Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Луцькводоканал"" |
Код ЄДРПОУ: | 03339489 |
Вебсайт: | http://Vd.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Анатолій Мосійчук +380332284047 info@vd.lutsk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2024 18:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2024 11:40 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2024 11:40 |
Очікувана вартість: | 59 052 554,59 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 295 262,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2024 18:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2024 18:56 |
ТД.docx | |
06 грудня 2024 18:56 |
Додаток 4.docx | |
06 грудня 2024 18:50 |
Додаток 6.docx | |
06 грудня 2024 18:50 |
Додаток 2.docx | |
06 грудня 2024 18:50 |
Додаток 1.docx | |
06 грудня 2024 18:50 |
Додаток 5.docx | |
06 грудня 2024 18:50 |
Додаток 7.docx | |
06 грудня 2024 18:50 |
Додаток 8.docx | |
06 грудня 2024 18:50 |
Додаток 3.docx |
06 грудня 2024 18:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
06 грудня 2024 18:56 |
ТД.docx
|
||
06 грудня 2024 18:56 |
Додаток 4.docx
|
||
06 грудня 2024 18:50 |
Додаток 6.docx
|
||
06 грудня 2024 18:50 |
Додаток 2.docx
|
||
06 грудня 2024 18:50 |
Додаток 1.docx
|
||
06 грудня 2024 18:50 |
Додаток 5.docx
|
||
06 грудня 2024 18:50 |
Додаток 7.docx
|
||
06 грудня 2024 18:50 |
Додаток 8.docx
|
||
06 грудня 2024 18:50 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-14-000045 ● 92de36c01bbd4bdb8478596a125fd532
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2025 12:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.01.2025 № 1-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Віталій БОНДАР
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 13.01.2025 № 1-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-12-06-017287-a від 06.12.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-14 16:24:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Збірний сталевий резервуар з епоксидним покриттям; 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-06-017287-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-17 14:50:10
Письмові пояснення
НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Анатолію Омельчуку
43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
14 січня 2025 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: «Збірний сталевий резервуар з епоксидним покриттям; 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», (ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-06-017287-a).
У відповідь на зазначений запит КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
Комунальне підприємство «Луцькводоканал» надає послуги з водопостачання та водовідведення населенню м. Луцьк та приміських сіл.
Відповідно до пункту 3 частини 4 статті 9 Закону України «Про критичну інфраструктуру» водопостачання та водовідведення належить до життєво важливих функцій та/або послуг, порушення яких призводить до негативних наслідків для національної безпеки України.
В зв’язку з цим, в КП «Луцькводоканал» наявна необхідність у забезпеченні безперебійної, безперервної, стійкої та надійної роботи об’єкта критичної інфраструктури КП «Луцькводоканал» за будь-яких умов.
В березні 2024р. під час здійснення обстеження стратегічно важливих об’єктів для КП «Луцькводоканал» та м. Луцьк вцілому, було встановлено, що каналізаційні очисні споруди КП «Луцькводоканал» по вул. Селищна, 90, м. Луцьк (Волинська область, Луцький район, Луцька територіальна громада, Комплекс будівель та споруд №1, будинок 1)», через свою зношеність, та потребують повної реконструкції, оскільки вихід з ладу очисних споруд загрожує небезпечними наслідками для населення міста Луцьк та може призвести до зупинення водовідведення та водопостачання міста.
З метою виконання вищезазначених робіт, підприємством було розроблено техніко-економічного обґрунтування з метою реалізації проекту «Реконструкція каналізаційних очисних споруд КП «Луцькводоканал» по вул. Селищна, 90, м. Луцьк (Волинська область, Луцький район, Луцька територіальна громада, Комплекс будівель та споруд №1, будинок 1)»
06.12.2024 р., з метою впровадження вищезазначеного проекту, у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості), уповноваженою особою КП «Луцькводоканал» було прийнято рішення провести закупівлю товару: «Збірний сталевий резервуар з епоксидним покриттям; 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску, ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», по процедурі відкриті торги з особливостями з очікуваною вартістю предмета закупівлі 59 052 554,59 грн. та затверджено тендерну документацію по даній закупівлі. Оголошення про проведення даної закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі «Prozorro».
При розробці тендерної документації (в тому числі, встановлені технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначенні очікуваної вартості) уповноважена особа керувалася вимогами, встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, які регулюють вищезазначені питання.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівель в тендерній документації на закупівлю товару, були встановлені згідно даних, зазначених в техніко-економічному обґрунтуванні по проекту «Реконструкція каналізаційних очисних споруд КП «Луцькводоканал» по вул. Селищна, 90, м. Луцьк (Волинська область, Луцький район, Луцька територіальна громада, Комплекс будівель та споруд №1, будинок 1)»
Очікувану вартість предмета закупівлі було встановлено шляхом опрацювання інформації, яка містилася у відкритому доступі в мережі Інтернет, а також шляхом опрацювання наданих комерційних пропозицій виробників Товару. Оскільки комерційні пропозиції були надані в іноземній валюті (Євро), то очікувана вартість була визначена по офіційному курсу валют на дату оголошення процедури закупівлі.
Директор Гуменюк В.М.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 лютого 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2024 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" |
53 750 000,00
UAH з ПДВ
|
53 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
58 870 000,00
UAH з ПДВ
|
58 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО" #38622372 |
Відхилено |
53 750 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2024 16:09
|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
58 500 000,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2024 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 10:42
|
ДОДАТКОВА УГОДА No1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2024 10:36
|
Договір №545.pdf | укладений |
25 грудня 2024 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 545 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |