Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мостиська міська рада Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 26307500 |
Місцезнаходження: | 81300, Україна , Львівська обл., Мостиська, вул. Грушевського, 6 |
Контактна особа: |
Кирилюк Андріана Михайлівна +380964102334 111kubara@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2024 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 911 690,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 116,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaАAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020р. (за винятком підстав для неповернення забезпечення тендерних пропозицій, які визначаються з урахуванням Особливостей) на суму визначену в п. 2.2. з грошовим покриттям. 2.2 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає: 10 000,00 (десять тисяч) гривень. 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. 2.4. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ); - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.5. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі (згідно із ч. 3 ст. 25 Закону та з урахуванням п. 47 Особливостей): 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47. Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47. Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 грудня 2024 15:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 грудня 2024 15:10 |
Додаток 1.doc | |
02 грудня 2024 15:10 |
Додаток 3.doc | |
02 грудня 2024 15:10 |
Додаток 4.doc | |
02 грудня 2024 15:10 |
Додаток 5.doc | |
02 грудня 2024 15:10 |
Додаток 6.doc | |
02 грудня 2024 15:10 |
Додаток 7.doc | |
02 грудня 2024 15:10 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-07-000009 ● 9217489df44b4fc9962d4c39481dd511
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 січня 2025 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.01.2025 №3
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.01.2025 №3.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2024-12-02-012099-a, 02.12.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-13 14:57:47
Запит про надання пояснень
Дата: 13.01.2025
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2024-12-02-012099-а, яка проводилась Мостиською міською радою Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Крім того, згідно пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель за результатами проведення процедури закупівлі UA-2024-12-02-012099-а оприлюднено договір про виконання робіт №193 від 24.12.2024 (далі – Договір №193) з додатками у форматі pdf.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Пояснити причини не оприлюднення Договору №193 з додатками у машинозчитувальному форматі?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-16 14:40:37
Пояснення
1. Очікувана вартість предмета закупівлі «Капітальний ремонт нежитлових приміщень №1-5 будівлі по вул. Міцкевича, 2а м. Мостиська, Яворівського району, Львівської області для розміщення центру надання адміністративних послуг» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) визначена на основі робіт і витрат, передбачених зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єктам будівництва, і складає 2911690 грн., що включає:- Разом по главах 1-9 – 2285,232 тис. грн.;- Кошторисний прибуток (П) – 38,135 тис. грн.;- Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) – 19,391 тис. грн.;- Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва – 50,971 тис. грн.;- Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (І) – 32,679 тис. грн.;- Податок на додану вартість вище згаданих робіт і витрат – 485,282 тис. грн.
2. https://mostyska-gromada.gov.ua/news/1736263148/
3. Закон України «Про публічні закупівлі», а також всі інші нормативно-правові акти в сфері публічних закупівель, Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», не містить визначення поняття «машинозчитувальний формат». Пунктом 2 Постанови № 835 визначено машиночитаний формат — формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Тобто на цей час не має законних підстав вважати, що машинозчитувальний формат є тотожним поняттям до машиночитанного формату, адже для цього наразі не має законних підстав. Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», відповідно до преамбули видана на виконання пункту 10-1 Закону України «Про доступ до публічної інформації». Відповідно до положення підпункту 2 частини 1 ст. 13 Закону України «Про публічну інформацію», останній поширюється лише в частині використання бюджетних коштів. Положеннями ст. 10-1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» передбачено обов’язок суб’єктів відносин у сфері доступу до публічної інформації розміщувати інформацію, перелік якої затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 на веб-сайтах суб’єктів та єдиному державному вебпорталі відкритих даних. Жодного посилання, що даний закон поширюється на розміщення договору про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю на сайті ДП «Прозорро» не містить.Закон України «Про доступ до публічної інформації» та Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» не поширюється на виконання вимог пунктів 10,11 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 15 чинного Наказу МЕРТУ № 1082 від 11.06.2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затверджено порядок оприлюднення договору про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.Підсумовуючи вищенаведене, наразі в українському законодавстві не існує чітких правил для оприлюднення договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю та змін до договору про закупівлю, окрім встановлених Наказу МЕРТУ № 1082.Отже, замовник не порушив порядок оприлюднення договору про закупівлю та всі додатки до нього та виконав всі вимоги п. 10 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон), у зв’язку з відсутністю у законодавстві України чітких визначень та правил щодо застосування машинозчитувального формату для договорів про закупівлю.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-14 15:00:22
Запит про надання пояснень
Дата: 14.01.2025
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2024-12-02-012099-а, яка проводилась Мостиською міською радою Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
В ході моніторингу встановлено, що за умовами Додатку №5 до тендерної документації Замовника зазначено наступне «Підтвердження наявності в учасника: ліцензії, яка дає право виконувати роботи, які є предметом закупівлі (надати скан-копію ліцензії з додатком або лист з посиланням на сайт, де можна перевірити наявність в учасника ліцензії). Якщо ліцензування не передбачено подати лист пояснення та/або документу у вигляді дозволу та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки виданий Уповноваженим органом згідно видів робіт, запропонованих до виконання. Якщо такий перелік документів не передбачено подати лист пояснення».
Слід зазначити, що клас наслідків об’єкта будівництва за досліджуваною процедурою закупівлі: СС1.
Згідно з статтею 7 Закону України від 02.03.2015 № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають, зокрема, будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Відповідно до Технічної специфікації (Додаток №5 до тендерної документації) за досліджуваною процедурою закупівлі передбачено, зокрема, здійснення улаштування прокладної гідроізоляції в один шар (РЕКН КР8-36-3).
Аналогічні роботи вказані і у наданому учасником ПП «ЖИТЛО «ПЛЮС у складі тендерної пропозиції Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01.
Крім того, надана учасником ПП «ЖИТЛО «ПЛЮС на виконання вимог тендерної документації Підсумкова відомість ресурсів (розділ III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти) містить, зокрема, наступні найменування матеріалів, що будуть використані для виконання будівельних робіт: мастика бітумна та мастика клеюча каучукова.
Слід вказати, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції учасником ПП «ЖИТЛО «ПЛЮС» довідки від 13.12.2024 №7/12/2024 (файл «Довідка про незалучення субпідрядників.doc») субпідрядники/співвиконавці. для виконання робіт передбачених предметом закупівлі залучатись не будуть.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Якими документами підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ПП «ЖИТЛО «ПЛЮС» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції) вимогам Додатку №5 до тендерної документації в частині надання останнім декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами, зокрема щодо виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-17 14:29:13
Пояснення
Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації замовник вимагав підтвердження наявності в учасника: ліцензії, яка дає право виконувати роботи, які є предметом закупівлі (надати скан-копію ліцензії з додатком або лист з посиланням на сайт, де можна перевірити наявність в учасника ліцензії). Якщо ліцензування не передбачено подати лист пояснення та/або документу у вигляді дозволу та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки виданий Уповноваженим органом згідно видів робіт, запропонованих до виконання. Якщо такий перелік документів не передбачено подати лист пояснення.
Технічною специфікацією (Додаток №5 до тендерної документації) передбачено, зокрема, здійснення улаштування прокладної гідроізоляції в один шар (КР8-36-3).
Згідно з Додатком 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (з наступними змінами і доповненнями) здійснення улаштування прокладної гідроізоляції не включено до переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Технічною специфікацією (Додаток №5 до тендерної документації) не було передбачено виконання робіт з виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів.
Вимоги щодо обов’язкового використання мастики бітумної та мастики клеючої каучукової для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, також не передбачено вимогами тендерної документації та проектно-кошторисної документації, відповідно до якої оголошено закупівлю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме вчинено дії щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, шляхом письмового звернення до ПП «Житло «Плюс» щодо розірвання договору (підтверджуючі документи додаються у прикріпленому файлі). Крім того, проведено роз’яснювальну роботу (з подальшим вивченням законодавства в установленому порядку) з особами відповідальними за проведення процедур закупівель стосовно недопущення у подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також абзацу першого частини третьої статті 22 Закону – при складанні тендерної документації, пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей №1178, при опублікуванні відповідних документів в електронній системі закупівель.
2025-02-03 15:30:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "ЖИТЛО "ПЛЮС"" |
2 780 930,11
UAH з ПДВ
|
2 780 930,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ЖИТЛО "ПЛЮС"" #39879837 |
Переможець |
2 780 930,11
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2024 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2024 15:41
|
ДОГОВІР З ДОДАТКАМИ _193 .pdf | укладений |
24 грудня 2024 15:34
|