Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Академічний ліцей "Європейський" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 24559947 |
Місцезнаходження: | 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вул.Монастирська, будинок 36 |
Контактна особа: |
Ульянченко Валентина 380994856854 ulyanchenko.v@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2024 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 45 603 417,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 456 034,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Середньооблікова кількість штатних працівників: | 30% |
Від 80 працівників і більше: | 30% |
Від 65 включно до 79 працівників: | 10% |
До 60 працівників: | 0% |
20 грудня 2024 16:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2024 16:51 |
ПЗ.docx | |
20 грудня 2024 16:50 |
ТД.docx | |
13 грудня 2024 21:09 |
Перелік змін .docx | |
13 грудня 2024 21:09 |
Тендерна документація .docx |
20 грудня 2024 16:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||||||||
20 грудня 2024 16:51 |
ПЗ.docx
|
||||||||||||||||||||||||
20 грудня 2024 16:50 |
ТД.docx
|
||||||||||||||||||||||||
13 грудня 2024 21:09 |
Перелік змін .docx
|
||||||||||||||||||||||||
13 грудня 2024 21:09 |
Тендерна документація .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Відносно критеріїв вибору переможця (Середньооблікова кількість штатних працівників), інформуємо, що застосування нецінових критеріїв передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями 1178. Так, згідно з нормами пункту 31 тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається зокрема інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником). Відповідно до вимог пункту 36 Особливостей 1178 якщо замовником встановлені інші, крім ціни, критерії оцінки відповідно до методики оцінки, після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну. Якщо замовником застосовуються інші, крім ціни, критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага таких критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків.
Замовником при формуванні тендерної документації було дотримано вищевказаних норм законодавства. Вказаний неціновий критерій був передбачений для отримання максимально ефективного виконання робіт. Нами здійснюється придбання робіт з нового будівництва споруди цивільного захисту, будівництво таких об’єктів є соціально значущим та невідкладним. З огляду на проведення заходів, необхідних для нашої перемоги, зокрема мобілізаційних, та з огляду на те, що постачальники та підрядники змушені працювати в умовах кадрового голоду та обмеженості людських ресурсів, ми як Замовник зобов’язані дбати про максимально ефективне та швидке будівництво укриття. Саме враховуючи реалії сьогодення, нами як Замовником було прийнято рішення у встановленні такого нецінового критерію як «Середньооблікова кількість штатних працівників», адже не маємо можливості здійснювати продовження строків виконання робіт в подальшому. Крім цього, незалежно від кількості працівників кожен з учасників має можливість подати свою пропозицію до участі в тендері, проте врахування кількості працівників при формуванні електронною системою приведеної ціни є абсолютно справедливим та виправданим.
2. Щодо вимоги надання аналогічного договору повідомляємо, що відносно виконання даного кваліфікаційного критерію нами будуть внесені до тендерної документації окремі правки та зміни. Зокрема, кількість договорів якими має бути підтверджений вказаний кваліфікаційний критерій буде переглянуто. Відносно підтвердження досвіду виконання робіт саме в закладі освіти повідомляємо, що дана вимога встановлена з огляду на клас наслідків, а також з урахуванням специфіки при проведенні робіт з будівництва саме закладу освіти. Наявність особливих вимог для будівництва таких об’єктів підтверджується зокрема вимогами ДБН В.2.2-3:2018 Будинки і споруди. Заклади освіти.Вимога відносно укладення аналогічного договору саме з замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» пов’язана з необхідністю та можливістю переглянути необхідні документи відносно виконання такого договору зокрема в електронній системі закупівель, що буде неможливо в разі надання аналогічного договору укладеного поза межами дії законодавства у сфері закупівель. Тим паче, наявність досвіду виконання робіт для установи чи організації яка використовує бюджетні кошти підтверджує готовність учасника виконувати роботи на специфічних умовах, які наявні лише при роботі з розпорядниками чи одержувачами бюджетних коштів. Для нас як для замовника дуже важливим є наявність такого досвіду співпраці.
3. Відносно наявності фінансової спроможності інформуємо, що нами буде переглянуто дану вимогу тендерної документації та за необхідності внесено відповідні зміни до тендерної документації. При цьому, слід звернути увагу, на те що, виконання робіт буде здійснюватися на умовах післяоплати, що означає те, що учасник має власними силами забезпечити виконання робіт та придбання необхідних матеріалів, а також забезпечити наявність відповідної техніки та обладнання, і лише по факту виконання робіт буде здійснена оплата виконаних робіт. З урахуванням зазначеного, а також можливої затримки фінансування учасник має мати достатню фінансову спроможність для виконання робіт на вказаних умовах, при цьому зупинення чи уповільнення виконання робіт буде неприпустимим.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-20-000060 ● 40bcb5788eb84f5887c88050cc2575cc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2025 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.01.2025 № 5-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 2 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
20.01.2025 № 5-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2024-12-05-010407-a, 05.12.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-22 10:46:50
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 45603417,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-05-010407-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-24 10:06:44
ВІдповідь
Відповідь:
1. На сайті Академічного ліцею «Європейський» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області опублікована інформація про закупівлю (обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі).
Для переходу потрібно обрати Категорію «Прозорість управління» далі «Фінансова звітність».
http://schoolsuncity6.ho.ua/#
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-24 16:59:55
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 45603417,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-05-010407-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
-Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів зазначити КПКВ. - З якої причини не оприлюднено договір та додатки до нього у машинозчитувальному форматі (Постанова Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») як це передбачено пунктом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-29 15:29:52
Відповідь на запит.
Відповідь на перше питання:
Інформація стосовно джерел фінансування:
2023рік . Кошти виділялися з місцевого бюджету на виготовлення проєктно -кошторисної документації по об’єку «Будівництво найпростішого укриття на території Лубенської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів№6 Лубенської міської ради Полтавської області за адресою: Полтавська область,м. Лубни,вул..Монастирська,34(споруди цивільного захисту – найпростіші укриття).
1).Довідка Управління освіти від 21.02.2023 №49/35 КПКВК 0617321- Будівництво освітніх установ та закладів ,КЕКВ 3122 в сумі 1050000,00 грн.;
2. Довідка Управління освіти від 29.05.2023 № 140/305 КПКВК 0617321- Будівництво освітніх установ та закладів ,КЕКВ 3122 в сумі 412,00 грн.;
3. Довідка Управління освіти від 24.08.2023 № 278/530 КПКВК 0617321- Будівництво освітніх установ та закладів ,КЕКВ 3122 в сумі 70439,00 грн.для оплати за проведення комплексної експертизи проєктно -кошторисної документації по об’єку «Будівництво найпростішого укриття на території Лубенської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів№6 Лубенської міської ради Полтавської області за адресою: Полтавська область,м. Лубни,вул..Монастирська,34(споруди цивільного захисту – найпростіші укриття).;
2024 рік :
1). Довідка Управління освіти від 26.02.2024 № 69/44 КПКВК 0617321- Будівництво освітніх установ та закладів ,КЕКВ 3122 в сумі 2000000,00 грн. для проведення коригування проєктно - кошторисної документації по об’єку «Будівництво найпростішого укриття на території Лубенської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів№6 Лубенської міської ради Полтавської області за адресою: Полтавська область,м. Лубни,вул..Монастирська,34(споруди цивільного захисту – найпростіші укриття), на вимогу Державної інспекції Архітектури,нова назва : «Нове будівництво споруди цивільного захисту за адресою :Полтавська область, м. Лубни, вул. Монастирська, 34» (коригування)., (вартість коригування з проведеною експертизою становить 439479,60 грн.)
2025рік:
1).Лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2025рік від 07.01.2025р. КПКВК 0611300-Будівництво освітніх установ та закладів ,КЕКВ 3122 -в сумі 3000000,00 грн.,що підтверджується рішенням сорок восьмої сесії восьмого скликання Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області «Нове будівництво споруди цивільного захисту за адресою :Полтавська область, м. Лубни, вул. Монастирська, 34» (коригування).;
2). Довідка Управління освіти від 20.01.2025 № 16/26 КПКВК 0611300-Будівництво освітніх установ та закладів ,КЕКВ 3122 -в сумі 2335800,00 грн., «Нове будівництво споруди цивільного захисту за адресою :Полтавська область, м. Лубни, вул. Монастирська, 34» (коригування), з яких :1500000,00 грн. для оплати за виконання будівельних робіт; 835789,00грн. для оплати за роботи з здійснення технічного та авторського нагляду по даному об’єкту.
Відповідь на друге питання:
Відповідно до част. 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
У статті 1 Закону міститься визначення основних термінів, однак визначення терміну «машинозчитувальний формат» відсутнє. Відповідно до пункту 15 порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (із змінами) виданого відповідно до пунктів 1 та 11 частини першої статті 9, частини восьмої статті 12 Закону, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на відсутність у Законі визначення терміну «машинозчитувальний формат», замовник визначається із цим самостійно. Таким чином замовник оприлюднив договір про закупівлю, додатки та зміни до нього у форматі PDF, що відповідає вимогам Закону.
Уповноважена особа
Ліцей«Європейський»ЛМР (найменування замовника) ___________
(підпис) Валентина УЛЬЯНЧЕНКО
(Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-30 15:50:07
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 45603417,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-05-010407-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010" надано два договори, в якості аналогічних, при цьому об'єми виконаних робіт за кожним з договорів менший 30 % очікуваної вартості закупівлі. Поясніть вказане. - Яким чином учасником ТОВ "ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010" підтверджено наявність МТБ, а саме наявності складських приміщень (ангару/виробничої бази)? - З якої причини не оприлюднено договір та додатки до нього у машинозчитувальному форматі (Постанова Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») як це передбачено пунктом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»? - З якої причини додаток 2 до договору від 10.01.2025 № 1, а саме "Календарний графік" не містить дати початку та закінчення всіх видів робіт? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-04 14:31:34
Відповіь на запит
Відповідь на перше питання:
Пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовник передбачив, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) необхідно надати довідку за наведеною формою.
Під аналогічним/аналогічними договором/договорами слід розуміти виконаний/виконані в повному обсязі протягом останніх чотирьох років договір/договори з будівництва або капітального ремонту або реконструкції будівель закладів освіти. Сума об’єму виконаних робіт за актами по даному договору/договорам повинна бути на суму не менше 30 % очікуваної вартості закупівлі.
Вимогами тенденої документації Замовник не обмежує учасників у кількості поданих аналогічних договорів. Враховуючи очікувану вартість даної закупівлі (не всі виконавці можуть надати аналогічні договори на таку суму) та для розширення кола потенційних учасників у тендерній документації чітко передбачено можливість подання більше одного (в кількості обмеження відсутні) аналогічного / або анологічних договору / або договорів.
У складі пропозиції ТОВ «ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010» надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору відповідно до форми визначеної Замовником із інформацією про виконання договорів які відповідають іншим вимогам тендерної документації, а саме що сума за актами по даним договорам не менше 30 % очікуваної вартості закупівлі, що відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи зазначене Учасник підтвердив наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) відповідно до вимог тендерної документації.
При цьому, вимога відносно «сума за актами по даним договорам не менше 30 % очікуваної вартості закупівлі» не стосується кожного наданого договору окремо, адже в тендерній документації чітко зазначено про суму за актами по наданим договорам незалежно від їх кількості.
Таким чином, сума за актами по наданим учасником двом договорам перевищує 30% очікуваної вартості закупівлі, чим в повній мірі виконано вимогу тендерної документації.
Відповідь на друге питання:
Вимогами тендерної документації замовник передбачив необхідність підтвердження наявності складського приміщення. Для уточнення інформації Замовником додано можливість пропонувати або ангар або виробничу базу.
Звертаємо увагу, що Виробнича база для будівельників — це комплекс споруд, обладнання та складських приміщень, призначених для забезпечення будівельних робіт. Вона може включати:
Адміністративні приміщення – офіси для керівників, інженерів, бухгалтерів.
Склади – для зберігання будівельних матеріалів (цемент, цегла, арматура, утеплювач тощо).
Майстерні – для обробки металу, дерева, виготовлення конструкцій.
Транспортний парк – стоянка для спецтехніки (екскаватори, крани, самоскиди).
Бетонний вузол – для виробництва бетону, якщо роботи масштабні.
Зона відпочинку – роздягальні, їдальня, душові для робітників.
Учасником ТОВ «ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010» у складі пропозиції надано Довідку від 19.12.2024 вих. № 2 (далі - Довідка) у якій зазначена інформація крім іншого про виробничу базу, а саме Блок гаражів із 6-ти баксів; Нежитлової будівлі та підтверджено право власності/користування інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна (номер інформаційної довідки 2101594662, дата формування 26.05.2020) ( далі - інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно).
Крім того у п. 14 Довідки зазначена інформація про наявність Будівлі 2х складів, що навіть без уточнень відповідає вимогам тендерної документації. Наявність Будівлі 2х складів підтверджена інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Відповідь на третє питання:
Відповідно до част. 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
У статті 1 Закону міститься визначення основних термінів, однак визначення терміну «машинозчитувальний формат» відсутнє. Відповідно до пункту 15 порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (із змінами) виданого відповідно до пунктів 1 та 11 частини першої статті 9, частини восьмої статті 12 Закону, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на відсутність у Законі визначення терміну «машинозчитувальний формат», замовник визначається із цим самостійно. Таким чином замовник оприлюднив договір про закупівлю, додатки та зміни до нього у форматі PDF, що відповідає вимогам Закону.
Відповідь на четверте питання:
Тендерна документація разом з проектом договору оприлюднена замовником відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Проектом договору, а саме Додатком № 2 до Договору визначено форму календарного графіку. Відповідно до форми даного додатку дати початку та закінчення всіх видів робіт не передбачені.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Академічний ліцей « Європейський» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області Код ЄДРПОУ 24559947 ПРОТОКОЛ 19.02.2025 року Лубни Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення Договору у відповідності до норм чинного законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідь: На усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення через електронну систему закупівель інформацію, відповідно до пункту 9 Положення № 835, для оприлюднення Договору №1 від 10.01.2025р. та додатків до нього, додаємо відповідні документи у таких форматах : RTF та DOC(X). Уповноважена особа Ліцей«Європейський»ЛМР (найменування замовника) ___________ (підпис) Валентина УЛЬЯНЧЕНКО (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)
2025-02-19 18:01:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010" |
43 999 160,00
UAH з ПДВ
|
43 999 160,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 30 799 412 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010" #05388233 |
Переможець |
43 999 160,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2024 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2025 09:44
|
Відомість ресурсів до договору №1.pdf | укладений |
11 січня 2025 09:41
|
Договір №1.pdf | укладений |
11 січня 2025 09:41
|