Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки та виготовлення проектної документації по об’єкту:
Капітальний ремонт будівлі трансформаторної підстанції, дизельної електропідстанції «Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України» за адресою: м. Київ, вул. Вячеслава Чорновола, 28/1-Р, пошкодженої в наслідок збройної агресії рф» (згідно коду ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
2 536 759,20 UAH
UA-2024-12-09-005715-a ● 8b710cca80a74efbb21484997559b69a
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 01994089 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , м. Київ обл., ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 28/1 |
Контактна особа: |
Молчанов Дмитро 380637040644 dmitrytender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2024 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2025 12:10 |
Початок аукціону: | 06 січня 2025 12:10 |
Очікувана вартість: | 2 536 759,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 683,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12683.8 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
На час дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), проводять закупівлі з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості).
На час дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), проводять закупівлі з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з розробки та виготовлення проектної документації по об’єкту:
Капітальний ремонт будівлі трансформаторної підстанції, дизельної електропідстанції «Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України» за адресою: м. Київ, вул. Вячеслава Чорновола, 28/1-Р, пошкодженої в наслідок збройної агресії рф» (згідно коду ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Розгорнути
Згорнути
Капітальний ремонт будівлі трансформаторної підстанції, дизельної електропідстанції «Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України» за адресою: м. Київ, вул. Вячеслава Чорновола, 28/1-Р, пошкодженої в наслідок збройної агресії рф» (згідно коду ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється не пізніше 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо обсягів робіт
Дата подання: 10 грудня 2024 13:58
Дата відповіді: 13 грудня 2024 12:55
В п.12 технічного завдання/завдання на проєктування (Додаток №3 до тендерної документації) зазначено що необхідні об’єми проєктних робіт наведені в звіті про науково-технічну роботу № ЗНТ-271-9333-24-З01 та № ЗНТ-271-9333-24-З03. Ні зазначені звіти про науково-технічні роботи, ні кількісні показники необхідних об’ємів проєктних робіт в тендерній документації - не наводяться. Відповідно, неможливо встановити технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, необхідність яких передбачена пунктом 28 Особливостей, а також статті 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо Вас надати необхідну інформацію для встановлення достовірних та однозначних обсягів проєктних робіт для подальшого формування вартості проєктних робіт (тендерної пропозиції).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З зазначеними звітами В п.12 технічного завдання/завдання на проєктування (Додаток №3 до тендерної документації) № ЗНТ-271-9333-24-З01 та № ЗНТ-271-9333-24-З03 можливо ознайомитись за адресою місцезнаходження Замовника Національна дитяча спеціалізована лікарня
«Охматдит» МОЗ України: 01135, м. Київ, вул. Чорновола, 28/1
«Охматдит» МОЗ України: 01135, м. Київ, вул. Чорновола, 28/1
висновок експертизи
Дата подання: 13 грудня 2024 19:01
Дата відповіді: 17 грудня 2024 10:54
звертаємо увагу замовника на те, що вимога що до надання експертних висновків (в додатку 1, форма 1.2, та в інших документах) є нездійсненна, а точніше незаконна, тому що згідно ДСТУ 8907:2019 передбачено: "експертний звіт" та/або "експертна оцінка". Просимо усунути невідповідність.
Відповідь: При надані інформації, зазначеної у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно п.1.3 Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Додаток № 1 до тендерної документації, можливо надання скан-копії експертної оцінки, або експертного звіту, якщо зазначений в договорі об’єкт підлягає обов’язковій експертизі згідно Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво»
п.24
Дата подання: 13 грудня 2024 19:06
Дата відповіді: 17 грудня 2024 14:19
звертаємо увагу на те, що вимога дотримання ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення. в п.24. Завдання на проєктування не має відношення до вимог з пожежної безпеки об'єкта. Просимо усунути невідповідність.
Відповідь: Дякуємо за увагу! В тендерну документацію буде внесено зміну.
ДЕС 1,0 МВт.
Дата подання: 13 грудня 2024 19:09
Дата відповіді: 17 грудня 2024 11:01
в п.16 завдання указано лише: що ДЕС потужністю 1,0 МВт. Просимо повідомити: існуюча ДЕС заміняється на нову, та модель, габарити, відкрита чи в кожусі, потужність номінальна чи резервна.
Відповідь: Необхідні об’єми проєктних робіт капітального ремонту будівлі трансформаторної підстанції та дизельної електопідстанції вказані в Книзі 4. Звіту про науково-технічну роботу №ЗНТ-271-9333-24-З03 та Книзі 1. Звіту про науково-технічну роботу № ЗНТ-271-9333-24-З01 – п.12, п.31 Технічного завдання/завдання на проєктування Додаток №3 до тендерної документації. З зазначеними звітами В п.12. п.31 технічного завдання/завдання на проєктування (Додаток №3 до
тендерної документації) № ЗНТ-271-9333-24-З01 та № ЗНТ-271-9333-24-З03 можливо ознайомитись за адресою місцезнаходження Замовника Національна дитяча спеціалізована лікарня «Охматдит» МОЗ України: 01135, м. Київ, вул. Чорновола, 28/1.
тендерної документації) № ЗНТ-271-9333-24-З01 та № ЗНТ-271-9333-24-З03 можливо ознайомитись за адресою місцезнаходження Замовника Національна дитяча спеціалізована лікарня «Охматдит» МОЗ України: 01135, м. Київ, вул. Чорновола, 28/1.
аналогічні договори
Дата подання: 13 грудня 2024 19:21
Дата відповіді: 17 грудня 2024 14:20
вбачаємо невідповідність вимог щодо аналогічних договорів тому що: проєктом згідно назви закупівлі, та завдання на проєктування передбачається: "Капітальний ремонт будівлі трансформаторної підстанції, дизельної електропідстанції ", а в додатку 1 форма 1.2 зазначено: "Аналогічним договором є договір з виготовлення та/або розроблення проектної документації на нове будівництво/ реконструкцію/капітальний ремонт трансформаторних станцій, підстанцій та громадських будівель (клас наслідків СС1") . Запитання : чи вважатиметься аналогічним договором по реконструкції, капремонту систем електропостачання зі встановленням дизельної електростанції. Іншими словами, чому із аналогічних договорів ви прибрали досвід учасників у проєктування дизельних генераторів? і чому лише громадських будівель? це дискримінаційна вимога!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу! В тендерну документацію буде внесено зміну.
про звітність
Дата подання: 13 грудня 2024 19:38
Дата відповіді: 17 грудня 2024 11:19
просимо уточнити чи потрібно достатньо подавати один документ згідно вимог п.1.4 а саме: для малих підприємств: 1.4.1 - копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та два попередні календарні роки, ТА 1.4.2. для Учасників юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та два попередні календарні роки*. чи достатньо лише одного із перерахованих у вимозі документа який які є документами фінансової звітності для нього???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог п. 1.4 Кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, пп. 1.4.1 Учасник повинен подати копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та два попередні календарні роки*
*у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та два попередні календарні роки.
Згідно вимог п. 1.4 Кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, пп. 1.4.2. для Учасників юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та два попередні календарні роки*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та два попередні календарні роки.
Для малих підприємств подається форма №1 та форма №2.
*у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього.
Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та два попередні календарні роки.
Згідно вимог п. 1.4 Кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, пп. 1.4.2. для Учасників юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та два попередні календарні роки*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та два попередні календарні роки.
Для малих підприємств подається форма №1 та форма №2.
Зміна СС1
Дата подання: 16 грудня 2024 11:46
Дата відповіді: 19 грудня 2024 17:51
Шановний Замовнику!
«Національна дитяча спеціалізована лікарня «Охматдит» МОЗ України» за адресою: м. Київ, вул. Вячеслава Чорновола, 28/1-Р є установою критичної інфраструктури за своїм призначенням. За умовами її функціонування та наслідками виходу з ладу через відмову конструкцій чи систем, це може призвести до значних наслідків для людей – пацієнтів та лікарського складу, державного майна, що особливо значуще в умовах загроз воєнного часу. Капітальний ремонт, як вид робіт предбачає значні перетворення основних конструкцій будівлі, ˗ зміни інженерних систем, які за складом та наслідками втручання несуть значні наслідки для працездатності установи, забезпечення безперервності електрозабезпечення за I категорією.
Через вищевикладене дані роботи (Роботи з розробки та виготовлення проектної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі трансформаторної підстанції, дизельної електропідстанції «Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України» за адресою: м. Київ, вул. Вячеслава Чорновола, 28/1-Р, пошкодженої в наслідок збройної агресії рф» (згідно коду ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)) не можуть бути, ні в якому разі, віднесені до класу наслідків СС1. Тобто, для даного об’єкту клас наслідків СС1 - Замовник не зможе захистити визначеною законодавством процедурою.
Законодавством України визначені значні юридичні наслідки для Замовника і всіх учасників будівельного процесу при заниженні класу наслідків.
Ми, як організація, яка має кваліфкацію розробляти відповідальні об’єкти СС3, маємо не тільки відповідну кваліфікацію та відповідальність розробляти об’єкти з незначними наслідками СС1, але і відповідально розрахувати для даного об’єкту клас наслідків у відповідності до вимог Законодавства.
В зв’язку з цим, вважаємо важливим змінити клас наслідків не нижче СС2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Попередньо визначений клас наслідків, визначений згідно завдання на проектування. В ході виконання проектних робіт генеральним проектувальником буде виконаний розрахунок згідно ДCTУ-8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)».
висновок експертизи2
Дата подання: 17 грудня 2024 11:06
Дата відповіді: 18 грудня 2024 07:25
Шановний замовник! Ви платаєте, ми не запитували про " про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору" Повторюємо : назва документу згідно чинного ДСТУ : ЗВІТ та ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА !! звідки ви придумали звіти ???
Відповідь: Дякуємо за увагу! В тендерну документацію буде внесено зміну.
аналогічні СС1
Дата подання: 17 грудня 2024 19:01
Дата відповіді: 19 грудня 2024 17:53
прошу повідомити чи вважатиметься порушенням якщо ми надамо зазначений у вашій вимозі договір із класом наслідків СС2, чи СС3? (адже в новій редакції у вас вказано тільки СС1 !!!).
Відповідь: Шановний Учаснику! Не вважається порушенням надання аналогічних договорів з вищім класом наслідків/класом наслідків СС2, СС3.
Провідний
Дата подання: 18 грудня 2024 08:03
Дата відповіді: 20 грудня 2024 08:43
Просимо повідомити, чим обумовлена вимога щодо наявності у учасника кваліфікаційного сертифікату провідний, (класи наслідків всі в т.ч. СС3), якщо ви повідомляєте, що ваш об'єкт лише СС1?
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимоги щодо кваліфікації інженера проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості вважати дійсними в наступній редакції:
- кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості.
- кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості.
вишукування
Дата подання: 19 грудня 2024 18:28
Дата відповіді: 24 грудня 2024 18:44
просимо повідомити про які "додаткові інженерні вишукування" згідно п.10 завдання йдеться мова? адже саме для цього ви вимагаєте наявність відповідного кваліфікаціного сертифікату. Це при тому, що в документах зазначено, що буде вже є Технічний звіт за результатами технічного обстеження стану об’єкту (що є по суті інженерні вишукування). Крім того, щодо вказаних додаткових інженерних вишукуваннь, ви не указали об'єми для можливості включення до кошторисної вартості згідно вимог закупівлі. Як можна порахувати те, обсяг чого не визначений замовником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додаткові геодезичні вишукування пов'язані з можливим впливом на рел'єф майданчика від вибухової хвилі від ракетного удару, вони можуть бути не значними або відсутніми тому, враховуючи цей особливий фактор, було передбачено можливу необхідність геодезичних вишукувань.
Про обсяги робіт
Дата подання: 20 грудня 2024 06:03
Дата відповіді: 25 грудня 2024 18:54
Звертаю увагу на те, що звіти з обстежень, наукові дослідження, на які ви посилаєтеся, не є нормативним документом який визначає обсяги робіт. Звіт дає лише рекомендації. В завданні на проєктувпння має бути стисло прописано, зокрема який перелік обладнання демонтується, міняється, чи заміняється. Читайте наказ 45 Мінрегіону Про порядок розробки пкд., ДБН А.2.2.3-2014 зі змінами 1,2. Просимо провести завдання у відповідність до вимог вказаного дбн, а саме указати інформацію щодо чіткого переліку заміни пошкодженого обладнання та інше.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу! В тендерну документацію буде внесено зміну.
l
l
опір стійкість
Дата подання: 20 грудня 2024 09:12
Дата відповіді: 23 грудня 2024 13:11
звертаємо вашу увагу на те, що згідно вимог ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник у разі усунення порушень за результатами звернень має внести зміни до тендерної документації. Однієї Вашої відповіді не достатньо.
Відповідь: Дякуємо за увагу! В тендерну документацію буде внесено зміну.
аналогічні договори2
Дата подання: 20 грудня 2024 11:25
Дата відповіді: 23 грудня 2024 13:12
повторюємо запитання:
вбачаємо невідповідність вимог щодо аналогічних договорів тому що: проєктом згідно назви закупівлі, та завдання на проєктування передбачається: "Капітальний ремонт будівлі трансформаторної підстанції, дизельної електропідстанції ", а в додатку 1 форма 1.2 зазначено: "Аналогічним договором є договір з виготовлення та/або розроблення проектної документації на нове будівництво/ реконструкцію/капітальний ремонт трансформаторних станцій, підстанцій та громадських будівель (клас наслідків СС1") . Запитання : чи вважатиметься аналогічним договором по реконструкції, капремонту систем електропостачання зі встановленням дизельної електростанції. Іншими словами, чому із аналогічних договорів ви прибрали досвід учасників у проєктування дизельних генераторів? і чому лише громадських будівель? це дискримінаційна вимога!
у вашій відповіді: 17.12.24, 14:20 Дякуємо за увагу! В тендерну документацію буде внесено зміну.
тим не менше, в нових завантажених файлах від 17 груд. 15:57 вказана не відповідність щодо аналогічних договорів, зокрема в формі 1.2 НЕ БУЛА УСНУТА! просимо внести зміни! будьте хоч трохи уважніше при виконанні свої обов'язків!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу! В тендерну документацію буде внесено зміну.
аналогічні договори 3
Дата подання: 20 грудня 2024 11:33
Дата відповіді: 23 грудня 2024 13:12
уточнення: ви вже внесли зміни в форму 1.2 додаток 7, але трохи вище, на цій ще сторінці перед п.6.2 зміни про аналогічні договори не внесені. просимо виправити.
Відповідь: Дякуємо за увагу! В тендерну документацію буде внесено зміну.
сертифікат - вишукування
Дата подання: 20 грудня 2024 13:46
Дата відповіді: 24 грудня 2024 18:42
просимо повідомити для яких саме робіт передбачається вимога наявності у учасника проектувальника із сертифікатом вишукування (тобто геолог чи геодезист) ? якщо згідно завдання на проєктування геологічні та геодезичні роботи не передбачено !
Відповідь: Тендерною процедурою передбачено здійснення виконавцем робіт додаткових геодезичних досліджень що пов'язано з можливими змінами рел'єфу або змінами відміток фундаменту після демонтажних робіт та в наслідок вібрацій від вибухової хвилі.
відновлення
Дата подання: 20 грудня 2024 13:58
Дата відповіді: 24 грудня 2024 18:47
просимо надати роз'яснення, що ви маєте на увазі під терміном "ВІДНОВЛЕННЯ". зокрема, наприклад: "відновлення обладнання трансформаторної підстанції 10/0,4кВ в межах існуючого проєкту та Договору на приєднання Замовника"; Ми не знаємо, що написано в технічному звіті, а тому не зрозуміло, чи взагалі можливо в принципі відновити вказане вами обладнання. Якщо потрібно замінити пошкоджене на нове , тоді потрібні основні технічні вимоги до нового обладнання. Опорядження без проблем відновлюється на нове аналогічне, а от із обладнанням навряд чи це можливо на 100%. Крім того, в ДБН А.2.2.4-2014 зі змінами 1,2 відсутні термін "відновлення". Просимо чітко сформулювати вимоги згідно чинної термінології по ДБН в частині заміни пошкодженого обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Донорами надано нове обладнання (В наявності 6 трансформаторів по технічним параметрам аналогічним що стояли в ТП), кабельна продукція які знаходиться на зберіганні у Замовника. Виконавцю робіт необхідно отримати технічну документацію на це обладнання та визначити конструктивні рішення для його монтажу.
Автокад 2000
Дата подання: 20 грудня 2024 16:52
Дата відповіді: 23 грудня 2024 13:13
в т.15.7 Дод.3 ви указали що має бути тільки AutoCAD 2000, що є дискримінацію, хоча б через те, що указана вами версія Автокаду 2000 року вже застаріла на 24 роки. Що робити учасникам у яких є актуальні версії програмних комплексів? Крім Автокаду є Архікад, РЕВІТ та інші аналогічні програмні комплекси які призначені для створення креслень. Отже, просимо вказати наступним чином: AutoCAD або інший програмний комплекс для розробки проектної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу! В тендерну документацію буде внесено зміну.
трансформатори
Дата подання: 23 грудня 2024 15:57
Дата відповіді: 25 грудня 2024 10:51
просимо повідомити: ТП у вас однотрансофрматрна чи двотрансформаторна? вказана потужність ДЕС номінальна чи резервна?
Відповідь: В ТП три групи трансформаторів аналогічно тим які були до пошкодження. Необхідно буде отримати ПД з архіву замовника.
погодження експертизи
Дата подання: 23 грудня 2024 16:07
Дата відповіді: 25 грудня 2024 10:52
вимога щодо попереднього погодження експертної організації із замовником є дискримінаційною та протизаконною, що суперечить ст.31 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності, та є по суті втручанням в господарську діяльність виконавця. Згідно п.2 ст31 "2. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом до Реєстру будівельної діяльності." Жодних інших Вимог щодо погодження Замовником експертної організації законом не передбачено. Просимо видалити незаконну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо експертизу оплачує Замовник згідно законодавства то Він вправі вимагати такого погодження оскільки вартість запропонована виконавцем може не відповідати нормативним розрахункам експертизи або експертна організація має тимчасові обмеження (наприклад судові справи).
про відомості
Дата подання: 23 грудня 2024 16:12
Дата відповіді: 25 грудня 2024 11:02
просимо повідомити, який сенс чи необхідність полягає в тому, щоб в одній і тій же формі (додаток. 5) двічі зазначати одні і ті самі дані: МФО та розрахунковий рахунок банку? перший раз в п.2, другий раз в п.8 вказаного додатку ?
Відповідь: Дякуємо за увагу! Інформацію стосовно МФО та розрахункового рахунку можливо вказати лише один раз у п.8 Додатку 5.
відповідна документація
Дата подання: 23 грудня 2024 16:19
Дата відповіді: 26 грудня 2024 18:10
просимо надати роз'яснення: про яку "відповідну документацію щодо особливостей та умов будівництва.." (п.22 дод. 3 -завдання на проєктування) йдеться мова?? Просимо повідомити нормативні вимоги щодо вказаної документації.
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Вибачаємось за не зовсім коректне формулювання. Розділ Проект організації будівництва у складі ПД стадії Проект має містити відповідні заходи з охорони праці, протипожежної безпеки з урахуванням стислих умов на будівельному майданчику та особливостей функціонування об’єкту на якому
будуть проводитися будівельно-монтажні роботи.
будуть проводитися будівельно-монтажні роботи.
про аналогічні
Дата подання: 23 грудня 2024 16:42
Дата відповіді: 25 грудня 2024 10:50
просимо вас повідомити, чи вважатиметься порушенням, якщо буде буде надано аналогічний договір, якщо одна черга будівництва згідно завдання на проєктування, стосується саме реконструкції чи капітальний ремонт у сфері електроенергетики та/або у сфері інженерного забезпечення закладів охорони здоров’я, освіти, громадських будівель тощо (клас наслідків не нижче СС2 ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до експертної оцінки державною експертною організацією визначено клас наслідків СС2.
додаткові вишукування
Дата подання: 23 грудня 2024 17:52
Дата відповіді: 24 грудня 2024 18:45
повторно запитуємо, просимо повідомити про яке "Завдання на додаткові вишукування погодити окремо з Замовником" про які вишукування іде мова, в чому полягає їх суть, які нормативні вимоги, та нормативні обґрунтування необхідності їх проведення ?? що вам ще треба зробити якщо простіше??
Відповідь: Додаткові геодезичні вишукування пов'язані з можливим впливом на рел'єф майданчика від вибухової хвилі від ракетного удару, вони можуть бути не значними або відсутніми тому, враховуючи цей особливий фактор, було передбачено можливу необхідність геодезичних вишукувань. Також дивитися відповідь на аналогічне запитання від 20 грудня 2024 13:46
6 трансформаторів
Дата подання: 24 грудня 2024 18:57
Дата відповіді: 27 грудня 2024 09:13
ваша відповідь про наявність у вас 6 трансформаторів, не дає відповідь на наше запитання: проєктована будівля містить однотрансфрматорна ? чи двотрансформаторна? проектом передбачено заміна 1 чи 2 трансформаторів? при чому тут 6 шт трансформаторів які вас є?
Відповідь: Відповідно до наявної у Замовника проектної документації на ТП всі 6-ть трансформаторів, кожен по 1000 кВА, працюють одночасно що не призводить до їх перенавантажень. В разі необхідності АВР переключає навантаження на інший трансформатор. Тому у відповіді запропоновано Виконавцю проекту
після підписання договору отримати ПД на ТП у Замовника. Виконання схем по існуючий ПД ТП усуне необхідність перепідключення внутрішньо об’єктових споживачів. Замовник не виключає пропозицій Виконавця з поліпшення якщо вони суттєво не вплинуть на вартість проектних та будівельно-монтажних робіт.
після підписання договору отримати ПД на ТП у Замовника. Виконання схем по існуючий ПД ТП усуне необхідність перепідключення внутрішньо об’єктових споживачів. Замовник не виключає пропозицій Виконавця з поліпшення якщо вони суттєво не вплинуть на вартість проектних та будівельно-монтажних робіт.
феніта ля комедія
Дата подання: 24 грудня 2024 19:11
Дата відповіді: 27 грудня 2024 15:36
шановний замовник: ваша фраза "передбачено можливу необхідність геодезичних вишукувань" є шедевром !! як ви пропонуєте це розуміти виконавцю, чи передбачити кошти на те, що ви самі не знаєте, чи вказані роботи є необхідність виконувати чи ні? що на писано в звіті із обстеження на які ви неодноразово посилаєтеся?
Відповідь: Шановний Учаснику! Прохання не висловлювати емоції типу феніта ля комедія та бути коректним. Ваше зауваження містить відповідь -В пропозиції
передбачити кошти на додаткові дослідження. Акцентуємо ще раз увагу учасників закупівлі на той факт, що мало місце пошкодження ТП вибуховою
хвилею від ракетного удару, тому Замовник вважає за доцільне завданням на проектування передбачити попередні дослідження які можуть вплинути на
проектні рішення. В разі обгрунтування Виконавцем не доцільності таких досліджень вони проводитися не будуть Завдання на додаткові вишукування (або
програму досліджень) погодити окремо з Замовником (п.10 Завдання на проектування).
передбачити кошти на додаткові дослідження. Акцентуємо ще раз увагу учасників закупівлі на той факт, що мало місце пошкодження ТП вибуховою
хвилею від ракетного удару, тому Замовник вважає за доцільне завданням на проектування передбачити попередні дослідження які можуть вплинути на
проектні рішення. В разі обгрунтування Виконавцем не доцільності таких досліджень вони проводитися не будуть Завдання на додаткові вишукування (або
програму досліджень) погодити окремо з Замовником (п.10 Завдання на проектування).
протипожежні вимоги
Дата подання: 24 грудня 2024 19:18
Дата відповіді: 27 грудня 2024 15:36
в п.24 завдання вказано назву ДБН із помилками: замість ДБН В.1.1-7~2016 існує ДБН В.1.1-7:2016 https://e-construction.gov.ua/laws_detail/3080743763845318619?doc_type=2
до ДБН В.2.5-56:2014 є зміна №1. https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=59526
просимо виправити невірно вказані нормативні посилання.
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Завдання на проектування буде відкориговане.
погодження експертизи 2
Дата подання: 25 грудня 2024 11:17
Дата відповіді: 30 грудня 2024 08:07
Шановний Замовнику! Ваша відповідь "Якщо експертизу оплачує Замовник згідно законодавства то Він вправі вимагати такого погодження оскільки вартість запропонована виконавцем може не відповідати нормативним розрахункам експертизи або експертна організація має тимчасові обмеження (наприклад судові справи)." це суцільний бред тому що:
1. просимо повідомити, де написано в я кому законі, що ви вправі вимагати погодження експертизи ? це ви самі собі щось придумали і хочете щоб в це повірили інші?
2. чи є у вас в штаті кваліфікований експерт який може, та який має право дати оцінку експертизі на предмет того "що е відповідати нормативним розрахункам експертизи"? у вас є така людина? звідки таке припущення?
Отже, у випадку подальшого ігнорування вимог норм закону, змушений буду звернутися зі скаргою в АМКУ, із вимогою щодо усунення всіх порушень, та тимчасово заблокувати вашу закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Жоден з законодавчих актів України які регулюють питання містобудівної діяльності та проведення експертиз ПД не містять прямої норми яка забороняє Замовнику погоджувати Виконавцю вибір експертної організації. З метою запобігання залучення до експертизи експертних організацій які мають певні обмеження (кримінальні або судові справи проти них, боргові зобов’язання або інші обмеження) дає право Замовнику передбачити в проекті договору п.5.2. таке погодження. Це усуває ризики для державного фінансування робіт з відновлення стратегічного об’єкту віднесеного до критичної інфраструктури . Також звертаємо увагу на п.34.4 Завдання на проектування яким передбачено включення Виконавцем вартості експертизи в загальну вартість проектних робіт.
трансформатори -6шт?
Дата подання: 25 грудня 2024 11:24
Дата відповіді: 30 грудня 2024 08:08
в п. 16 завдання вказано: Трансформаторна підстанція 10/0,4кВ потужністю 6000кВА. У вашій відповіді : В ТП три групи трансформаторів аналогічно тим які були до пошкодження. Необхідно буде отримати ПД з архіву замовника. Отже, по факту в ТП у вас 6шт трансформаторів по 1000кВА? це вірно ?. точна характеристика щодо потужності та кількості трансформаторів потрібна для коректного розрахунку кошторисної вартості проєктування згідно Настанови.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, в ТП 6 (шість) сухих трансформаторів кожен по 1000 кВА загальна потужність 6000кВА.
відновлення 2
Дата подання: 25 грудня 2024 11:34
Дата відповіді: 30 грудня 2024 12:52
Шановний Замовнику! Знову змушений повторювати своє попереднє запитання:
просимо надати роз'яснення, що ви маєте на увазі під терміном "ВІДНОВЛЕННЯ" ?. Крім того, в ДБН А.2.2.4-2014 зі змінами 1,2 відсутній термін "відновлення". Просимо чітко сформулювати шляхом внесенні відповідних змін в текст завдання на проєктування вимоги згідно чинної термінології по ДБН в частині заміни пошкодженого обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу! В тендерну документацію буде внесено зміну.
Славік
Дата подання: 25 грудня 2024 16:28
Дата відповіді: 30 грудня 2024 12:50
Як би не хотілося про це писати, але змушений Вас повідомити, що ви навіть закупівлі в назві проєкту зробили дві помилки: "в наслідок" пишеться як одне слово, а не окремо. Внаслідок — це прийменник, що утворений із поєднання непохідного прийменника «в» та іменника «наслідок».
Ім'я В'ячеслав пишеться із апострофом, а не так як у вас написано.
Просимо усунути порушення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження! Помилки вважати формальними. Надалі будемо уважнішими.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-12-09-005715-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "МЕДСЕРВІС-ПАРТНЕР", Код ЄДРПОУ:25390545
Дата подання: 24 січня 2025 23:44
Оскарження та скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженною особою про визнання переможця та скасування рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ "ПГС-ПРОЕКТ"
ТОВ "Приватне Підприємство "Медсервіс-Партнер" вважає, що вищезазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України " Про публічні закупівлі", а тендерна пропозиція Учасника є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, і тому надана тендерна пропозиція має бути відхилена, а Рішення Замовника скасоване, згідно наданих недоліків/помилок.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2025 11:43
Враховуючи те, що питання, які були підняті Вами у вимозі, повністю дублюють зміст скарги поданої 25.01.2025 по закупівлі UA-2024-12-09-005715-a, рішення щодо задоволення/відхилення Ваших вимог/скарг буде прийнято за результатами розгляду АМКУ.
Номер вимоги: UA-2024-12-09-005715-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПГС-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:43490938
Дата подання: 13 лютого 2025 18:54
Вимога №1 на неправомірні дії уповноваженої особи Уповноваженою особою НАЦІОНАЛЬНОЇ ДИТЯЧОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ЛІКАРНІ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ у відкритих торгах з особливостями на закупівлю: Роботи з розробки та виготовлення проектної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі трансформаторної підстанції, дизельної електропідстанції «Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України» за адресою: м. Київ, вул. Вячеслава Чорновола, 28/1-Р, пошкодженої в наслідок збройної агресії рф» (згідно коду ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування) щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПГС-ПРОЕКТ".
детальний перелік підстав для оскарження надається в файлі Вимога №1
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2025 16:11
Добрий день. З приводу зазначених у вимозі питань повідомляємо наступне:
1) Щодо законності підстав для відхилення пропозиції ТОВ «ПГС-ПРОЕКТ» та вимоги про скасування протокольного рішення від 10.02.2025 № 10/02/25. РІШЕННЯМ №-1731р/пк-пз від 05.02.2025р Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, ознайомившись зі скаргою приватного підприємства "МЕДСЕРВІС-ПАРТНЕР" (код ЄДРПОУ: 25390545) від 25 січня 2025 № UA-2024-12-09-005715-a.b2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, ПОСТАНОВИЛА: Зобов'язати НАЦІОНАЛЬНУ ДИТЯЧУ СПЕЦІАЛІЗОВАНУ ЛІКАРНЮ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ (код ЄДРПОУ: 01994089) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПГС-ПРОЕКТ" (код ЄДРПОУ: 43490938) переможцем процедури закупівлі — "Роботи з розробки та виготовлення проектної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі трансформаторної підстанції, дизельної електропідстанції "Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит" МОЗ України" за адресою: м. Київ, вул. Вячеслава Чорновола, 28/1-Р, пошкодженої в наслідок збройної агресії рф" (згідно коду ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-09-005715-a. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
2) Згідно отриманого Витягу з Державного реєстру речових прав Індексний номер 406525393 сформованого 04.12.2024 року, адресою будівлі Трансформаторної підстанції, дизельної електропідстанції є м.Київ, вулиця Чорновола Вячеслава, будинок 28/1-Р.
3) Вимога, щодо умов тендерної документації не може бути розглянута виходячи із завершення терміну подання вимоги згідно Статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
1) Щодо законності підстав для відхилення пропозиції ТОВ «ПГС-ПРОЕКТ» та вимоги про скасування протокольного рішення від 10.02.2025 № 10/02/25. РІШЕННЯМ №-1731р/пк-пз від 05.02.2025р Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, ознайомившись зі скаргою приватного підприємства "МЕДСЕРВІС-ПАРТНЕР" (код ЄДРПОУ: 25390545) від 25 січня 2025 № UA-2024-12-09-005715-a.b2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, ПОСТАНОВИЛА: Зобов'язати НАЦІОНАЛЬНУ ДИТЯЧУ СПЕЦІАЛІЗОВАНУ ЛІКАРНЮ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ (код ЄДРПОУ: 01994089) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПГС-ПРОЕКТ" (код ЄДРПОУ: 43490938) переможцем процедури закупівлі — "Роботи з розробки та виготовлення проектної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі трансформаторної підстанції, дизельної електропідстанції "Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит" МОЗ України" за адресою: м. Київ, вул. Вячеслава Чорновола, 28/1-Р, пошкодженої в наслідок збройної агресії рф" (згідно коду ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-09-005715-a. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
2) Згідно отриманого Витягу з Державного реєстру речових прав Індексний номер 406525393 сформованого 04.12.2024 року, адресою будівлі Трансформаторної підстанції, дизельної електропідстанції є м.Київ, вулиця Чорновола Вячеслава, будинок 28/1-Р.
3) Вимога, щодо умов тендерної документації не може бути розглянута виходячи із завершення терміну подання вимоги згідно Статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2024-12-09-005715-a.c5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ПГС-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:43490938
Дата подання: 22 березня 2025 13:07
Порушення замовником вимог законодавства
Шановний замовник!
На підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі-Особливості) просимо розглянути нашу вимогу.
ТОВ "ПГС-ПРОЕКТ" повністю не згодний з діями замовника щодо законності проведення відкритих торгів, вважає останні таким, що суперечить законодавству України.
По-перше, у відповідності до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
17 лютого 2025 року на ім’я ТОВ "ІК "УКРЕНЕРГО" була оприлюднена вимога наступного змісту: «1. В зведеному кошторису зазначена позиція «Орієнтовні витрати на оплату рахунків за отримання вихідних даних, ТУ, розгляд та погодження проектної документації» в розмірі 20 000,00 грн без ПДВ. Зазначена сума не обґрунтована жодними розрахунками кошторисної вартості проєктних робіт, які повинні бути визначені наступним чином. Згідно п.1.3 Настанови: 1) із застосуванням відсоткових показників вартості проектних робіт до вартості будівельних робіт, а для об’єктів виробничого призначення, окремих об’єктів невиробничого призначення та об’єктів телекомунікацій з урахуванням вартості устаткування; або 2) на підставі збірників цін на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи; або 3) за калькуляційним методом. Згідно п.5.7 Настанови: «У складі ціни пропозиції можуть враховуватися кошти на відшкодування витрат, пов’язаних з виконанням додаткових робіт (збір вихідних даних, підготовка передпроєктних матеріалів, проведення аудиту безпеки доріг, виконання функцій замовника експертизи проектної документації тощо). Вартість цих робіт визначається за чинними нормативними документами, а у разі їх відсутності —за калькуляційним методом». Виконання розрахунків кошторисної вартості проєктних робіт є обов’язковим згідно п.1.1 Настанови. Термін «орієнтовні» не відповідає Розділу V Настанови та суперечить нормативним вимогам при визначені ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання проектних, наукових – проектних, вишукувальних робіт. Визначення позиції «Оріентовні витрати на оплату рахунків за отримання вихідних даних, ТУ, розгляд та погодження проектної документації» в розмірі 20 000,00 грн без ПДВ як відшкодування витрат, пов’язаних з виконанням додаткових робіт, не обґрунтовано: 1) згідно Додатку 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ/ЗАВДАННЯ НА ПРОЄКТУВАННЯ п.31 Вихідні дані, не передбачається оплата рахунків за отримання вихідних даних та Технічних умов за рахунок коштів Генпроєктувальника, та відповідно, не може відбуватись подальше відшкодування понесених витрат за відсутності таких витрат; 2) Розгляд та погодження проєктної документації, та відповідно, подальше затвердження проєктно-кошторисної документації, виконує Замовник (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 «Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», «Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45), тому не передбачається відшкодування понесених витрат Генпроєктувальнику по цій позиції, за відсутності таких витрат.
Також, в п. 1 Зведеного кошторису вже розрахована позиція «Збір та уточнення вихідних даних» в розмірі 26 700,00 грн без ПДВ та п.8 Зведеного кошторису вже розрахована позиція «Супроводження погоджень проектної документації» в розмірі 21 360,00 грн без ПДВ, що дублює поз. «Оріентовні витрати на оплату рахунків за отримання вихідних даних, ТУ, розгляд та погодження проектної документації». Отже, Вам необхідно надати кошторисні розрахунки які відповідають умовам тендерної документації.
2. В зведеному кошторису зазначена позиція «Оріентовна вартість експертизи проектної документації» в розмірі 90 000,00 грн без ПДВ. Зазначена сума не обґрунтована розрахунком кошторисної вартості експертизи проектної документації на будівництво, яка повинна бути визначена згідно розділу VII Настанови. Виконання розрахунків кошторисної вартості експертизи є обов’язковим згідно п.1.1 Настанови. Термін «орієнтовна» не відповідає розділу V Настанови та суперечить нормативним вимогам при визначені ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання проектних, наукових – проектних, вишукувальних робіт. Таким чином вартість робіт по позиції «Оріентовна вартість експертизи проектної документації» в розмірі 90 000,00 грн без ПДВ нічим не обґрунтована. Отже, Вам необхідно надати кошторисні розрахунки які відповідають умовам тендерної документації. 5. В Кошторисі №4 поз. 1 розрахунку вартості проектних робіт ДЕС некоректно застосована розцінка ЗЦПРБ-90 Розділ 1 табл. 1-8 п.4 «ДЕС з дизель-генераторами одиничною потужністю від 1000 до 4000 кВт, загальною потужністю від 1000 до 10500 кВт». При цьому, згідно п.16 Додатку 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ/ЗАВДАННЯ НА ПРОЄКТУВАННЯ в дизельній електростанції встановлюються два дизель-генератора сумарною потужністю 1000кВт, з одиничною потужністю кожного до 1000 кВт. Застосування розцінки ЗЦПРБ-90 Розділ 1 табл. 1-8 п.4 замість розцінки ЗЦПРБ-90 Розділ 1 табл. 1-8 п.3, яка відповідає обсягу проєктних робіт, які необхідно виконати в рамках капітального ремонту будівлі трансформаторної підстанції, дизельної електропідстанції, призводить до необґрунтованого збільшення кошторисної вартості даного виду робіт. Отже, Вам необхідно надати кошторисні розрахунки які відповідають умовам тендерної документації».
Слід зазначити, що Замовник не мав права надавати дану вимогу, чим порушив п.43 Особливостей.
Незаконність дій Замовника підтверджується рішенням №3614-р/пк-пз від 10.03.2025. У п.3 цього рішення зазначено наступне:
«Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей, у тому числі в частині кошторисних розрахунків.
Слід зазначити, що зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не мав права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах».
Крім цього, аналогічної позиції дотримується Державна аудиторська служба України. Наприклад, у висновку контролюючого органу в межах процедури за номером UA-2025-01-09-004347-a по аналогічному питанню, Держаудитслужба зазначає, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей розмістив в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
По-друге, згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів назва предмету закупівлі викладена в наступній редакції: «Роботи з розробки та виготовлення проектної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі трансформаторної підстанції, дизельної електропідстанції «Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України» за адресою: м. Київ, вул. Вячеслава Чорновола, 28/1-Р, пошкодженої в наслідок збройної агресії рф» (згідно коду ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)».
Як раніше зазначалося, у наших зверненнях, назва вулиці в предметі закупівлі визначена невірно, а саме: ім’я «В’ячеслав» вказано без апострофу.
Учасник звертався до Замовника із проханням усунути помилку :
25.12.24, 16:28
«Як би не хотілося про це писати, але змушений Вас повідомити, що ви навіть закупівлі в назві проєкту зробили дві помилки: "в наслідок" пишеться як одне слово, а не окремо. Внаслідок — це прийменник, що утворений із поєднання непохідного прийменника «в» та іменника «наслідок». Ім'я В'ячеслав пишеться із апострофом, а не так як у вас написано. Просимо усунути порушення».
Відповідь:
30.12.24, 12:50
"Дякуємо за зауваження! Помилки вважати формальними. Надалі будемо уважнішими".
Тобто Замовник сам документально визнав свою помилку щодо невірного написання назви вулиці, хибно вважаючи, що невірно зазначена назві вулиці в супереч витягу із ЄДР, є формальною помилкою.
Наявність помилки підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який додається до цього звернення.
Згідно з п.8 Наказу Мінрегіону №45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» назва об’єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) та його місце розташування.
На підставі вищезазначеного, завдання на проектування потребує коригуванню у відповідності до норм чинного законодавства, та витягу із ЄДР.
Маємо попередити, що згідно ст. 229 Цивільного кодексу України якщо особа, яка вчинила правочин, помилилася щодо обставин, які мають істотне значення, такий правочин може бути визнаний судом недійсним.
Істотне значення має помилка щодо природи правочину, прав та обов'язків сторін, таких властивостей і якостей речі, які значно знижують її цінність або можливість використання за цільовим призначенням. Помилка щодо мотивів правочину не має істотного значення, крім випадків, встановлених законом.
У разі визнання правочину недійсним особа, яка помилилася в результаті її власного недбальства, зобов'язана відшкодувати другій стороні завдані їй збитки.
Сторона, яка своєю необережною поведінкою сприяла помилці, зобов'язана відшкодувати другій стороні завдані їй збитки.
У разі виявлення помилки в такій важливій інформації, як назва вулиці, Замовник зобов’язаний ініціювати внесення змін, та здійснити необхідні зміни в інформацію, яка міститься в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва з метою усунення невідповідності (помилки).
На підставі вищезазначеного, коригуванню також підлягає назва об’єкту будівництва в межах проведення відкритих торгів на проведення робіт з розробки та виготовлення проектної документації.
На сьогодні, виправити річний план, оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію технічно неможливо.
Відповідно до п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи вищезазначені зауваження Запитувача, можна стверджувати, що Замовник умисно порушив законодавство у сфері публічних закупівель, а саме: неправильно визначив предмет закупівлі, а також незаконно надав вимогу про усунення невідповідностей.
У зв’язку з вищевикладеним, та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, прошу відмінити відкриті торги на підстав п. 50 Особливостей.
У разі ігнорування або не задоволення вимоги Запитувача ТОВ "ПГС-ПРОЕКТ" буде змушене звертатися зі скаргою в АМКУ, до контролюючих та правоохоронних органів з питань публічних закупівель, зокрема, до Національного антикорупційного бюро України, Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України.
Додаток:
1. Витяг з ЕДР № 34575305 від 19.02.25.
Директор ТОВ "ПГС-ПРОЕКТ»
Михайло ЗАНУЗДАНОВ
Розгорнути
Згорнути
На підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі-Особливості) просимо розглянути нашу вимогу.
ТОВ "ПГС-ПРОЕКТ" повністю не згодний з діями замовника щодо законності проведення відкритих торгів, вважає останні таким, що суперечить законодавству України.
По-перше, у відповідності до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
17 лютого 2025 року на ім’я ТОВ "ІК "УКРЕНЕРГО" була оприлюднена вимога наступного змісту: «1. В зведеному кошторису зазначена позиція «Орієнтовні витрати на оплату рахунків за отримання вихідних даних, ТУ, розгляд та погодження проектної документації» в розмірі 20 000,00 грн без ПДВ. Зазначена сума не обґрунтована жодними розрахунками кошторисної вартості проєктних робіт, які повинні бути визначені наступним чином. Згідно п.1.3 Настанови: 1) із застосуванням відсоткових показників вартості проектних робіт до вартості будівельних робіт, а для об’єктів виробничого призначення, окремих об’єктів невиробничого призначення та об’єктів телекомунікацій з урахуванням вартості устаткування; або 2) на підставі збірників цін на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи; або 3) за калькуляційним методом. Згідно п.5.7 Настанови: «У складі ціни пропозиції можуть враховуватися кошти на відшкодування витрат, пов’язаних з виконанням додаткових робіт (збір вихідних даних, підготовка передпроєктних матеріалів, проведення аудиту безпеки доріг, виконання функцій замовника експертизи проектної документації тощо). Вартість цих робіт визначається за чинними нормативними документами, а у разі їх відсутності —за калькуляційним методом». Виконання розрахунків кошторисної вартості проєктних робіт є обов’язковим згідно п.1.1 Настанови. Термін «орієнтовні» не відповідає Розділу V Настанови та суперечить нормативним вимогам при визначені ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання проектних, наукових – проектних, вишукувальних робіт. Визначення позиції «Оріентовні витрати на оплату рахунків за отримання вихідних даних, ТУ, розгляд та погодження проектної документації» в розмірі 20 000,00 грн без ПДВ як відшкодування витрат, пов’язаних з виконанням додаткових робіт, не обґрунтовано: 1) згідно Додатку 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ/ЗАВДАННЯ НА ПРОЄКТУВАННЯ п.31 Вихідні дані, не передбачається оплата рахунків за отримання вихідних даних та Технічних умов за рахунок коштів Генпроєктувальника, та відповідно, не може відбуватись подальше відшкодування понесених витрат за відсутності таких витрат; 2) Розгляд та погодження проєктної документації, та відповідно, подальше затвердження проєктно-кошторисної документації, виконує Замовник (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 «Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», «Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45), тому не передбачається відшкодування понесених витрат Генпроєктувальнику по цій позиції, за відсутності таких витрат.
Також, в п. 1 Зведеного кошторису вже розрахована позиція «Збір та уточнення вихідних даних» в розмірі 26 700,00 грн без ПДВ та п.8 Зведеного кошторису вже розрахована позиція «Супроводження погоджень проектної документації» в розмірі 21 360,00 грн без ПДВ, що дублює поз. «Оріентовні витрати на оплату рахунків за отримання вихідних даних, ТУ, розгляд та погодження проектної документації». Отже, Вам необхідно надати кошторисні розрахунки які відповідають умовам тендерної документації.
2. В зведеному кошторису зазначена позиція «Оріентовна вартість експертизи проектної документації» в розмірі 90 000,00 грн без ПДВ. Зазначена сума не обґрунтована розрахунком кошторисної вартості експертизи проектної документації на будівництво, яка повинна бути визначена згідно розділу VII Настанови. Виконання розрахунків кошторисної вартості експертизи є обов’язковим згідно п.1.1 Настанови. Термін «орієнтовна» не відповідає розділу V Настанови та суперечить нормативним вимогам при визначені ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання проектних, наукових – проектних, вишукувальних робіт. Таким чином вартість робіт по позиції «Оріентовна вартість експертизи проектної документації» в розмірі 90 000,00 грн без ПДВ нічим не обґрунтована. Отже, Вам необхідно надати кошторисні розрахунки які відповідають умовам тендерної документації. 5. В Кошторисі №4 поз. 1 розрахунку вартості проектних робіт ДЕС некоректно застосована розцінка ЗЦПРБ-90 Розділ 1 табл. 1-8 п.4 «ДЕС з дизель-генераторами одиничною потужністю від 1000 до 4000 кВт, загальною потужністю від 1000 до 10500 кВт». При цьому, згідно п.16 Додатку 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ/ЗАВДАННЯ НА ПРОЄКТУВАННЯ в дизельній електростанції встановлюються два дизель-генератора сумарною потужністю 1000кВт, з одиничною потужністю кожного до 1000 кВт. Застосування розцінки ЗЦПРБ-90 Розділ 1 табл. 1-8 п.4 замість розцінки ЗЦПРБ-90 Розділ 1 табл. 1-8 п.3, яка відповідає обсягу проєктних робіт, які необхідно виконати в рамках капітального ремонту будівлі трансформаторної підстанції, дизельної електропідстанції, призводить до необґрунтованого збільшення кошторисної вартості даного виду робіт. Отже, Вам необхідно надати кошторисні розрахунки які відповідають умовам тендерної документації».
Слід зазначити, що Замовник не мав права надавати дану вимогу, чим порушив п.43 Особливостей.
Незаконність дій Замовника підтверджується рішенням №3614-р/пк-пз від 10.03.2025. У п.3 цього рішення зазначено наступне:
«Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей, у тому числі в частині кошторисних розрахунків.
Слід зазначити, що зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не мав права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах».
Крім цього, аналогічної позиції дотримується Державна аудиторська служба України. Наприклад, у висновку контролюючого органу в межах процедури за номером UA-2025-01-09-004347-a по аналогічному питанню, Держаудитслужба зазначає, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей розмістив в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
По-друге, згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів назва предмету закупівлі викладена в наступній редакції: «Роботи з розробки та виготовлення проектної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі трансформаторної підстанції, дизельної електропідстанції «Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України» за адресою: м. Київ, вул. Вячеслава Чорновола, 28/1-Р, пошкодженої в наслідок збройної агресії рф» (згідно коду ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)».
Як раніше зазначалося, у наших зверненнях, назва вулиці в предметі закупівлі визначена невірно, а саме: ім’я «В’ячеслав» вказано без апострофу.
Учасник звертався до Замовника із проханням усунути помилку :
25.12.24, 16:28
«Як би не хотілося про це писати, але змушений Вас повідомити, що ви навіть закупівлі в назві проєкту зробили дві помилки: "в наслідок" пишеться як одне слово, а не окремо. Внаслідок — це прийменник, що утворений із поєднання непохідного прийменника «в» та іменника «наслідок». Ім'я В'ячеслав пишеться із апострофом, а не так як у вас написано. Просимо усунути порушення».
Відповідь:
30.12.24, 12:50
"Дякуємо за зауваження! Помилки вважати формальними. Надалі будемо уважнішими".
Тобто Замовник сам документально визнав свою помилку щодо невірного написання назви вулиці, хибно вважаючи, що невірно зазначена назві вулиці в супереч витягу із ЄДР, є формальною помилкою.
Наявність помилки підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який додається до цього звернення.
Згідно з п.8 Наказу Мінрегіону №45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» назва об’єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) та його місце розташування.
На підставі вищезазначеного, завдання на проектування потребує коригуванню у відповідності до норм чинного законодавства, та витягу із ЄДР.
Маємо попередити, що згідно ст. 229 Цивільного кодексу України якщо особа, яка вчинила правочин, помилилася щодо обставин, які мають істотне значення, такий правочин може бути визнаний судом недійсним.
Істотне значення має помилка щодо природи правочину, прав та обов'язків сторін, таких властивостей і якостей речі, які значно знижують її цінність або можливість використання за цільовим призначенням. Помилка щодо мотивів правочину не має істотного значення, крім випадків, встановлених законом.
У разі визнання правочину недійсним особа, яка помилилася в результаті її власного недбальства, зобов'язана відшкодувати другій стороні завдані їй збитки.
Сторона, яка своєю необережною поведінкою сприяла помилці, зобов'язана відшкодувати другій стороні завдані їй збитки.
У разі виявлення помилки в такій важливій інформації, як назва вулиці, Замовник зобов’язаний ініціювати внесення змін, та здійснити необхідні зміни в інформацію, яка міститься в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва з метою усунення невідповідності (помилки).
На підставі вищезазначеного, коригуванню також підлягає назва об’єкту будівництва в межах проведення відкритих торгів на проведення робіт з розробки та виготовлення проектної документації.
На сьогодні, виправити річний план, оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію технічно неможливо.
Відповідно до п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи вищезазначені зауваження Запитувача, можна стверджувати, що Замовник умисно порушив законодавство у сфері публічних закупівель, а саме: неправильно визначив предмет закупівлі, а також незаконно надав вимогу про усунення невідповідностей.
У зв’язку з вищевикладеним, та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, прошу відмінити відкриті торги на підстав п. 50 Особливостей.
У разі ігнорування або не задоволення вимоги Запитувача ТОВ "ПГС-ПРОЕКТ" буде змушене звертатися зі скаргою в АМКУ, до контролюючих та правоохоронних органів з питань публічних закупівель, зокрема, до Національного антикорупційного бюро України, Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України.
Додаток:
1. Витяг з ЕДР № 34575305 від 19.02.25.
Директор ТОВ "ПГС-ПРОЕКТ»
Михайло ЗАНУЗДАНОВ
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-12-09-005715-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "МЕДСЕРВІС-ПАРТНЕР", Код ЄДРПОУ:25390545
Дата подання: 25 січня 2025 17:31
Дата подання: 25 січня 2025 17:31
Тендерна пропозиція Учасника є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Детально наведено у тексті скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 січня 2025 15:43
рішення від 28.01.2025 № 1201.pdf
Дата публікації: 28 січня 2025 15:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.02.2025 № 1731.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2025 12:40
рішення від 05.02.2025 № 1731.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2025 13:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПГС-ПРОЕКТ" (код ЄДРПОУ: 43490938) переможцем процедури закупівлі — "Роботи з розробки та виготовлення проектної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі трансформаторної підстанції, дизельної електропідстанції "Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит" МОЗ України" за адресою: м. Київ, вул. Вячеслава Чорновола, 28/1-Р, пошкодженої в наслідок збройної агресії рф" (згідно коду ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-09-005715-a.
Дата виконання рішення замовником: 10 лютого 2025 15:19
Номер скарги: UA-2024-12-09-005715-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПГС-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:43490938
Дата подання: 27 лютого 2025 16:26
Дата подання: 27 лютого 2025 16:26
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 березня 2025 14:02
рішення від 03.03.2025 № 3158.pdf
Дата публікації: 03 березня 2025 14:01
інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2025 № 3614.pdf
Дата публікації: 11 березня 2025 14:40
рішення від 10.03.2025 № 3614.pdf
Дата публікації: 13 березня 2025 17:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Постійно діючою адміністративною колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №-3614-р/пк-пз від 10.03.2025, а також з метою недопущення порушень норм чинного законодавства, скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ІК "УКРЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ: 43490938) переможцем процедури закупівлі — "Роботи з розробки та виготовлення проектної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі трансформаторної підстанції, дизельної електропідстанції "Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит" МОЗ України" за адресою: м. Київ, вул. Вячеслава Чорновола, 28/1-Р, пошкодженої в наслідок збройної агресії рф" (згідно коду ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-09-005715-a.
Дата виконання рішення замовником: 17 березня 2025 10:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2025 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПГС-ПРОЕКТ" |
1 770 017,44
UAH з ПДВ
|
1 731 965,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІК "УКРЕНЕРГО" |
2 411 431,37
UAH з ПДВ
|
2 411 431,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "МЕДСЕРВІС-ПАРТНЕР" |
2 534 799,82
UAH з ПДВ
|
2 534 799,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПГС-ПРОЕКТ" #43490938 |
Рішення скасоване |
1 731 965,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2025 15:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 січня 2025 16:11
|
ТОВ "ПГС-ПРОЕКТ" #43490938 |
Відхилено |
1 731 965,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2025 15:58
|
|
ТОВ "ІК "УКРЕНЕРГО" #43828301 |
Рішення скасоване |
2 411 431,37
UAH з ПДВ
|
17 березня 2025 10:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 лютого 2025 21:41
|
ТОВ "ІК "УКРЕНЕРГО" #43828301 |
Переможець |
2 411 431,37
UAH з ПДВ
|
19 березня 2025 09:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2025 12:42
|