Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини та приладдя до офісної техніки (касети до банкомату)
Очікувана вартість
10 684 700,00 UAH
UA-2024-12-05-019185-a ae5ddc2bf5404bfd8c01f6041ab0ae75
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Кравченко

+380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Андрій Кравченко
+380442473729
kravchenkoaw@oschadbank.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2024 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2024 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2024 23:59
Очікувана вартість: 10 684 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1850 штука
Касети до банкомату
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 30124000-4 — Частини та приладдя до офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2024 17:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2024 17:10
ТД prozorro.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи, які повинні надаватися разом з касетами – паспорт/сертифікат на кожну касету
Дата подання: 09 грудня 2024 12:49
Дата відповіді: 10 грудня 2024 11:28
Добрий день. В технічному завданні на дану закупівлю вказана вимога: «Документи, які повинні надаватися разом з касетами – паспорт/сертифікат на кожну касету.» Вірно ми розуміємо – потрібен технічний паспорт на кожну касету який вкладений в упаковку чи достатньо надати паспорт/сертифікат виробника на всю партію товару кожного типу касет. Мова паспорта/сертифікату – чи буде достатньо англійської версії документа чи потрібен переклад українською. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу, що приділена даним торгам!
Банк задовільнять обидва варіанти – надання паспорту/сертифікату, або на кожну касету, або на партію (у разі можливості ідентифікувати касету як частину партії). У разі надання документу-оригіналу іноземною мовою – обов’язково надається переклад українською (відповідно до п.9 Розділу І Тендерної документації).
щодо аналогічних договорів
Дата подання: 11 грудня 2024 13:54
Дата відповіді: 16 грудня 2024 19:45
Згідно умов тендерної документації потрібно надати довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів поставки товару, аналогічного(их) предмету цієї процедури закупівлі. Просимо уточнити: Чи буде відповідати умовам вимог щодо надання аналогічних договорів, якщо у складі тендерної пропозиції будуть надані як аналогічні, договори на поставку запчастин до банкоматів та запчастин для ремонту касет для банкоматів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу, що приділена даним торгам!
У зв'язку з тим, що Банк наразі не має можливості дослідити специфікації/технічні характеристики товарів, що Вами згадуються, рішення про відповідність може бути прийняте за результатами аналізу наданих Вами документів.
щодо листів-відгуків
Дата подання: 11 грудня 2024 13:56
Дата відповіді: 13 грудня 2024 18:26
Згідно умов тендерної документації потрібно надати копії листів-відгуків (у кількості не менше 2-х) про належне виконання договорів, зазначених та наданих у складі пропозиції. Просимо уточнити: Чи можна надати два листи-відгуки від одного замовника, але про належне виконання різних договорів поставок?
Відповідь: Шановний Учаснику, умовами торгів не забороняється Учасникам надавати декілька листів-відгуків від одного Замовника (Покупця), за умови, якщо вони стосуються різних договорів про закупівлі (поставки тощо).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2024 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" 9 891 310,80
UAH з ПДВ
9 891 310,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2024 17:26
Електронний підпис
19 грудня 2024 17:26
Електронний підпис
19 грудня 2024 17:25
1 Цінова пропозиція.pdf
19 грудня 2024 17:25
Витяг з ЄДР 13.11.24.pdf
19 грудня 2024 17:25
Authorization Letter Fayvan-SSI.pdf
19 грудня 2024 17:25
Виписка ЄДР 02.08.24.pdf
19 грудня 2024 17:25
Статут 01.08.24.pdf
19 грудня 2024 17:25
Опис 01.08.24.pdf
19 грудня 2024 17:25
Рішення учасника.pdf
19 грудня 2024 17:25
Наказ_Деребенко.pdf
19 грудня 2024 17:25
Authorization Letter Wincor-Fayvan.pdf
19 грудня 2024 17:25
2 Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
#31089403
Відхилено 9 891 310,80
UAH з ПДВ
14 січня 2025 16:52

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій