Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія з постачанням та передачею
Очікувана вартість
1 071 588,00 UAH
UA-2024-12-09-007251-a ● 066fe0c2e38c4b2d9624ce1cfb20cc24
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Добромильська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04056003 |
Місцезнаходження: | 82042, Україна , Львівська обл., місто Добромиль, м.Добромиль пл.Ринок,1 Самбірського району |
Контактна особа: |
Калита Мирослава Михайлівна +380323833132 dobromil_admin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2024 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 071 588,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 357,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
127570 кіловат-година
Електрична енергія з постачанням та передачею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82042, Україна, Львівська область, 82042, Україна, Львівська область, Згідно додатку 2 до Тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Тривалість періоду для оплати отриманих рахунків має не перевищувати 5 (п’ять) робочих днів з дня отримання рахунку. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2024 12:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2024 12:34 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
09 грудня 2024 12:34 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
09 грудня 2024 12:00 |
Ддаток 3 Проект Договору.docx | |
09 грудня 2024 12:00 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
09 грудня 2024 12:00 |
Тендерна документація.doc | |
09 грудня 2024 12:00 |
Ддаток 3 Проект Договору.docx | |
09 грудня 2024 12:00 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
09 грудня 2024 12:00 |
Тендерна документація.doc |
09 грудня 2024 12:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
09 грудня 2024 12:34 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
||||
09 грудня 2024 12:34 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
||||
09 грудня 2024 12:00 |
Ддаток 3 Проект Договору.docx
|
||||
09 грудня 2024 12:00 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
||||
09 грудня 2024 12:00 |
Тендерна документація.doc
|
||||
09 грудня 2024 12:00 |
Ддаток 3 Проект Договору.docx
|
||||
09 грудня 2024 12:00 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
||||
09 грудня 2024 12:00 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація
Дата подання: 10 грудня 2024 18:13
Дата відповіді: 11 грудня 2024 15:51
Замовник у тендерній документації встановив ряд дискримінаційних умов, а саме вимагає надати:
1. Сертифікати ISO різного виду.
2. Довідку/гарантійний лист про наявність в учасника статусу ППКО в ролі ОЗД
3. Довідку/лист від НКРЕКП про відповідність веб-сайту вимогам законодавства.
Зазначені вище умови порушують законодавство про публічні закупівлі з огляду на таке.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ЩОДО СЕРТИФІКАТІВ ISO
АМКУ при розгляді численних скарг встановив, що вимога надати сертифікати є дискримінаційною.
Приклади рішень Комісії:
від 10.05.2023 № 6270-р/пк-пз (UA-2023-04-26-009178-a);
від 31.08.2023 № 13858-р/пк-пз (UA-2023-08-17-012915-a).
АМКУ констатував таке:
Згідно з пунктом 29 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 р.) (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності».
Документи, які вимагає надати Замовник, не передбачені національними стандартами для електричної енергії. Таким чином, Замовник порушив п. 29 Особливостей.
Встановивши цю вимогу, Замовник значно обмежив коло учасників, які зможуть взяти участь у публічній закупівлі, оскільки умовам тендерної документації будуть відповідати лише ті учасники, які мають сертифікати, наявність яких не є обов’язковою для здійснення постачання електричної енергії.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ЩОДО НАЯВНОСТІ СТАТУСУ ППКО
Приклад рішення АМКУ: скарга у закупівлі UA-2024-07-24-001880-a
Відповідно до абзацу 1 п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Тобто замовник не може вимагати:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Відповідно до абзацу 2 п. 29 Особливостей У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності».
Документи, які вимагає надати Замовник, не передбачені національними стандартами для електричної енергії. Таким чином, Замовник порушив п. 29 Особливостей.
Умова про наявність статусу ППКО фактично передбачає в собі, що в учасника повинна бути певна матеріально-технічна база, тобто обладнання для зчитування даних комерційного обліку з лічильників, а також працівники відповідної кваліфікації для виконання цих функцій.
Відповідно до пункту 1.1.5 Кодексу комерційного обліку, для виконання зобов’язань, визначених цим Кодексом, учасники ринку та споживачі повинні залучати ППКО, які мають відповідну реєстрацію в адміністратора комерційного обліку (далі - АКО), або зареєструватися в АКО як ППКО та самостійно виконувати функції ППКО.
Відповідно до підпунктів 2, 3 пункту 2.5.4 Кодексу комерційного обліку Оператори системи за місцем провадження ними господарської діяльності з розподілу/передачі електричної енергії за власний рахунок забезпечують:
2) гарантоване щодобове автоматизоване дистанційне зчитування даних з вузлів обліку з можливістю погодинного обліку та дистанційного зчитування результатів вимірювання в ТКО, де оператор системи є ВТКО;
3) гарантоване щодобове та щомісячне приймання/передачу та, за необхідності, обробку даних комерційного обліку від ППКО, суміжних операторів системи, інших учасників ринку та споживачів;
Між постачальниками електричної енергії та операторами системи розподілу укладено договори про надання послуг з розподілу електричної енергії, за умовами яких оператори системи розподілу виконують функції ППКО в ролі ОЗД, тобто зчитують дані комерційного обліку та передають їх постачальнику е/е.
Таким чином, електропостачальник не має необхідності та обов’язку реєструватися як ППКО, оскільки такі послуги йому надаються на договірних засадах.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ЩОДО ДОВІДКИ ВІД НКРЕКП
Відповідно до пп. 8 п. 2.2 Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 №1469 «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу» при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких організаційних вимог, зокрема, забезпечити функціонування веб-сайту ліцензіата в мережі Інтернет, в якому, зокрема, вказати засоби комунікації (поштову адресу, номер телефону для звернення споживачів, адреси та телефони центрів обслуговування споживачів, електронну пошту для прийому електронних повідомлень від споживачів), розмістити нормативно-правові акти, що регулюють діяльність на ринку електричної енергії, згідно з якими електропостачальник здійснює ліцензовану діяльність, інформацію щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду.
Згідно з п. 1.2 вказаної Постанови Суб’єкт господарювання, який має намір отримати ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу має відповідати цим Ліцензійним умовам, а суб’єкт господарювання, який має ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу (далі - ліцензіат), зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов.
Постачальники електричної енергії отримують ліценцію на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу.
Таким чином, факт отримання ліцензії є підтвердженням, що функціонування веб-сайту відповідає вимогам законодавства та ліцензійних умов. Будь-які інші документи на підтвердження відповідності веб-сайту вищевказаним вимогам не передбачені законодавством.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
АМКУ 09.12.2024 р. закликав замовників припинити встановлення незаконних умов.
https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/shchodo-problemnykh-pytan-zastosuvannia-zakonodavstva-u-sferi-publichnykh-zakupivel-pid-chas-zakupivel-elektrychnoi-enerhii
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-
ВИМАГАЄМО вилучити вищезазначені дискримінаційні умови.
Звертаємо увагу, що за порушення законодавства про публічні закупівлі винні особи несуть відповідальність. У випадку незадоволення цієї вимоги, буде подана скарга до АМКУ, що затягне процедуру закупівлі і призведе до несприятливих для замовника наслідків.
У зв’язку з тим, що у Львівській області при закупівлі електричної енергії замовники масово встановлюють однотипні дискримінаційні умови, є обґрунтовані підстави вважати наявність змови замовників з певним постачальником. Дана інформація вже є предметом розслідування правоохоронними органами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформуємо, що тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства, що регулює здійснення публічних закупівель, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником згідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У п. 3. ст. 22 Закону вказано, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Сертифікати ISO, які передбачені вимогами тендерної документації, є міжнародними нормами сертифікації та сертифікатами міжнародного зразка, відтак, їх отримання є загальнодоступним. Вимоги до товару є безпосередньо пов’язані із діяльністю із його постачання, відтак замовник має право встановлювати вимоги як до товару, так і кваліфікаційні та інші вимоги до учасника, що розглядаються вцілому. Отже, встановлення даної вимоги не призводить своїми діями до обмеження потенційного кола учасників та не суперечить нормам чинного законодавства. - Щодо вимоги про те, що учасник повинен мати статус чинного постачальника послуг комерційного обліку з функцією «оператор зчитування даних з лічильників (ОЗД)» зазначаємо, що вимога стосується всіх учасників, відтак не може вважатися дискримінаційною. Замовник тендерною документацією з урахування великого обсягу споживання встановлює інші вимоги, які вважає за необхідне, що стосуються предмета закупівлі . Постачальник послуг комерційного обліку електричної енергії (ППКО) - суб'єкт господарювання, який надає послуги комерційного обліку на ринку електричної енергії відповідно до вимог Закону України "Про ринок електричної енергії" та Кодексу комерційного обліку електричної енергії. Комерційний облік на ринку електричної енергії організовується адміністратором комерційного обліку (АКО) та здійснюється постачальником послуг комерційного обліку (ППКО). Надання послуг комерційного обліку здійснюються на конкурентних засадах за умови реєстрації ППКО та реєстрації його автоматизованих систем комерційного обліку електричної енергії АКО. Предметом даної закупівлі є Постачання електричної енергії Споживачу, що передбачає в процесі комерційний облік, а отже Замовник користуючись своїм правом встановив вимогу, що може бути виконана будь-яким учасником, який приймає у штат відповідних працівників.. Отже, встановлення даної вимоги не призводить своїми діями до обмеження потенційного кола учасників
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" |
1 054 531,89
UAH з ПДВ
|
1 054 531,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" #42092130 |
Переможець |
1 054 531,89
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2024 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2024 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2024 12:09
|
Угода 1.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 12:06
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2024 11:17
|
Договір 53470.pdf | укладений |
30 грудня 2024 11:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 53470-2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 53470-2024 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія з постачанням та передачею | 127570 |
8,26
UAH з ПДВ
|