Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 38183153 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., місто Вишневе, вулиця Київська, 2-Д |
Контактна особа: |
Левченко Ілона Вікторівна +380669818315 kpgukg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2024 18:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 184 826 234,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 924 131,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом та виписка завірена банком з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Реквізити Замовника: Найменування замовника: «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 38183153 IBAN № UA208201720344361008400094527 в Держказначейській службі України. Місцезнаходження замовника: Україна, 08132 м.Вишневе вул. Київська, буд,2-Д, Київська обл., Бучанський р-н. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерній документації, відхиляються Замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 184826.23 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі, що не повинна перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт у термін не пізніше ніж 3 (три) місяці з дати укладання Договору, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 20 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2024 18:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2024 18:24 |
Додаток 1.docx | |
03 грудня 2024 18:24 |
Додаток 2.docx | |
03 грудня 2024 18:24 |
Додаток 3.docx | |
03 грудня 2024 18:24 |
Додаток 4.docx | |
03 грудня 2024 18:24 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до ч. 1 ст. 23 БКУ, Будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України. Також, відповідно до ч. 2 ст. 23 БКУ Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом. Паралельно з цим, відповідно до ч.1 ст.119 БКУ, нецільовим використанням бюджетних коштів є їх витрачання на цілі, що не відповідають: бюджетним призначенням, встановленим законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет); напрямам використання бюджетних коштів, визначеним у паспорті бюджетної програми або в порядку використання бюджетних коштів (включаючи порядок та умови надання субвенцій); бюджетним асигнуванням (розпису бюджету, кошторису, плану використання бюджетних коштів). Отже, відповідно до ч. 1 ст. 116, нецільове використання бюджетних коштів є порушенням бюджетного законодавства, яке тягне за собою цивільну, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно з законом.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-11-000001 ● 0f5f9b69cba74c0792320ac454bc7425
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2025 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.02.2025 № 60
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-12-03-019283-a 03.12.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-12 16:23:12
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органів місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область, Бучанський район, м.Вишневе, вул. Святошинська, 11» (Коригування) (за кодом ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-03-019283-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-17 20:24:21
Відповідь
12.02.2025 року о 16:23:12 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-02-11-000001), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органів місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область, Бучанський район, м.Вишневе, вул. Святошинська, 11» (Коригування) (за кодом ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-03-019283-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.».
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне.
1. Замовником було здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до відомості обсягів робіт. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органів місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область,Бучанський район, м.Вишневе, вул.Святошинська, 11» (Коригування)» з урахуванням відомостей, що викладені у Експертному звіті щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органівмісцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область,Бучанський район, м.Вишневе, вул.Святошинська, 11» (Коригування) (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 02306-23 від 22 серпня 2023).
2. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням: https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8757-4.html.
3. На підтвердження джерела фінансування надаємо документ «Додаток №6-1 до рішення ХХХI сесії Вишневої міської ради VIII скликання від 01.02.2024 р. 1-01/ ХХХI8-17», який містить п. 46 про відповідний КПКВК 0217330 та «Додаток №6-1 до рішення XLII сесії Вишневої міської ради VIII скликання від 30.01.2025 р. № 1-01/XLII8-15», який містить п. 30 про відповідний КПКВК 0217330. Додатково надаємо документ «Розрахунок видатків до кошторису на 2025 рік» та документ «План фінансування робіт», відповідно до якого фінансування даного об’єкта будівництва розраховано на два роки (2025 та 2026).
Додатки:
1. ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 02306-23 від 22 серпня 2023;
2. Додаток №6-1 до рішення ХLII сесії Вишневої міської ради VIII скликання від 30.01.2025 р. 1-01/ХLII8-15;
3. Розрахунок видатків до кошторису на 2025 рік;
4. План фінансування робіт;
5. Додаток №6-1 до рішення ХХХI сесії Вишневої міської ради VIII скликання від 01.02.2024 р. 1-01/ ХХХI8-17.
Уповноважена особа (КЕП) Левченко І.В.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-21 16:20:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати пояснення щодо відсутності невід’ємного додатку до договору про закупівлю робіт з реконструкції об’єкта будівництва документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначення країни походження товару відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-26 18:38:22
Відповідь на запит
21.02.2025 року о 16:20:15 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-02-11-000001), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме:
«1. Надати пояснення щодо відсутності невід’ємного додатку до договору про закупівлю робіт з реконструкції об’єкта будівництва документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначення країни походження товару відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)?»
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне.
1. Відповідно до вимог законодавства, Замовником було оприлюднено Договір № 1АБ від 03.01.2025 року будівельного підряду по об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органів місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 11» (Коригування) (далі – Договір) з усіма додатками до нього, які закріплено Розділом XXI Договору. Зокрема, Додаток № 1 «Договірна ціна» містить «Підсумкову відомість ресурсів», у якій зазначено ціни на матеріальні ресурси у формі, затвердженій «Настановою з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова).
Водночас, затверджена форма Підсумкової відомості ресурсів, передбачена чинною редакцією Настанови, не містить окремої графи для зазначення країни походження матеріальних ресурсів.
Враховуючи це, Замовником було внесено змін до Договору шляхом додавання окремого Додатку № 4 – «Інформація про ціни на матеріальні ресурси», який містить інформацію про країни походження товару, що забезпечить повну відповідність оприлюдненої інформації вимогам абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
2. З з метою виконання вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, оновлені документи оприлюднені у складі договору у машинозчитувальному форматі, з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
Додатки:
1. Додаток № 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси»;
2. Додаткова угода № 2 від 26.02.2025 року.
Уповноважена особа Левченко І.В.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-27 18:04:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ» вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), а саме в частині надання договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності на інженера проектувальника?
2. Відповідно до пункту 13 Додатку 1 до ТД, Замовник застосовує положення пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень абзацу 3 пункту 3 Особлвостей, згідно з яким: У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом з тим, якщо Технічним завданням (Додаток №3 до тендерної документації) передбачено передачу Замовнику товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, то ступінь локалізації даного товару (обладнання) у 2024 році повинен бути 20 або більше відсотків.
На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель.
Так, відповідно до Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до ТД при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено придбання устаткування, зокрема:
- Дизель-генератор потужністю 50 кВт зовнішнього виконання;
- Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122;
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що у складі тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ» надано підсумкову відомість ресурсів (файл: «12.1 Технічне завдання (1).pdf»), згідно якої передбачено придбання та установлення, зокрема:
- Дизель-генератор потужністю 50 кВт зовнішнього виконання (https://220volt.com. ua/generator-dizel-nij-wattstream-ws28-rs/) (Дизельний генератор WattStream WS70- WS SILENT) в кількості 1 шт, вартістю - 413 075,00 гривень;
- Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122 в кількості 1 шт вартістю - 530 200,00 гривень.
Враховуючи вищевикладене, надати пояснення яким чином КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ» підтвердив ступінь локалізованого товару, а саме: Теплового насосу, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122 вартість якого перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-04 18:30:13
відповідь на запит
27.02.2025 року о 18:04:20 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-02-11-000001), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме:
«1. Яким чином Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ» вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), а саме в частині надання договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності на інженера проектувальника?
2. Відповідно до пункту 13 Додатку 1 до ТД, Замовник застосовує положення пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень абзацу 3 пункту 3 Особлвостей, згідно з яким: У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом з тим, якщо Технічним завданням (Додаток №3 до тендерної документації) передбачено передачу Замовнику товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, то ступінь локалізації даного товару (обладнання) у 2024 році повинен бути 20 або більше відсотків.
На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель.
Так, відповідно до Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до ТД при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено придбання устаткування, зокрема:
- Дизель-генератор потужністю 50 кВт зовнішнього виконання;
- Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122;
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що у складі тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ» надано підсумкову відомість ресурсів (файл: «12.1 Технічне завдання (1).pdf»), згідно якої передбачено придбання та установлення, зокрема:
- Дизель-генератор потужністю 50 кВт зовнішнього виконання (https://220volt.com. ua/generator-dizel-nij-wattstream-ws28-rs/) (Дизельний генератор WattStream WS70- WS SILENT) в кількості 1 шт, вартістю - 413 075,00 гривень;
- Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122 в кількості 1 шт вартістю - 530 200,00 гривень.
Враховуючи вищевикладене, надати пояснення яким чином КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ» підтвердив ступінь локалізованого товару, а саме: Теплового насосу, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122 вартість якого перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.»
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне.
1. Відповідно до підпункту 2 пункту 6 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовник встановлює вимогу щодо надання на інженера проектувальника, інформація про якого зазначена у довідці, договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності.
Переможцем на виконання вимоги, відповідно до підпункту 2 пункту 6 Додатку № 1 до тендерної документації було надано файл «6.2 Довідка працівники.pdf», який містить документ «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» № 05/12-06 від 05.12.2024 р. з інформацією про Інженера – проектувальника Петренко Аркадія Юрійовича та документ «СТРАХОВИЙ ПОЛІС» № 5064064-05-05-00 з терміном дії з 05.08.2024 року по 04.08.2025 року.
Відповідно до статті 981 Цивільного кодексу України: «1. Договір страхування укладається в письмовій формі з дотриманням вимог до письмової форми правочину, встановлених цим Кодексом. Факт укладення договору страхування може посвідчуватися страховим полісом (сертифікатом). 2. У разі недодержання письмової форми договору страхування такий договір є нікчемним».
Відповідно до частини 1 статті 97 Закону України «Про страхування»: «Договір страхування укладається виключно в письмовій формі з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, встановлених до письмової форми правочину, та оформляється у паперовій формі або у формі електронного документа, створеного згідно з вимогами, визначеними Законом України "Про електронні документи та електронний документообіг", або в порядку, передбаченому законодавством про електронну комерцію. Договір страхування життя може бути укладений шляхом складання одного документа (договору страхування), який підписується сторонами, або шляхом обміну листами, документами, які підписуються стороною, що їх надсилає. У разі подання страхувальником письмової заяви за формою, встановленою страховиком, про намір укласти договір страхування такий договір може бути укладений шляхом надсилання страхувальнику відповідної переддоговірної інформації і документів та видачі страхувальнику страхового свідоцтва (поліса), що не містить розбіжностей з поданою заявою, крім випадків, якщо страхувальник надав на це попередню згоду у заяві. Страхувальник має право відмовитися від договору страхування, якщо поліс містить розбіжності із заявою, протягом 45 днів з дня його отримання, а страховик зобов’язаний повернути отримані кошти за таким договором у повному обсязі».
Отже, страховий поліс є формою договору страхування, що підтверджує факт укладення між сторонами добровільного договору страхування цивільно-правової відповідальності у межах здійснення професійної діяльності та відповідає ознакам та суті договору страхування, визначеним чинним законодавством України.
Враховуючи це, Переможцем було виконано вимогу в повному обсязі в частині надання договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності.
2. Відповідно до пункту 13 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовник застосовує положення пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень абзацу 3 пункту 3 Особливостей, згідно з яким: У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Якщо Технічним завданням (Додаток №3 до тендерної документації) передбачено передачу Замовнику товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, то ступінь локалізації даного товару (обладнання) у 2024 році повинен бути 20 або більше відсотків. На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share=20 та сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Переможцем було надано файл «Гарантійний лист щодо локалізації.pdf», який містить документ «Гарантійний лист Щодо ступеня локалізації» №13/12-03 від 13.12.2024 р., який свідчить про підтвердження ступеня локалізації товару «Дизельний генератор WattStream WS70-WS SILENT».
Відповідно до наданого Переможцем файлу «12.1 Технічне завдання (1).pdf», передбачено придбання наступного товару «Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122».
З приводу цього, повідомляємо:
Відповідно до положень пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), міститься вичерпний перелік товарів, до яких застосовується особливості здійснення закупівель в частині підтвердження ступеню локалізації. Проте, даний перелік не містить в собі інформації саме про «тепловий насос». Отже, Переможець не повинен був надавати на товар «Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122» документи, які підтверджують ступінь локалізації, оскільки, на такий товар не розповсюджуються положення пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, через відсутність такого товару в затвердженому переліку.
Додатком № 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору № 1АБ від 03.01.2025 року, встановлено інформацію, що країною походження товару «Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122» є Країна ЄС.
Виходячи з цього, Україна є стороною Угоди про державні закупівлі (GPA) СОТ, укладеної 15 квітня 1994 року в м. Марракеші, а Європейський Союз також є стороною цієї Угоди.
Пункт 6-1 Розділу Х Закону не застосовується Замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».
Також, відповідно до частини 1 статті 6 Закону: «Якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону.».
Таким чином, Переможець не повинен був надавати документи, які підтверджують ступінь локалізацію на товар «Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122» виходячи з того, що такий товар «Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122» не закріплено Прикінцевими та перехідними положеннями Закону та через те, що Країною походження такого товару «Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122» є Країни Європейського Союзу, які є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р., згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».
Уповноважена особа Левченко І.В.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2025-03-14 16:04:45
Роз'яснення щодо висновку
Аргументовані заперечення на висновок. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ" |
184 489 163,51
UAH з ПДВ
|
184 489 163,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ" #45767335 |
Переможець |
184 489 163,51
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2024 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2025 14:31
|
Інформація_про_ціни_на_метріальні_ресурси_Дог_1АБ_від_03_01_2025.xls | зміни до договору |
27 лютого 2025 14:25
|
Додаткова угода 2 до договору 1АБ.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2025 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2025 16:02
|
Додаткова угода 1 до Дод 1АБ.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2025 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2025 15:07
|
Договір 1АБ.pdf | укладений |
08 січня 2025 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 1АБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1АБ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органів місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область, Бучанський район, м.Вишневе, вул.Святошинська, 11» (Коригування) | 1 |
184 489 163,51
UAH з ПДВ
|