Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Златопільської міської ради Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 04396986 |
Вебсайт: | http://www.pervom-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 64102, Україна , Харківська обл., Лозівський район, місто Златопіль, проспект Незалежності, будинок 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Римшина +380574832141 zakupivli.ekonom@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2024 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 104 140 323,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 520 701,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Учасник надає Замовнику забезпечення виконання своїх зобов’язань, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції (електронний документ з удосконаленим електронним підписом або із застосуванням кваліфікованих електронних підписів та печаток (у разі наявності), який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту). Банківська Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за Гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 09.07.2020 №99) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 520701.62 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії (далі - банківська гарантія). Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі уповноваженого органу. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо у банківській гарантії не зазначені конкретні дати початку та кінця дії гарантії, а є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує гарантію повинні бути підтвердженні відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 % від ціни договору. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Текст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках визнання договору про закупівлю нікчемним; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання Підрядником його договірних зобов’язань, або розірвання Договору з ініціативи Підрядника . Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 Особливостей; 2)укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 Особливостей; 3)укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та Особливостей; 4)укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 46 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей; 5) коли найменування предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені Замовником. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. У разі ненадання забезпечення виконання договору про закупівлю замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 41 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати наданого рахунку шляхом спрямування бюджетних коштів Генеральному підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Генеральним підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Генеральним підрядником здійснюються у термін до 90 (дев'яносто) календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2024 09:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2024 09:57 |
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ.pdf | |
06 грудня 2024 09:57 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
06 грудня 2024 09:57 |
Відомість ресурсів.rtf | |
06 грудня 2024 09:57 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 3.1 частини 3 Додатку №1 до Тендерної документацій під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт - реконструкція будівель, споруд або будівництво/ нове будівництво будівель, споруд.
Відповідно до пункту 3.2 частини 3 Додатку №1 до Тендерної документацій для підтвердження наданого (наданих) Учасником договору (договорів) надаються наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- акт(ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-13-000096 ● eeb786ff7f18465a9247498838672645
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 21:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.01.2025 № 7
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 13.01.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.01.2025 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
22 UA-2024-12-06-002459-a 06.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-23 17:34:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу "Первомайський ліцей №3 "Успіх" Первомайської міської ради Харківської області" розташованого за адресою: 64107, Харківська обл., Лозівський район, м. Первомайський, вул. Спортивна, 34) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером (UA-2024-12-06-002459-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Необхідно надати посилання на сторінку вебпорталу Уповноваженого органу, яка буде доступна для перегляду, а саме: Довідка від 19.12.2024р. №15/1 (файл 15 інформація локалізації.pdf) щодо інформації та гаранту, що товар, який пропонується до постачання, включений до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, та перевищує 20%.
2. Яким документом підтверджено інформацію про те, що країною похо-дження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та/або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі» з обов'язковим документальним підтвердженням (сертифікат походження, сертифікат відповідності тощо), а саме: Каналізаційна насосна станція «Vodaland».
3. Чому Замовником не встановлена невідповідність у поданій учасником договірній ціні вимога Додатку 30 до Настанови №281 в частині відсутності інформації щодо того, в якому році виконуються роботи?
4. Яким чином Замовником виконано вимоги частини першої статті 41 За-кону в частині оприлюднення договору про закупівлю від 23 грудня 2024 року № 251 та всіх додатків до нього, інформації про ціни на матерільні ресурси з інформацією про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в машинозчитовальному форматі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в пояс-неннях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невико-нання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-27 14:06:08
Відповідь на звернення
На ваш запит про надання пояснень повідомляєм:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Посилання: https://prozorro.gov.ua/uk/product/a389d0e50df84cb9bf67ce0b4d358209
2. На виконання вимог Закону та вимог тендерної документації, Учасником було надано Довідку №15/1 від 19.12.2024р. з відповідним посиланням щодо підтвердження Каналізаційної насосної станції «Vodaland». (посилання: https://prozorro.gov.ua/uk/product/a389d0e50df84cb9bf67ce0b4d358209). Також у 2025році Підрядник направив лист Вих. 2401-1 від 24 січня 2025 року (лист додається), щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва на 2025 рік через закінчення попереднього періоду з оновленим посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/product/2331979edaf8451d869d6cb19576e830
3. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до наданих Учасником документів щодо договірної ціни Замовником невідповідностей виявлено не було. Згідно з документами наданими Учасником щодо технічного завдання та відповідно до форми річного плану закупівель, який є у загальному доступі на порталі прозорро, закупівля здійснюється на 2025 рік ( https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-12-06-001652-a ).
Додатково повідомляємо, що договірна ціна складається за формою, яка викладена у додатку 30 до Настанови з визначення вартості будівництва, відповідно до вимог розділу V "Визначення вартості об'єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)". Зі змісту зазначеного розділу вбачається, що учасники процедури закупівлі повинні суворо дотримуватись вимог відповідного розділу щодо визначення вартості окремих розділів договірної ціни, а не додатку 30.
4. Замовником було додатково оприлюднено Договір та всі додатки до нього, інформацію про ціни на матеріальні ресурси з інформацією про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в машинозчитовальному форматі відповідно до протоколу уповноваженої особи від 17.01.2025р. №8 (протокол додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу (UA-M-2025-01-13-000096) закупівлі за кодом ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території комунального закладу "Первомайський ліцей №3 "Успіх" Первомайської міської ради Харківської області" розташованого за адресою: 64107, Харківська обл., Лозівський район, м. Первомайський, вул. Спортивна, 34), а саме вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Уповноважену особу з організації та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель, відповідальної особи за розміщення звітів про договори про закупівлі, укладені без використання електронної системи закупівель, головного спеціаліста відділу економіки виконавчого комітету Златопільської міської ради Харківської області РИМШИНУ Т.В. притягнуто до дисциплінарної відповідальності на підставі розпорядження міського голови від 06 лютого 2025 року №30-к.
2025-02-10 09:52:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
Усунуто шляхом оприлюднення документів зазначених в зобов`язальній частині висновку.
2025-02-12 11:36:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП ГОЛДЕН І К |
102 091 324,80
UAH з ПДВ
|
102 091 324,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП ГОЛДЕН І К #41972523 |
Переможець |
102 091 324,80
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2024 16:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2024 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 березня 2025 08:29
|
Додатки-до-ДУ1-ч.7.html | зміни до договору |
07 березня 2025 08:22
|
Додатки-до-ДУ1-ч.6.html | зміни до договору |
07 березня 2025 08:22
|
Додатки-до-ДУ1-ч.5.html | зміни до договору |
07 березня 2025 08:22
|
Додатки-до-ДУ1-ч.4.html | зміни до договору |
07 березня 2025 08:22
|
Додатки-до-ДУ1-ч.3.html | зміни до договору |
07 березня 2025 08:22
|
Додатки-до-ДУ1-ч.2.html | зміни до договору |
07 березня 2025 08:22
|
Додатки до ДУ1 ч.1.html | зміни до договору |
07 березня 2025 08:22
|
ДУ1.html | зміни до договору |
07 березня 2025 08:22
|
Додатки до ДУ1 ч.7.pdf | зміни до договору |
07 березня 2025 08:22
|
Додатки до ДУ1 ч.6.pdf | зміни до договору |
07 березня 2025 08:22
|
Додатки до ДУ1 ч.5.pdf | зміни до договору |
07 березня 2025 08:22
|
Додатки до ДУ1 ч.4.pdf | зміни до договору |
07 березня 2025 08:22
|
Додатки до ДУ1 ч.3.pdf | зміни до договору |
07 березня 2025 08:22
|
Додатки до ДУ1 ч.2.pdf | зміни до договору |
07 березня 2025 08:22
|
Додатки до ДУ1 ч.1.pdf | зміни до договору |
07 березня 2025 08:22
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
07 березня 2025 08:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2025 15:31
|
Протокол від 17.01.2025.pdf | зміни до договору |
17 січня 2025 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2025 14:56
|
ЛК-1-а-частина.html | зміни до договору |
17 січня 2025 14:54
|
ВР-2-а-частина.html | зміни до договору |
17 січня 2025 14:54
|
Протокол від 17.01.2025.html | зміни до договору |
17 січня 2025 14:54
|
ЛК-2-а-частина.html | зміни до договору |
17 січня 2025 14:54
|
ВР-1-а-частина.html | зміни до договору |
17 січня 2025 14:54
|
Договір-№-01-25-від-01.01.2025р..html | зміни до договору |
17 січня 2025 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 12:00
|
Договір № 01-25 від 01.01.2025р..pdf | укладений |
02 січня 2025 11:58
|
Підсумкова відомість ресурсів до договірної ціни (Договір № 01-25 від 01.01.2025 року).pdf | укладений |
02 січня 2025 11:58
|
Локальний кошторис на будівельні роботи (Договір № 01-25 від 01.01.2025 року).pdf | укладений |
02 січня 2025 11:58
|
Банківська гарантія.pdf | укладений |
02 січня 2025 11:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатково оприлюднити в електронній системі закупівеь договір № 01/25 від 01.01.2025 року у форматі HTML та протокол щодо пункту 9 Положення про набори даних |
Номер договору про закупівлю: | 01/25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол щодо пункту 9 Положення про набори даних |
Номер договору про закупівлю: | 01/25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти в новій редакції п.13, п.4.6., п4.7.,п.4.1. та Додатки до Договору, згідно Розділу 12.10 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 01/25 |
Договір: |
|
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |