Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Андрушівський ліцей №2 Андрушівської міської ради Бердичівського району Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 20409796 |
Місцезнаходження: | 13400, Україна , Житомирська обл., Бердичівський район, місто Андрушівка, вулиця Шкільна , будинок 3 |
Контактна особа: |
Голоднюк Інна 380986511283 gymandr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2024 19:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 420 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 101,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля на очікувану потребу 2024 року.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної на Товар.Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2024 11:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2024 11:17 |
Перелік змін.docx | |
10 грудня 2024 11:15 |
Перелік змін.docx | |
10 грудня 2024 11:08 |
Протокол № 242.pdf | |
10 грудня 2024 11:08 |
Додаток 5 нова редакція.docx | |
03 грудня 2024 19:26 |
Протокол початок процедури.doc | |
03 грудня 2024 19:26 |
ТД навчальне приладдя.doc | |
03 грудня 2024 19:26 |
Додаток 6 перелік документів переможця.docx |
10 грудня 2024 11:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 грудня 2024 11:17 |
Перелік змін.docx
|
||||||
10 грудня 2024 11:15 |
Перелік змін.docx
|
||||||
10 грудня 2024 11:08 |
Протокол № 242.pdf
|
||||||
10 грудня 2024 11:08 |
Додаток 5 нова редакція.docx
|
||||||
03 грудня 2024 19:26 |
Протокол початок процедури.doc
|
||||||
03 грудня 2024 19:26 |
ТД навчальне приладдя.doc
|
||||||
03 грудня 2024 19:26 |
Додаток 6 перелік документів переможця.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-23-000014 ● 32f13c9a69cc41a488236853b3ebb071
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2024 12:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.12.2024
№ 86-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.12.2024 № 86-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-12-03-019667-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-26 11:18:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Комплект навчального приладдя для викладання предмету «Захист України» в Андрушівському ліцеї № 2 Андрушівської міської ради» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-03-019667-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1)Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону та абз. 1 п. 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме: Замовником в п. 3 р.1 Додатку 5 до тендерної документації зазначено підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах без врахування змін, внесених постановою КМУ від 02.04.2024 № 382, та як наслідок встановлено спосіб документального підтвердження відсутності підстави відмови учаснику та переможцю процедури закупівлі, без урахування вказаних змін.
3) Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - ДК 021:2015).
Згідно пункту 3 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783 (далі - Порядок № 708) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником, зокрема, за показником четвертої цифри ДК 021:2015.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації вами закуповуються Шкільні меблі, які ви визначили за кодом ДК 021:2015 39160000-1.
Однак, тоді як код бінокль з сіткою пункт 18 технічного завдання Додатку 2 до тендерної документації повинні закуповуватися відповідно за кодом за ДК 38630000-0, аптечка стандартна індивідуальна, медичні маски, ноші(м'які,жорсткі) пункти 8-10, 21-26, 42 технічного завдання за ДК 33190000-8, компас пункт 19 технічного завдання Додатку 2 до тендерної документації повинен закуповуватися відповідно за кодом ДК 38110000-9, шини, бинти, марля пункти 13-17, 30-32 технічного завдання за ДК 33140000-3, Курвіметр пункт 20 технічного завдання за ДК 38330000-7.
В той же час, вами укладено договір про закупівлю від 05.11.2024 №20.
Також, відповідно до вимог підпункту 5 пункту 21 Особливостей встановлено імперативну умову, що договір про закупівлю є нікчемним, у разі, коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Таким чином, укладений договір про закупівлю від 23.12.2024 №201 відповідно до норм підпункту 5 пункту 21 Особливостей є нікчемним правочином.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Андрушівський ліцей №2 Андрушівської міської ради Бердичівського району Житомирської області відповідно до рішення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ в результаті моніторингу UA-M-2024-12-23-000014 повідомляє наступне: Предметом закупівлі є “Комплект навчального приладдя для викладання предмету «Захист України» в Андрушівському ліцеї № 2 Андрушівської міської ради“ за ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39162110-9 Навчальне приладдя ). Згідно Додатку 2 тендерної документації Дане технічне завдання складене відповідно до наказу МОН від 10.05.2024 №659 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти». Так як дане обладнання буде використовуватись у шкільному закладі освіти та повністю відповідає переліку зазначеному у вищезазначеному Наказі МОН, закупівля здійснена згідно вимог чинного законодавства, а саме - пункту 3 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 року за № 500/34783, у якому предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником, зокрема, за показником четвертої цифри ДК 021:2015. Коду ДК 021:2015 за 4 знаком відповідають «Шкільні меблі» до якого входять 39162100-6 (Навчальне обладнання) та 39162110-9 (Навчальне приладдя). Розірвати договір не має можливості, тому що умови договору № 201 від 23.12.2024 р. виконані в повному обсязі. Комплект навчального приладдя відповідає технічним вимогам та доставлений Постачальником Замовнику в строки, обумовлені договором. За вищевказаний Комплект навчального приладдя проведена оплата в повному обсязі 24.12.2024 р. ПІ № 4.
2025-01-09 14:32:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 06/04/2025/пр |
Дата публікації: | 05 березня 2025 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
05 березня 2025 09:31
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" |
417 264,00
UAH з ПДВ
|
417 264,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" #34763967 |
Переможець |
417 264,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2024 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2024 08:54
|
Дог 417264,00.pdf | укладений |
23 грудня 2024 08:53
|