) виконання договору порушило б співвідношення майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того, на що вона розраховувала при укладенні договору;
4) із суті договору або звичаїв ділового обороту не випливає, що ризик зміни обставин несе заінтересована сторона.
У разі розірвання договору внаслідок істотної зміни обставин суд, на вимогу будь-якої із сторін, визначає наслідки розірвання договору виходячи з необхідності справедливого розподілу між сторонами витрат, понесених ними у зв'язку з виконанням цього договору.
Зміна договору у зв'язку з істотною зміною обставин допускається за рішенням суду у виняткових випадках, коли розірвання договору суперечить суспільним інтересам або потягне для сторін шкоду, яка значно перевищує затрати, необхідні для виконання договору на умовах, змінених судом.
Отже, враховуючи викладені законодавчі норми задля усунення порушень, встановлених під час моніторингу процедури UA-2024-12-10-021453-a, Замовнику при відсутності можливості оприлюднення інформації (документів), які підтверджують відповідність учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" кваліфікаційним критеріям, встановленим в ТД, слід вжити заходів щодо припинення з ним договірних відносин, в тому числі шляхом звернення до суду.
Слід зазначити, що існує практика припинення замовниками договірних відносин на вимогами Держаудитслужби за результатами проведених моніторингів, якими встановлено порушення законодавства про закупівлі. Як приклад, моніторинг UA-M-2024-12-11-000045, проведений управлінням Держаудитслужби в Запорізькій області по закупівлі UA-2024-09-24-014180-a, яку проводило КП "ГРАДПРОЕКТ".
Заступник начальника відділу
Управління Східного офісу
Держаудитслужби в Запорізькій області Ігор КИСЕЛЬОВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до Закону "Про публічні закупівлі" №922 (зі змінами) зобов'язання по висновку ДАСУ виконано, порушення усунуто. Додано інформація до укладеного договору (у зв'язку з відсутністю інших способів оприлюднення).
2025-02-14 14:02:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 грудня 2024 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
37 251 819,33
UAH з ПДВ
|
37 251 819,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ІНВЕСТИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #40609167 |
Переможець |
37 251 819,33
UAH з ПДВ
|
26 грудня 2024 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2025 13:54
|
ВІДПОВІДЬ_УКРІНВЕСТИЦІЇ_З_ДОКУМЕНТАМИ_compressed.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2025 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2025 13:09
|
Перевірка на санкції | укладений |
22 січня 2025 13:02
|
Кошторисна документація | укладений |
22 січня 2025 13:02
|
Договір з додатками | укладений |
22 січня 2025 13:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання висновку моніторингу ДАСУ від 07.02.2025 |
Номер договору про закупівлю: | 14/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | На виконання висновку моніторингу ДАСУ від 07.02.2025 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |