Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт харчоблоку Опорного закладу освіти «Кілійський заклад загальної середньої освіти №4» Кілійської міської ради Одеської області. Адреса: 68301, Одеська область, Ізмаїльський район, м. Кілія, вул. Вишнева, 62-А. Коригування.
Очікувана вартість
5 368 479,00 UAH
UA-2024-12-03-020461-a dc0e770d067b4804916a5eb44d6575b4
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Кондратюк

+380638373295 zkmrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КІЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04057020
Місцезнаходження: 68300, Україна , Одеська обл., м.Кілія, вул. Миру, 44
Контактна особа: Тетяна Кондратюк
+380638373295
zkmrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2024 22:49
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2024 00:00
Очікувана вартість: 5 368 479,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 684,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 та умовам тендерної документації, зокрема в частині зазначення умов (підстав) за яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Більш детально визначено у Додатку 3 до тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт харчоблоку Опорного закладу освіти «Кілійський заклад загальної середньої освіти №4» Кілійської міської ради Одеської області. Адреса: 68301, Одеська область, Ізмаїльський район, м. Кілія, вул. Вишнева, 62-А. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68301, Україна, Одеська область, Ізмаїльський район, м.Кілія, вул. Вишнева, 62-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати - згідно договору Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 грудня 2024 22:49

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 та умовам тендерної документації, зокрема в частині зазначення умов (підстав) за яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Більш детально визначено у Додатку 3 до тендерної документації.

Сума забезпечення: 20000 UAH
Форма підтвердження: документ

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-02-10-000077 ● 4f9edcd44fd146d384bf64617a438e4c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2025 17:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.02.2025 Одеса № 29

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 10.02.2025.

Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.02.2025 № 29

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
6 UA-2024-12-03-020461-a 03.12.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-19 16:08:41

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо укладення додаткової угоди від 13.02.2025 № 1 до договору підряду від 13.02.2025 № 11, якою внесено зміни до договірної ціни в частині зменшення (виключення) коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, з одночасним збільшенням вартості матеріальних ресурсів, тоді як відповідно до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668, тверда договірна ціна може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором підряду, а договором підряду від 13.02.2025 № 11 не передбачено порядку уточнення твердої договірної ціни у разі зростання цін на ресурси, а також пунктом 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), не передбачено випадку зміни істотних умов договору про закупівлю в частині збільшення вартості окремих складових ціни договору про закупівлю за рахунок зменшення (виключення) вартості інших її складових.
Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків, визначених цим пунктом Особливостей.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження визначення Замовником у складі вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
4. Надати розрахунок вартості коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що були включені переможцем цієї процедури закупівлі до договірної ціни до договору підряду від 13.02.2025 № 11.
5. Надати інформацію та документальне підтвердження збільшення вартості матеріальних ресурсів, що, в свою чергу, стало підставою для такого збільшення згідно з додатковою угодою від 13.02.2025 № 1 до договору підряду від 13.02.2025 № 11.
6. За рахунок яких джерел фінансування здійснено зазначену закупівлю (з зазначенням назви субвенцій та кодів програмної класифікації видатків).
7. Надайте інформацію щодо стану виконання договору підряду від 13.02.2025 № 11.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-02-24 16:05:57

Відповідь на запит моніторингу

Замовник надає пояснення моніторингу

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2025-02-26 14:10:19

Пояснення

Замовник надає пояснення з власної ініціативи

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник надає інформацію про усунення порушень та аргументовані заперечення щодо статусу Висновку

2025-03-03 13:38:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 лютого 2025
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимог пункту 19 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" 5 365 400,46
UAH з ПДВ
5 365 400,46
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 січня 2025 12:21
Електронний підпис
16 січня 2025 12:20
Статут.pdf
16 січня 2025 12:20
Наказ директор.pdf
16 січня 2025 12:20
Ліцензія з додатком.pdf
16 січня 2025 12:20
Довідка (6).zip
16 січня 2025 12:20
Довідка (5).zip
16 січня 2025 12:20
Витяг МВС.rar
03 січня 2025 13:33
Електронний підпис
03 січня 2025 13:31
Лист-пояснення.pdf
03 січня 2025 13:31
ДУ_Validation_Report.pdf
03 січня 2025 13:31
ДУ.pdf.asice
03 січня 2025 13:31
ДУ.pdf
03 січня 2025 13:31
Відгук_Validation_Report.pdf
03 січня 2025 13:31
Відгук.pdf.asice
03 січня 2025 13:31
Відгук.pdf
03 січня 2025 13:31
Відгук оригінал.pdf
03 січня 2025 13:31
Відгук завірений.pdf
03 січня 2025 13:31
Витяг ПДВ_Validation_Report.pdf
03 січня 2025 13:31
Витяг ПДВ.pdf.asice
03 січня 2025 13:31
Витяг ПДВ.pdf
03 січня 2025 13:31
Витяг ПДВ завірений.pdf
17 грудня 2024 21:47
Електронний підпис
17 грудня 2024 21:47
Електронний підпис
17 грудня 2024 21:42
2.1.3.3. Фін звітність 2022.pdf
17 грудня 2024 21:42
1.6. Статут.pdf
17 грудня 2024 21:42
5.2. Витяг платник ПДВ.pdf
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-016.PDF
17 грудня 2024 21:42
1.5. Завір прописка.pdf
17 грудня 2024 21:42
3.1. Про субпідрядника.PDF
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-02.PDF
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-01.PDF
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-04.PDF
17 грудня 2024 21:42
Коштрис підпис.pdf.asice
17 грудня 2024 21:42
2.1.1.5. Пожежна безпека.pdf
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ПВР з країнами.PDF
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-07.PDF
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-05.PDF
17 грудня 2024 21:42
1.8. Опис до статуту.pdf
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ЛК2_02-01-09.PDF
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ЛК2_02-01-08.PDF
17 грудня 2024 21:42
5.14. Кілія акт огляду.pdf
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ОК_02-01.PDF
17 грудня 2024 21:42
1.3. Завір паспорт.pdf
17 грудня 2024 21:42
1.3. Паспорт.pdf
17 грудня 2024 21:42
5.1.1. Проект договору.PDF
17 грудня 2024 21:42
2.1.3.4. Фін звітність 2023.pdf
17 грудня 2024 21:42
2.1.3.2. Фін звітність 2021.pdf
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-010.PDF
17 грудня 2024 21:42
4.1.3.1. Про ліцензію.PDF
17 грудня 2024 21:42
1.7. Рішення статут.pdf
17 грудня 2024 21:42
Коштрис підпис (1).pdf
17 грудня 2024 21:42
U_681_КД_ЗКР_4.PDF
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-014.PDF
17 грудня 2024 21:42
4.1.2. Ліцензія АВК 2025.pdf
17 грудня 2024 21:42
2.2. Про обєднання.PDF
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ЛК2_02-01-011.PDF
17 грудня 2024 21:42
Гарантія 117042-Т-3865.rar
17 грудня 2024 21:42
5.8.1.3. 45001 Сертифікат.pdf
17 грудня 2024 21:42
1.5. Прописка.pdf
17 грудня 2024 21:42
U_681_КД_ЗКР_5.PDF
17 грудня 2024 21:42
1.2. Протокол директор.pdf
17 грудня 2024 21:42
2.1.1.3. Охорона праці.pdf
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-012.PDF
17 грудня 2024 21:42
1.1. Наказ директор.pdf
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-03.PDF
17 грудня 2024 21:42
5.10. Про бенефіціара.PDF
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-06.PDF
17 грудня 2024 21:42
2.1.1.1. Про працівників.PDF
17 грудня 2024 21:42
5.8.1.2. 9001 Сертификат.pdf
17 грудня 2024 21:42
4.1.3.4. Декларація МТБ.pdf
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-015.PDF
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ДЦ_3.PDF
17 грудня 2024 21:42
U_681_ДЦ_ЛК2_02-01-013.PDF
17 грудня 2024 21:42
Гарантія 117042-Т-3865.rar
17 грудня 2024 21:42
2.1.3.3. Фін звітність 2022.pdf
17 грудня 2024 21:42
2.1.1.5. Пожежна безпека.pdf
17 грудня 2024 21:42
2.1.3.4. Фін звітність 2023.pdf
17 грудня 2024 21:42
2.1.3.2. Фін звітність 2021.pdf
17 грудня 2024 21:42
2.1.1.3. Охорона праці.pdf
17 грудня 2024 21:42
2.1.1.1. Про працівників.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Наявність фінансової спроможності

наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ"
#40318291
Переможець 5 365 400,46
UAH з ПДВ
14 січня 2025 11:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 січня 2025 18:53

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ" в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт харчоблоку Опорного закладу освіти «Кілійський заклад загальної середньої освіти №4» Кілійської міської ради Одеської області. Адреса: 68301, Одеська область, Ізмаїльський район, м. Кілія, вул. Вишнева, 62-А. Коригування.» (ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Замовником виявлено невідповідності в інформації, що подана Учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції, Учасником надані у вигляді чорно-білої сканованої копії такі документи як: Додаткова угода № 2 від 08 серпня 2023 року до Договору № 83 від 18 липня 2023 року Рекомендаційний лист (позитивний відгук) (вих. № 116 від 16 грудня 2024 року) до Договору № 83 від 17 липня 2023 року Витяг з реєстру платників податку на додану вартість Відповідне розцінено Замовником як порушення порядку оформлення документів тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 7.1. пункту 7 Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати Додаткову угоду № 2 від 08 серпня 2023 року до Договору № 83 від 18 липня 2023 року, Рекомендаційний лист (позитивний відгук) (вих. № 116 від 16 грудня 2024 року) до Договору № 83 від 17 липня 2023 року, Витяг з реєстру платників податку на додану вартість у вигляді належним чином завірених копій або такі документи мають бути надані у формі електронного документа із накладанням електронного підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) та відповідати вимогам Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги ". 2. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції, Учасником надано сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). Поряд з тим, в сертифікаті визначено, що він є чинними за умови щорічного підтвердження. Документи, що підтверджують щорічне підтвердження чинності/дійсності сертифікату не надано. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 5.8. пункту 5 Додатку 3 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати документи щорічного підтвердження чинності/дійсності сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT).

Документи

14 січня 2025 11:52
Довідка НАЗК
14 січня 2025 11:52
Електронний підпис
24 грудня 2024 12:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2025 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЕССАРАБІЯСТРОЙ"
#40318291
5 365 400,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2025 11:52
Довідка НАЗК
14 січня 2025 11:52
Електронний підпис
24 грудня 2024 12:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2025 13:45
U_684_ДЦ_ПВР з країнами.xlsx зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК2_02-01-013.xls зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК2_02-01-011.xls зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК2_02-01-09.xls зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК2_02-01-08.xls зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-0151.rtf зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-016.xls зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-015.xls зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-014.xls зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-012.xls зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-010.xls зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-07.xls зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-06.xls зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-05.xls зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ДЦ_3.xls зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
Додаткова угода 2 з додатком 1 та 2.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ПВР.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК2_02-01-013.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК2_02-01-011.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК2_02-01-09.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК2_02-01-08.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-016.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-015.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-014.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-012.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-010.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-07.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-06.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-05.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-04.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:40
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:39
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:39
U_684_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:39
684 ПВР з країнами.pdf зміни до договору
26 лютого 2025 13:39
Додаткова угода 2.docx зміни до договору
26 лютого 2025 13:39
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2025 10:02
U_682_ДЦ_ПВР.xls зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
U_682_ДЦ_ЛК2_02-01-013.xls зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
U_682_ДЦ_ЛК2_02-01-011.xls зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
U_682_ДЦ_ЛК2_02-01-09.xls зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
U_682_ДЦ_ЛК2_02-01-08.xls зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
U_682_ДЦ_ЛК1_02-01-016.xls зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
U_682_ДЦ_ЛК1_02-01-015.xls зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
U_682_ДЦ_ЛК1_02-01-014.xls зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
U_682_ДЦ_ЛК1_02-01-012.xls зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
U_682_ДЦ_ЛК1_02-01-010.xls зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
U_682_ДЦ_ЛК1_02-01-07.xls зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
U_682_ДЦ_ЛК1_02-01-06.xls зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
U_682_ДЦ_ЛК1_02-01-05.xls зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
U_682_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
U_682_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
U_682_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
U_682_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
U_682_ДЦ_ДЦ_3.xls зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
Додаток 5 ПВР 682.pdf зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
Додаток 5 зі змінами U_682_ДЦ_ПВР з країнами.docx зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
Додаток 3 ЛК 682.pdf зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
Додаток 2 зі змінами.docx зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
Додаток 2 682.pdf зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
Додаток 1 зі змінами U_682_ДЦ_ДЦ_3.doc зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
Додаток 1 ДЦ 682.pdf зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
Додаткова угода 1.docx зміни до договору
14 лютого 2025 09:58
Електронний підпис укладений
13 лютого 2025 16:34
U_681_ДЦ_ЛК2_02-01-09.xls укладений
13 лютого 2025 16:32
U_681_ДЦ_ЛК2_02-01-08.xls укладений
13 лютого 2025 16:32
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls укладений
13 лютого 2025 16:32
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-05.xls укладений
13 лютого 2025 16:32
Протокол продовження стороку укладення договору.pdf укладений
13 лютого 2025 16:32
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-016.xls укладений
13 лютого 2025 16:32
Договір з додатками №2 та №4.doc укладений
13 лютого 2025 16:32
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-015.xls укладений
13 лютого 2025 16:32
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls укладений
13 лютого 2025 16:32
U_681_ДЦ_ЛК2_02-01-011.xls укладений
13 лютого 2025 16:32
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-014.xls укладений
13 лютого 2025 16:32
Додаток 5 ПВР 681.pdf укладений
13 лютого 2025 16:32
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-07.xls укладений
13 лютого 2025 16:32
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls укладений
13 лютого 2025 16:31
U_681_ДЦ_ЛК2_02-01-013.xls укладений
13 лютого 2025 16:31
Додаток № 5 U_681_ДЦ_ПВР з країнами.rtf укладений
13 лютого 2025 16:31
Додаток 3 ЛК.pdf укладений
13 лютого 2025 16:31
Додаток 4 Календарний графік виконання робіт.pdf укладений
13 лютого 2025 16:31
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-06.xls укладений
13 лютого 2025 16:31
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-010.xls укладений
13 лютого 2025 16:31
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-012.xls укладений
13 лютого 2025 16:31
Додаток 1 ДЦ.pdf укладений
13 лютого 2025 16:31
Договір.pdf укладений
13 лютого 2025 16:31
U_681_ДЦ_ДЦ_3.xls укладений
13 лютого 2025 16:31
Додаток 2 План фінансування.pdf укладений
13 лютого 2025 16:31
U_681_ДЦ_ПВР.xls укладений
13 лютого 2025 16:31
U_681_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls укладений
13 лютого 2025 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2025
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни - згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2025
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни - згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML