Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015-45251000-1 Будівництво електростанцій і теплових станцій (Нове будівництво (розміщення) модульних газових когенераційних установок у м. Харкові за адресою: ****. Будівельні роботи з улаштування фундаментів)
Очікувана вартість
1 662 292,15 UAH
UA-2024-12-09-019719-a e48d088cf5944640b066f40d77533d0b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Малих

+380577282831 malykh.o.a.htm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 грудня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
Код ЄДРПОУ: 31557119
Вебсайт: http://hts.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61608, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11
Контактна особа: Оксана Малих
+380577282831
malykh.o.a.htm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво (розміщення) модульних газових когенераціних установок у м. Харкові за адресою: ****. Будівельні роботи з улаштування фундаментів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків, територія міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій

Тендерна документація

09 грудня 2024 17:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2024 17:14
Обгрунтування.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-23-000043 ● 1956304116764bfb87c9c63772581cde
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2024 20:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.12.2024 № 236
(дата)
м. Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 23.12.2024 року

В.о.начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 23.12.2024 № 236

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

21 UA-2024-12-09-019719-a 09.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-26 10:31:21

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021-2015-45251000-1 Будівництво електростанцій і теплових станцій (Нове будівництво (розміщення) модульних газових когенераційних установок у м. Харкові за адресою: ****. Будівельні роботи з улаштування фундаментів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-12-09-019719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕКС-ГАЗ" ( код ЄДРПОУ 34630463).
3. Яким чином Замовником виконано вимоги частини першої статті 41 Закону в частині оприлюднення інформації стосовно країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси?
4. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення документів у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)?
5. За умовами пункту 5.1 Договору від 29.11.2024 №83112936 період виконання робіт не пізніше 20 грудня 2024 року. Надайте інформацію про стан фактичного виконання договору про закупівлю робіт від 29.11.2024 №83112936 та інформацію про стан розрахунку за виконані роботи.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-31 13:46:01

Відповідь на звернення

Комунальне підприємство «ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення (інформацію) по моніторингу закупівлі «ДК 021-2015-45251000-1 Будівництво електростанцій і теплових станцій (Нове будівництво (розміщення) модульних газових когенераційних установок у м. Харкові за адресою: ****. Будівельні роботи з улаштування фундаментів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-12-09-019719-a.
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі креслення схеми фундаментів під модульну газову когенераційну установку об’єкта будівництва отриманих під час розроблення проектної документації. Враховуючи дію на території України воєнного стану, керуючись Постановою КМУ №1320 від 7 грудня 2023 року із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ №547 від 14.05.2024 року роботи з нового будівництва (розміщення) модульної транспортабельної котельні виконуються одночасно з розробленням проектної документації без отримання звіту про результати проведення експертизи проектної документації на будівництво об’єкту. Згідно з п.4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі та враховуючі норми п.4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником були проведені попередні ринкові консультації шляхом надсилання листів-запитів та отримані три відповіді з комерційними пропозиціями від трьох суб’єктів господарювання, які будуть завантажені разом з наданням цього пояснення. Відповідно, очікувана вартість була визначена Замовником за найменшою ціною.
2. Критеріями оцінки можливих потенційних виконавців робіт є ціна та можливість підрядника виконати роботи, що є предметом закупівлі у встановлений строк. Замовником були направлені листи потенційним підрядникам, що мають необхідну матеріально-технічну базу, достатній кваліфікований персонал та досвід виконання аналогічних робіт, щодо виконання будівельних робіт з улаштування фундаменту та отримані три відповіді з комерційними пропозиціями, які будуть завантажені разом з наданням цього пояснення. Пропозицією з найнижчою ціною була пропозиція ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ», з яким в подальшому був укладений договір без використання електронної системи закупівель №83112936 від 29.11.2024 на виконання вищезазначених робіт.
3. Вимоги частини першої статті 41 Закону в частині оприлюднення інформації стосовно країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси виконано Замовником шляхом зазначення країни походження товару кожної номенклатурної позиції в Додатку №1 до договору – Договірна ціна в розділі «Відомість ресурсів» поряд з найменуванням матеріалу, що оприлюднений Замовником разом із договором.
4. Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення документів у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») шляхом оприлюднення договору та додатків до нього в форматах doc та xlsx.
5. Щодо надання інформації про стан фактичного виконання договору про закупівлю робіт від 29.11.2024 №83112936 та інформації про стан розрахунку за виконані роботи повідомляємо, що роботи виконані і оплачені в повному обсязі в сумі 1 477 594,02 грн. відповідно до плану фінансування.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 17 січня 2025

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-7

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕКС-ГАЗ"
#34630463
Переможець 1 662 292,15
UAH з ПДВ
09 грудня 2024 17:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2024 16:35
План фінансування.xlsx зміни до договору
18 грудня 2024 16:31
Доп.Угода_1.docx зміни до договору
18 грудня 2024 16:31
ДУ №1 до дог. №83112936.pdf зміни до договору
18 грудня 2024 16:31
Договір 83112936.pdf укладений
09 грудня 2024 17:15
Відомість ресурсів.xlsx укладений
09 грудня 2024 17:15
Графік_.xlsx укладений
09 грудня 2024 17:15
Договір_.doc укладений
09 грудня 2024 17:15
Договірна ціна.xlsx укладений
09 грудня 2024 17:15
Локальний кошторис.xlsx укладений
09 грудня 2024 17:15
План фінансування_.xlsx укладений
09 грудня 2024 17:15
Розрахунки 5,6.xlsx укладений
09 грудня 2024 17:15
Розрахунок звв.xlsx укладений
09 грудня 2024 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 83112936
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML