Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельний навантажувач
Очікувана вартість
2 894 165,00 UAH
UA-2024-12-10-003913-a b77f8d96487f4be4adcfebab6919982a
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

052 Відділ закупівель

380981173786 tender052@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: 052 Відділ закупівель
380981173786
tender052@ukroboronprom.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2024 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2024 00:00
Початок аукціону: 20 грудня 2024 11:03
Початок аукціону: 20 грудня 2024 11:03
Очікувана вартість: 2 894 165,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 941,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


120/29
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Дизельний навантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 80
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2024 10:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2024 10:29
КД_дизель.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін технічної специфікації проекту договору
Дата подання: 10 грудня 2024 18:01
Шановний замовнику торгів Висловлюємо Вам свою зацікавленість процедурою закупівлі та підтверджуємо намір взяти участь у зазначеній процедурі. Також підтверджуємо можливість виконання постачання у встановлені строки, зазначені у документації. Звертаємо Вашу увагу на пункт 6 "Вимоги до документації" технічної специфікації проекту договору, зокрема підпункт 6.3, який передбачає надання таких документів: -Креслення схем гідравлічного устаткування з переліком комплектуючих; -Креслення фундаменту на верстат; -Керівництво з розвантаження; -Перелік тестів приймання устаткування від заводу-виробника. Допускаємо що ця інформація є помилковою та звертаємося з проханням розглянути можливість виключення цих вимог із технічної документації. На наш погляд, це не вплине на якість виконання договору та відповідність постачання встановленим критеріям.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо двигунів дизельних
Дата подання: 11 грудня 2024 12:30
Шановний Замовник! В технічних вимогах Вами зазначено: "Двигун дизельний від провідних виробників даного типу обладнання (крім КНР), підвішена конструкція монтажу двигуна". Просимо Вас надати обгрунтування, чому крім КНР? Або надати посилання на чинне законодавство України, де забороненно здійснено закупівлю двигунів виробництва КНР!!! Звертаємо Вашу увагу, на те, що виробництво двигунів в КНР здійснюється на підставі ліцензій провідних виробників даного типу обладнання !!! Вимагаємо видалити вимогу - ( крім КНР). Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Додаток 3 до конкурсної документації
Дата подання: 11 грудня 2024 15:36
Вітаємо шановний замовник, наша компанія має намір прийняти участь у процедурі закупівлі та запропонувати товар, який має швидкість 0-26 км/год, при вказаних вами в Додатку 3 без показників "не більше" чи "не менше" 25 км/год. Також наш вилковий навантажувач має показник швидкості підйому вантаж/без - 290/350 мм/с. Як ви плануєте робити оцінку таких технічних показників як покращення та відповідність чи навпаки? Також промисо вас роз'яснити вимогу "Швидкість підйому вантаж\без, опускання вантаж…без" де вимагається чіткий показник "300, 300…600". Тому що, судячи з технічної вимоги, відсутній ще однин показник, який має бути через знак "/". Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
додаток 1
Дата подання: 12 грудня 2024 09:37
Просимо внести зміни в конкурсну документацію, а саме: на сторінці 14 п.6: Скановані копії документів від виробника Устаткування, що підтверджують право працівника Учасника (Постачальника) на проведення пусконалагоджувальних робот та монтаж Устаткування працівниками про яких учасник вказав у довідці згідно форми №2. Просимо видалити цю вимогу тому, що пуско-налагоджувалні роботи не проводяться для предмету закупівлі. Пуско-налагоджувальні роботи проводяться для обладнання такого як верстати, генератори, тощо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
додаток 2
Дата подання: 12 грудня 2024 09:40
В Додатку 2 п.5 конкурсної документації зазначено: У разі якщо на офіційному сайті виробника технічні параметри пропонованого Устаткування відрізняються від характеристик, що зазначаються Учасником в складі пропозиції – необхідно додатково надати офіційний лист-підтвердження від виробника про можливість виробництва такого Устаткування з характеристиками, що відповідають вимогам конкурсної документації. Просимо видалити цю вимогу тому, що на сайті виробників зазвичай наявна інформація про базові модельні ряди, без зазначення точних та всіх характеристик предмета закупівлі. Орієнтуватися на сайт при цьому неможливо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
додаток 3
Дата подання: 12 грудня 2024 09:43
В Додатку 3 конкурсної документації просимо внести зміни, а саме додати «не більше/ не менше» в технічних специфікаціях: Долаємий ухил; Швидкість переміщення. Зазначення цих показників з неможливістю відхилення значно зменшує коло запропонованих пропозицій.
Відповідь відсутня
додаток 4 проєкт договору
Дата подання: 12 грудня 2024 09:48
В Додатку 4 до конкурсної документації «Проєкт договору» є велика кількість невідповідностей щодо вимог до предмета закупівлі. Зокрема в п.2.1. Договору: Ціна включає вартість Устаткування, упаковки і транспортування до місця постачання, вартість монтажних і пусконалагоджувальних робіт, вартість програмного забезпечення, вартість проведення тестів, комплекту витратних матеріалів з урахуванням вартості проведення регламентних робіт з обслуговування Устаткування, комплекту технічної документації, вартість навчання (інструктажу) фахівців Замовника, всі податки, страхові платежі, мита і збори та всі інші витрати Постачальника на виконання цього Договору. Всі вимоги навіть в цьому пункті не стосуються предмету закупівлі. Монтаж та пуско-налагоджувальні роботи, вартість проведення тестів, комплекту витратних матеріалів та інше. Пункт 3.3. Договору в якому містяться вимоги до креслень фундаменту, пуско-налагоджувальних робіт та інше. Це теж не може бути застосовано для предмету закупівлі. П 4.1.2 Договору, а саме: проведена демонстрація виконання тестових деталей, згідно підготовленого Постачальником технологічного процесу. Як це може бути застосовано до навантажувальної техніки? П 4.7. Договору містить: - проведення навчання (інструктажу) згідно з програмою навчання. Постачальник не має права навчати водіїв навантажувача. Згідно Закону України цим займаються ліцензовані учбові центри з підготовки водіїв навантажувальної техніки. Навіть з тих кількох пунктів наведених вище, можна зробити висновок, що «Проєкт договору» не може бути застосований для предмета закупівлі. Цей договір може бути застосований для верстатів і таке інше. Замовнику слід змінити запропонований «Проєкт договору» на договір який може бути застосований для закупівлі навантажувальної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Додаток 1, Додаток 2 п.1
Дата подання: 12 грудня 2024 16:00
Доброго дня. Просимо Вас внести зміни в Додаток 1, Додаток 2 п.1. Редакція Замовника: * Під аналогічним договором слід розуміти виконані договори на поставку аналогічного Устаткування (обладнання), що відповідає предмету закупівлі. Редакція Учасника: * Під аналогічним договором слід розуміти виконані договори на поставку за кодом ДК 021:2015: 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Прохання про внесення змін до договору
Дата подання: 14 грудня 2024 14:50
Шановний замовник, просимо розглянути зміни у додатку 4 «Проект договору». Пропонуємо наступну редакцію: 2.1. Ціна Устаткування (сума цього Договору) становить __ грн., в тому числі ПДВ __ грн., і включає вартість Устаткування, упаковки і транспортування до місця постачання, вартість монтажних і пусконалагоджувальних робіт, вартість програмного забезпечення, вартість проведення тестів, комплекту витратних матеріалів з урахуванням вартості проведення регламентних робіт з обслуговування Устаткування, комплекту технічної документації, всі податки, страхові платежі, мита і збори та всі інші витрати Постачальника на виконання цього Договору. 3.2. Постачальник зобов’язується поставити Устаткування в строк до __ (___) календарних днів з дати підписання даного Договору та здійснення попередньої оплати на умовах передбачених даним Договором. В разі затримки попередньої оплати з вини Замовника, строк постачання Устаткування продовжується на кількість днів затримки попередньої оплати Замовника. Кінцевою датою виконання зобов’язання Постачальника по поставці Устаткування згідно даного Договору є дата підписання акту здачі-приймання виконаних пусконалагоджувальних робіт (Додаток 4 до даного договору). 4.1.2. Приймання Устаткування означає, що: ˗ Устаткування комплектно, відповідно до Додатку №1 та пакету технічної документації, що поставляється разом з Устаткуванням; ˗ Устаткування прийнято по характеристикам (на предмет відповідності Додатку №1); ˗ Устаткування прийнято після запуску (на предмет перевірки роботи всіх органів та систем верстату); ˗ проведена демонстрація виконання тестових деталей, згідно підготовленого Постачальником технологічного процесу. 4.4. Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження Товару переходить до Покупця з моменту поставки Товару. 4.5. Після належного виконання Постачальником пунктів 4.2 — 4.3 цього Договору Сторони складають та підписують Акт приймання Устаткування на території Замовника. Крім того, Постачальник надає Замовнику видаткову накладну на Устаткування та Декларацію про відповідність Устаткування вимогам технічних регламентів. 4.6. Підписанням відповідного Акту приймання-передачі та/або видаткової накладної Покупець підтверджує факт своєчасного передання йому Товару, всієї необхідної інформації та супровідних документів стосовно Товару, передбачених Договором та чинним законодавством України, відсутності у нього будь-яких претензій щодо асортименту, якості, комплектності та кількості переданого йому Товару, строку поставки Товару, необхідної інформації та супровідних документів стосовно Товару. 4.9. У випадках: ˗ поставки некомплектного Устаткування в т.ч. за документацією, що поставляється разом з Устаткуванням; чи ˗ поставки пошкодженого при транспортуванні або розвантаженні Устаткування з вини Постачальника; чи ˗ поставки неякісного Устаткування або Устаткування, яке не відповідає Додатку №1 до Договору (за технічними характеристиками, включаючи характеристики точності, рік випуску Устаткування, тощо); чи ˗ невідповідності поставленого Устаткування, Постачальник зобов’язаний за свій рахунок усунути виявлені невідповідності в строки Відлік строку усунення невідповідностей починається після отримання Постачальником письмового повідомлення від Замовника з докладним описом невідповідностей. 4.10. У разі неможливості усунення невідповідностей у строки, передбачені пунктом 4.9 цього Договору, які роблять неможливою нормальну експлуатацію Устаткування, воно підлягає поверненню Постачальнику. Постачальник у найкоротші розумні строки, повинен забезпечити ремонт Устаткування у Виробника або замінити Устаткування на аналогічне. 4.11. У разі порушення Постачальником зазначених у п. 4.10 Договору строків усунення недоліків, Замовник має право відмовитися від прийняття і оплати Устаткування, а якщо Устаткування вже частково або повністю оплачене — вимагати повернення сплаченої суми протягом 5 банківських днів з моменту відправки Постачальнику письмової вимоги про повернення раніше перерахованих на його рахунок попередніх оплат. 4.12. Під час проведення пусконалагоджувальних робіт та Покупець забезпечує безперешкодний доступ спеціалістів Постачальника до Устаткування, надає приміщення для розміщення інструментів/матеріалів Постачальника, забезпечує нормальні умови роботи спеціалістів Постачальника, в тому числі, всі необхідні побутові та професійні потреби. Покупець забезпечує виконання зобов’язань за цим пунктом за умови дотримання спеціалістами Постачальника правил поведінки на території та в приміщеннях Покупця, розпорядку роботи Покупця, правил пожежної безпеки тощо. 5.8. У разі виникнення несправності в період гарантійного строку експлуатації, яку неможливо усунути на території Замовника, що підтверджено Виробником, та яка робить неможливим нормальну експлуатацію Устаткування (Устаткування не працює), воно підлягає поверненню Постачальнику. Постачальник у найкоротші розумні строки повинен забезпечити ремонт Устаткування у Виробника. При цьому загальний гарантійний строк продовжується на строк, протягом якого Устаткування не використовувалось Замовником. 5.11. У випадку недосягнення Сторонами згоди щодо причин виникнення несправностей, кожна із Сторін має право запросити представників регіональної Торгово-промислової палати (далі — ТПП). 6.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань за цим Договором, Постачальник зобов’язаний сплатити Замовнику неустойку у розмірі 0,1 відсотка від суми Договору за кожний день прострочення, а за прострочення понад 15 днів додатково стягується штраф у розмірі 2% від суми Договору. 6.6. За порушення умов Договору щодо якості (комплектності) Устаткування з Постачальника стягується штраф у розмірі 0,2% вартості неякісного (некомплектного) Устаткування. 6.12. За порушення строку оплати Товару, Замовник сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період нарахування пені, від вартості простроченого до поставки Товару, за кожен день прострочення. 6.13. За дострокове припинення дії цього Договору за ініціативою Замовника останній сплачує Продавцю штраф у розмірі 10% від загальної вартості Товару. 6.14. За порушення свого зобов’язання щодо приймання Товару належної якості Замовник сплачує Постачальнику штраф у розмірі 0,1% від загальної вартості Товару за кожен день такого порушення; 6.15. Сплата штрафних санкцій не звільняє винну Сторону від належного виконання взятих на себе зобов’язань за цим Договором. 6.16. Неустойка (штраф, пеня), штрафні санкції за цим Договором нараховуються протягом усього періоду порушення. 6.17. По всіх видах зобов’язань, вимог і відповідальності Сторін за цим Договором Сторони домовилися встановити позовну давність тривалістю три роки (за винятком випадків, коли законом передбачено більш тривалу позовну давність). 7.2. Сторона, яка не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна повідомити іншій Стороні про їх настання/припинення і досягти домовленості щодо продовження строків виконання зобов’язань або припинення дії Договору. Зазначене повідомлення повинно бути підтверджено довідкою (сертифікатом) Торгово-промислової. 7.3. Якщо обставини непереборної сили будуть продовжуватися більше 6 (шести) місяців, кожна із Сторін має право розірвати цей Договір, повідомивши (письмово) іншу Сторону на офіційну електронну пошту Сторони. Дата, зазначена в такому повідомленні, вважатиметься датою розірвання цього Договору. Сторони домовились про те, що форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) згідно цього Договору вважаються обставини, визначені у ч.2 ст.14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 2 грудня 1997 року №671/97-ВР. Видалити пункти: 3.3., 5.7., 6.3., 6.4., 6.7., 6.8., 6.9., 6.10., 8.1.15.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2024 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛОГІСТІК ГРУП" 2 894 000,00
UAH
1 790 400,00
UAH
Документи
ТОВ "Техноторг" 2 189 000,00
UAH
2 131 100,00
UAH
Документи
ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА 2 450 000,00
UAH
2 374 333,33
UAH
Документи
ТОВ "Форкс" 2 672 670,00
UAH
2 672 670,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 грудня 2024 17:39
Електронний підпис
19 грудня 2024 17:39
Електронний підпис
19 грудня 2024 16:58
Пропозиція.pdf
19 грудня 2024 16:58
Витяг з ЄДР.pdf
19 грудня 2024 16:58
Статут.pdf
19 грудня 2024 16:58
Фінансова звітність.pdf
19 грудня 2024 16:58
Кваліфікаційні.pdf
19 грудня 2024 16:58
Дилерське.pdf
19 грудня 2024 16:58
Проект договору.pdf
19 грудня 2024 16:58
Сертифікати ISO.pdf
19 грудня 2024 16:58
Технічне завдання.pdf

Публічні документи

18 грудня 2024 16:43
Електронний підпис
18 грудня 2024 16:43
Електронний підпис
18 грудня 2024 16:43
7.2025 Authorization certification - tdc.pdf

Публічні документи

19 грудня 2024 17:28
Електронний підпис
19 грудня 2024 17:28
Електронний підпис
19 грудня 2024 17:28
6. Цінова пропозиція.pdf.p7s
19 грудня 2024 17:28
Витяг ПДВ.pdf.p7s
19 грудня 2024 17:28
Декларація CPCD100Т8.pdf
19 грудня 2024 17:28
Довідка.pdf
19 грудня 2024 17:28
Статут з описом.pdf
19 грудня 2024 17:28
Декларація CPCD100Т8.pdf.p7s
19 грудня 2024 17:28
ВИТЯГ ФОРКС 11,12,2024.pdf.p7s
19 грудня 2024 17:28
6. Цінова пропозиція.pdf
19 грудня 2024 17:28
Витяг ПДВ.pdf
19 грудня 2024 17:28
8. Довідка - форма 2.pdf.p7s
19 грудня 2024 17:28
Протокол, наказ ПАВЛОВ.pdf
19 грудня 2024 17:28
8. Довідка - форма 2.pdf
19 грудня 2024 17:28
Баланс 2023.pdf
19 грудня 2024 17:28
Довідка Форкс.pdf.p7s
19 грудня 2024 17:28
Технічна специфікація.pdf
19 грудня 2024 17:28
3. Згода з умовами ТС.pdf.p7s
19 грудня 2024 17:28
Баланс 2023.pdf.p7s
19 грудня 2024 17:28
ВИТЯГ ФОРКС 11,12,2024.pdf
19 грудня 2024 17:28
Паспорт навантажувача.pdf
19 грудня 2024 17:28
Довідка.pdf.p7s
19 грудня 2024 17:28
Довідка Форкс.pdf
19 грудня 2024 17:28
3. Згода з умовами ТС.pdf
19 грудня 2024 17:28
Статут з описом.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛОГІСТІК ГРУП"

ТОВ "Техноторг"

ТОВ ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА

ТОВ "Форкс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛОГІСТІК ГРУП"
#32838690
Очікує рішення 1 790 400,00
UAH
20 грудня 2024 11:38

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 грудня 2024 12:27
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Скасування тендеру
Документи:
05 березня 2025 17:26
Електронний підпис
25 грудня 2024 12:27
Скасування видатки.docx