Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 |
Код ЄДРПОУ: | 25645011 |
Місцезнаходження: | 74100, Україна , Херсонська обл., смт Велика Олександрівка, Братська,10 |
Контактна особа: |
Деркач Юлія Володимирівна +380681448639 zosh2-volex@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2024 12:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 156 125 198,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 780 625,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної безумовної покритої банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Законом, сплатити на рахунок замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Реквізити бенефіціара – назва, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Великоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 74110, Херсонська область, Бериславський р-н.,смт. Велика Олександрівка, вул. Братська, 10, ЄДРПОУ 25645011 UA 718201720355149007025063433 у Державній казначейській службі України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 780625.99 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається надання учасником-переможцем, не пізніше дати укладення договору на виконання робіт, забезпечення виконання такого договору у формі безвідкличної безумовної покритої банківської гарантії у розмірі 1% від вартості договору про закупівлю на строк дії договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки. Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2024 12:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2024 12:23 |
Відомість обсягів.xls | |
04 грудня 2024 12:23 |
Відомість ресурсів.xls | |
04 грудня 2024 12:23 |
ТД Братська 10 ПРУ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-06-000015 ● 052fb29362274fa294e940d2d3b1dc93
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2025 14:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.01.2025 № 1-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 06.01.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
06.01.2025 №1-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-12-04-008090-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-07 13:02:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва захисної споруди цивільного захисту Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, розташованої за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт. Велика Олександрівка, вул. Братська, 10» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-04-008090-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1.Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до п.9 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено, що у випадку, якщо Учасником у тендерній пропозиції передбачається передання у власність Замовнику товарів, визначених пунктом 61 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Учасник зобов’язаний врахувати норми діючого законодавства щодо ступеню локалізації виробництва таких товарів. У випадку, якщо вартість таких товарів у тендерній пропозиції буде дорівнювати або перевищувати 200 тисяч гривень, Учасник повинен надати довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, інформації про виробника, ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, посиланням на відповідний товар.
Моніторингом встановлено, що учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» (далі – ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ») при виконанні робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, буде встановлений дизельний генератор MALCOMSON ML151-B3 та в якості підтвердження ступеня локалізації учасником у складі пропозиції надано документ «41.1. Довідка про ступінь локалізації.pdf», де зазначається інформація саме щодо ступеню локалізації дизельного генератора MALCOMSON ML151-B3.
Проте моніторингом встановлено, що учасником при складанні договірної ціни розраховано встановлення дизельного генератора Malcomson ML138-WE3 (позиція 1053 на сторінці 196 підсумкової відомості ресурсів, файл у пропозиції учасника під назвою «19.2. Кошторисні розрахунки.pdf»), інформація про локалізацію якого відсутня як в тендерній пропозиції учасника так і в електронній системі закупівель.
У зв'язку з чим просимо обґрунтувати рішення Замовника щодо визначення пропозиції учасника ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» як такої, що відповідала вимогам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-09 14:27:55
Відповідь на моніторинг
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва захисної споруди цивільного захисту Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, розташованої за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт. Велика Олександрівка, вул. Братська, 10» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-04-008090-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Предметом закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, розташованої за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт.Велика Олександрівка, вул.Братська, 10» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель) відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи, а саме будівництво.
Згідно з п. 3.2. ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" будівництво – це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення.
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт.
Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, на підставі якої складена тендерна документація.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість.
Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва".
Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Ураховуючи вище викладене, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме інвесторської кошторисної документації. Таким чином, документами, що є обґрунтуванням розміру бюджетних призначень (витрат), та у яких визначено його очікувану вартість – є зведений кошторисний розрахунок (є частиною проєктної документації) та позитивний експертний звіт проектної документації (копії додаються).
• Джерело фінансування місцевий бюджет Великоолександрівської селищної територіальної громади – Постанова КМУ №954 від 20.08.2024р., у сумі 108 000 тис. грн.
• Розпорядження Великоолександрівської селищної військової адміністрації Бериславського району Херсонської області № 1823 від 16.09.2024р. « Про внесення змін до програми економічного, соціального та культурного розвитку Великоолександрівської селищної територіальної громади на 2024 рік».
• Розпорядження Великоолександрівської селищної військової адміністрації Бериславського району Херсонської області № 1823 від 16.09.2024р. « Про внесення змін до розпорядження начальника селищної військової адміністрації від 25.12.2023р. № 1718 « Про бюджет Великоолександрівської селищної теритроріальнрої громади на 2024 рік» ( із змінами).
Додаток:
1. Копія ЗКР.
2. Копія експертного звіту.
В пункті 2 від Замовника вимагається надання наступної інформації:
«Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.»
На виконання пункту 2 запиту Замовник повідомляє – Інформацію оприлюднено на власному вебсайті
https://voleksandrivska2.edu.ks.ua/nove-budivnytstvo-zakhysnoi-sporudy-tsyvilnoho-zakhystu
В пункті 3 від Замовника вимагається надання пояснень з поставленого нижче питання:
«Відповідно до п.9 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено, що у випадку, якщо Учасником у тендерній пропозиції передбачається передання у власність Замовнику товарів, визначених пунктом 61 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Учасник зобов’язаний врахувати норми діючого законодавства щодо ступеню локалізації виробництва таких товарів. У випадку, якщо вартість таких товарів у тендерній пропозиції буде дорівнювати або перевищувати 200 тисяч гривень, Учасник повинен надати довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, інформації про виробника, ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, посиланням на відповідний товар.
Моніторингом встановлено, що учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» (далі – ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ») при виконанні робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, буде встановлений дизельний генератор MALCOMSON ML151-B3 та в якості підтвердження ступеня локалізації учасником у складі пропозиції надано документ «41.1. Довідка про ступінь локалізації.pdf», де зазначається інформація саме щодо ступеню локалізації дизельного генератора MALCOMSON ML151-B3.
Проте моніторингом встановлено, що учасником при складанні договірної ціни розраховано встановлення дизельного генератора Malcomson ML138-WE3 (позиція 1053 на сторінці 196 підсумкової відомості ресурсів, файл у пропозиції учасника під назвою «19.2. Кошторисні розрахунки.pdf»), інформація про локалізацію якого відсутня як в тендерній пропозиції учасника так і в електронній системі закупівель.
У зв'язку з чим просимо обґрунтувати рішення Замовника щодо визначення пропозиції учасника ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» як такої, що відповідала вимогам тендерної документації.»
На виконання пункту 3 запиту Замовник повідомляє:
Невідповідність наданої Учасником довідки про ступінь локалізації Товару «дизельний генератор MALCOMSON ML151-B3» позиції 1053 «підсумкової відомості ресурсів», в якій зокрема було зазначено Товар «дизельний генератор Malcomson ML138-WE3», була спричинена технічною (механічною) помилкою, яка була усунута шляхом складання додаткової угоди №1 від 03.01.2025 року до Договору №1 від 03.01.2025 року, у відповідності до якої Додаток №4 «Відомость (інформація) про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті» до Договору №1 від 03.01.2025 року викладений в новій редакції. Відповідна додаткова угода оприлюднена на сторінці Торгів 07.01.2025 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-09 15:58:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва захисної споруди цивільного захисту Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, розташованої за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт. Велика Олександрівка, вул. Братська, 10» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-04-008090-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Просимо надати документальне підтвердження щодо виконання переможцем тендеру ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» вимог пункту 7 розділу VІ тендерної документації Замовника, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.
2. Яким чином учасником/переможцем ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» виконано вимогу Замовника відповідно до Додатку №5 до тендерної документації щодо того, що Учасник-переможець не пізніше ніж через п’ятнадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю повинен оприлюднити через електронну систему закупівель узгоджену з Замовником договірну ціну.
3. Відповідно до пункту 2 Додатку №6 до тендерної документації Замовник вимагає на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» надати довідку у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів; копії повністю виконаних аналогічних договорів. У тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. Копія договору надається із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого договору та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань; копії актів виконаних робіт та/або актів приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці.
Учасником ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» надано довідку (файл у тендерній пропозиції учасника «12. Довідка про досвід.pdf») в якій вказано Договір підряду № 1/2023 від 20 березня 2023 р, та окремими файлами надано скан-копію договору (файл під назвою «13. Договір Бородянка.pdf») та Акти приймання виконаних будівельних робіт (файли під назвою «14.1 КБ3 КБ2.pdf» - «14.14. КБ2 37_40.pdf»), для підтвердження виконання даного договору. Проте надані Акти приймання виконаних будівельних робіт (файли під назвою «14.1 КБ3 КБ2.pdf» - «14.14. КБ2 37_40.pdf») не підтверджують виконання даного договору в повному обсязі, а саме: сума по договору підряду № 1/2023 від 20 березня 2023 р (з урахуванням всіх додаткових угод) становить 244 933 035,19 грн, а відповідно до наданих Актів приймання виконаних будівельних робіт, виконано робіт на суму 207 656 355,8 грн.
Яким чином учасником ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» було виконано вимогу Замовника щодо підтвердження достовірності виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-13 12:10:52
Відповідь на моніторинг №2
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва захисної споруди цивільного захисту Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, розташованої за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт. Велика Олександрівка, вул. Братська, 10» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-04-008090-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Питання 1.
Просимо надати документальне підтвердження щодо виконання переможцем тендеру ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» вимог пункту 7 розділу VІ тендерної документації Замовника, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.
Відповідь:
На виконання вимог пункту 7 розділу VІ тендерної документації Замовника, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, Переможцем ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» 27 грудня 2024 року завантажено Файл «АТ КБ ГЛОБУС ДЛЯ ТОВ УКРБУДПР (кеп) виконання.zip».
Питання 2.
Яким чином учасником/переможцем ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» виконано вимогу Замовника відповідно до Додатку №5 до тендерної документації щодо того, що Учасник-переможець не пізніше ніж через п’ятнадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю повинен оприлюднити через електронну систему закупівель узгоджену з Замовником договірну ціну.
Відповідь:
У строки визначені тендерною документацією Замовника, 24 грудня 2024 року Учасником/Переможцем ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» на виконано вимогу Додатку №5 до тендерної документації направлені розрахунки договірної ціни на узгодження на електронну адресу Замовника zosh2-volex@meta.ua, а саме фали:
1. Супровідний лист.pdf
2. Кошторисні розрахунки .pdf
3. Кошторисні розрахунки.imd
4. Кошторисні розрахунки.idc
Замовник здійснив їх погодження та підписав договір, який одразу оприлюднив на сторінці процедури закупівлі.
Нажаль, після оприлюднення договору статус процедури закупівлі змінюється на «ЗАВЕРШЕНА» і у Учасника/Переможця зникає технічна можливість завантажувати будь-які документи, що в свою чергу унеможливило оприлюднення Учасником/Переможцем через електронну систему закупівель узгодженої з Замовником договірної ціни.
В свою чергу Замовник вдячний органам ДАСУ за ретельну перевірку процедури закупівлі та в подальшому буде враховувати всі технічні можливості системи Prozorro для унеможливлювання будь-яких невідовідностей під час проведення публічних закупівель Замовником.
Питання 3.
3. Відповідно до пункту 2 Додатку №6 до тендерної документації Замовник вимагає на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» надати довідку у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів; копії повністю виконаних аналогічних договорів. У тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. Копія договору надається із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого договору та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань; копії актів виконаних робіт та/або актів приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці.
Учасником ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» надано довідку (файл у тендерній пропозиції учасника «12. Довідка про досвід.pdf») в якій вказано Договір підряду № 1/2023 від 20 березня 2023 р, та окремими файлами надано скан-копію договору (файл під назвою «13. Договір Бородянка.pdf») та Акти приймання виконаних будівельних робіт (файли під назвою «14.1 КБ3 КБ2.pdf» - «14.14. КБ2 37_40.pdf»), для підтвердження виконання даного договору. Проте надані Акти приймання виконаних будівельних робіт (файли під назвою «14.1 КБ3 КБ2.pdf» - «14.14. КБ2 37_40.pdf») не підтверджують виконання даного договору в повному обсязі, а саме: сума по договору підряду № 1/2023 від 20 березня 2023 р (з урахуванням всіх додаткових угод) становить 244 933 035,19 грн, а відповідно до наданих Актів приймання виконаних будівельних робіт, виконано робіт на суму 207 656 355,8 грн.
Яким чином учасником ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» було виконано вимогу Замовника щодо підтвердження достовірності виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці?
Відповідь:
Учасником ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» на виконання вимоги Замовника щодо підтвердження достовірності виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, надано скановані копій договору та актів виконаних робіт на загальну суму - 244 933,03519 тис.грн., що відповідає сумі аналогічного договору та знайшло своє підтвердження під час детальної перевірки документів тендерної пропозиції Учасника, детальна інформація наведена нижче:
№ Вартість за актами КБ-3
тис. грн. Вартість за актами КБ-2в
тис. грн. Найменування файлу
1 58 999,74122 58 999,74122 14.1 КБ3 КБ2.pdf
2 11 534,16562 11 534,16562 14.1 КБ3 КБ2.pdf
3 72 297,94761 22 223,42209 14.2 КБ3 КБ2.pdf
50 074,52552
4 44 140,80642 5 559,94452 14.3 КБ3 КБ2.pdf
3 251,47487
8 686,26314
3 262,16612
3 463,28939
2 904,87928
1 923,05278
871,25177
201,28096
115,85694
588,68639
11 883,06988
1 429,59038
5 51 999,88607 719,26121 14.4 КБ3 КБ2.pdf
13 911,98322
153,84223
2 952,44100
16 998,75893
5 472,02068
2 225,51540
1 494,48515
1 818,40948
1 999,97950
142,26180
2 587,44078
174,83874
1 348,64795
6 3 896,15323 229,69388 14.5. КБ3 КБ2 .pdf
1 733,54797
1 932,91138
7 2 064,33502
-47 888,58428 14.6. КБ2 акти 1_2.pdf
-15 419,06009
-907,58465 14.7. КБ2 3_8.pdf
-767,29843
-6 804,36200
-511,05816
-1 923,05278
-3 251,47487
-8 686,26314
-3 262,16612 14.8. КБ2 9_11.pdf
-588,68639
-115,85694
-201,28096 14.9. КБ2 12_18.pdf
-871,25177
-5 559,94452
-2 904,87928
-1 429,59038
-3 463,28939
-11 883,06988
-16 998,75893 14.10. КБ2 19_32.pdf
-2 225,51540
-1 818,40948
-1 348,64795
-2 587,44078
-1 999,97950
-1 494,48515
-13 911,98322
-5 472,02068
-153,84223
-2 952,44100
-142,26180
-719,26121
-174,83874
-1 733,54797 14.11. КБ2 33_35.pdf
-229,69388
-1 932,91138
137 122,44900 14.12. КБ2 36 1_180.pdf
14.13. КБ2 36 181_327.pdf
27 238,03104 14.14. КБ2 37_40.pdf
16,89077
9 756,80300
264,95454
Всього 244 933,03519 244 933,03519
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-10 13:53:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва захисної споруди цивільного захисту Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, розташованої за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт. Велика Олександрівка, вул. Братська, 10» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-04-008090-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Чому Вами не було внесено зміни при складанні договірної ціни (позиція 1053 відомості ресурсів) щодо дизельного генератора Malcomson ML138-WE3?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-13 18:06:28
Відповідь №3
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва захисної споруди цивільного захисту Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, розташованої за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт. Велика Олександрівка, вул. Братська, 10» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-04-008090-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів)
В пункті 1 від Замовника вимагається надання пояснень з поставленого нижче питання:
Чому Вами не було внесено зміни при складанні договірної ціни (позиція 1053 відомості ресурсів) щодо дизельного генератора Malcomson ML138-WE3? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
На виконання пункту 1 запиту Замовник повідомляє:
Невідповідність наданої Учасником довідки про ступінь локалізації Товару «дизельний генератор MALCOMSON ML151-B3» позиції 1053 «підсумкової відомості ресурсів», в якій зокрема було зазначено Товар «дизельний генератор Malcomson ML138-WE3», була спричинена технічною (механічною) помилкою, яка була усунута шляхом складання додаткової угоди №1 від 03.01.2025 року до Договору №1 від 03.01.2025 року, у відповідності до якої Додаток №4 «Відомость (інформація) про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті» до Договору №1 від 03.01.2025 року викладений в новій редакції. Відповідна додаткова угода оприлюднена на сторінці Торгів 07.01.2025 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-15 16:33:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва захисної споруди цивільного захисту Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, розташованої за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт. Велика Олександрівка, вул. Братська, 10» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-04-008090-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Просимо надати інформацію, чому Замовником не враховано зміни внесені до Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинності з 23.10.2024 та не оприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в машинозчитувальному форматі визначеному в «Положенні про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-17 13:38:40
Пояснення №4
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нового будівництва захисної споруди цивільного захисту Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, розташованої за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт. Велика Олександрівка, вул. Братська, 10» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-04-008090-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Водночас інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”, у тому числі у формі відкритих даних (частина шоста статті 10 Закону).
У свою чергу, вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначаються Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення).
При цьому абзацом п’ятим пункту 2 Положення визначено, що машинозчитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнавати, перетворювати та отримувати конкретні дані без участі людини.
Відповідно до пункту 9 цього Положення, для оприлюднення текстових даних використовують формати: TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*.
Отже, машинозчитувальний формат передбачає можливість ідентифікації, розпізнання та перетворення конкретних даних комп’ютерними програмами в одному з форматів: TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML.
Варто відзначити, що єдиним форматом, з перелічених вище, який підходить для публікації в електронній системі закупівель договору про закупівлю та додатків до нього є формат DOC(X).
Але ж договір про закупівлю, який оприлюднюється має також містити підписи обох сторін, тому оприлюднено договір про закупівлю та додатки до нього у форматі PDF
На майбутнє, замовником за результатами закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва буде оприлюднювати в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у тому числі і у форматі DOC.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо - виконання вимог абзацу 3 пункту 3 Особливостей та підпункту 1 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, - а в разі невиконання зазначених вимог врегулювати договірні відносини шляхом розірвання Договору від 03.01.2025 №1, - оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю, додатки та зміни до договору (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі, - недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Інформація щодо виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі нового будівництва захисної споруди цивільного захисту Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, розташованої за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт. Велика Олександрівка, вул. Братська, 10» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-04-008090-a) 1. На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне. Під час підготовки договору про закупівлю сторонами помилково у додатку 4, що передбачає ціни на матеріальні ресурси зазначено «Дизельний генератор Malcomson ML138-WE3». Оскільки учаснику тендерною документацією надано право зазначати у тендерній пропозиції та пропонувати аналогічні товари (ресурси), учасником включено до тендерної пропозиції дизельний генератор MALCOMSON ML151-B3, щодо якого і надано довідку про ступінь локалізації (додається). Сторонами договору виправлено допущену під час проведення процедури технічну помилку. Невідповідність усунуто шляхом укладання додаткової угоди №1 від 03.01.2025 року до Договору №1 від 03.01.2025 року та Додаток №4 «Відомість (інформація) про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті» до Договору №1 від 03.01.2025 року викладений в новій редакції (додається). Таким чином, довідка, що надана учасником у складі тендерної пропозиції є достовірною. Після виконання зобов’язань за договором, підрядником (учасником) разом із передачею товару (дизельний генератор MALCOMSON ML151-B3) буде надано одночасно з передачею Замовнику для підписання актів виконаних робіт підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару (відповідно п. 22.7 Договору про закупівлю). 2. На виконання висновку про результати моніторингу замовником оприлюднено договір та усі додатки до нього у машинозчитувальному форматі (у вигляді додаткової угоди до договору – оскільки відсутня технічна можливість завантажити до договору про закупівлю). 3. На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі замовником проведено нараду під головуванням директора Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 щодо неухильного дотримання вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. На нараді обговорено питання щодо дотримання уповноваженою особою законодавства про публічні закупівлі під час проведення закупівель товарів, робіт та послуг. Під час підготовки тендерної документації для здійснення закупівлі UA-2024-12-04-008090-a, не враховано положення законодавства про публічні закупівлі, а саме вимоги абзацу 3 пункту 3 Особливостей та підпункту 1 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону На нараді вирішено направити уповноважену особу на навчання з метою підвищення кваліфікації задля недопущення у подальшому виявлених порушень. Уповноважену особу попереджено про порядок накладення дисциплінарних стягнень згідно Закону України «Про державну службу» та адміністративної відповідальності (у випадку допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель у майбутньому). Додаток: 1. Довідка про ступінь локалізації. 2. Додаток 4 до договору про закупівлю.
2025-01-24 13:57:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 грудня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
155 824 318,30
UAH з ПДВ
|
155 824 318,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" #39894111 |
Переможець |
155 824 318,30
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2024 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2025 15:17
|
Відомість (інформація) про ціни на матеріальні ресурси на обєкті 03.01.25.xls | зміни до договору |
24 січня 2025 15:01
|
1. Відомість (інформація) про ціни на матеріальні ресурси на обєкті 03.01.25.xls | зміни до договору |
24 січня 2025 15:01
|
ДУ.docx | зміни до договору |
24 січня 2025 15:01
|
Договір про закупівлю робіт.docx | зміни до договору |
24 січня 2025 15:01
|
Календарний графік до договору.xlsx | зміни до договору |
24 січня 2025 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2025 13:36
|
справка 03.01.25.xls | зміни до договору |
17 січня 2025 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
07 січня 2025 20:32
|
ДУ 1 до договору.PDF | зміни до договору |
07 січня 2025 20:30
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2025 22:49
|
Договір _1 від 03 січня 2025р.pdf | укладений |
03 січня 2025 22:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 07 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони за взаємною згодою, вирішили внести наступні зміни в Договір: 1.1 Виправити технічну помилку, та викласти додаток № 4 у новій редакції, що додається. 2. Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання. Додатки: Додаток №4 від 07.01.2025р |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 4 до договору у машинозчитувальному форматі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Машинозчитувальний формат |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2, розташованої за адресою: Херсонська область, Бериславський район, смт.Велика Олександрівка, вул.Братська, 10» (Код ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель) | 1 |
155 824 318,30
UAH з ПДВ
|