Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2024-12-03-018312-a d750e65c66df4a6c81e33258ff3e5dcf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станович Маряна Андріївна

380324753061 maranastanovic100@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 грудня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984228
Вебсайт: https://tml.org.ua
Місцезнаходження: 82200 , Україна , Львівська обл., Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Контактна особа: Станович Маряна Андріївна
380324753061
maranastanovic100@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 65310000-9 — Розподіл електричної енергії

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Львівобленерго"
#00131587
Переможець 14 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2024 17:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2025 09:46
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2025 12:35
дод угода 4 15 до договору 729 3.pdf зміни до договору
14 січня 2025 12:35
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2025 15:54
дод угода 3 7 до договору 729 3.pdf зміни до договору
09 січня 2025 15:54
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2024 13:36
дод угода 2 803 до договору 729 3 з протоколом.pdf зміни до договору
20 грудня 2024 13:36
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2024 12:34
дод угода 2 803 до договору 729 3.pdf зміни до договору
20 грудня 2024 12:34
договір 729 3.pdf укладений
03 грудня 2024 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням того, що оплата за отримані послуги за грудень місяць 2024 року згідно Договору № 729/З від 03.12. 2024 року буде здійснюватися у січні 2025 року, беручи до уваги підпункт 7 пункту 3 Додаткової угоди №1/728 до Договору №729/3 від 03.12.2024 року Сторони домовились продовжити строк дії Договору № 729/З від 03.12. 2024 до 31.01.2025 року. Сума Договору після внесення змін - 14000,00 грн (чотирнадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (під однією послугою слід розуміти 33833 кВт год).
Номер договору про закупівлю: 729/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/803
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням того, що оплата за отримані послуги за грудень місяць 2024 року згідно Договору № 729/З від 03.12. 2024 року буде здійснюватися у січні 2025 року, беручи до уваги підпункт 7 пункту 3 Додаткової угоди №1/728 до Договору №729/3 від 03.12.2024 року Сторони домовились продовжити строк дії Договору № 729/З від 03.12. 2024 до 31.01.2025 року. Сума Договору після внесення змін - 14000,00 грн (чотирнадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (під однією послугою слід розуміти 33833 кВт год). Повторне оприлюднення у звязку з допущеною помилкою.
Номер договору про закупівлю: 729/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/ 803
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктами 2, 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», враховуючи те, що оплата за отримані послуги за грудень місяць 2024 року згідно Договору № 729/З від 03.12. 2024 року буде здійснюватися у січні 2025 року що підтверджується Актом про приймання-передавання товарної продукції №12 від 31.12.2024року, Сторони дійшли взаємної згоди викласти пункт 3.1. частини ІІІ ЦІНА ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «3.1. Гранична ціна цього Договору становить 14000,00 грн (чотирнадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ , в тому числі кошти місцевого бюджету – 14000,00 грн. Відповідно до затверджених кошторисних призначень міського бюджету видатки становлять: у 2024 році - 6581,77 грн. (шість тисяч п’ятсот вісімдесят одна гривня 77 коп.); у 2025 році – 7418,23 грн. (сім тисяч чотириста вісімнадцять гривень 23 коп.). Дана гранична ціна передбачає максимальну величину коштів, які Замовник сплатить Надавачу послуг за цим Договором.». Сума Договору після внесення змін - 14000,00 грн (чотирнадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (під однією послугою слід розуміти 33833 кВт год).
Номер договору про закупівлю: 729/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2025
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ зі змінами та відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України, враховуючи Особливості, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника Сторони вирішили загальну суму договору зменшити на 1106,64 грн.(одна тисяча сто шість гривень 64 коп.). Сума договору після внесення змін становить: 12893,36 грн (дванадцять тисяч вісімсот дев’яносто три гривні 36 коп.) з ПДВ , в тому числі кошти місцевого бюджету – 12 893,36 грн. Відповідно до затверджених кошторисних призначень міського бюджету видатки становлять: у 2024 році - 6581,77 грн. (шість тисяч п’ятсот вісімдесят одна гривня 77 коп.); у 2025 році – 6311,59 грн. (шість тисяч триста одинадцять гривень 59 коп.). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга (під 1 послугою слід розуміти 25629 кВт.год).
Номер договору про закупівлю: 729/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії 1 послуга 12 893,36
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2024 — 31 січня 2025
Сума оплати за договором: 12 893,36
UAH (в тому числі ПДВ 2 148,89 UAH)