Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території Державного бюро розслідувань (ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання)
Очікувана вартість
5 300 700,00 UAH
UA-2024-12-09-012833-a ● 9636e0d8d3ef437891dc9a633f856e07
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
Код ЄДРПОУ: | 41760289 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28 |
Контактна особа: |
Вадим Кириченко +380443654097 v.kyrychenko@dbr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2024 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2024 13:50 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2024 13:50 |
Очікувана вартість: | 5 300 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 503,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 150 000,00 (сто п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території Державного бюро розслідувань за адресою: м. Київ. вул. Симона Петлюри, 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04074, Україна, Київська область, Київ, вул. Симона Петлюри 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
12 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території Державного бюро розслідувань за адресою: м. Київ. вул. Симона Петлюри, 21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04074, Україна, Київська область, Київ, вул. Симона Петлюри 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
12 послуга
Послуги з прибирання приміщень Державного бюро розслідувань за адресою: м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26Б.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04074, Україна, Київська область, Київ, бул. Лесі Українки, 26Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2024 14:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2024 14:35 |
Титул ПРИБИРАННЯ 2025 151_1.pdf | |
09 грудня 2024 14:35 |
ТД ПРИБИРАННЯ 2025 151_1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЩОДО ПРАЦІВНИКІВ
Дата подання: 09 грудня 2024 15:36
Дата відповіді: 09 грудня 2024 16:16
Шановний Замовнику!
Згідно тендерної документації Додатку 1 (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) вказано :
"Довідка у довільній формі, що підтверджує наявність у штаті працівників для виконання послуг з прибирання приміщень."
Вимагати надання документів, які свідчать САМЕ про трудові взаємовідносини - це дискримінація. Потенційний Учасник, маючи ряд цивільно-правових договорів, по яких залучає людей для надання послуг з прибирання, не може прийняти участі в закупівлі, хоча має відповідні виконані належним чином договори про надання послуг з прибирання з комерційними та державними суб'єктами, відповідну МТБ. Працевлаштування по цивільно-правовим договорам передбачено нормами ЦК України. Встановлюючи дану вимогу, Замовник свідомо чи не свідомо обмежує коло учасників закупівлі.
Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови в Документації порушують вимоги ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, зокрема: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Станом на сьогодні вже неодноразово було висвітлено дане питання на засіданні в
Антимонопольному комітеті України.
Позиція комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель є ідентичною позиції Скаржника, що висвітлена в рішеннях №16566-р/пк-пз від 09.10.2024 року (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-09-25-013052-a)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник.
Відповідно до підпункту 2 пункту 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям а саме: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Звертаю вашу увагу, що відповідно до тендерної документації замовником не вимагається надання документів про трудові взаємовідносини, а лише довідки у довільній формі, що підтверджує наявність у штаті працівників для виконання послуг з прибирання приміщень, що не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційною.
Також проаналізувавши позицію Скаржника, що висвітлена в рішенні №16566-р/пк-пз від 09.10.2024 року (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-09-25-013052-a), можливо зробити висновок, що скарга стосується зовсім іншої ситуації.
Тендерна документація складена відповідно до законодавства та не містить дискримінаційних вимог.
Відповідно до підпункту 2 пункту 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям а саме: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Звертаю вашу увагу, що відповідно до тендерної документації замовником не вимагається надання документів про трудові взаємовідносини, а лише довідки у довільній формі, що підтверджує наявність у штаті працівників для виконання послуг з прибирання приміщень, що не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційною.
Також проаналізувавши позицію Скаржника, що висвітлена в рішенні №16566-р/пк-пз від 09.10.2024 року (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-09-25-013052-a), можливо зробити висновок, що скарга стосується зовсім іншої ситуації.
Тендерна документація складена відповідно до законодавства та не містить дискримінаційних вимог.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-12-09-012833-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІТ КЛІН", Код ЄДРПОУ:44948577
Дата подання: 23 грудня 2024 10:45
Вимога, неправомірний акцепт
Відповідно до вимог ТД, Учасник має надати "Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство..."
Учасником ТОВ "СЛ" надано довідку про відсутність бенефіціарного власника, але в той же час, засновком учасника є юридична особа ВСЕУКРАЇНСЬКА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ ПО ЗОРУ "ГЕНЕРАЦІЯ УСПІШНОЇ ДІЇ" (https://youcontrol.com.ua/search/?q=34935692)
Код ЄДРПОУ засновника: 34935692, яка має місце реєстрації, код ЄДРПОУ та інше.
У зв'язку з викладеним Замовник мав відхилити пропозицію Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Учасником ТОВ "СЛ" надано довідку про відсутність бенефіціарного власника, але в той же час, засновком учасника є юридична особа ВСЕУКРАЇНСЬКА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ ПО ЗОРУ "ГЕНЕРАЦІЯ УСПІШНОЇ ДІЇ" (https://youcontrol.com.ua/search/?q=34935692)
Код ЄДРПОУ засновника: 34935692, яка має місце реєстрації, код ЄДРПОУ та інше.
У зв'язку з викладеним Замовник мав відхилити пропозицію Учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2024 11:36
Шановний Учасник. Тендерною документацією вимагалося надання «Довідки, складеної в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника». А також вказано що надання вищезазначеної довідки є обов’язковим лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, не функціонує. Учасником ТОВ «СЕРВІС ЛЕНД» надано довідку про відсутність кінцевого бенефіціарного власника, але в ній зазначена назва засновника ВСЕУКРАЇНСЬКА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ ПО ЗОРУ «ГЕНЕРАЦІЯ УСПІШНОЇ ДІЇ». Інформацію про засновника можливо перевірити в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2024 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" |
4 036 248,00
UAH з ПДВ
|
4 036 248,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІТ КЛІН" |
4 688 880,00
UAH з ПДВ
|
4 688 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП РЯБЦУН АНТОНІНА ВАСИЛІВНА |
4 718 400,00
UAH з ПДВ
|
4 718 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
4 910 868,00
UAH з ПДВ
|
4 910 868,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #3082217193 |
Відхилено |
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2024 14:31
|
|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" #40075836 |
Переможець |
4 036 248,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2024 10:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 грудня 2024 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2024 13:32
|
Договір 693 від 311224 ПРИБИРАННЯ ПОГ Сервіс Ленд.pdf | укладений |
31 грудня 2024 13:31
|