Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«КОД ДК 021:2015 09310000-5 - ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ (ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ (активна))»
Очікувана вартість
864 696 420,00 UAH
UA-2024-12-06-008852-a ● edc4837f44e9495bbc29998189702888
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Вебсайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А |
Контактна особа: |
Микола Миколайович Волошановський +380674317273 energotender@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2024 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 864 696 420,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 646 964,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | В складі тендерної пропозиції учасник має надати забезпечення тендерної пропозиції, яке повинно відповідати умовам тендерної документації а також наступним вимогам: Форма та зміст банківської гарантії обов'язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП)) уповноваженої особи гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 970 446, 30 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати не менше ніж строк дії тендерної пропозиції учасника. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття та виписка з Банку, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Перерахування коштів здійснюється на: п/р UA813510050000026004427111500 у банку АТ «УкрСиббанк» м. Дніпро, одержувач Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради, код ЄДРПОУ 03341305. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку (або копія витягу з Державного реєстру банків про право банку на здійснення банківської діяльності) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (може надаватись без додатків та додаткових угод) у складі тендерної пропозиції. Також у складі тендерної пропозиції учасник має надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою(штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). Платіжний документ повинен бути датований(оформлений) не раніше оголошення про проведення цієї процедури та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірної інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12970446.3 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 4 до Тендерної документації.
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105000000 кіловат-година
Електрична енергія (активна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, об’єкти КП «Дніпроводоканал» в межах м. Дніпро та Дніпропетровської області, відповідно до переліку точок продажу (точок обліку)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата рахунка учасника за Договором має бути здійснена замовником у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання його замовником, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Імпорт електричної енергії
Дата подання: 06 грудня 2024 15:12
Дата відповіді: 09 грудня 2024 17:42
1. Шановний Замовнику! В Додатку 3 до Тендерної документації встановлена вимога надання Учасниками низки документів, на підтвердження спроможності постачання Замовнику імпортованої електричної енергії.
Відповідно до п.3 Положення про особливості імпорту електричної енергії в умовах правового режиму воєнного стану в Україні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 жовтня 2023 р. № 1127, імпортована електрична енергія постачається споживачам, які мають автоматизовану систему комерційного обліку електричної енергії, що забезпечує можливість отримання даних комерційного обліку електричної енергії в реальному часі для споживання і виробництва.
Таким чином, просимо Вас повідомити, чи відповідає Замовник, як споживач, вищезазначеним критеріям.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На даний момент Замовник, як споживач, не має автоматизованої системи комерційного обліку електричної енергії, яка забезпечує можливість отримання даних в реальному часі для споживання і виробництва. Однак, у Замовника вже розроблено проект щодо впровадження такої системи, і її реалізація планується на наступний рік. Готові надати додаткову інформацію та консультації щодо цього питання, якщо буде необхідно.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 грудня 2024 16:27
Дата відповіді: 09 грудня 2024 17:47
Шановний Замовнику! В Додатку 3 до Тендерної документації встановлена вимога надання Учасниками, з метою підтвердження можливості закупівлі та постачання електричної енергії безпосередньо з енергетичної системи країн, які мають з’єднання з об’єднаною енергетичною системою України: Договору на постачання електричної енергії з енергетичної системи країн, які мають з’єднання з об’єднаною енергетичною системою України та які граничать з Україною; довідки про реєстрацію учасника (повідомлення про реєстрацію) для участі в аукціонах з розподілу пропускної спроможності міждержавних перетинів; довідки з банку про відкриття валютного рахунку.
Дана вимога є дискримінаційною та значно звужує коло учасників закупівлі, оскільки законодавством про ринок електричної енергії, в тому числі імпорт електричної енергії не обмежено право електропостачальників закуповувати імпортну електричну енергію як безпосередньо так і через трейдерів. Таким чином, постачальники, які закуповують імпортну електричну енергію через трейдерів, не можуть прийняти участь у даній закупівлі.
Просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для замовника важливо, щоб постачальник надав такі документи з кількох причин: 1. *Підтвердження можливості постачання енергоресурсів з міжнародних джерел*: Договір на постачання електричної енергії з енергетичних систем країн, які мають з’єднання з об’єднаною енергетичною системою України, є необхідним для підтвердження, що постачальник має реальні можливості імпортувати електричну енергію з таких країн. Це забезпечує стабільність і безперервність постачання, а також можливість залучати енергетичні ресурси в разі необхідності.
Безперебійність постачання та відповідність регламентам*: Довідка про реєстрацію учасника аукціонів на розподіл пропускної спроможності міждержавних перетинів є підтвердженням того, що постачальник має право брати участь у розподілі пропускних спроможностей, що гарантує йому доступ до міжнародних енергетичних ринків і дозволяє забезпечити безперебійне постачанн
Наявність цієї довідки також гарантує, що постачальник може законно здійснювати імпорт чи експорт електричної енергії через міждержавні перетини, що є необхідним для укладення договору про постачання. 2. *Довідка з банку про відкриття валютного рахунку*: - Цей документ необхідний для підтвердження здатності постачальника здійснювати міжнародні розрахунки та трансакції в іноземних банках
Безперебійність постачання та відповідність регламентам*: Довідка про реєстрацію учасника аукціонів на розподіл пропускної спроможності міждержавних перетинів є підтвердженням того, що постачальник має право брати участь у розподілі пропускних спроможностей, що гарантує йому доступ до міжнародних енергетичних ринків і дозволяє забезпечити безперебійне постачанн
Наявність цієї довідки також гарантує, що постачальник може законно здійснювати імпорт чи експорт електричної енергії через міждержавні перетини, що є необхідним для укладення договору про постачання. 2. *Довідка з банку про відкриття валютного рахунку*: - Цей документ необхідний для підтвердження здатності постачальника здійснювати міжнародні розрахунки та трансакції в іноземних банках
Щодо довідки НКРЕКП
Дата подання: 06 грудня 2024 16:43
Дата відповіді: 09 грудня 2024 17:46
Шановний Замовнику! В Додатку 3 до Тендерної документації встановлена вимога надання Учасниками довідки від уповноваженого органу про відсутність накладення штрафів у 2023 році НКРЕКП за недотримання вимог нормативно-правових актів що регулюють функціонування ринку електричної енергії та за порушення Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу.
Зазначаємо, що ми, як Учасник даної закупівлі, не маємо штрафів за порушення законодавства про ринок електричної енергії, але довідки про цей факт теж не маємо, оскільки обов’язкової наявності такої довідки в учасника ринку електричної енергії законодавством не передбачено. А отримання довідки саме протягом строків для подання тендерної пропозиції є нереальним.
Встановлення такої вимоги Замовником може свідчити про надання переваги конкретному учаснику, що завчасно зміг отримати відповідний документ, тобто є дискримінаційною.
Крім того, ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Так, на офіційному сайті НКРЕКП в розділі реєстр рішень НКРЕКП за посиланням https://www.nerc.gov.ua/npasearch?&category=4&tags=postanovi оприлюднюються постанови НКРЕКП, в тому числі і про накладення штрафів на суб’єктів господарювання, з якими Замовник може безперешкодно ознайомитися.
Враховуючи це, Замовник не повинен вимагати надання вищезазначеної інформації, оскільки вона є відкритою, публічною та може бути перевірена Замовником.
Слід відмітити, що вимога про надання учасником інформаційного листа виданого НКРЕКП про відсутність факту накладення штрафів за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та за порушення Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу неодноразово визнавалася Антимонопольним комітетом України дискримінаційною та такою, що порушує права та законні інтереси Учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі (наприклад, рішення від 02.04.2024 №5922 в закупівлі № UA-2024-03-19-008889-a, рішення від 04.04.2024 № 6067 в закупівлі UA-2024-03-14-006158-a)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 2) Надання довідки про відсутність накладення штрафів НКРЕКП за порушення нормативно-правових актів та ліцензійних умов може бути правомірним у таких випадках: 1. *Дотримання вимог тендерної документації чи інших нормативних актів: - Якщо в процедурі закупівлі (тендері) чи інших правовідносинах є чітка вимога надати таку довідку, це відповідає умовам прозорості та правомірності. - Орган, який вимагає таку довідку, діє в межах своїх повноважень для забезпечення прозорості процесу. 2. **Дотримання вимог до суб'єкта господарювання: - Надання довідки підтверджує, що суб’єкт не порушував правила функціонування ринку електроенергії та ліцензійних умов, що важливо для забезпечення добросовісної конкуренції та дотримання законодавства. 3. **Підтвердження відповідності чинним нормативно-правовим актам: - Відповідно до законодавства України (, Закону "Про ринок електричної енергії"), НКРЕКП здійснює моніторинг діяльності ліцензіатів. Якщо організація працювала відповідно до вимог, її діяльність є прозорою та законною, що підтверджується такою довідкою. 4. **Забезпечення надійності відносин з контрагентами*: - Запит довідки слугує підтвердженням надійності підприємства як постачальника електроенергії та його репутації. Це законний інструмент у договірних правовідносинах. Таким чином, вимога про довідку є правомірною за умови, що вона виправдана конкретними умовами правовідносин (наприклад, участь у тендері, забезпечення прозорості угод тощо).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛ-ЕНЕРГО" |
859 293 351,00
UAH з ПДВ
|
859 293 351,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛ-ЕНЕРГО" #44899719 |
Переможець |
859 293 351,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2024 12:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2025 10:32
|
Повідомлення.pdf | зміни до договору |
03 березня 2025 10:25
|
ДУ2 до дог.482Т.pdf | зміни до договору |
03 березня 2025 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2025 10:29
|
Повідомлення.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2025 10:19
|
ДУ1 до Дог.482Т.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2025 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2024 08:52
|
Договір 482Т електрична енергія.pdf | укладений |
25 грудня 2024 08:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю електричної енергії у зв’язку зі зміною регульованих тарифів та середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”. |
Номер договору про закупівлю: | 482Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю електричної енергії у зв’язку зі зміною середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”. |
Номер договору про закупівлю: | 482Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |