Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб з пшеничного борошна, без упаковки, Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, без упаковки
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2024-12-06-010281-a ● 55b03f4e7c0e49d0ba01ee371e954d7c
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
06 грудня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01984228 |
Вебсайт: | https://tml.org.ua |
Місцезнаходження: | 82200 , Україна , Львівська обл., Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 |
Контактна особа: |
Станович Маряна Андріївна 380324753061 maranastanovic100@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом оплати Покупцем отриманого товару після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 20 календарних днів.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі поступлень коштів на реєстраційний рахунок. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем коштів на свій реєстраційний рахунок. Усі платіжні документи за договором оформляються з дотриманням вимог законодавства України.
Строк поставки товарів: з 01.01.2025 р. по 31.12.2025 р. Поставка здійснюється з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування дрібнооптовими партіями згідно заявок Замовника протягом 1 робочого дня з моменту здійснення замовлення за адресою: 82200 Львівська область м. Трускавець вул. Данилишиних, 62 на склад Замовника. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Заявка передається Постачальнику в письмовому або телефонному режимі напередодні. Вимоги до упаковки: повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару, і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Поставка товару здійснюється у заклад кожного ранку з 6:00 до 11:00 год. Товар, що постачається повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару, який замовив Покупець, вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі цього товару у власність Покупця у місці поставки.
Розгорнути
Згорнути
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі поступлень коштів на реєстраційний рахунок. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем коштів на свій реєстраційний рахунок. Усі платіжні документи за договором оформляються з дотриманням вимог законодавства України.
Строк поставки товарів: з 01.01.2025 р. по 31.12.2025 р. Поставка здійснюється з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування дрібнооптовими партіями згідно заявок Замовника протягом 1 робочого дня з моменту здійснення замовлення за адресою: 82200 Львівська область м. Трускавець вул. Данилишиних, 62 на склад Замовника. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Заявка передається Постачальнику в письмовому або телефонному режимі напередодні. Вимоги до упаковки: повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару, і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Поставка товару здійснюється у заклад кожного ранку з 6:00 до 11:00 год. Товар, що постачається повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару, який замовив Покупець, вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі цього товару у власність Покупця у місці поставки.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кілограм
Хліб з пшеничного борошна, без упаковки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
6000 кілограм
Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, без упаковки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом оплати Покупцем отриманого товару після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 20 календарних днів. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Дата подання заявки | Поставка здійснюється з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування дрібнооптовими партіями згідно заявок Замовника протягом 1 робочого дня з моменту здійснення замовлення за адресою: 82200 Львівська область м. Трускавець вул. Данилишиних, 62 на склад Замовника. | Повторювана поставка | 1 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
06 грудня 2024 13:32 |
проєкт Договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Вид |
Можливі значення:
|
|
Вид борошна |
Можливі значення:
|
|
Нарізаний | Ні | |
Упаковка | Ні | |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Вид |
Можливі значення:
|
|
Вид борошна |
Можливі значення:
|
|
Нарізаний | Ні | |
Упаковка | Ні |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з додатковою відповідальністю "Івано-Франківський хлібокомбінат" |
265 200,00
UAH з ПДВ
|
265 200,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВХЛІБ" |
336 000,00
UAH з ПДВ
|
336 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ Агробізнес" |
442 000,00
UAH з ПДВ
|
442 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Галицька здоба" |
448 200,00
UAH з ПДВ
|
448 200,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з додатковою відповідальністю "Івано-Франківський хлібокомбінат" #05495259 |
Переможець |
265 200,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2024 10:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2024 17:20
|
договір 776.pdf | укладений |
13 грудня 2024 17:20
|