Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Високопільська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 26555391 |
Місцезнаходження: | 74000, Україна , Херсонська обл., смт Високопілля, вул.Визволителів,112 |
Контактна особа: |
Педченко Оксана Валеріївна +380978127097 26555391@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2024 19:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 21 858 164,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 218 581,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 | |
Підписання договору | Повторювана поставка | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2024 21:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2024 21:22 |
Додаток 3 до ТД- нов.р..docx | |
18 грудня 2024 21:22 |
Перелік змін.PDF | |
18 грудня 2024 21:22 |
Протокол.PDF | |
18 грудня 2024 21:22 |
ТД-Нов.ред..docx | |
05 грудня 2024 19:03 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
05 грудня 2024 19:03 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
05 грудня 2024 19:03 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
05 грудня 2024 19:03 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
05 грудня 2024 19:03 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
05 грудня 2024 19:03 |
Додаток 6 до ТД.docx | |
05 грудня 2024 19:03 |
ТД.docx |
18 грудня 2024 21:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 грудня 2024 21:22 |
Додаток 3 до ТД- нов.р..docx
|
|||
18 грудня 2024 21:22 |
Перелік змін.PDF
|
|||
18 грудня 2024 21:22 |
Протокол.PDF
|
|||
18 грудня 2024 21:22 |
ТД-Нов.ред..docx
|
|||
05 грудня 2024 19:03 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
|||
05 грудня 2024 19:03 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
|||
05 грудня 2024 19:03 |
Додаток 3 до ТД.docx
|
|||
05 грудня 2024 19:03 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
|||
05 грудня 2024 19:03 |
Додаток 5 до ТД.docx
|
|||
05 грудня 2024 19:03 |
Додаток 6 до ТД.docx
|
|||
05 грудня 2024 19:03 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-06-000016 ● f1a5218068b948a38b3a0d99dfbfd28d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2025 14:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.01.2025 № 1-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 06.01.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
06.01.2025 №1-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-12-05-020439-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-07 13:24:57
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту (ліквідація аварійної ситуації) частини водопровідної мережі с.Архангельське (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-05-020439-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
2. Чому тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в окремому додатку відповідно до вимог п.28 Особливлстей №1178?
3. Чому проект договору у додатку №4 тендерної документації містить умову змін істотних умов договору згідно до вимог ч.5 ст. 41 Закону, що суперечить нормам п.17 Особливостей №1178?
4. Чому у проекті договору (додаток №4 тендерної документації) не визначено гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) відповідно до пунктів 5, 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 ?
5. Просимо надати посилання на назву файла в тендерній пропозиції учасника ТОВ "БЕРЕГ ТРАНС БУД" в якому наявна інформація щодо виконання вимоги тендерної документації про залучення або незалучення субпідрядних організацій при виконанні будівельних робіт.
6. Просимо надати посилання на назву файла в тендерній пропозиції учасника ТОВ "БЕРЕГ ТРАНС БУД" в якому наявна інформація щодо виконання вимоги тендерної документації про надання учасниками сканкопії звіту про рух грошових коштів за 2023 або відповідного листа-пояснення його відсутності.
7. Просимо надати посилання на назву файла в тендерній пропозиції учасника ТОВ "БЕРЕГ ТРАНС БУД" в якому наявна інформація щодо виконання вимоги тендерної документації про надання учасником довідки у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору.
8. Просимо надати посилання на назву файла в тендерній пропозиції учасника ТОВ "БЕРЕГ ТРАНС БУД" в якому наявна інформація щодо виконання вимоги тендерної документації про надання учасником довідки, що видана банківськими установами про наявність відкритих рахунків.
9. Просимо надати посилання на назву файла в тендерній пропозиції учасника ТОВ "БЕРЕГ ТРАНС БУД" в якому наявна інформація щодо виконання вимоги тендерної документації про надання учасником інформації про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації) та частку в статутному капіталі (для юридичних осіб).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-09 18:52:29
Пояснення
Пояснення на запитання: 1) інформацію щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщуємо на офіційному сайті Високопільської селищної військової адміністрації у розділі Бюджет підрозділ Публічні закупівлі;
2) так дійсно перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подано в Додатку 1 до тендерної документації, а не в окремому додатку;
3) зміни до умов договору були б можливі лише згідно п.п.8 п.13 Особливостей якщо у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;
4) гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) в проекті договору не визначено;
5) в тендерній пропозиції учасника ТОВ "БЕРЕГ ТРАНС БУД" інформація щодо виконання вимоги тендерної документації про залучення або незалучення субпідрядних організацій при виконанні будівельних робіт відсутня;
6) інформація щодо виконання вимоги тендерної документації про надання учасниками сканкопії звіту про рух грошових коштів за 2023 або відповідного листа-пояснення його відсутності в тендерній пропозиції учасника ТОВ "БЕРЕГ ТРАНС БУД" відсутня, надано лише фінансова звітність малого підприємства;
7) в тендерній пропозиції учасника ТОВ "БЕРЕГ ТРАНС БУД" наявна інформація щодо виконання вимоги тендерної документації про надання учасником довідки у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору, така довідка надана в файлі під назвою Довідка про право підпису (файл додається)
8) згідно абзацу 1 підпункту 3 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації замовником вимагалась: ‒сканкопію оригіналу довідки, виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок учасника, про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами (дата видачі довідки має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі). Довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами може бути отримана учасником, шляхом роздруківки електронної форми довідки. Така довідка наведена в файлі Довідка банка(1), (файл додається)
інформація щодо виконання вимоги тендерної документації про надання учасником довідки, що видана банківськими установами про наявність відкритих рахунків.
9) інформація щодо виконання вимоги тендерної документації учасником ТОВ "БЕРЕГ ТРАНС БУД" про надання інформації щодо кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації) та частку в статутному капіталі (для юридичних осіб) викладена в довідці під назвою Довідка що засновник не є бенефіціаром РФ(1) викладена в окремому файлі (файл додається)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЕРЕГ ТРАНС БУД" |
21 857 602,80
UAH з ПДВ
|
21 857 602,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕРЕГ ТРАНС БУД" #44276198 |
Рішення скасоване |
21 857 602,80
UAH з ПДВ
|
11 січня 2025 20:41
|
ТОВ "БЕРЕГ ТРАНС БУД" #44276198 |
Очікує рішення |
21 857 602,80
UAH з ПДВ
|
11 січня 2025 20:41
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 11 січня 2025 22:33 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Виявлені порушення в додатках до тендерної документації |
11 січня 2025 22:33
|
Протокол |
Дата оприлюднення: | 11 січня 2025 22:39 |
Кінець періоду оскарження: | 22 січня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 22 січня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Виявлено помилки в додатках до тендерної документації |
11 січня 2025 22:39
|
Електронний підпис |
11 січня 2025 22:37
|
Протокол |