Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень 3-го поверху головного корпусу КНП "Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни" за адресою: вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва" (коригування)"
Очікувана вартість
83 321 364,16 UAH
UA-2024-12-02-017304-a f9b92d6def754e728a1af6c4ba2d58c8
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Пономарьова

+380968381513 lena.kulishova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05492309
Місцезнаходження: 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Федора Максименка, буд. 26
Контактна особа: Олена Пономарьова
+380968381513
lena.kulishova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 грудня 2024 19:06
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2024 12:00
Очікувана вартість: 83 321 364,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 499 640,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 1 відсоток вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок такого замовника. Умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю викладені у Додатку 5 до тендерної документації.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
45450000-6 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень 3-го поверху головного корпусу КНП "Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни" за адресою: вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва" (коригування)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київська область, Київ, Федора Максименка, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 грудня 2024 18:56

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, та становить 1 відсоток вартості договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання цього договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується заставою, яка перераховується на реєстраційний рахунок Замовника (інформація надається Переможцю закупівлі). У призначенні платежу обов’язково вказати: «Забезпечення виконання договору, номер оголошення ____________, без ПДВ» Переможець процедури закупівлі повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем цієї закупівлі, він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок такого замовника. Умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю викладені у Додатку 5 до тендерної документації.
Форма підтвердження: документ
13 грудня 2024 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2024 19:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2024 16:22
ТД 3 поверх_зі змінами13.12.2024.docx
13 грудня 2024 16:22
ТД 3 поверх_зі змінами13.12.2024.docx
13 грудня 2024 16:22
Перелік змін до ТД 3-й поверх_13.12.24.docx
02 грудня 2024 19:06
відомість ресурсів_02.12.2024.docx
02 грудня 2024 18:56
відомість ресурсів_02.12.2024.rtf
02 грудня 2024 19:06
ТД 3 поверх_02.12.2024_додаток 1.docx
02 грудня 2024 19:06
ТД 3 поверх_02.12.2024_додаток 3.docx
02 грудня 2024 19:06
ТД 3 поверх_02.12.2024_додаток 4.docx
02 грудня 2024 19:06
ТД 3 поверх_02.12.2024_додаток 5.docx
02 грудня 2024 19:06
ТД 3 поверх_02.12.2024_додаток 6.docx
02 грудня 2024 19:06
ТД 3 поверх_02.12.2024_додаток 2.docx
02 грудня 2024 18:56
відомість обсягів робіт_02.12.2024.docx
02 грудня 2024 18:56
ТД 3 поверх_02.12.2024.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 10 грудня 2024 10:27
Дата відповіді: 13 грудня 2024 15:05
Шановний Замовнику, тендерна документація містить дискримінаційну вимогу щодо фінансової спроможності учасника, вимогами встановлено, що обсяг річного доходу (виручки) учасника за 2023 рік має становити не менше 99,9% очікуваної вартості предмета закупівлі. Зважаючи на тяжкий час для підприємств пов'язаний з військовим станом в країні, дана вимога є недоречною, що створює штучні перешкоди потенційним учасникам закупівлі, та спрамована на недопущення більшості претендентів до участі у торгах. Звертаємося з проханням прибрати з тендерної документації вимогу щодо конкретної суми доходу (виручки) учасника за 2023 рік, ми не заперечуємо, що учасники для підтвердження фінансової спроможності мають надати фінансову звітність за остінній звітний рік, але без встановлення обмежень у вигладі конкретної суми. Сподіваємося на ваше розуміння, в іншому випадку будемо вимушені звернутися до АМКУ для вирішення даного питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Автор звернення!
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) під час здійснення закупівлі товарів замовник може застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону.
Для цієї закупівлі Замовник застосовує кваліфікаційний критерій, визначений статтею 16 Закону, а саме: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до частини третьої статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) У РОЗМІРІ БІЛЬШОМУ, НІЖ ОЧІКУВАНА ВАРТІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Враховуючи вимоги Закону, Замовник НЕ ВИМАГАЄ надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) У РОЗМІРІ БІЛЬШОМУ, НІЖ ОЧІКУВАНА ВАРТІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, а саме: у розмірі не менше 99,9 % очікуваної вартості предмета закупівлі.
Отже, вимога щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, відповідає нормам Закону.
Вимоги щодо працівників
Дата подання: 10 грудня 2024 10:48
Дата відповіді: 13 грудня 2024 15:16
Додаток 1 до ТД, розділ 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід містить вимоги щодо обов'язкової наявності працівників та документів які мають надати учасники для підтвердження їх кваліфікації. Даними вимогами встановлено, що учасник закупівлі мають підтвердити наявність Головного інженера (не нижче 5-ї групи з електробезпеки), виконавця робіт (керівник проектів) (не нижче 5-ї групи з електробезпеки). Вимога щодо 5-ї групи з електробезпеки є недоречною для даної категорії працівників, адже вони безпосередньо не працюють з електроустановками, не займаються монтажем та установкою електрообладнання та інше. Вищезазначені працівники проходять загальний курс навчання відповідно до стандартів та положень і не зобов'язані мати 5 групу електробезпеки. Просимо прибрати з тендерної документації надумані вимоги які суперечать законним положенням та нормативам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Автор звернення!
Зазначена вимога не суперечить законним положенням та нормативам, враховуючи, що головний інженер та виконавець робіт, які мають 5 групу з електробезпеки, згідно діючих норм повинні знати компонування електроустановок і уміти організувати безпечне проведення робіт, уміти навчити працівників інших груп Правилам безпеки і наданню першої допомоги потерпілим від електричного струму.
Страховий поліс
Дата подання: 10 грудня 2024 11:01
Дата відповіді: 13 грудня 2024 15:19
Просимо прибрати з тендерної документації вимогу про наявність страхового полісу цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності інженера-проектувальника. Дана вимога є обов'язковою відповідно до Закону України "Про архітектурну діяльність" для архітекторів, геодезистів тощо. Дана вимога не є обов'язковою для кошторисника, який нічого не створює в будівництві, а лише займається розрахунком Договірної ціни та всіх супутніх розрахунків на основі даних замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Автор звернення!
Згідно Закону України «Про архітектурну діяльність» архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи.
Оскільки, проектом договору у Додатку 3 до тендерної документації, визначено, що ціна договору динамічна, розрахована відповідно до правил застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві - страхування цивільної відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності інженера-проектувальника є надійним способом захисту майнових інтересів Замовника пов’язаних із обов’язком відшкодувати збиток, заподіяний під час виконання професійної діяльності.
В свою чергу, згідно п. 161 Закону України «Про архітектурну діяльність» в Україні діють саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності. У відповідності до реєстру такою організацією є ВСЕУКРАЇНСЬКА ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ГІЛЬДІЯ ПРОЕКТУВАЛЬНИКІВ У БУДІВНИЦТВІ" до якої входить 13749 членів, згідно переліку опублікованому на сайті. Зазначені члени ВУГіПу зобов’язані страхувати свою цивільно-правову (майнову) відповідальність перед третіми особами у відповідності до стандартів професійної діяльності.
З огляду на вищенаведене та оскільки дане страхування є добровільним, вимога про наявність діючого страхового полісу цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності інженера-проектувальника, є цілком правомірною, законною та не є дискримінаційною, оскільки її в змозі виконати не один або декілька учасників, адже є можливість мати необхідного працівника у штаті або працювати за договором цивільно-правового характеру для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Досвід
Дата подання: 10 грудня 2024 11:19
Дата відповіді: 13 грудня 2024 15:22
Шановний Замовнику, звертаємося з проханням прибрати з тендерної документації вимогу про надання акта готовності закінчених будівництвом будівель та споруд до експлуатації до наданого аналогічного договору та сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, оскільки предметом аналогічного договору є будівництво, капітальний ремонт тощо. Генеральний підрядник чи субпідрядник виконує безпосередньо будівельні роботи відповідно до заключеного договору і не несе відповідальність за введення в експлуатацію об'єктів будівництва. Даними питаннями займається безпосередньо замовник будівництва до якого виконавець робіт не має жодного відношення. Дана вимога є недоречною та ніяким чином не підтверджує наявність досвіду виконання будівельних робіт учасником закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Автор звернення!
Предметом закупівлі 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень 3-го поверху головного корпусу КНП "Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни" за адресою: вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва" (коригування)" є об’єкт класу наслідків (відповідальності) СС2. Відповідно до норм чинного законодавства України сертифікат про прийняття об’єкта в експлуатацію підтверджує, що будівельні роботи, які виконувались на прийнятому в експлуатацію об’єкті, відповідають проєкту будівництва, а проєкт будівництва — державним будівельним нормам, стандартам та правилам. При цьому виданий документ про готовність об’єкта до експлуатації свідчить про здійснення будівельних робіт у межах обсягів і вартості робіт.
Отже, зазначена вимога у тендерній документації має важливе значення для документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Сертифікати ISO
Дата подання: 10 грудня 2024 11:35
Дата відповіді: 13 грудня 2024 15:24
Тендерна документація містить вимоги про надання сертифікатів ISO 14001:2015, ISO 45001:2019, 9001:2015 із зазначенням конкретного переліку видів робіт і послуг за даним сертифікатом, дані вимоги є дискримінаційними, адже сама сертифікація згідно стандартів ISO не є обов'язковою відповідно до чинного Законодавства України, також підприємста які мають діючі сертифікати, що стосується сфери будівництва, можуть мати інакше формулювання переліку видів робіт і послуг за даним сертифікатом, що буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції та призведе до її відхилення. Дані вимоги обмежують права та рівність учасників торгів та спрямовані на не допущення більшої кількості учасників до процедури закупівлі. Просимо прибрати з тендерної документації перелік видів робіт і послуг до вищезазначених сертифікатів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Автор звернення!
Відповідно до ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості робіт є надання відповідних сертифікатів ISO, котрі підтверджують відповідність вимогам міжнародним стандартам, які діють в Україні. Перелік видів робіт і послуг до сертифікатів визначені виключно відповідно до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
ISO
Дата подання: 10 грудня 2024 11:49
Дата відповіді: 13 грудня 2024 15:24
Сертифікація згідно стандартів ISO не є обов'язковою згідно чинного Законодавства України, вимоги про наявність даних сертифікатів можуть бути бажаними, але не можуть бути віднесені до вигог про відповідність кваліфікаційним критеріям, тобто відсутність яких автоматично призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі. Просимо прибрати з тендерної документації дані дискримінаційні вимоги, або встановити альтернативні вимоги відповідно до чинного Законодавства України, наприклад, замість вимоги про надання сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» передбачити надання альтернативного документу - Антикорупційна програма.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Автор звернення!
Відповідно до ЗУ «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості робіт є надання відповідних сертифікатів ISO, котрі підтверджують відповідність вимогам міжнародним стандартам, які діють в Україні.

Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2024 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБСОЛЮТ-КЛІМАТ" 82 290 555,00
UAH з ПДВ
82 290 555,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 грудня 2024 11:18
Електронний підпис
31 грудня 2024 11:13
vytiah_pro_nesudymist_vid_2024-12-23.pdf
31 грудня 2024 11:13
Довідка НАЗК ФО.zip
31 грудня 2024 11:12
1.3.Аналогічний договір.rar
31 грудня 2024 11:12
1.2.Працівники.rar
31 грудня 2024 11:12
Додаток 3.doc.asice.zip
31 грудня 2024 11:12
1.1.МТБ.rar
31 грудня 2024 11:12
3.1. Сертифікати ISO.rar
17 грудня 2024 22:39
Електронний підпис
17 грудня 2024 22:35
Додаток 3.doc.asice.zip
17 грудня 2024 22:35
3.1. Сертифікати ISO.rar
17 грудня 2024 22:35
1.2.Працівники.rar
17 грудня 2024 22:35
1.1.МТБ.rar
17 грудня 2024 22:35
1.3.Аналогічний договір.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБСОЛЮТ-КЛІМАТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБСОЛЮТ-КЛІМАТ"
#35837877
Переможець 82 290 555,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2024 20:31

Документи

30 грудня 2024 20:32
Довідка НАЗК
30 грудня 2024 20:31
Електронний підпис
30 грудня 2024 20:27
протокол 189.pdf
25 грудня 2024 19:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2024 20:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБСОЛЮТ-КЛІМАТ"
#35837877
82 290 555,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 грудня 2024 20:32
Довідка НАЗК
30 грудня 2024 20:31
Електронний підпис
30 грудня 2024 20:27
протокол 189.pdf
25 грудня 2024 19:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2025 13:23
Звед коштор розрахунок.pdf укладений
07 лютого 2025 12:34
__u_229_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01_загальнобуд печ.xls укладений
07 лютого 2025 12:32
ЛК_02-01-18.pdf укладений
07 лютого 2025 12:32
390_ДЦ_ЛК1_02-01-013.rtf укладений
07 лютого 2025 12:32
ЛК_02-01-06.pdf укладений
07 лютого 2025 12:32
390_ДЦ_ЗКР_5.rtf укладений
07 лютого 2025 12:32
390_ДЦ_ЛК1_02-01-022.rtf укладений
07 лютого 2025 12:32
ЛК_02-01-22.pdf укладений
07 лютого 2025 12:32
ЛК_02-01-10.pdf укладений
07 лютого 2025 12:32
390_ДЦ_ЛК1_02-01-026.rtf укладений
07 лютого 2025 12:32
ЛК_02-01-31.pdf укладений
07 лютого 2025 12:32
ЗВВ.pdf укладений
07 лютого 2025 12:32
ЛК_02-01-26.pdf укладений
07 лютого 2025 12:32
договір _3 поверх.docx укладений
07 лютого 2025 12:32
Додаток_2_Графiк_виконання.xlsx укладений
07 лютого 2025 12:32
390_ДЦ_ЛК2_02-01-032.rtf укладений
07 лютого 2025 12:32
ЛК_02-01-32.pdf укладений
07 лютого 2025 12:32
u_229_ДЦ_ПВРЛК_02-01-02_вк_печ.xls укладений
07 лютого 2025 12:32
ЛК_02-01-21.pdf укладений
07 лютого 2025 12:32
__u_229_ДЦ_ПВР_мебель печ.xls укладений
07 лютого 2025 12:32
390_ДЦ_ЛК1_02-01-020.rtf укладений
07 лютого 2025 12:32
ЛК_02-01-24.pdf укладений
07 лютого 2025 12:32
Протокол УО №8 з додатком.pdf укладений
07 лютого 2025 12:32
390_ДЦ_ЛК1_02-01-019.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-08.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-09.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
ПВР-архітектурні ріш.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-014.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-029.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-03.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-010.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-13.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЗВВ.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-15.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-17.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ДЦ_2.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-11.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-29.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-05.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ДЦ_3.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-14.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-28.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-03.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-027.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-30.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-016.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
ДЦ_ОК_02-01.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
ПВР-електрообладнання.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-012.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ОК_02-01.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
u_370_ДЦ_ПВР_Електрика печ.xls укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК2_02-01-05.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-23.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-011.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-07.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
Додаток_3_Графiк_фiнансування.xlsx укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-028.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-08.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК2_02-01-04.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-06.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-04.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
ПВР-вентиляція.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-01.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-030.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-09.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-20.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-017.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-023.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-025.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
Пояснюв.записка.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-018.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-25.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-02.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-021.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-031.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
3-Й ПОВ. u_229_ДЦ_ПВР_вентиляція (1).xls укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-024.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
ПВР- водопровід і каналізація.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-16.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
ПВР-слабострумні.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-19.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
ПВР-меблі.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
u_229_ДЦ_ПВР_слаботочка (3) печ.xls укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-12.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-015.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-02.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
24_2к_3 пов(коригування).pdf укладений
07 лютого 2025 12:31
390_ДЦ_ЛК1_02-01-07.rtf укладений
07 лютого 2025 12:31
ЛК_02-01-27.pdf укладений
07 лютого 2025 12:31