Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт адміністративної будівлі АТ «Укрпошти» та АТ «Укртелеком» по вул. Центральна, 240 в смт Бородянка Бучанського району Київської області
Очікувана вартість
33 662 398,00 UAH
UA-2024-12-10-021385-a ● 48cb30f141ff4cf1b9e0eeb1cfa22e32
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2024 19:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 33 662 398,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 336 623,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт адміністративної будівлі АТ «Укрпошти» та АТ «Укртелеком» по вул. Центральна, 240 в смт Бородянка Бучанського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07801, Україна, Київська область, селище Бородянка, вул. Центральна 240
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2024 15:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2024 15:08 |
Тендерна документація.pdf | |
17 грудня 2024 15:08 |
Перелік змін 17.12.24.pdf |
17 грудня 2024 15:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 грудня 2024 15:08 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
17 грудня 2024 15:08 |
Перелік змін 17.12.24.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ліцензія або декларація
Дата подання: 13 грудня 2024 14:02
Дата відповіді: 16 грудня 2024 15:47
Шановний Замовник,
Питання щодо вимоги тендерної документації додаток 1: Для виконання робіт учасник надає власну ліцензію на провадження господарської діяльності із будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми або значними наслідками.
*Якщо відповідно до чинного законодавства учасник не повинен надавати документ(ти) передбачені тендерною документацією, учасник має надати лист-роз’яснення в складі тендерної пропозиції з посиланням на норми чинного законодавства.
Звертаємо увагу, що 2 вересня 2024 року набув чинності Закон від 17 липня 2024 року № 3869-IX "Про внесення змін до деяких законів України щодо спрощення умов провадження господарської діяльності в період дії воєнного стану в Україні", яким запроваджується декларативний принцип отримання дозволів та ліцензій.
У Законі України "Про ліцензування видів господарської діяльності" (Відомості Верховної Ради України, 2015 р., № 23, ст.158 із наступними змінами):2) статтю 21 "Прикінцеві та перехідні положення" доповнити пунктом 6-1 такого змісту:
"6-1. У період дії воєнного стану, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (далі - воєнний стан), право на провадження господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, крім видів господарської діяльності, зазначених у пункті 1 частини першої статті 7 цього Закону, може набуватися суб’єктом господарювання на підставі подання на безоплатній основі до відповідного органу ліцензування декларації про провадження господарської діяльності без отримання ліцензії.
Просимо підтвердити відповідність вимогам ТД - надання Учасником Декларації про провадження господарської діяльності, відповідно якої Учасник має право виконувати діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єкті в із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Декларація про провадження господарської діяльності буде вважатися підтвердженням
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 17 грудня 2024 14:02
Дата відповіді: 17 грудня 2024 15:10
Доброго дня!
Шановний Замовнику, проаналізувавши вимоги тендерної документації та додатків до неї, було виявлено, що вимога щодо надання у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку в довільній формі про те, що розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за останні 4 календарні роки становить більше ніж 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником з Замовником, які не завершені на день подання пропозиції такого учасника, являється дискримінаційною та протирічить положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, суттєво звужує коло потенційних учасників, виключаючи тих, які вже мають укладені договори з Замовником та продовжують їх належне виконання. Вважаємо, що для підтвердження відповідної надійності Учасника достатньо фактичної наявності належного виконання діючих договорів, відсутності неврегульованих претензій між Учасником та Замовником. Враховуючи вищенаведене, а також з огляду статті 5 Закону України Про Публічні закупівлі, якою чітко визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, просимо Вас виключити дану вимогу з тендерної документації та додатків до неї.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації було внесено зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ВЕТЕРАНИ УКРАЇНИ» |
33 636 743,41
UAH з ПДВ
|
33 636 743,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ВЕТЕРАНИ УКРАЇНИ» #45448977 |
Переможець |
33 636 743,41
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2024 15:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 грудня 2024 13:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2025 19:14
|
ДУ 1 до договору 3-25.PDF | зміни до договору |
23 січня 2025 19:12
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2025 19:12
|
3-25.PDF | укладений |
23 січня 2025 19:02
|
1 Дог 3-25 Бородянка_Центральна 240.docx | укладений |
23 січня 2025 19:02
|
1_2 Додаток № 1Дог 3-25 Бородянка_Центральна 240.xls | укладений |
23 січня 2025 19:02
|
1_3 Додаток № 2 Дог 3-25 3_графік.xlsx | укладений |
23 січня 2025 19:02
|
1_4 Додаток № 3 Дог 3-25 Бородянка__Центральна 240.xlsx | укладений |
23 січня 2025 19:02
|
1_5 Додаток № 3-24 Дог 3-25 Бородянка__Центральна 240.xlsx | укладений |
23 січня 2025 19:02
|
1_6 Додаток 4__Ціни на ресурси_Центральна 240.xls | укладений |
23 січня 2025 19:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; |
Номер договору про закупівлю: | 3-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |