Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2024 21:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2024 14:25 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2024 14:25 |
Очікувана вартість: | 376 148 379,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 880 741,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2024 22:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2024 22:01 |
Тендерна документація.pdf |
Скарги до процедури
Дата подання: 27 грудня 2024 17:33
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-11-000044 ● 0b7690ca38f64f28901eec0cb8c0c0e2
- Статус: завершено ● Дата: 03 квітня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2025 12:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2025 № 44
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2024-12-07-001435-a 07.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-13 12:45:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 429 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-07-001435-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію та відповідні документи щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору з переможцем ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ЛАЙФ».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-18 10:43:39
Відповідь на звернення
Доброго дня!
Щодо першого питання повідомляємо наступне. Надаємо Зведений кошторисний розрахунок та позитивний експертний звіт.
Щодо другого питання повідомляємо наступне. https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2024/11/obgruntuvannya-429a.pdf
Щодо третього питання повідомляємо наступне. Обгрунтована необхідність продовження строку укладення договору відсутня, оскільки рішення щодо визначення переможця було оскаржено в АМКУ.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-17 11:44:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 429 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-07-001435-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.01.2025 № 579-р/пк-пз.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-19 15:27:26
Відповідь на звернення
Доброго дня!
У відповідності до частини 23 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" рішення органу оскарження було оскаржене замовником до окружного адміністративного суду.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2024 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ВІДНОВЛЕННЯ" |
374 746 151,78
UAH з ПДВ
|
372 865 409,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛД ЛАЙФ" |
375 418 021,22
UAH з ПДВ
|
373 537 279,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ВІДНОВЛЕННЯ" #45698272 |
Відхилено |
372 865 409,88
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2024 12:08
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛД ЛАЙФ" #41969018 |
Рішення скасоване |
373 537 279,32
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2025 14:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2024 12:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛД ЛАЙФ" #41969018 |
Відхилено |
373 537 279,32
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2025 15:03
|