Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ |
Код ЄДРПОУ: | 08571423 |
Вебсайт: | https://dnuvs.ukr.education |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, будинок 1 |
Контактна особа: |
Любов Вишнева +380985296831 vyshneva_86_@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2024 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2024 13:29 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2024 13:29 |
Очікувана вартість: | 178 201 558,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 891 007,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору: 1 відсоток вартості договору. Забезпечення надається на весь термін дії договору та повертається після повного виконання умов Договору, який діє до 31.12.2025р. Вид забезпечення виконання договору: перерахування коштів у формі завдатку на розрахунковий рахунок Замовника. Платіжні реквізити Замовника: Одержувач (Замовник) – Донецький державний університет внутрішніх справ. юридична адреса: Україна, 25015, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 1. IBAN UA 2282 0172 0355 11900 400 2000 675 Державна казначейська служба України м. Київ ЄДРПОУ 08571423 є неприбутковою організацією Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону з урахуванням пункту 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення в разі невиконання або неналежного виконання Підрядником своїх зобов'язань по договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник може, при наявності коштів, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання Підрядником рахунку на попередню оплату надати Підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів у розмірі 30% від обсягу укладеного договору строком на 3 місяці. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі №КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками Сторін. Підрядник, зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів протягом 3 місяців після одержання авансу. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Замовник має право контролювати використання наданих Підряднику сум авансу. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Роботи (їх частини) здійснюється протягом 15-ти робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін акту приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), що свідчать про прийняття Робіт (їх частини) згідно з вимогами даного Договору. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2024 14:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 грудня 2024 14:53 |
Оголошення зі змінами.doc | |
19 грудня 2024 14:53 |
П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.07.2024)- кап ремонт ліцей зі змінами.docx | |
19 грудня 2024 14:53 |
перелік змін.docx | |
10 грудня 2024 15:51 |
Додаток № 5 - Опис документів, що вимагаються ТД від УЧАСНИКІВ 25.10.2024.docx | |
10 грудня 2024 15:51 |
Додаток № 7 - цінова.docx | |
10 грудня 2024 15:51 |
Додаток № 2 - пункт 47 Особливостей оновлений.docx | |
10 грудня 2024 15:51 |
Додаток № 6 - документи для ПЕРЕМОЖЦІВ.docx | |
10 грудня 2024 15:51 |
Додаток № 4 - проєкт договір будівельного підряду.docx | |
10 грудня 2024 15:51 |
Додаток № 1 кваліфікаційні вимоги 25.10.2024.docx | |
10 грудня 2024 15:51 |
Додаток № 3 - технічне завдання КР 2 09.12.2024 версія ВОРД.docx | |
10 грудня 2024 15:51 |
Додаток № 3 - технічне завдання КР 2 09.12.2024 версія ВОРД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-14-000029 ● a7483d6f07a8477aa4b536c39e1c0269
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2025 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.01.2025 № 3-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 13.01.2025 № 3-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-12-10-016889-a 10.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-15 09:23:45
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91, (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (від 01 листопада 2021 року № 281))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-10-016889-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайта або офіційного веб-сайта головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-20 14:57:52
Пояснення щодо проведеного моніторингу (ідентифікаційний номер - № UA-M-2025-01-14-000029)
З метою облаштування належних умов навчання та проживання осіб, які навчатимуться в Криворізькому ліцеї безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання Донецького державного університету внутрішніх справ (далі відповідно Ліцей та Університет) створеного на підставі Постанови Кабінету Міністрів України №875 від 02.08.2024 року, який розташовується в адміністративній будівлі за адресою м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91 є необхідність в проведені капітального ремонту Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91», код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація».
Загальна вартість капітального ремонту відповідно до розробленої проєктно-кошторисної документації та отриманого позитивного експертного висновку № 15/2919-11/24 від 15 листопада 2024 становить 220 636 597,00 грн (додається).
У зв’язку з вищевикладеним є необхідність в проведені закупівлі роботи капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91, код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва (від 01 листопада 2021 року № 281). При формуванні очікуваної вартості було враховано глави 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єктів будівництва, кошторисний прибуток, адміністративні витрати та ризики в розмірі 1,5%, без врахування вартості матеріалів замовника, в результаті отримано суму в розмірі 178 201 558,00 грн.
Відповідно до другого питання, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті університету за посиланням: https://dnuvs.ukr.education/publichni-zakupivli-2024-arhiv#1735281319272-24c798b3-53b6.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-15 14:30:25
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91, (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (від 01 листопада 2021 року № 281))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-10-016889-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з пунктом 3 «Проект договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору про закупівлю викладено в Додатку 4 до цієї тендерної документації.
У розділі 22 «Додатки до договору» проекту договору підряду, наведеного у Додатку 4 до тендерної документації (далі – проект договору підряду), наведено перелік додатків до договору підряду, а саме: договірна ціна, графік виконання робіт, інформація про ціни на матеріальні ресурси.
Яким пунктом проекту договору підряду передбачена наявність плану фінансування, який, відповідно до вимог пункту 83 розділу «Фінансування робіт (будівництва об’єкта)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2055 № 668 (зі змінами) (далі – Загальні умови) є невід’ємною частиною договору підряду?
2. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, з іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї, що завантажені окремими файлами (Додаток 5).
Також, згідно з пунктом 13 Додатку 5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 5 до тендерної документації), учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції копію або дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності або витяг з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про ліцензії Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (у разі якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством).
Крім того, у пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації, зазначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону, зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
У додатку 3 до тендерної документації «Інформація та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі, (технічне завдання)» (далі – Додаток 3 до тендерної документації) наведена відомість обсягів робіт.
Згідно з пунктом 476 розділу 11 «Монолітна плита МП1» відділу 2 «Підвал» локального кошторису 02-01-02 на архітектурні рішення, наведеного у відомості обсягів робіт, підлягають виконанню роботи з нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні металевих конструкцій в кількості 6,43 м кв.
Вимогами підпункту 13 пункту 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, ліцензуванню підлягають послуги і роботи з вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
В якому файлі тендерної документації учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма ПРАЙМХОУМБУД» (далі – ТОВ «БФ ПРАЙМХОУМБУД») надана ліцензія, необхідна для проведення робіт відповідно до пункту 476 розділу 11 відділу 2 локального кошторису 02-01-02, наведеного у відомості обсягів робіт, а саме - робіт з нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні металевих конструкцій?
3. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, з інформацією та документами, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі, (технічне завдання) - згідно з Додатком 3 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 308 розділу 9 «Підлоги» відділу 1 «Поверхи» локального кошторису 02-01-02 на архітектурні рішення, наведеного у відомості обсягів робіт у Додатку 3 до тендерної документації, підлягають виконанню роботи з улаштування хімічно стійкої гідроізоляції в два шари горизонтальної поверхні, товщина кожного шару 1 мм в кількості 33,5 м кв.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БФ ПРАЙМХОУМБУД» надано локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на архітектурні рішення, яким у розділі 9 «Підлоги» відділу 1 «Поверхи» не передбачено виконання вищевказаних робіт.
Натомість, згідно з пунктом 754 розділу 9 «Підлоги» відділу 1 «Поверхи» локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-02, наданого у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БФ ПРАЙМХОУМБУД», підлягають до виконання роботи, не передбачені відомістю обсягів робіт, наданою Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, а саме - виконання робіт, з улаштування галтелі у місцях з’єднання конструкцій у перпендикулярному напрямку в кількості 33,5 м.
З урахуванням вищевказаного, яким чином Вами визнано тендерну пропозицію учасника ТОВ «БФ ПРАЙМХОУМБУД» такою, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (технічного завдання), наведених у відомості обсягів робіт у Додатку 3 до тендерної документації?
4. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам» (далі - Додаток 1 до тендерної документації), на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за наведеною формою 2 «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Учасник має надати у складі тендерної пропозиції, зокрема:
- копію діючого посвідчення та протоколу/витягу з протоколу, на підставі якого видане таке посвідчення, про проходження навчання з охорони праці з НПАОП 40.1-1.21-98 (ПБЕЕС), ПТЕЕС, НПАОП 40.1-1.01-97 (ПБЕЕ), НПАОП 40.1-1.32-01 (ПБЕЕСУ), НПАОП 40.1-1.07-01 (ПЕЕЗ), ППБУ, ПУЕ, ПОЕМ НПАОП 0.00-1.81-18; 0.00-1.15-07; 0.00-1.71-13; 45.2-7.02-12; загальний курс з ОП - для виконавця робіт;
- копію діючого посвідчення та протоколу/витягу з протоколу, на підставі якого видане таке посвідчення, про проходження навчання загальний курс з ОП - для керівника підприємства.
На виконання вищевказаних вимог тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БФ ПРАЙМХОУМБУД» надана довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 20.12.2024 № 40/2 (далі – Довідка № 40/2).
Згідно з пунктами 1 та 2 Довідки № 40/2, керівником підприємства є директор Прокопенко О.А., виконавцем робіт за сумісництвом є Гринишин А.О., який також займає у ТОВ «БФ ПРАЙМХОУМБУД» основну посаду інженер - будівельник.
Також, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БФ ПРАЙМХОУМБУД» надано витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань та присвоєння групи допуску з електробезпеки від 01.10.2024 № 1.10-24 ЕЛ/БФ згідно з яким інженер – будівельник Гринишин А.О. пройшов курс навчання з Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів НПФОП 40.1-1.21-98 (ПБЕЕС), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правила безпечної експлуатації електроустановок НПФОП40.1-1.01-97 (ПБЕЕ), Правил будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок. НПАОП 40.1-1.32-01 (ПБЕСУ), Правил експлуатації електрозахисних засобів НПАОП40.1-1.07-01 (ПЕЕЗ), Правил пожежної безпеки в Україні (ППБУ) НАПБ А.01.001-2014, Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), Правила охорони електричних мереж (ПОЕМ), а також, Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРЕЕ).
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БФ ПРАЙМХОУМБУД» надано копію діючого посвідчення, виданого виконавцю робіт Гринишину А.О. на підставі протоколу/витягу з протоколу від 01.10 2024 № 1.10-24 ЕЛ/БФ про проходження навчання з охорони праці з НПАОП 40.1-1.21-98 (ПБЕЕС), ПТЕЕС, НПАОП 40.1-1.01-97 (ПБЕЕ), НПАОП 40.1-1.32-01 (ПБЕЕСУ), НПАОП 40.1-1.07-01 (ПЕЕЗ), ППБУ, ПУЕ, ПОЕМ, відповідно до вимог пункту 1 розділу тендерної документації, пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації?
5. Відповідно до вищевказаних вимог тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БФ ПРАЙМХОУМБУД» надано посвідчення № 27-96-2024/5/18, видане інженеру – будівельнику Гринишину А.О. та посвідчення № 27-96-2024/5/19, видане директору Прокопенку О.А., товариством з обмеженою відповідальністю «НКЦ «Експерт» на підставі протоколу від 27.09.2024 № 27-96-2024/5, про проходження інженером – будівельником Гринишиним А.О. та директором Прокопенком О.А. навчання та перевірки знань законодавчих актів з: НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-07, загального курсу з ОП, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БФ ПРАЙМХОУМБУД» надано копію протоколу/витягу з протоколу від 27.09.2024 № 27-96-2024/5 на підставі якого видані вищевказані посвідчення № 27-96-2024/5/18 та № 27-96-2024/5/19, відповідно до вимог пункту 1 розділу тендерної документації, пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-20 15:01:47
Пояснення щодо проведеного моніторингу (ідентифікаційний номер - № UA-M-2025-01-14-000029)
Пунктом 83 розділу «Фінансування робіт (будівництва об’єкта)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (зі змінами), передбачено, що «Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором».
В проекті договору підряду, наведеному у Додатку 4 до тендерної документації передбачено план фінансування робіт, пунктом 5.1. – 5.4. розділу 5. «Фінансування робіт».
При потребі конкретизувати розділ «Фінансування робіт» є можливим внесення змін до договору шляхом укладення додаткової угоди та додати до переліку додатків до договору також додаток «План фінансування».
2. Роботи, які передбачені в кошторисній документації ТОВ «БФ ПРАЙМХОУМБУД», відповідно до пункту 476 розділу 11 відділу 2 локального кошторису 02-01-02, наведеного у відомості обсягів робіт, а саме - роботи з нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні металевих конструкцій підлягають ліцензуванню, відповідно до пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852.
Для виконання робіт з нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матеріалу на горизонтальні і вертикальні поверхні металевих конструкцій, ТОВ «БФ ПРАЙМХОУМБУД» буде залучати спеціалізовану організацію, яка має відповідну ліцензію.
Вартість вищезазначених робіт складає 5 236,24 гривен, що складає 0,0029 відсотків від вартості договору.
Відповідно до пункту 7 Тендерної документації : Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
На виконання вимог Тендерної документації, Учасником ТОВ «БФ ПРАЙМХОУМБУД» в складі тендерної пропозиції було надано Довідку за вих. № 40/6 від 20 грудня 2024 р. «ДОВІДКА про незалучення субпідрядників», відповідно до якої: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРАЙМХОУМБУД», як учасник відкритих торгів (з особливостями) з предмету закупівлі: «Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91» код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація», повідомляє, що не планує залучати субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Тендерною документацією не вимагається надання інформації про субпідрядні організації, які будуть залучені до виконання робіт, у обсязі менше, ніж 20 відсотків від вартості договору. Тому, в Учасника не виникає обов’язку надання інформації про всі субпідрядні організації , які будуть залучатися до виконання робіт у обсязі до 20 відсотків від вартості договору.
Але, враховуючи всі законодавчі вимоги, при закритті Актів виконаних робіт, Замовник буде вимагати від ТОВ «БФ ПРАЙМХОУМБУД» надання підтверджуючих документів про виконання робіт спеціалізованими субпідрядними організаціями, які мають відповідні ліцензії.
3. Нами було перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРАЙМХОУМБУД» та встановлено, що учасник в своїй тендерній пропозицій привів у відповідність роботи зазначені пунктом 308 розділу 9 «Підлоги» відділу 1 «Поверхи» локального кошторису 02-01-02 на архітектурні рішення, наведеного у відомості обсягів робіт у Додатку 3 до тендерної документації. Якщо детально розглянути проектну документацію, локальний кошторис 02-01-02, електронний вихідний файл кошторису та аналогічні пункти відомості обсягів робіт у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: 172, 197, 212, 226, 246, 251, 276 буде зрозуміло, що всі ці пункти є аналогічними з пунктом 308 та мають виправлення, здійснені проектувальником або експертом, що проводив експертизу з робити «улаштування хімічно стійкої гідроізоляції в два шари горизонтальної поверхні, товщина кожного шару 1 мм» на роботу «виконання робіт, з улаштування галтелі у місцях з’єднання конструкцій у перпендикулярному напрямку», отже підчас виправлення виникла технічна помилка, пункт 308 пропустили та не виправили.
З урахуванням вищевказаного, тендерну пропозицію учасника ТОВ «БФ ПРАЙМХОУМБУД» визнано такою, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (технічного завдання), наведених у відомості обсягів робіт у Додатку 3 до тендерної документації.
4. Учасником ТОВ «БФ ПРАЙМХОУМБУД» в складі тендерної пропозиції в Файлі 2.4. в форматі pdf надано копію діючого посвідчення № 2.10-24 ЕЛ/БФ від 01.10.2024р., виданого виконавцю робіт Гринишину А.О. на підставі протоколу/витягу з протоколу від 01.10 2024 № 1.10-24 ЕЛ/БФ про проходження навчання з охорони праці з НПАОП 40.1-1.21-98 (ПБЕЕС), ПТЕЕС, НПАОП 40.1-1.01-97 (ПБЕЕ), НПАОП 40.1-1.32-01 (ПБЕЕСУ), НПАОП 40.1-1.07-01 (ПЕЕЗ), ППБУ, ПУЕ, ПОЕМ.
5. Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник має надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують проходження навчання з охорони праці працівників.
Учасником ТОВ «БФ ПРАЙМХОУМБУД» в складі тендерної пропозиції надані копії посвідчень з навчання з охорони праці на працівників, які зазначені в «Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (від 20.12.2024 вих. № 40/2), а саме: посвідчення № 27-96-2024/5/18, видане інженеру – будівельнику Гринишину А.О. та посвідчення № 27-96-2024/5/19, видане директору Прокопенку О.А., товариством з обмеженою відповідальністю «НКЦ «Експерт» на підставі протоколу від 27.09.2024 № 27-96-2024/5, про проходження інженером – будівельником Гринишиним А.О. та директором Прокопенком О.А. навчання та перевірки знань законодавчих актів з: НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.15-07, загального курсу з ОП, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 45.2-7.02-12.
ТИПОВИМ ПОЛОЖЕННЯМ про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15 , а саме п.3.1.3. передбачено, що результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці .
Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань.
Таким чином, основним документом, що підтверджує навчання з охорони праці працівників, є саме посвідчення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-22 17:22:02
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91, (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (від 01 листопада 2021 року № 281))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-10-016889-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Надайте інформацію та підтверджуючі документи щодо джерела фінансування вищевказаної закупівлі та щодо коду бюджетної програми за якою передбачено здійснення видатків на закупівлю вищезазначених робіт.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-23 15:58:01
Пояснення щодо проведеного моніторингу (ідентифікаційний номер - № UA-M-2025-01-14-000029)
Донецький державний університет внутрішніх справ знаходиться в підпорядковані Міністерства внутрішніх справ (далі – Міністерство), саме Міністерство доводить асигнування у вигляді кошторису з розбивкою по КЕКВ та здійснює фінансування на рік по програмі КПКВ: 1001050 Забезпечення діяльності органів, установ та закладів Міністерства внутрішніх справ України, підготовка кадрів закладами вищої освіти із специфічними умовами навчання.
За результатами проведеної закупівлі планується укладати договір по КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об'єктів» по програмі вказаній вище. На даний час університет очікує дофінансування від Міністерства по КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об'єктів».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області по перевірці закупівлі «Капітальний ремонт частини внутрішніх приміщень Криворізького ліцею безпекового спрямування та національно-патріотичного виховання (м. Кривий Ріг) Донецького державного університету внутрішніх справ за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Співдружності, 91 (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва» код за ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація», ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-10-016889-a, очікуваною вартістю 178 201 558,00 гривень, повідомляємо що, з метою виконання рішення вжито заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни процедури закупівлі. Інформацію зазначено у висновку взято до уваги. Закупівлю скасовано відповідно до Протоколу №2-ВТО від 29.01.2025 року
2025-01-29 14:23:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2024 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРАЙМХОУМБУД" |
174 387 695,46
UAH з ПДВ
|
153 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАКСИМУС ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОДЖЕКТ" |
177 718 961,55
UAH з ПДВ
|
154 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРАЙМХОУМБУД" #43233698 |
Переможець |
153 999 000,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2025 10:45
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 29 січня 2025 14:14 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На стадії укладання договору було розпочато моніторинг Державною аудиторської службою України відповідно до наказу № 3-з від 13.01.2025 року, у зв’язку з цим уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку укладання договору до 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Відповідно до Висновку Управління Східного офісу Держаужитслужби у Кіровоградській області та з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими , а саме порушення |
29 січня 2025 14:14
|
Протокол 2-ВТО відміна процедури закупівлі.pdf |
Дата оприлюднення: | 29 січня 2025 14:20 |
Кінець періоду оскарження: | 09 лютого 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На підставі пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі зокрема неможливості усунення порушень, що виникли через виявленні порушення вимог законодавства з описом таких порушень. |
29 січня 2025 14:20
|
Електронний підпис |
29 січня 2025 14:19
|
Протокол 2-ВТО відміна процедури закупівлі.pdf |