Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рушники паперові, одношарові, V-складання, 200шт, листові 23х25см,макулатурна основа зелені - ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2024-12-09-006101-a 49eb09a0eb804bf8b9d1a3ceba98dc5b
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріанна Штурма

+380979195569 marianna_shturma@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 грудня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Шумської міської ради "Шумська міська лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02001216
Вебсайт: https://shumsk.crl.net.ua
Місцезнаходження: 47100, Україна , Тернопільська обл., м. Шумськ, вул. Енергетична, буд. 1
Контактна особа: Маріанна Штурма
+380979195569
marianna_shturma@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Поставка Товару здійснюється однією партією згідно з заявкою / замовленням Замовника.
Строк поставки Товару – до 23.12.2024 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штука
Рушники паперові, одношарові, V-складання, 200шт, листові 23х25см,макулатурна основа зелені.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47100, Україна, Тернопільська область, м.Шумськ, вул. Енергетична,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2024
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару після його прийняття та відповідного пред'явлення Постачальником видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника в строк до 15 (п’ятнадцять) робочих днів з дати прийняття Товару. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

09 грудня 2024 11:34
Проєкт Договір про закупівлю Рушники паперові.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Тип складання Можливі значення:
  • V-складання
  • Тип Можливі значення:
  • В листах
  • Основа Можливі значення:
  • Макулатурна основа
  • Тип пакування Можливі значення:
  • Поліетиленова упаковка
  • Кількість шарів Можливі значення:
  • Одношарові
  • Колір Можливі значення:
  • Зелений
  • Розмір, см Можливі значення:
  • 23x25
  • Наявність гільзи Ні
    Кількість листів від 200 до 200 штука

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 12 грудня 2024 09:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ПП "КРОК" 7 500,00
    UAH з ПДВ
    7 500,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "ЗАХІД ПРО" 7 905,00
    UAH з ПДВ
    7 905,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    11 грудня 2024 16:49
    Електронний підпис
    11 грудня 2024 16:49
    Електронний підпис
    11 грудня 2024 16:48
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Наявність гільзи Ні
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Розмір, см 23x25
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Колір Зелений
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість шарів Одношарові
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип пакування Поліетиленова упаковка
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Основа Макулатурна основа
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип В листах
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип складання V-складання
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість листів 200 штука

    Публічні документи

    09 грудня 2024 23:20
    Електронний підпис
    09 грудня 2024 23:20
    Електронний підпис
    09 грудня 2024 23:18
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Наявність гільзи Ні
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Розмір, см 23x25
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Колір Зелений
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість шарів Одношарові
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип пакування Поліетиленова упаковка
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Основа Макулатурна основа
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип В листах
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип складання V-складання
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість листів 200 штука

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ПП "КРОК"
    #19174895
    Переможець 7 500,00
    UAH з ПДВ
    12 грудня 2024 09:09

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 12 грудня 2024 09:09

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ПП "КРОК"
    #19174895
    7 500,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    03 січня 2025 12:53
    Електронний підпис укладений
    17 грудня 2024 12:19
    Договір про закупівлю № 620 від 16.12.2024 року.pdf укладений
    17 грудня 2024 12:17

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 16 грудня 2024 — 31 грудня 2024
    Сума оплати за договором: 7 500,00
    UAH