Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки та виготовлення проектної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт будівлі лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит" МОЗ України за адресою вул. В. Чорновола, буд. 28/1-Р в Шевченківському районі м. Києва, пошкодженого внаслідок збройної агресії рф" (згідно коду ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
14 010 947,00 UAH
UA-2024-12-05-017653-a ● 979b4b9176c94df3aaf984b66f426697
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 01994089 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , м. Київ обл., ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 28/1 |
Контактна особа: |
Молчанов Дмитро 380637040644 dmitrytender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2024 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2024 13:42 |
Очікувана вартість: | 14 010 947,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 055,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 70054 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
На час дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), проводять закупівлі з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості).
На час дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), проводять закупівлі з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з розробки та виготовлення проектної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт будівлі лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит" МОЗ України за адресою вул. В. Чорновола, буд. 28/1-Р в Шевченківському районі м. Києва, пошкодженого внаслідок збройної агресії рф" (згідно коду ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється не пізніше 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2024 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2024 16:27 |
Додаток8.docx | |
05 грудня 2024 16:27 |
Додаток1.docx | |
05 грудня 2024 16:27 |
Додаток2.docx | |
05 грудня 2024 16:27 |
Додаток5.docx | |
05 грудня 2024 16:27 |
Додаток6.docx | |
05 грудня 2024 16:27 |
Додаток4 проект договору.docx | |
05 грудня 2024 16:27 |
Додаток3 ТЗ.docx | |
05 грудня 2024 16:27 |
Додаток7.docx | |
05 грудня 2024 16:25 |
ТД на Новий корпус розробка ПКД.docx |
05 грудня 2024 16:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 грудня 2024 16:27 |
Додаток8.docx
|
||||||
05 грудня 2024 16:27 |
Додаток1.docx
|
||||||
05 грудня 2024 16:27 |
Додаток2.docx
|
||||||
05 грудня 2024 16:27 |
Додаток5.docx
|
||||||
05 грудня 2024 16:27 |
Додаток6.docx
|
||||||
05 грудня 2024 16:27 |
Додаток4 проект договору.docx
|
||||||
05 грудня 2024 16:27 |
Додаток3 ТЗ.docx
|
||||||
05 грудня 2024 16:27 |
Додаток7.docx
|
||||||
05 грудня 2024 16:25 |
ТД на Новий корпус розробка ПКД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
СС
Дата подання: 05 грудня 2024 16:48
Дата відповіді: 08 грудня 2024 11:52
Який клас наслідків об'єкту?
Відповідь: Клас наслідків об'єкту - СС3.
Проект договору
Дата подання: 09 грудня 2024 16:28
Дата відповіді: 10 грудня 2024 16:15
Вимога: "Лист-згоду з проєктом договору без додатків, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 ТД, який повинен бути заповнений в частині місцезнаходження та реквізитів учасника, підписаний та скріплений печаткою (за наявності). "
Шановний Замовник просимо уточнити щодо даної вимоги. Тобто учасник має надати лист-згоду з проектом договору і сам проект договору без додатків, заповнений в частині реквізитів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Вивчивши Ваше запитання, стосовно вимоги надати Лист-згоду з проєктом договору без додатків, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 ТД, який повинен бути заповнений в частині місцезнаходження та реквізитів учасника, підписаний та скріплений печаткою (за наявності), надаємо уточнення.
Учасник в складі тендерної пропозиції має надати лист-згоду з проєктом договору і сам проєкт договору (у складі листа-згоди) наведений в Додатку № 4 ТД, без додатків, в частині місцезнаходження та реквізитів учасника, підписаний та скріплений печаткою (за наявності).
Учасник в складі тендерної пропозиції має надати лист-згоду з проєктом договору і сам проєкт договору (у складі листа-згоди) наведений в Додатку № 4 ТД, без додатків, в частині місцезнаходження та реквізитів учасника, підписаний та скріплений печаткою (за наявності).
Аналогічний
Дата подання: 10 грудня 2024 10:28
Дата відповіді: 11 грудня 2024 09:39
Чи може учасник у якості аналогічного надати договір на виконання ремонту реставраційного?
Відповідь: Шановний Учаснику! Вивчивши Ваше запитання, надаємо роз'яснення. Аналогічним договором є договір з виготовлення та/або розроблення проектної документації на нове будівництво/ реконструкцію/капітальний ремонт у сфері охорони здоров’я, освіти, громадських будівель тощо (клас наслідків СС3), з отриманням позитивного висновку експертизи.
Аналогічний договір
Дата подання: 10 грудня 2024 11:29
Дата відповіді: 11 грудня 2024 15:25
Просимо уточнити чи буде вважатися аналогічним договір на коригування проектно-кошторисної документації?
Відповідь: Шановний Учаснику! Вивчивши Ваше запитання, надаємо роз’яснення. Аналогічним буде вважатися договір саме з виготовлення та/або розроблення проектної документації (згідно до вимог Додатку 1 п. 1.3 тендерної документації).
Щодо виконання робіт відповідно до ТЗ
Дата подання: 11 грудня 2024 11:41
Дата відповіді: 13 грудня 2024 12:56
Відповідно до п. 15.5 Технічного завдання (№Додаток №3 до тендерної документації) передбачено науково-технічний супровід будівництва об’єкту згідно вимог: ДБН В.1.2-5:2007; ДБН В.1.2-14:2018.
Відповідно до вимог п. 4.2.2. ДБН В.1.2-5:2007 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об`єктів. Науково-технічний супровід будівельних об`єктів» наукове і технічне керівництво виконанням робіт з супроводу здійснює науковий керівник (керівник) супроводу, якого визначає наказом (розпорядженням) головний виконавець.
Враховуючи вищезазначене, просимо уточнити чи буде достатнім, підтвердження спроможності виконання робіт передбачених предметом закупівлі у разі надання Учасником у складі своєї пропозиції інформації про наявність працівників, що мають науковий ступінь у сфері технічних наук ( з наданням відповідних підтверджуючих документів) та будуть залученні до виконання науково-технічного супроводу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Буде достатнім підтвердження спроможності виконання робіт передбачених предметом закупівлі у разі надання Учасником у складі своєї пропозиції інформації про наявність працівників, що мають науковий ступінь у сфері технічних наук (з наданням відповідних підтверджуючих документів) при умові виконання п. 26 Технічного завдання (№Додаток №3 до тендерної документації).
Щодо наявності фінансової спроможності
Дата подання: 11 грудня 2024 12:36
Дата відповіді: 13 грудня 2024 13:04
Згідно п.п. 1.4.3 п. 1.4 Додатку 1 (Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 закону) та пункт 9.3 Додатку 7 (Перелік документів/інформації, які подаються учасниками у складі тендерних пропозицій) до тендерної документації містять вимогу надання «копії звіту про рух грошових коштів за звітний період та два попередні роки (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), засвідчена печаткою Учасника та підписом уповноваженої посадової особи Учасника торгів.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови:
- Якщо річний оборот учасника за останній звітний рік становить не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі або сукупно за два попередні роки не менше подвійної очікуваної вартості предмета закупівлі, що підтверджується фінансовою звітністю.»
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у своєму інформаційному листі «Щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель» від 19.09.2013 визначило які саме вимоги можуть відноситися до дискримінаційних.
Так, до дискримінаційних вимог відносяться:
- вимоги щодо можливості подання пропозицій конкурсних торгів виключно платників ПДВ;
- необґрунтовані вимоги щодо наявності річного обороту коштів у учасників в дискримінаційних межах, визначених замовником;
- вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду роботи з державними структурами; вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду постачання не аналогічних предмету закупівлі товарів (послуг), а виключно ідентичних.
Ми згодні, що згідно, наприклад, з абзацом 1частиною 3 Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», «у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)» отже, визначено два обмеження:
- дохід має бути визначений за рік;
- дохід не може бути більше очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовник, виходячи з вимог Закону встановив кваліфікацію якщо річний оборот учасника за останній звітний рік становить не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі але вимога надання звіту про рух грошових коштів сукупно за звітні періоди двох попередніх років є дискримінаційною.
Враховуючи викладене, Законом передбачено, що замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Також згідно з частиною 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що призводить до зменшення кола потенційних учасників конкурсних торгів, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині господарської діяльності учасників
Одночасно просимо Замовника взяти до уваги факт, що в нашій країні триває військовий стан та країна переживає складі економічні часи. Всі підприємства перебувають в надзвичайно складних фінансових умовах господарювання. Такі умови для вітчизняного суб’єкта підприємницької діяльності є надзвичайно складними. Вимога, встановлена у тендерній документації є дискримінаційними, спрямовані на штучне обмеження кола потенційних учасників торгів, та свідчать про порушення з боку Замовника ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5, ч. 2 ст. 22 Закону України Про здійснення державних закупівель» протирічить самій меті публічних закупівель, яка полягає у забезпеченні ефективного та прозорого здійснення закупівель, створенні конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганні проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції.
Вимагаємо з метою відповідності тендерної документації пп. 1, 3, 4, 6 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» внести відповідні зміни в п.п. 1.4.3 п. 1.4 Додатку 1 та пункт 9.3 Додатку 7 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерною документацією не встановлено вимог, що суперечать Закону України про публічні закупівлі, зокрема статті 16 Закону. Встановлення кваліфікаційного критерію щодо річного обороту учасника спрямоване на забезпечення виконання договору відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимога є обґрунтованою, оскільки підтверджує фінансову стабільність учасника, його здатність реалізувати проект та покриває ризики, пов'язані з невиконанням зобов'язань. Крім того, вимога є пропорційною очікуваній вартості закупівлі та однаково застосовується до всіх учасників, що
забезпечує добросовісну конкуренцію. Встановлені критерії не є надмірними, оскільки вимогою є наявність у учасника закупівлі річного обороту, не меншого ніж очікувана вартість закупівлі АБО не меншого подвійної очікуваної вартості за два останні роки. Це означає, що учасник повинен мати оборот, рівний очікуваній вартості закупівлі за останній звітний рік, АБО сукупно за два роки оборот, рівний подвійній очікуваній вартості. Тобто при наявності обороту за останній рік, що відповідає вимозі, не потрібно підтверджувати наявність подвійного обороту за два роки.
Наявність річного обороту, рівного очікуваній вартості закупівлі підтверджує, що учасник має фінансові ресурси, необхідні та достатні для реалізації проекту.
Наявність обороту за два роки, не меншого за подвійну очікувану вартість закупівлі, надає можливість тим учасникам, які не мають обороту, рівного очікуваній вартості закупівлі за останній рік, але мали високий рівень обороту за попередній рік, що у сумі з останнім роком становить подвійну очікувану вартість закупівлі, взяти участь у тендері.
Додатково. Оскільки , згідно з п.6 Розділу VI тендерної документації , забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається, встановлення кваліфікаційного критерію щодо річного обороту учасника спрямоване на забезпечення виконання договору відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі".
забезпечує добросовісну конкуренцію. Встановлені критерії не є надмірними, оскільки вимогою є наявність у учасника закупівлі річного обороту, не меншого ніж очікувана вартість закупівлі АБО не меншого подвійної очікуваної вартості за два останні роки. Це означає, що учасник повинен мати оборот, рівний очікуваній вартості закупівлі за останній звітний рік, АБО сукупно за два роки оборот, рівний подвійній очікуваній вартості. Тобто при наявності обороту за останній рік, що відповідає вимозі, не потрібно підтверджувати наявність подвійного обороту за два роки.
Наявність річного обороту, рівного очікуваній вартості закупівлі підтверджує, що учасник має фінансові ресурси, необхідні та достатні для реалізації проекту.
Наявність обороту за два роки, не меншого за подвійну очікувану вартість закупівлі, надає можливість тим учасникам, які не мають обороту, рівного очікуваній вартості закупівлі за останній рік, але мали високий рівень обороту за попередній рік, що у сумі з останнім роком становить подвійну очікувану вартість закупівлі, взяти участь у тендері.
Додатково. Оскільки , згідно з п.6 Розділу VI тендерної документації , забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається, встановлення кваліфікаційного критерію щодо річного обороту учасника спрямоване на забезпечення виконання договору відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі".
Фінансова звітність,річний оборот
Дата подання: 11 грудня 2024 13:04
Дата відповіді: 13 грудня 2024 13:07
Згідно п.п. 1.4.3 п. 1.4 Додатку 1 передбачено, що під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Проте не всі потенційні учасники подають фінансову звітність складовою якої є звіт про рух грошових коштів.
Відповідно при оцінці спрощеної фінансової звітності річний оборот визначається відповідно до звіту про фінансові результати, код рядка 2000.
Враховуючи зазначене просимо внести зміни та передбачити визначення річного обороту в тому числі і відповідно до рядка 2000.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник, вимагаючи від учасників процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, може установити такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Фінансова звітність юридичних осіб складається з балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал, приміток до фінансової звітності.
Для мікропідприємств, малих підприємств, які визнані такими відповідно до Закону № 996, непідприємницьких товариств, представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності та підприємств, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність».
У такому разі учасник процедури закупівлі може надати лист - роз’яснення ненадання такого звіту у складі тендерної пропозиції.
Для мікропідприємств, малих підприємств, які визнані такими відповідно до Закону № 996, непідприємницьких товариств, представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності та підприємств, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність».
У такому разі учасник процедури закупівлі може надати лист - роз’яснення ненадання такого звіту у складі тендерної пропозиції.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро