Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу "Первомайський ліцей №3 "Успіх" Первомайської міської ради Харківської області" розташованого за адресою: 64107, Харківська обл., Лозівський район, м.Первомайський, вул. Спортивна, 34)
Очікувана вартість
104 140 323,60 UAH
UA-2024-12-06-002459-a f112038413674e45a5120ac39a8f8f9d
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Римшина

+380574832141 zakupivli.ekonom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Златопільської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 04396986
Вебсайт: http://www.pervom-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 64102, Україна , Харківська обл., Лозівський район, місто Златопіль, проспект Незалежності, будинок 1
Контактна особа: Тетяна Римшина
+380574832141
zakupivli.ekonom@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2024 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2024 12:00
Очікувана вартість: 104 140 323,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 520 701,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Учасник надає Замовнику забезпечення виконання своїх зобов’язань, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції (електронний документ з удосконаленим електронним підписом або із застосуванням кваліфікованих електронних підписів та печаток (у разі наявності), який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту). Банківська Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за Гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 №99) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції»
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 520701.62 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії (далі - банківська гарантія). Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі уповноваженого органу. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо у банківській гарантії не зазначені конкретні дати початку та кінця дії гарантії, а є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує гарантію повинні бути підтвердженні відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % від ціни договору. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Текст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках визнання договору про закупівлю нікчемним; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання Підрядником його договірних зобов’язань, або розірвання Договору з ініціативи Підрядника . Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 Особливостей; 2)укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей; 3)укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та Особливостей; 4)укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 46 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей; 5) коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені Замовником. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. У разі ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 41 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому

Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу "Первомайський ліцей №3 "Успіх" Первомайської міської ради Харківської області" розташованого за адресою: 64107, Харківська обл., Лозівський район, м.Первомайський, вул. Спортивна, 34)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64107, Україна, Харківська область, Лозівський район, м.Златопіль, вул. Спортивна,34, комунальний заклад «Первомайський ліцей №3 "Успіх" Первомайської міської ради Харківської області»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати наданого рахунку шляхом спрямування бюджетних коштів Генеральному підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Генеральним підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Генеральним підрядником здійснюються у термін до 90 (дев'яносто) календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 грудня 2024 09:57

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Учасник надає Замовнику забезпечення виконання своїх зобов’язань, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції (електронний документ з удосконаленим електронним підписом або із застосуванням кваліфікованих електронних підписів та печаток (у разі наявності), який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту). Банківська Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за Гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 №99) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції»

Сума забезпечення: 520701.62 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії (далі - банківська гарантія). Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі уповноваженого органу. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо у банківській гарантії не зазначені конкретні дати початку та кінця дії гарантії, а є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує гарантію повинні бути підтвердженні відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % від ціни договору. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Текст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках визнання договору про закупівлю нікчемним; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання Підрядником його договірних зобов’язань, або розірвання Договору з ініціативи Підрядника . Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 Особливостей; 2)укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей; 3)укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та Особливостей; 4)укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 46 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей; 5) коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені Замовником. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. У разі ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 41 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
06 грудня 2024 09:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2024 09:57
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ.pdf
06 грудня 2024 09:57
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
06 грудня 2024 09:57
Відомість ресурсів.rtf
06 грудня 2024 09:57
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

досвід
Дата подання: 19 грудня 2024 22:22
Дата відповіді: 20 грудня 2024 14:31
Шановний Замовнику, відповідно до додатку 1 тендерної документації під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт - реконструкція будівель, споруд або будівництво/ нове будівництво будівель, споруд. Чи мають бути аналогічні договорі співставні по всім складовим робіт та їх характеристикам, які визначені обсягом робіт, вказаним в додатку 3 до тендерної документації? Чи допускається замовником як відповідність наявність досвіду робіт по окремим складовим робіт, що вказані у технічному завданні (додаток 3 до тендерної документації), наприклад, лише земляні та/або електромонтажні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до пункту 3.1 частини 3 Додатку №1 до Тендерної документацій під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт - реконструкція будівель, споруд або будівництво/ нове будівництво будівель, споруд.
Відповідно до пункту 3.2 частини 3 Додатку №1 до Тендерної документацій для підтвердження наданого (наданих) Учасником договору (договорів) надаються наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- акт(ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-01-13-000096 ● eeb786ff7f18465a9247498838672645
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2025 21:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.01.2025 № 7
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 13.01.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.01.2025 № 7

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

22 UA-2024-12-06-002459-a 06.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-23 17:34:26

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу "Первомайський ліцей №3 "Успіх" Первомайської міської ради Харківської області" розташованого за адресою: 64107, Харківська обл., Лозівський район, м. Первомайський, вул. Спортивна, 34) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером (UA-2024-12-06-002459-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:

1. Необхідно надати посилання на сторінку вебпорталу Уповноваженого органу, яка буде доступна для перегляду, а саме: Довідка від 19.12.2024р. №15/1 (файл 15 інформація локалізації.pdf) щодо інформації та гаранту, що товар, який пропонується до постачання, включений до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, та перевищує 20%.

2. Яким документом підтверджено інформацію про те, що країною похо-дження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та/або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі» з обов'язковим документальним підтвердженням (сертифікат походження, сертифікат відповідності тощо), а саме: Каналізаційна насосна станція «Vodaland».

3. Чому Замовником не встановлена невідповідність у поданій учасником договірній ціні вимога Додатку 30 до Настанови №281 в частині відсутності інформації щодо того, в якому році виконуються роботи?

4. Яким чином Замовником виконано вимоги частини першої статті 41 За-кону в частині оприлюднення договору про закупівлю від 23 грудня 2024 року № 251 та всіх додатків до нього, інформації про ціни на матерільні ресурси з інформацією про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в машинозчитовальному форматі?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в пояс-неннях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невико-нання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-01-27 14:06:08

Відповідь на звернення

На ваш запит про надання пояснень повідомляєм:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Посилання: https://prozorro.gov.ua/uk/product/a389d0e50df84cb9bf67ce0b4d358209
2. На виконання вимог Закону та вимог тендерної документації, Учасником було надано Довідку №15/1 від 19.12.2024р. з відповідним посиланням щодо підтвердження Каналізаційної насосної станції «Vodaland». (посилання: https://prozorro.gov.ua/uk/product/a389d0e50df84cb9bf67ce0b4d358209). Також у 2025році Підрядник направив лист Вих. 2401-1 від 24 січня 2025 року (лист додається), щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва на 2025 рік через закінчення попереднього періоду з оновленим посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/product/2331979edaf8451d869d6cb19576e830
3. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до наданих Учасником документів щодо договірної ціни Замовником невідповідностей виявлено не було. Згідно з документами наданими Учасником щодо технічного завдання та відповідно до форми річного плану закупівель, який є у загальному доступі на порталі прозорро, закупівля здійснюється на 2025 рік ( https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-12-06-001652-a ).
Додатково повідомляємо, що договірна ціна складається за формою, яка викладена у додатку 30 до Настанови з визначення вартості будівництва, відповідно до вимог розділу V "Визначення вартості об'єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)". Зі змісту зазначеного розділу вбачається, що учасники процедури закупівлі повинні суворо дотримуватись вимог відповідного розділу щодо визначення вартості окремих розділів договірної ціни, а не додатку 30.
4. Замовником було додатково оприлюднено Договір та всі додатки до нього, інформацію про ціни на матеріальні ресурси з інформацією про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в машинозчитовальному форматі відповідно до протоколу уповноваженої особи від 17.01.2025р. №8 (протокол додається).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу (UA-M-2025-01-13-000096) закупівлі за кодом ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу "Первомайський ліцей №3 "Успіх" Первомайської міської ради Харківської області" розташованого за адресою: 64107, Харківська обл., Лозівський район, м. Первомайський, вул. Спортивна, 34), а саме вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Уповноважену особу з організації та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель, відповідальної особи за розміщення звітів про договори про закупівлі, укладені без використання електронної системи закупівель, головного спеціаліста відділу економіки виконавчого комітету Златопільської міської ради Харківської області РИМШИНУ Т.В. притягнуто до дисциплінарної відповідальності на підставі розпорядження міського голови від 06 лютого 2025 року №30-к.

2025-02-10 09:52:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 лютого 2025
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто

Усунуто шляхом оприлюднення документів зазначених в зобов`язальній частині висновку.

2025-02-12 11:36:47

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2024 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП ГОЛДЕН І К 102 091 324,80
UAH з ПДВ
102 091 324,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 грудня 2024 12:03
Електронний підпис
27 грудня 2024 12:01
Не суд..rar
27 грудня 2024 12:01
ПІдписання_договору.pdf
27 грудня 2024 12:01
Фіз. особа.zip
27 грудня 2024 12:01
Юрособа.zip
27 грудня 2024 11:56
Не суд..rar
27 грудня 2024 11:56
ПІдписання_договору.pdf
27 грудня 2024 11:56
Фіз. особа.zip
27 грудня 2024 11:56
Юрособа.zip
25 грудня 2024 13:20
Електронний підпис
25 грудня 2024 13:19
11.3.2_В_Договір_12-06-Д.pdf
25 грудня 2024 13:19
11.3.2_В_Договір_15-05-1.pdf
25 грудня 2024 13:19
Технічне_завдання.pdf
21 грудня 2024 18:48
Електронний підпис
21 грудня 2024 15:49
11.1.2_Накази_ЦПУ.pdf
21 грудня 2024 15:49
11.1.3_Дипломи.pdf
21 грудня 2024 15:49
11.2.2_Підтвердження.pdf
21 грудня 2024 15:49
11.3.2_Відгуки.pdf
21 грудня 2024 15:49
11.3.2_Договір_12-06-Д.pdf
21 грудня 2024 15:49
11.3.2_Договір_15-05-1.pdf
21 грудня 2024 15:49
14.1_Додатки_до_Додатку 3.pdf
21 грудня 2024 15:49
14.2_Дозвіл_декларація.pdf
21 грудня 2024 15:49
14.4_Ліцензія.pdf
21 грудня 2024 15:49
14.5_Ліцензійне_ПЗ.pdf
21 грудня 2024 15:49
16_Сертифікати_ДСТУ_ISO.pdf
21 грудня 2024 15:49
19_Охорона_праці.pdf
21 грудня 2024 15:49
1_Цінова_пропозиція.pdf
21 грудня 2024 15:49
22_ТЕХНІЧНЕ_ЗАВДАННЯ.pdf
21 грудня 2024 15:49
2_Статут.pdf
21 грудня 2024 15:49
4_Витяг_ЄДР.pdf
21 грудня 2024 15:49
5_Згода_обробка_даних.pdf
21 грудня 2024 15:49
6_Інформаційна_довідка.pdf
21 грудня 2024 15:49
Антикорупційна.pdf
21 грудня 2024 15:49
Відомість_ресурсів.pdf
21 грудня 2024 15:49
Об. салтьдова 112.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ГОЛДЕН І К

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Довідка про наявність обладнання та технологій, необхідних для виконання робіт

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів

Наявність фінансової спроможності

Фінансова звітність

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП ГОЛДЕН І К
#41972523
Переможець 102 091 324,80
UAH з ПДВ
25 грудня 2024 16:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2024 16:03

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення порушення Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: «ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу "Первомайський ліцей №3 "Успіх" Первомайської міської ради Харківської області" розташованого за адресою: 64107, Харківська обл., Лозівський район, м.Первомайський, вул. Спортивна, 34)», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-06-002459-a Перелік виявлених невідповідностей: - відповідно до Додатку 1 п.п.3.2 п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)», а саме: - акт(ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) Учасником надоно аналогічні договори: Договір №15/05-1 від 15 травня 2020р. «Реконструкція ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Панаса Луньова,4, с. Пархомівка Краснокутського району Харківської області (коригування)» та Договір 12/06-Д від 16 липня 2020р. «Реконструкція фізкультурного-оздоровчого комплексу «Донець» з влаштування басейну за адресою: вул. Капітана Орлова,47 м. Ізюм Харківської області (коригування) з довідками та актами приймання – передачі робіт, в яких відсутня обов’язкова складова документу - дата його підписання. - невідповідність інформації про місце виконання робіт (додаток 3 абц.4)

Документи

25 грудня 2024 16:45
Довідка НАЗК
25 грудня 2024 16:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 грудня 2024 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ГОЛДЕН І К
#41972523
102 091 324,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 грудня 2024 16:45
Довідка НАЗК
25 грудня 2024 16:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2025 08:29
Додатки-до-ДУ1-ч.7.html зміни до договору
07 березня 2025 08:22
Додатки-до-ДУ1-ч.6.html зміни до договору
07 березня 2025 08:22
Додатки-до-ДУ1-ч.5.html зміни до договору
07 березня 2025 08:22
Додатки-до-ДУ1-ч.4.html зміни до договору
07 березня 2025 08:22
Додатки-до-ДУ1-ч.3.html зміни до договору
07 березня 2025 08:22
Додатки-до-ДУ1-ч.2.html зміни до договору
07 березня 2025 08:22
Додатки до ДУ1 ч.1.html зміни до договору
07 березня 2025 08:22
ДУ1.html зміни до договору
07 березня 2025 08:22
Додатки до ДУ1 ч.7.pdf зміни до договору
07 березня 2025 08:22
Додатки до ДУ1 ч.6.pdf зміни до договору
07 березня 2025 08:22
Додатки до ДУ1 ч.5.pdf зміни до договору
07 березня 2025 08:22
Додатки до ДУ1 ч.4.pdf зміни до договору
07 березня 2025 08:22
Додатки до ДУ1 ч.3.pdf зміни до договору
07 березня 2025 08:22
Додатки до ДУ1 ч.2.pdf зміни до договору
07 березня 2025 08:22
Додатки до ДУ1 ч.1.pdf зміни до договору
07 березня 2025 08:22
ДУ1.pdf зміни до договору
07 березня 2025 08:22
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2025 15:31
Протокол від 17.01.2025.pdf зміни до договору
17 січня 2025 15:31
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2025 14:56
ЛК-1-а-частина.html зміни до договору
17 січня 2025 14:54
ВР-2-а-частина.html зміни до договору
17 січня 2025 14:54
Протокол від 17.01.2025.html зміни до договору
17 січня 2025 14:54
ЛК-2-а-частина.html зміни до договору
17 січня 2025 14:54
ВР-1-а-частина.html зміни до договору
17 січня 2025 14:54
Договір-№-01-25-від-01.01.2025р..html зміни до договору
17 січня 2025 14:54
Електронний підпис укладений
02 січня 2025 12:00
Договір № 01-25 від 01.01.2025р..pdf укладений
02 січня 2025 11:58
Підсумкова відомість ресурсів до договірної ціни (Договір № 01-25 від 01.01.2025 року).pdf укладений
02 січня 2025 11:58
Локальний кошторис на будівельні роботи (Договір № 01-25 від 01.01.2025 року).pdf укладений
02 січня 2025 11:58
Банківська гарантія.pdf укладений
02 січня 2025 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатково оприлюднити в електронній системі закупівеь договір № 01/25 від 01.01.2025 року у форматі HTML та протокол щодо пункту 9 Положення про набори даних
Номер договору про закупівлю: 01/25
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол щодо пункту 9 Положення про набори даних
Номер договору про закупівлю: 01/25
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2025
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти в новій редакції п.13, п.4.6., п4.7.,п.4.1. та Додатки до Договору, згідно Розділу 12.10 Договору
Номер договору про закупівлю: 01/25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML