Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Висоцький Юрій Анатолійович 380487407280 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2024 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 76 841 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 384 207,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Форму Гарантії забезпечення пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Форма). Замовник вимагає надання Гарантії згідно з Формою. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Розмір забезпечення тендерної пропозицій 380 000,00 грн. (триста вісмдесят тисяч грн. 00 коп.). Банківськагарантія повинна бути оформлена з грошовимпокриттям. На підтвердженнянаявності грошового покриттянадаєтьсядовідка (виписка) з банку про залишоккоштів на рахунку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 380 000,00 грн. (триста вісмдесят тисяч грн. 00 коп.). за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. РеквізитиЗамовника для оформленнябанківськоїгарантії: Управління капітального будівництва Одеської міської ради код ЄДРПОУ: 04056902 р/р: UA308201720355129034022034555 банк: Державна казначейська служба України, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 380000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Управління капітального будівництва Одеської міської ради відкритий у ГУДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 04056902, МФО 820172, р/р UA308201720355129034022034555, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 відсоток від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника. Строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом п’яти банківських днів у наступних випадках: Замовникповертаєзабезпеченнявиконання договору про закупівлю: 1) післявиконанняпереможцемпроцедуризакупівлі/спрощеноїзакупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодоповерненнязабезпечення договору у випадкувизнаннярезультатівпроцедуризакупівлі/спрощеноїзакупівлінедійснимиабо договору про закупівлюнікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізнішеніжпротягомп’ятибанківськихднів з дня настаннязазначенихобставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2024 15:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2024 15:28 |
Пастера, 57 И. Коригування..docx | |
06 грудня 2024 15:27 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-17-000018 ● e4ad5ad181574458a915d6b53ca6f717
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2025 13:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.03.2025 Одеса № 53
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.03.2025.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.03.2025 № 53
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
4 UA-2024-12-06-014242-a 06.12.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-18 17:15:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Додатком 3 «Технічне завдання» до тендерної документації визначено найменування робіт та їх обсяги, який включає: локальний кошторис 02-01-07 на Сигналізація газова довибухова; локальний кошторис 02-01-15 на автоматика внутрішнього пожежного водопроводу; локальний кошторис 02-01-016 на пусконалагоджувальні роботи автоматики внутрішнього пожежного водопроводу; локальний кошторис 02-01-018 на автоматична частина систем димовидалення та підпору повітря; локальний кошторис 02-01-019 на пусконалагоджувальні роботи автоматичної частини систем димовидалення та підпору повітря; локальний кошторис 02-01-024 на пожежна сигналізація.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Як Замовник переконався, що в учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНДЕЛЕКТРОСТРОЙ» (далі – ТОВ «ГРАНДЕЛЕКТРОСТРОЙ») є в наявності ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, враховуючи, що у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано довідку від 17.12.2024 № 4-1/24, в якій зазначено, що ТОВ «ГРАНДЕЛЕКТРОСТРОЙ» не планує залучати субпідрядні організації не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
3. Як Замовник може обґрунтувати неоприлюднення в електронній системі закупівель договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-21 14:21:00
Відповідь
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт будівлі літери «И», яка є частиною КУ «Міська клінічна інфекційна лікарня», розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7. Коригування.», надаємо наступну інформацію, та документи
1. Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради від 29.11.2023 року № 1618-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2024 рік» зі змінами, управлінню капітального будівництва Одеської міської ради, виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено переговорну процедуру.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління капітального будівництва Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157. Управління капітального будівництва Одеської міської ради призначено замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них).
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер тає не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020.https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/. Згідно даного розпорядження у Управління капітального будівництва Одеської міської ради відсутній обов’язок щодо оприлюднення та не має саме можливості оприлюднення на сайті Одеської міської ради
2. Додатком №9 Додатку до Тендерної документації було встановлено вимогу, зокрема, щодо надання ліцензії на провадження господарської діяльності у будівництві, чинного дозволу Служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: Декларації відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки:
- Роботи що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо);
- Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів;
- Застосування скловати, шлаковати, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів.
Одночасно з цим, тендерною документацію не визначено, що учасник подає ліцензії відповідно до переліку та обсягу робіт зазначених у технічній специфікації.
В даному випадку предметом закупівлі є роботи «Капітальний ремонт будівлі літери «И», яка є частиною КУ «Міська клінічна інфекційна лікарня», розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7. Коригування.»
Відповідно до ст.1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об`єкта будівництва, тобто законодавчо закріплено, що будівництво включає, окрім нового будівництва як такого, ще й реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт.
Пунктом 9 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222 визначено, що будівництво об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (ССЗ) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» підлягають ліцензуванню.
Отже, на виконання вищезазначених вимог тендерної документації учасник ТОВ «Гранделектрострой» надав дійсну та чинну ліцензію за реєстраційним записом: 2013050587, видану 19.06.2018 року Державною архітектурно-будівельною інспекцією України.
Також, на виконання вимог тендерної документації ТОВ «ГРАНДЕЛЕКТРОСТРОЙ» у складі пропозиції було надано діючий дозвіл №038.22.35, виданий 07.02.2022 року Управлінням Держпраці у Кіровоградській області та Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрована у територіальному органі Держпраці №24 від 09.02.2022 року.
Одночасно з цим, обсяг робіт на систему пожежної сигналізації, зокрема, у локальному кошторисі 02-01-07 на Сигналізація газова довибухова; локальному кошторисі 02-01-15 на автоматику внутрішнього пожежного водопроводу; локальному кошторисі 02-01-016 на пусконалагоджувальні роботи автоматики внутрішнього пожежного водопроводу; локальному кошторисі 02-01-018 на автоматичну частину систем димовидалення та підпору повітря; локальному кошторисі 02-01-019 на пусконалагоджувальні роботи автоматичної частини систем димовидалення та підпору повітря; локальному кошторисі 02-01-024 на пожежну сигналізацію становить менше 20 відсотків від загального обсягу робіт за об`єктом будівництва.
У зв’язку з цим, дані роботи можуть бути виконані субпідрядною організацією, про яку згідно вимог ТД Учасник не повинен надавати відомості в складі своєї тендерної пропозиції, оскільки вимоги щодо надання копій ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів субпідрядних організацій у разі їх залучення, стосується лише субпідрядників залучених у обсязі не менше 20% від загального обсягу робіт за об`єктом будівництва. Таким чином, учасник може залучити на виконання робіт на систему пожежної сигналізації субпідрядника без надання у складі пропозиції таких документів.
Відповідно до ч.8 ст.17 Закону України Про публічні закупівлі у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб`єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб`єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
У тендерній документації зазначаються такі відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб`єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг (пп.18 ч.1 ст. 22 Закону України Про публічні закупівлі).
З вищевикладеного вбачається, що оскільки об’єм робіт з встановлення та налагодження пожежної сигналізації не перевищує 20% від ціни закупівлі, ТОВ «ГРАНДЕЛЕКТРОСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції було надано довідку від 17.12.2024 № 4-1/24, в якій зазначено, що ТОВ «ГРАНДЕЛЕКТРОСТРОЙ» не планує залучати субпідрядні організації не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Більш того, звертаємо увагу на те, що відповідно до п.11.3 Проекту договору встановлено, що підрядник несе відповідальність перед субпідрядниками за невиконання або неналежне виконання Замовником своїх зобов'язань за Договором, а перед Замовником - за невиконання зобов'язань субпідрядниками. Підрядник координує виконання робіт субпідрядниками, створює умови і здійснює контроль за виконанням ними договірних зобов'язань. Підрядник залучає для виконання спеціальних робіт субпідрядні організації, які мають ліцензію на виконання робіт, визначених Договором субпідряду, досвід виконання аналогічних робіт і ресурси, достатні для їх виконання і т.п., і забезпечує координацію їх діяльності.
З вищевикладеного вбачається, що при виконанні робіт підрядник самостійно визначає коло субпідрядників та в залежності від наявних у них ліцензій/дозволів та досвіду виконання робіт, залучає до виконання робіт, які становлять предмет даної закупівлі.
Наведе вище свідчить про відсутність підстав для відхилення позивачем тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРАНДЕЛЕКТРОСТРОЙ».
3. Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Експертний висновок, виданий ТОВ «Експерт Проект Груп» в м. Києві від 01.11.2024 року № НС/012-11-24/КП;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усуното
2025-03-31 16:59:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРАНДЕЛЕКТРОСТРОЙ" |
76 799 767,00
UAH з ПДВ
|
76 799 767,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРАНДЕЛЕКТРОСТРОЙ" #39792400 |
Переможець |
76 799 767,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2024 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2025 10:27
|
Інформація про ціни.docx | зміни до договору |
16 квітня 2025 10:25
|
u_44_ДЦ_ДЦ_3.rtf | зміни до договору |
16 квітня 2025 10:25
|
Пастера, 57 И. Коригування..docx | зміни до договору |
16 квітня 2025 10:25
|
план финансирования.xls | зміни до договору |
16 квітня 2025 10:25
|
Графік Пастера, 5-7 И грудень 2024 Новий.xls | зміни до договору |
16 квітня 2025 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2025 10:05
|
дод. угода 3.pdf | зміни до договору |
27 березня 2025 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2025 14:27
|
дод. угода 2.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2025 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2024 17:31
|
Доп угода 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2024 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2024 17:29
|
Додаток 4 3.pdf | укладений |
30 грудня 2024 17:29
|
Додаток 4 2.pdf | укладений |
30 грудня 2024 17:28
|
Додаток 4 1.pdf | укладений |
30 грудня 2024 17:28
|
Договір 65-24.pdf | укладений |
30 грудня 2024 17:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 65-24/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 65-24/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 65-24/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | договір 65-24/П |
Номер договору про закупівлю: | 65-24/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | договір 65-24/П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |