Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Частини та приладдя до офісної техніки (касети до банкомату)
Очікувана вартість
10 684 700,00 UAH
UA-2024-12-05-019185-a ● ae5ddc2bf5404bfd8c01f6041ab0ae75
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Ощадбанк" |
Код ЄДРПОУ: | 00032129 |
Вебсайт: | http://www.oschadbank.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г |
Контактна особа: |
Андрій Кравченко +380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2024 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2024 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2024 23:59 |
Очікувана вартість: | 10 684 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1850 штука
Касети до банкомату
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2025
ДК 021:2015: 30124000-4 — Частини та приладдя до офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2024 17:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2024 17:10 |
ТД prozorro.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи, які повинні надаватися разом з касетами – паспорт/сертифікат на кожну касету
Дата подання: 09 грудня 2024 12:49
Дата відповіді: 10 грудня 2024 11:28
Добрий день.
В технічному завданні на дану закупівлю вказана вимога: «Документи, які повинні надаватися разом з касетами – паспорт/сертифікат на кожну касету.»
Вірно ми розуміємо – потрібен технічний паспорт на кожну касету який вкладений в упаковку чи достатньо надати паспорт/сертифікат виробника на всю партію товару кожного типу касет.
Мова паспорта/сертифікату – чи буде достатньо англійської версії документа чи потрібен переклад українською.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу, що приділена даним торгам!
Банк задовільнять обидва варіанти – надання паспорту/сертифікату, або на кожну касету, або на партію (у разі можливості ідентифікувати касету як частину партії). У разі надання документу-оригіналу іноземною мовою – обов’язково надається переклад українською (відповідно до п.9 Розділу І Тендерної документації).
Банк задовільнять обидва варіанти – надання паспорту/сертифікату, або на кожну касету, або на партію (у разі можливості ідентифікувати касету як частину партії). У разі надання документу-оригіналу іноземною мовою – обов’язково надається переклад українською (відповідно до п.9 Розділу І Тендерної документації).
щодо аналогічних договорів
Дата подання: 11 грудня 2024 13:54
Дата відповіді: 16 грудня 2024 19:45
Згідно умов тендерної документації потрібно надати довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів поставки товару, аналогічного(их) предмету цієї процедури закупівлі.
Просимо уточнити: Чи буде відповідати умовам вимог щодо надання аналогічних договорів, якщо у складі тендерної пропозиції будуть надані як аналогічні, договори на поставку запчастин до банкоматів та запчастин для ремонту касет для банкоматів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу, що приділена даним торгам!
У зв'язку з тим, що Банк наразі не має можливості дослідити специфікації/технічні характеристики товарів, що Вами згадуються, рішення про відповідність може бути прийняте за результатами аналізу наданих Вами документів.
У зв'язку з тим, що Банк наразі не має можливості дослідити специфікації/технічні характеристики товарів, що Вами згадуються, рішення про відповідність може бути прийняте за результатами аналізу наданих Вами документів.
щодо листів-відгуків
Дата подання: 11 грудня 2024 13:56
Дата відповіді: 13 грудня 2024 18:26
Згідно умов тендерної документації потрібно надати копії листів-відгуків (у кількості не менше 2-х) про належне виконання договорів, зазначених та наданих у складі пропозиції.
Просимо уточнити: Чи можна надати два листи-відгуки від одного замовника, але про належне виконання різних договорів поставок?
Відповідь: Шановний Учаснику, умовами торгів не забороняється Учасникам надавати декілька листів-відгуків від одного Замовника (Покупця), за умови, якщо вони стосуються різних договорів про закупівлі (поставки тощо).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" #31089403 |
Відхилено |
9 891 310,80
UAH з ПДВ
|
14 січня 2025 16:52
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій