Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво районного будинку культури з залом на 500 місць в м.Сокиряни Чернівецької області (коригування) із впровадженням енергозберігаючих технологій та влаштуванням ПРУ на 900 осіб
Очікувана вартість
246 246 418,00 UAH
UA-2024-12-05-021205-a ● 67ba3d3b210e462dbdac9c71ce2895da
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сокирянська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04062156 |
Місцезнаходження: | 60200, Україна , Чернівецька обл., Сокиряни, вул. Шевченка, 3 |
Контактна особа: |
Скидан Тетяна Василівна +380987997797 misk-rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2024 21:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2024 12:31 |
Очікувана вартість: | 246 246 418,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 231 232,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 0,1 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. (реквізити замовника для здійснення платежу надаються офіційним листом ). Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво районного будинку культури з залом на 500 місць в м.Сокиряни Чернівецької області (коригування) із впровадженням енергозберігаючих технологій та влаштуванням ПРУ на 900 осіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60200, Україна, Чернівецька область, м. Сокиряни, вул. О. Кобилянської
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2029
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. За додатковим розпорядженням Замовника розмір попередньої оплати може бути збільшено до 50 відсотків від вартості річного обсягу робіт. | Аванс | 60 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником і Підрядником у розмірі 50% здійснюються у термін до 90 (дев’яносто) календарних днів на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт по об’єкту (Форма-КБ2В) і довідок про вартість виконаних робіт та витрат по об’єкту (Форма-КБ3) згідно фактично виконаних робіт по об’єкту. | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2024 22:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2024 21:52 |
Додаток 1.1 Технічне завдання.pdf | |
05 грудня 2024 21:52 |
Додаток _ 2 Щодо залучення субпідрядника.docx | |
05 грудня 2024 21:52 |
Додаток _ 3 Кваліфікаційні критерії.docx | |
05 грудня 2024 21:52 |
Додаток _ 4 Проект договору.docx | |
05 грудня 2024 21:52 |
Додаток _ 5 Перелік документів для учасника.docx | |
05 грудня 2024 21:52 |
Додаток _ 6 Перелік документів для переможця.docx | |
05 грудня 2024 21:52 |
Додаток _1 Технічне завдвння 1.docx | |
05 грудня 2024 21:52 |
Додаток _7 Інші документи для учасника.docx | |
05 грудня 2024 21:52 |
Додаток _8 підстави встановлені пунктом 47.docx | |
05 грудня 2024 21:52 |
Додаток до експертного звіту.pdf | |
05 грудня 2024 21:52 |
Експертний звіт.pdf | |
05 грудня 2024 21:52 |
Обгрунтування.docx | |
05 грудня 2024 21:52 |
Протокол УО про Протокол про проведення процедури закупівлі та затвердження ТД за Особливостями.pdf | |
05 грудня 2024 21:52 |
Розпорядження.pdf | |
05 грудня 2024 21:52 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічне
Дата подання: 06 грудня 2024 10:45
Дата відповіді: 09 грудня 2024 16:58
Запитання: А що, війна вже закінчилась ? Ракети вже не літають??? Схаменіться!!! Ви людей доведе до того, що люди будуть наводити ракети на подібні обєкти! Аби припинити таке свавілля!
Відповідь: Розглянувши звернення повідомляємо наступне.
На території громади з 1983 року триває будівництво Дністровської ГАЕС. Титулом перехідної будови ГАЕС та відповідно укладеними договорами з ПАТ «Укргідроенерго», передбачено фінансування робіт з будівництва ряду об’єктів соціального призначення. На сьогодні, будівництво частини об'єктів із визначеного переліку вже завершено, однак, в умовах неналежного фінансування, існує ряд соціально значимих об’єктів будівництво яких триває. Серед них – освітньо-мистецький центр, спорудження якого розпочалось ще в 1989 році.
З початку війни значно зросли загрози, пов’язаних із безпековими викликами і бомбосховища стали невід'ємною частиною інфраструктури населених пунктів. Будівництво укриттів стало необхідною вимогою, передбаченою Державними будівельними нормами (ДБН), які затверджені 31.10.2023 року (об’єкти такого рівня мають мати відповідне укриття).
Оскільки, на момент виготовлення проектно-кошторисної документації будівництва освітньо-мистецького центру (ПКД) не було запроектовано захисних споруд, а також враховуючи те, що у жовтні 2024 року відповідно до Розпорядження голови Чернівецької ОВА, завершено передачу об’єкта будівництва від попереднього замовника робіт до Сокирянської міської ради, дію договору про виконання будівельних робіт між підрядною організацією та попереднім замовником було припинено, виникла потреба коригування проектно-кошторисної документації у відповідності до діючих ДБН та визначення нового виконавця робіт з будівництва.
Після проведення коригування ПКД та отримання експертного висновку, оголошено процедуру визначення виконавця будівельних робіт (тендер) на залишкову вартість відповідно кошторису, який передбачає виконання робіт з будівництва освітньо-мистецького центру, придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також будівництво протирадіаційного укриття на 900 осіб. Фінансування робіт відбувається в рамках багаторічної цільової програми ПАТ «Укргідроенерго».
Варто зауважити, що Генеральним планом міста Сокиряни поряд із освітньо-мистецьким центром передбачено спорудження закладу загальної середньої освіти, розрахований на 600 учнів. В перспективі укриття буде використовуватись і для потреб закладу освіти.
На території громади з 1983 року триває будівництво Дністровської ГАЕС. Титулом перехідної будови ГАЕС та відповідно укладеними договорами з ПАТ «Укргідроенерго», передбачено фінансування робіт з будівництва ряду об’єктів соціального призначення. На сьогодні, будівництво частини об'єктів із визначеного переліку вже завершено, однак, в умовах неналежного фінансування, існує ряд соціально значимих об’єктів будівництво яких триває. Серед них – освітньо-мистецький центр, спорудження якого розпочалось ще в 1989 році.
З початку війни значно зросли загрози, пов’язаних із безпековими викликами і бомбосховища стали невід'ємною частиною інфраструктури населених пунктів. Будівництво укриттів стало необхідною вимогою, передбаченою Державними будівельними нормами (ДБН), які затверджені 31.10.2023 року (об’єкти такого рівня мають мати відповідне укриття).
Оскільки, на момент виготовлення проектно-кошторисної документації будівництва освітньо-мистецького центру (ПКД) не було запроектовано захисних споруд, а також враховуючи те, що у жовтні 2024 року відповідно до Розпорядження голови Чернівецької ОВА, завершено передачу об’єкта будівництва від попереднього замовника робіт до Сокирянської міської ради, дію договору про виконання будівельних робіт між підрядною організацією та попереднім замовником було припинено, виникла потреба коригування проектно-кошторисної документації у відповідності до діючих ДБН та визначення нового виконавця робіт з будівництва.
Після проведення коригування ПКД та отримання експертного висновку, оголошено процедуру визначення виконавця будівельних робіт (тендер) на залишкову вартість відповідно кошторису, який передбачає виконання робіт з будівництва освітньо-мистецького центру, придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також будівництво протирадіаційного укриття на 900 осіб. Фінансування робіт відбувається в рамках багаторічної цільової програми ПАТ «Укргідроенерго».
Варто зауважити, що Генеральним планом міста Сокиряни поряд із освітньо-мистецьким центром передбачено спорудження закладу загальної середньої освіти, розрахований на 600 учнів. В перспективі укриття буде використовуватись і для потреб закладу освіти.
Аналогічний договір
Дата подання: 06 грудня 2024 16:52
Дата відповіді: 09 грудня 2024 17:00
Який дорговір буде вважатись аналогічним в розумінні Замовника?
Відповідь: Розглянувши звернення повідомляємо наступне.
Аналогічний договір у публічних закупівлях використовується під час підтвердження кваліфікації учасника процедури закупівлі за ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Закон не містить конкретного визначення, що таке аналогічний договір, та які вимоги до нього повинні встановлюватись.
За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, незалежно від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.
Зазвичай аналогічний договір – це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації.
Аналогічний договір у публічних закупівлях використовується під час підтвердження кваліфікації учасника процедури закупівлі за ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Закон не містить конкретного визначення, що таке аналогічний договір, та які вимоги до нього повинні встановлюватись.
За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, незалежно від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.
Зазвичай аналогічний договір – це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації.
помилка
Дата подання: 09 грудня 2024 12:58
Дата відповіді: 12 грудня 2024 09:27
Шановний замовнику! Який зв'язок із аналогічним договором (а саме з нового будівництва захисних споруд цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території закладів освіти.) та предметом даної закупівлі? Просимо виправити дану невідповідність.
Відповідь: Ваше зауваження розглянуто.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
дискримінаці
Дата подання: 09 грудня 2024 13:08
Дата відповіді: 12 грудня 2024 09:27
Чим обгрунтовано, що аналогічний договір повинен бути саме на будівництво в закладах освіти? Просимо замінити дану вимогу на ту яку не обмежуватиме учасників, адже є дискримінаційною. Є багато закладів соціального призначення!!!!!!!!!!!!!!!
Відповідь: Ваше зауваження розглянуто.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
невідповідність
Дата подання: 09 грудня 2024 14:48
Дата відповіді: 12 грудня 2024 09:28
Замовнику, в Додатку до ТД зазначено, що необхідно надати "1.2.Тендерна пропозиція згідно ДОДАТКУ 2 до тендерної документації.". Проте, додаток 2 не містить прикладу Тендерної пропозиції.
Відповідь: Ваше зауваження розглянуто.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Забезпечення тендерної пропозиції ПОРУШЕННЯ
Дата подання: 12 грудня 2024 23:02
Дата відповіді: 13 грудня 2024 15:20
п.2 Розділу ІІІ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації
містить вимогу надати Забезпечення тендерної пропозиції «0,1% вартості договору про
закупівлю» без вказання умов його надання, зокрема,виду, розміру, строку дії, тощо . Про який
«0,1 % договору» може йти мова на етапі кваліфікації учасників? Забезпечення тендерної
ПРОПОЗИЦІЇ згідно законодавства розраховується виходячи із очікуваної вартості закупівлі.
Уповноважена особа розрізняє різницю «забезпечення тендерної пропозиції» від «забезпечення
виконання договору» ? Чи вже є визначений переможець? Згідно пункту 44 Особливостей якщо
учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції його пропозиція відхиляється.
Вами порушено вимоги законодавства, ( ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі») вимагаємо внести
зміни до документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження розглянуто.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Забезпечення виконання договору ПОРУШЕННЯ
Дата подання: 12 грудня 2024 23:29
Дата відповіді: 13 грудня 2024 15:26
У п.6 Розділу VI. «Результати процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю»
тендерної документації замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати
укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Забезпечення
виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування
коштів на РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК ЗАМОВНИКА. Але – розрахунковий рахунок у тендерній
документації не вказано, текст п.6 виділений червоним, як такий що сумнівний!!!! Зважаючи що
вартість об’єкту згідно опублікованої вами експертизи майже 312 млн.гривень і згідно інформації
яку ви надали у вашій відповіді на питання 9 грудня ви будуєте клуб у Сокирянах з 1989року, як ми
як учасники підписуючи договір на 5 років ( згідно вашого оголошення термін виконання робіт до
2029 року) маємо перерахувати вам кошти на банківський рахунок. Чи враховуєте ви інфляційні
процеси і те, що ви не маєте права користуватися нашими грошима? Чи гарантуєте ви що в час
війни забезпечите повний обсяг фінансування за п’ять років, якщо ви не змогли цього зробити
тридцять п’ять років?
Вами порушено вимоги законодавства і недостатньо аргументовано вимогу до переможця (ст. 27
ЗУ «Про публічні закупівлі» і вимагаємо внести зміни до документації і виключити вимогу щодо
забезпечення виконання договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження розглянуто.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
СС2 чи СС3 ПОРУШЕННЯ
Дата подання: 13 грудня 2024 00:05
Згідно опублікованої вами експертизи клас наслідків по об’єкту - СС2. Але виходячи з назви об’єкту
(клуб на 500 осіб + укриття на 900 осіб) це є малоймовірним, зважаючи ще і на загальну вартість
об’єкту. Клас наслідків по обєкту мав би бути СС3. В своїх роз’ясненнях ви вказуєте, що коригували
проект довключаючи укриття. Але з якою ціллю ви прописали це в назві об’єкту, яка згідно
законодавства України не може змінюватися і це є суворо заборонено (ви ж освоїли майже 66
млн. грн. згідно того ж експертного звіту). Заниження класу наслідків переслідується законом, а
коригування здійснюється на підставі завдання на коригування, а не коригування назви об’єкту.
Наше підприємство має ліцензію на виконання робіт на об’єкта за класом наслідків СС3. Згідно
ваших вимог ліцензія має надаватися в складі тендерної пропозиції. Чи будете розглядати
пропозиції учасників, які немають ліцензії на СС3? Надайте для ознайомлення розрахунок класу
наслідків по об’єкту (щоб зрозуміти законність дій замовника і проектанта).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Обгрунтування тендеру
Дата подання: 13 грудня 2024 09:18
Шановний замовник. У опублікованому вами «ОБҐРУНТУВАННІ ТЕХНІЧНИХ ТА
ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО
ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в розділі
«Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі» вказано, що
розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі
кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості
будівництва ДСТУ БД.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства
регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства
України від 05.07.2013 №293. Даний документ втратив чинність з прийняттям
Настанови.
Тому пропонуємо перевірити правильність розрахунку очікуваної вартості і внести
зміни в обгрунтування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Технічне завдання
Дата подання: 13 грудня 2024 15:42
Згідно п.5.1. Настанови щодо визначення вартості будівництва для підготовки тендерної
пропозиції на будівництво обєкта замовник надає відомість обсягів робіт, відомість
ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Вами ж надано документ
у формі дефектного акту (що допускається тільки для капітального ремонту)
Просимо надати необхідні документи для якісної підготовки розрахунків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро