Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструція з термомодернізацією будівлі комунальної власності Новоолександрівської сільської ради Запорізького району Запорізької області: «Центр надання послуг», за адресою: Запорізька область, Запорізький район, с. Новоолександрівка, вул. Центральна, 71А" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Послуги з інженерного проектування (ДК 021:2015 код 71320000-7).
Очікувана вартість
890 000,00 UAH
UA-2024-12-02-015433-a ● ff44a717ba07405c91d20bf950274221
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новоолександрівська сільська рада Запорізького району Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 04352842 |
Місцезнаходження: | 70433, Україна , Запорізька обл., с Новоолександрівка, вул Центральна, 60 |
Контактна особа: |
Павловська Олександра Юріївна +380963393722 04352842@mail.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2024 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2025 09:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2025 14:55 |
Початок аукціону: | 15 січня 2025 14:55 |
Очікувана вартість: | 890 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструція з термомодернізацією будівлі комунальної власності Новоолександрівської сільської ради Запорізького району Запорізької області: «Центр надання послуг», за адресою: Запорізька область, Запорізький район, с. Новоолександрівка, вул. Центральна, 71А" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Послуги з інженерного проектування (ДК 021:2015 код 71320000-7).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70433, Україна, Запорізька область, Запорізький район, с.Новоолександрівка, вул. Центральна,71А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт, підписаних уповноваженими представниками Сторін, складених за кошторисами та калькуляціями робіт. Розрахунки здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на безготівковий банківський рахунок Виконавця протягом 15 робочих днів з дати підписання акту виконаних робіт. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2025 19:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2025 19:03 |
Перелік змін.pdf | |
09 січня 2025 19:03 |
ТД ЦНАП зі змінами.pdf | |
02 грудня 2024 16:34 |
ЦНАП ТД ПКД 1.pdf |
09 січня 2025 19:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 січня 2025 19:03 |
Перелік змін.pdf
|
|||
09 січня 2025 19:03 |
ТД ЦНАП зі змінами.pdf
|
|||
02 грудня 2024 16:34 |
ЦНАП ТД ПКД 1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
невідповідність аналогічних договорів
Дата подання: 02 грудня 2024 17:32
Дата відповіді: 09 січня 2025 19:18
в п.8.2 ви зазначаєте: "аналогічними є договори з розробки проектної документації на об’єкти: нове
будівництво, реконструкції/капітального ремонту ПРИМІЩЕННЯ" тоді як назва проєкту "Реконструція з термомодернізацією БУДІВЛІ... просимо виправити невідповідність
Відповідь: Відповідно до технічного завдання( додаток 3), роботи з реконструкції проводяться , як зовнішні так і внутрішні, цією вимогою ми розширюємо можливість Учасників надання аналогічних договорів по виконанню робіт
обстеження
Дата подання: 02 грудня 2024 17:35
Дата відповіді: 09 січня 2025 19:19
Нагадуємо Замовнику що вимога "Огляд об’єкту учасниками» в період уточнень є обов’язковим, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на відповідному документі! - є вже давно визнана АМК НЕДОПУСТИМОЮ, ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям, добросовісній конкуренції серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи. Встановивши вимогу про огляд об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді акту обстеження об’єкта за підписами Замовника та Учасника, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Даний огляд понесе в собі додаткові витрати. Наше підприємство не може відряджати своїх працівників на огляд до Замовників з якими невідомо чи буде заключений договір. Окрім того, на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ, Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-ІХ, Указом від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-ІХ, Указом від 7 листопада 2022 року № 757/2022, затвердженим Законом України від 16 листопада 2022 року № 2738-ІХ, Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06.02.2023 № 59/2023, затвердженим Законом України від 7 лютого 2023 року № 2916-ІХ). Вимагаємо вилучити вимогу про огляд об’єкту, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Даною дискримінаційною вимогою, Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», оскільки про максимальну економію Замовник не задумується встановлюючи вимоги до Учасників, які в подальшому призведуть до збільшення витрат понесених Учасниками під час додаткового виїзду на об’єкт. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є, є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фінмоніторинг.
Посилання на АМКУ та радник
https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/praktika-oskarzhennja/obstezhennia-uchasnykom-ob-iekta-zamovnyka-do-provedennia-auktsionu/
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Поняття дискримінація не визначено нормами Закону України "Про публічні закупівлі" тому учаснику важливо довести, чому така вимога є дискримінацією та яким чином вона порушує його права як учасника. Стосовно Вашого питання повідомляємо: у зв’язку з тим, що Замовник не є проектною організацією, та не має в своєму складі сертифікованих спеціалістів, що не дає змогу визначити достовірний стан об’єкту та необхідний обсяг проектних робіт відповідно до технічного завдання –в якому міститься обґрунтована в межах законодавства вимога замовника до планувальних, архітектурних, інженерних і технологічних рішень та властивостей об'єкта архітектури, його основних параметрів, вартості та організації його будівництва, тому і встановлена вимога надання Учасником в складі своєї пропозиції «Акту відвідування об’єкту», саме в період уточнень. Тобто Замовник вважає за необхідне надати змогу представникам проектних організацій в період уточнень ознайомитись з обсягами необхідних проектних робіт та взагалі можливістю відвідування об’єкту проектування в подальшому враховуючи географічне розташування, за для якісної підготовки Учасником своєї пропозиції та безпідставного заниження ціни, через не включення до ціни всіх необхідних робіт, а також в подальшому, для спроможності виконання таким Учасником робіт якісно та в установлений строк.
Замовник надає потенціальному Учаснику можливість спроби відвідування об’єкту на період дії воєнного стану.
Замовник надає потенціальному Учаснику можливість спроби відвідування об’єкту на період дії воєнного стану.
помилка в назві
Дата подання: 02 грудня 2024 17:39
Дата відповіді: 09 січня 2025 19:19
у вас помилка назві в додатку 3: рекострукція. також підставою для виконання не може бути технічне завдання, підставою є рішення сесії міськради чи іншого місцевого органу влади щодо необхідності розробки даної пкд.
Відповідь: В технічному завданні визначена Підстава для проектування між Замовником та Підрядником, відповідно до НАКАЗ 16.05.2011 № 45"Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів".
Порядок визначає процедуру розроблення проектної документації на будівництво об’єктів та поширюється на суб’єктів містобудування.
Для забезпечення проектування об’єкта будівництва замовник повинен надати генпроектувальнику (проектувальнику) вихідні дані на проектування.
Основними складовими вихідних даних є:
містобудівні умови та обмеження;
технічні умови;
завдання на проектування.
Завдання на проектування об’єктів будівництва складається з урахуванням вимог державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» і затверджується замовником за погодженням із генпроектувальником (проектувальником).
Порядок визначає процедуру розроблення проектної документації на будівництво об’єктів та поширюється на суб’єктів містобудування.
Для забезпечення проектування об’єкта будівництва замовник повинен надати генпроектувальнику (проектувальнику) вихідні дані на проектування.
Основними складовими вихідних даних є:
містобудівні умови та обмеження;
технічні умови;
завдання на проектування.
Завдання на проектування об’єктів будівництва складається з урахуванням вимог державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» і затверджується замовником за погодженням із генпроектувальником (проектувальником).
інструментальне обстеження
Дата подання: 02 грудня 2024 18:01
Дата відповіді: 09 січня 2025 19:20
Згідно п.4.1б, п.7.1 дод. "А" ДБН А.2.2.3-2014 із змінами №1,2 при реконструкції, капітальному ремонту не допускається проводити проєктні роботи без раніше проведених інженерних вишукувань та інструментального обстеження будівель та споруд (код КВЕД-2010: Клас 71.20, ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Проведення інструментально-технічного обстеження будівель та споруд з метою оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій, будівель та споруд). Ці дані в свою чергу є вихідним даним для проєктування. Просимо повідомити чи має Замовник звіт за результатами інструментального обстеження?
Згідно п. 7.1 дод. А ДБН А.2.2.3-2014 із змінами 1,2 звіт з обстеження відноситься до переліку вихідних даних, які надаються замовником !.
Обстеження проводить експерт будівельний (код професії 2142.2 Національного класифікатору професій ДК 003:2010.
Звіт з обстеження розроблений згідно вимог ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 сертифікованим експертом із обстежень будівель, має бути зареєстрований в єдиному державному реєстрі будівельної діяльності і мати свій унікальний код.
зазначена вами вимога : "акту обстеження з висновками у складі комісії представників Замовника та Підрядника..." не відповідає вимогам чинного законодавства.
просимо усунуту порушення вимог чинного законодавства в частині надання вихідних даних, а саме звіту із обстеження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За вимогами Замовника , відповідно до технічного завдання( додаток 3) до тендерної документації , роботи по обстеженню будівлі входять у вартість проектно-кошторисної документації.
номер тп
Дата подання: 02 грудня 2024 18:03
Дата відповіді: 09 січня 2025 19:20
в тексті завдання (додаток 3) не коректно вказно номер ТП та дозволена потужність. "РУ-0,4кВт від ТП0000, дозволена існуюча потужність 00,0 кВт. усуньте порушення.
Відповідь: Дякуємо, додаємо
генератор
Дата подання: 02 грудня 2024 18:06
Дата відповіді: 09 січня 2025 19:21
не зрозуміла вимога: "Для безперебійної експлуатації встановити зовні приміщення дизельний генератор". Питання: якого приміщення, яка модель генератора, його потужність та ніші характеристики, який режим роботи автоматичний чи в ручну, становити на вулиці на фундаменті чи де?
Відповідь: Ці рішення приймаються під час розроблення проектної документації проектною організацією, відповідно до будівельних норм
захисна спруда
Дата подання: 02 грудня 2024 18:07
Дата відповіді: 09 січня 2025 19:21
в тексті додатку є вимога: Забезпечити приміщення захисної споруди засобами зв'язку та Wi-Fi. Про яку захисну споруду іде мова? у вас будівля з термомодернізацією.
Відповідь: Дякуємо, виправлено
містобудівні умови
Дата подання: 03 грудня 2024 17:12
Дата відповіді: 09 січня 2025 19:35
просимо повідомити чи є у замовника містобудівні умови та обмеження згідно вимог ст 29 ЗУ Про регулювання... Також звертаємо увагу, що згідно із наказом Мінрегіону №289 проектований згідно вимог даної закупівлі об'єкт не відноситься до переліку об’єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються : п.27. Реставрація та капітальний ремонт будівель і споруд. В вас реконструкція згідно назви, а не капремонт. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1437-17#Text Просимо дотриматися вимог законодавства, все рівно система ЄДЕССБ не дасть вам навіть проєкт зареєструвати, не кажучи вже про експертизу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Містобудівні умови та обмеження - це документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва і є одним із складових вихідних даних для проектування. Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими органами містобудування та архітектури на підставі містобудівної документації на місцевому рівні на безоплатній основі за заявою замовника. У випадку будівництва об’єкта на підставі будівельного паспорту містобудівні умови та обмеження не потрібні.
Щодо терміну подання пропозицій
Дата подання: 04 грудня 2024 11:32
Дата відповіді: 09 січня 2025 19:27
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що, згідно зі змінами до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178, які були внесені постановою КМУ від 02.04.2024 № 382, що набули чинності 09.04.2024, мінімальний строк подання тендерних пропозицій при проведенні відкритих торгів на закупівлю саме робіт складає 14 днів, а не 7, як було раніше. Оскільки системою не встановлено валідацію щодо мінімального строку у 14 днів для подання тендерних пропозицій у відкритих торгах з особливостями на закупівлю робіт, Замовнику слід самостійно дотримуватись цих термінів, які передбачені нормативно-правовими актами. На підставі вищевикладеного, Вам, як Замовнику закупівлі, необхідно привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України.Згорнути
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Послуги з інженерного проектування (ДК 021:2015 код 71320000-7).
Щодо наявності обмежень у визначенні поняття аналогічного договору
Дата подання: 05 грудня 2024 18:12
Дата відповіді: 09 січня 2025 19:24
Шановний Замовнику!
На якій підставі у підпункті 8.2. пункту 8 Додатку 2 тендерної документації визначення поняття аналогічного договору містить дискримінаційне положення в частині обмеження об’єкту будівництва тільки приміщенням. Це значного обмежує коло учасників і виключає можливість участі у закупівлі для потенційних учасників, які мають досвід виконання у кількості менше двох договорів за останні три роки з розробки проектної документації на об’єкти: нове будівництво, реконструкції/капітального ремонту саме приміщення.
Для запобігання затягування терміну проведення процедури закупівлі через вимушеність подання скарги до АМКУ стосовно вищезазначеного обмеження, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом викладення визначення поняття аналогічного договору, яке визначено у підпункті 8.2. пункту 8 Додатку 2, у новій редакції, а саме: аналогічними є договори з розробки проектної документації на об’єкти: нове будівництво, реконструкції/капітального ремонту приміщення/будівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до технічного завдання( додаток 3), роботи з реконструкції проводяться , як зовнішні так і внутрішні, цією вимогою ми розширюємо можливість Учасників надання аналогічних договорів по виконанню робіт
Щодо наявності у тендерній документації дискримінаційної вимоги стосовно необхідності огляду учасником об'єкту
Дата подання: 06 грудня 2024 17:05
Дата відповіді: 09 січня 2025 19:23
Шановний Замовнику!
Враховуючи, що включення до тендерної документації положень пов’язаних з необхідність огляду об’єкту, є дискримінацією учасників, поясніть будь ласка, чому до складу тендерної документації включено положення щодо обстеження об’єкту, а саме відповідно до пункту 10 Додатку 2 тендерної документації. «Обов'язковою умовою участі в закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) та складання Акта обстеження земельної ділянки об'єкту за адресою: Запорізька область, Запорізький район, с. Новоолександрівка, вул. Центральна, 71А, складений в присутності представників Замовника, для визначення можливості виконання переліку робіт наведених у завданні на проектування (Додаток 3). Обстеження (огляд) об’єкта здійснюється уповноваженою/уповноваженими на це представниками учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють обстеження (огляд) об’єкта повинні надати представнику Замовника документ, що посвідчує таку особу, документ, що підтверджує трудові відносини з учасником та підтвердження про наявності у працівника будівельної освіти. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики,пов’язані з ознайомлювальною поїздкою.».
З цього питання вже існує практика АМКУ, зокрема, рішення Комісії АМКУ №16458-р/пк-пз від 16.10.2023 закупівля UA-2023-09-30-000315-a; № 3865-р/пк-пз від 29.02.20243865-р/пк-пз закупівля UA-2024-02-13-014189-a, № 6111-р/пк-пз від 04.04.2024 закупівля UA-2024-03-20-011042-a.
Таким чином, вимога Замовника, викладена у пункті 10 Додатку 2 тендерної документації, є дискримінаційною та незаконною, а тому просимо внести відповідні зміни до тендерної документації стосовно виключення з Додатку 2 тендерної документації пункту 10.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Поняття дискримінація не визначено нормами Закону України "Про публічні закупівлі" тому учаснику важливо довести, чому така вимога є дискримінацією та яким чином вона порушує його права як учасника. Стосовно Вашого питання повідомляємо: у зв’язку з тим, що Замовник не є проектною організацією, та не має в своєму складі сертифікованих спеціалістів, що не дає змогу визначити достовірний стан об’єкту та необхідний обсяг проектних робіт відповідно до технічного завдання –в якому міститься обґрунтована в межах законодавства вимога замовника до планувальних, архітектурних, інженерних і технологічних рішень та властивостей об'єкта архітектури, його основних параметрів, вартості та організації його будівництва, тому і встановлена вимога надання Учасником в складі своєї пропозиції «Акту відвідування об’єкту», саме в період уточнень. Тобто Замовник вважає за необхідне надати змогу представникам проектних організацій в період уточнень ознайомитись з обсягами необхідних проектних робіт та взагалі можливістю відвідування об’єкту проектування в подальшому враховуючи географічне розташування, за для якісної підготовки Учасником своєї пропозиції та безпідставного заниження ціни, через не включення до ціни всіх необхідних робіт, а також в подальшому, для спроможності виконання таким Учасником робіт якісно та в установлений строк.
Замовник надає потенціальному Учаснику можливість спроби відвідування об’єкту на період дії воєнного стану.
Замовник надає потенціальному Учаснику можливість спроби відвідування об’єкту на період дії воєнного стану.
будівельний паспорт
Дата подання: 09 січня 2025 19:40
Дата відповіді: 10 січня 2025 19:02
згідно вимог Наказу Мінрегіону №103 Про затвердження Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0902-11#Text 1.2. Будівельний паспорт забудови земельної ділянки (далі - будівельний паспорт) визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) з площею до 500 квадратних метрів, господарських будівель, споруд, гаражів, елементів інженерного захисту, благоустрою та озеленення на земельній ділянці.
До якого із вказаного в вказаного переліку об'єктів відноситься вказана будівлі комунальної власності Новоолександрівської сільської ради Запорізького району Запорізької області: «Центр надання послуг», за адресою: Запорізька область, Запорізький район, с. Новоолександрівка, вул. Центральна, 71А ???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Реконструкція проводиться в існуючої будівлі комунальної власності
про містобуди
Дата подання: 09 січня 2025 19:48
Дата відповіді: 10 січня 2025 19:02
Шановний замовнику! це зрозуміло, що ви намагаєтеся видати бажане за дійсне, але обманути реєстр ЕДЄСБ вам і нікому іншому не вдасться.. Поки ви не введете під час реєстрації в системі завдання на проєктування номер містобудівних умов (да хоч і номер будівельного паспорту) у вас нічого не вийде !!! НІКОЛИ !!!. Не намагайтеся обійди систему. Якщо ви цього досі не розумієте, радимо вам звернутися в ДІАМ чи в місцеву архітектуру, або в будь яку іншу експертну організацію, і вас там проконсультують. Ви витрачаєте і свій час і час інших. Як кажуть: розумні вчяться на чужих помилках, в дурні на своїх.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічним завданням реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій без зміни його зовнішніх геометричних розмірів, тобто в рамках існуючої забудови, щоб забезпечити удосконалення будівлі , підвищення техніко- економічного рівня, доступність для маломобільних груп населення
буд паспорт 2
Дата подання: 10 січня 2025 19:06
Дата відповіді: 11 січня 2025 18:44
проси чітко вказати до якого із перелічених у вказаному наказі 103 Мінрегіону відноситься ваш об'єкт? згідно паспорту технічної інвентаризації.
Відповідь: згідно паспорту технічної інвентаризації даний об’єкт - будівля
реконстукція
Дата подання: 10 січня 2025 19:13
Дата відповіді: 11 січня 2025 18:50
і знову ви все наплутали, згідно термінів ДБН А2.2.3.-2014 зі змінами 1,2 вид робіт п.3.21 "реконструкція" передбачає зміни його геометричних розмірів. Тому ви не вірно визначили вид робіт, вам треба "капітальний ремонт" який не передбачає зміни розмірів. Згідно переліку Наказу Мінреоігну №289 Переліку об’єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, ваш об'єкт не підпадає. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1437-17#Text Отже, як ви не крутіть або міняйте в назві вид робіт на капітальний ремонт, або отримуйте містобуди.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Судді ВС підкреслили, що відповідно до вимог п.п. 3.7, 3.21 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» капітальний ремонт - це сукупність робіт на об`єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв`язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будинку в цілому або його частини
Реконструкція - перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об`єкту будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, в наслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об`єкту в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Аналіз викладених норм дає підстави для висновку, що реконструкцією можуть вважатися будівельні роботи, у результаті яких здійснюється зміна основних техніко-економічних показників, забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. При цьому, зазначені зміни та удосконалення мають бути наслідком зміни геометричних розмірів та/або функціонального призначення об’єкта будівництва.
Реконструкція - перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об`єкту будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, в наслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об`єкту в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Аналіз викладених норм дає підстави для висновку, що реконструкцією можуть вважатися будівельні роботи, у результаті яких здійснюється зміна основних техніко-економічних показників, забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. При цьому, зазначені зміни та удосконалення мають бути наслідком зміни геометричних розмірів та/або функціонального призначення об’єкта будівництва.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-12-02-015433-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРОЖПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:33175792
Дата подання: 06 грудня 2024 16:33
Дата подання: 06 грудня 2024 16:33
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 грудня 2024 17:37
Рішення від 10.12.2024 № 19611.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2024 17:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.12.2024 № 20195.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2024 12:05
Рішення від 18.12.2024 № 20195.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2024 09:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Антимонопольного комітету України №20195-р/пк-пз від 18.12.2024 виконано
Дата виконання рішення замовником: 09 січня 2025 18:52
Номер скарги: UA-2024-12-02-015433-a.c2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:40933609
Дата подання: 27 січня 2025 16:36
Дата подання: 27 січня 2025 16:36
Скарга на рішення замовника про визнання фізичної особи - підприємця Щедрої Люби Іванівни (РНОКПП 1950405165) переможцем процедури закупівлі, зафіксоване у протоколі 3 уповноваженої особи Новоолександрівської сільської ради Запорізького району Запорізької області від 22 січня 2025 року «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою», номер оголошення про проведення відкритих торгів – UA-2024-12-02-015433-a
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 29 січня 2025 15:43
рішення від 29.01.2025 № 1309.pdf
Дата публікації: 29 січня 2025 15:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2025 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Щедра Люба Іванівна |
845 291,00
UAH з ПДВ
|
299 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" |
790 565,66
UAH з ПДВ
|
499 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АНСТРОЙ ПРОЕКТ" |
860 000,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КИСЕЛЬОВ МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ |
849 916,00
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Щедра Люба Іванівна #1950405165 |
Переможець |
299 999,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2025 09:20
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 січня 2025 00:00
|