Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
90910000-9 Послуги з прибирання Послуги з прибирання приміщень НЕК «Укренерго» в м. Києві
Очікувана вартість
7 965 354,82 UAH
UA-2024-12-02-011323-a ● 1bc02bdd533d43a0b2d5005ef594d75d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Домашенко Анна Володимирівна 380442383326 Domashenko.AV@ua.energy |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2024 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2024 12:43 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2024 12:43 |
Очікувана вартість: | 7 965 354,82 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 653,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції визначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безвідкличної електронної банківської гарантії, оформленої за формою згідно Додатку 8 цієї тендерної документації, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової (субсидіарної) відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 159307.1 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або 3% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку). Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, (банківська гарантія може надаватися як в електронному так і в паперовому вигляді, відповідно до вимог чинного законодавства України) згідно Додатку 9 тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку). У разі подання забезпечення у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії: Безумовною гарантією вважається гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією вважається гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. У разі подання забезпечення у вигляді грошових коштів (завдатку): завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО". Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Інформація, що вимагається пунктом 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень НЕК «Укренерго» в м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним щомісячного акту приймання-передачі послуг (далі – Акт), та за наданим Виконавцем (після підписання зазначеного Акту) Рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до статті 201 Податкового кодексу України. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2024 14:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2024 14:36 |
Зміни №1 від 06.12.2024.pdf | |
06 грудня 2024 14:36 |
Титульний лист.pdf | |
06 грудня 2024 14:36 |
ТД 01-191651-24 зі змінами від 06.12.2024р.doc | |
02 грудня 2024 14:51 |
Додаток_7_Розрахунок_вартості_до_ТД.xlsx |
06 грудня 2024 14:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 грудня 2024 14:36 |
Зміни №1 від 06.12.2024.pdf
|
||||||
06 грудня 2024 14:36 |
Титульний лист.pdf
|
||||||
06 грудня 2024 14:36 |
ТД 01-191651-24 зі змінами від 06.12.2024р.doc
|
||||||
02 грудня 2024 14:51 |
Додаток_7_Розрахунок_вартості_до_ТД.xlsx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ВИМОГА дискримінаційні вимоги тендерної документації щодо аналогічного договору
Дата подання: 05 грудня 2024 16:38
Дата відповіді: 06 грудня 2024 14:39
Шановний Замовнику.
У складі документів тендерної пропозиції наявні дискримінаційні вимоги, а саме:
відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Ви просите надати:
"1.1. Довідка (складена в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконаного(-них) договору(-рів) аналогічного (-их) предмету закупівлі на послуги з прибирання: - службових або офісних приміщень, санітарно-технічних приміщень та місць загального користування загальною площею не менше 20 000 кв. м; - навколишньої (прибудинкової) території площею не менше 10 000 кв. м., з терміном надання послуг не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль у період з 2021 по 2024 роки (можливе одночасне надання послуг на одному або на декількох об’єктах). (В довідці обов’язково зазначаються: предмет договору(-рів), суми(ціни) договору(-рів), його(їх) № та дати, а також найменування, адреси та контактні дані замовника(-ків)). Примітка: У випадку наявності в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів в НЕК "УКРЕНЕРГО" Учасник надає перелік договорів, складений у відповідності до вимог пп.1.1. цього додатку і документи згідно пп.1.3. цього додатку, та може не надавати документи згідно пп.1.2. цього додатку. 1.2 Договір(и) або витяг(и) з договору(ів)* (з додатком (ами)**), на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 1.1. цього Додатку. * Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін. **Додаток(ки) (достатньо - надання додатку (-ів) (наприклад розрахунку (-ів)) на послуги, що є аналогічними предмету закупівлі. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим).
1.3. Документ(и), підтверджуючий(і) виконання не менше 10 (десяти) календарних місяців поспіль договору(-рів) аналогічних предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.2. цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 1.1. цього Додатку, а саме: акт наданих послуг, та/або видаткова накладна, та/або акт приймання-передачі, та/або інший фінансовий документ)."
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з наступних підстав. Встановлюючи дану вимогу, Замовник свідомо чи не свідомо обмежує коло учасників закупівлі. Адже не зможуть приймати участі у закупівлі ті Учасники, зокрема і сам потенційний Учасник, які мають досвід виконання аналогічних договорів щодо надання послуг з прибирання (як з комерційними замовниками, так і державними), але у них в даних договорах площа прибудинкової території складає 5 000,00 м2. Відповідно вимога про надання аналогічного договору прописана таким чином, що потенційний Учасник, маючи належний аналогічний досвід, відповідну МТБ, працівників та бажання взяти участь у даній закупівлі, не зможе взяти участі у закупівлі. До відома Замовника: обмеження щодо періоду надання послуг, площі, вставлення вимог до спец об'єкта надання послуг - дискримінація.
Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови в Документації порушують вимоги ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, зокрема: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Неодноразово АМКУ виносив рішення по даним питанням і вказував на дискримінацію зі сторони замовника.
Прохання внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення, повідомляємо, що до тендерної документації по закупівлі «90910000-9 Послуги з прибирання Послуги з прибирання приміщень НЕК «Укренерго» в м. Києві» було внесено зміни.
Разом з тим зауважуємо, враховуючи попередній досвід, що вимога щодо виконання аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі договору (договорів) із сумарною площею відповідно обсягам об’єктів Замовника є вагомою та невід’ємною для належного і своєчасного виконання даних послуг. Період з 2021 по 2024 роки є достатнім для накопичення відповідного досвіду з урахуванням того, що можливе одночасне надання учасником послуг на одному або на декількох об’єктах. З урахуванням змін до тендерної документації зазначаємо, що вимоги тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не є дискримінаційними
Разом з тим зауважуємо, враховуючи попередній досвід, що вимога щодо виконання аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі договору (договорів) із сумарною площею відповідно обсягам об’єктів Замовника є вагомою та невід’ємною для належного і своєчасного виконання даних послуг. Період з 2021 по 2024 роки є достатнім для накопичення відповідного досвіду з урахуванням того, що можливе одночасне надання учасником послуг на одному або на декількох об’єктах. З урахуванням змін до тендерної документації зазначаємо, що вимоги тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не є дискримінаційними
нечіткі вимоги ТД та такі, які не відповідають чинному законодавству України
Дата подання: 05 грудня 2024 16:44
Дата відповіді: 06 грудня 2024 14:39
Відповідно до вимог ТД, Ви просите надати у складі пропозиції не менше 1-го (одного) сервісного працівника з підтвердженням. Дана вимога є такою, яка не відповідає чинному законодавству України, адже у Класифікатору професій дана професія відсутня. Просимо внести зміни у цій частині.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення, повідомляємо, що до тендерної документації по закупівлі «90910000-9 Послуги з прибирання Послуги з прибирання приміщень НЕК «Укренерго» в м. Києві» було внесено зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2024 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
7 006 727,00
UAH
|
6 927 073,45
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "І Н В А Й Т" |
7 148 943,00
UAH
|
7 006 720,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
7 149 999,97
UAH
|
7 149 999,97
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" |
7 753 804,16
UAH
|
7 753 804,16
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Відхилено |
6 927 073,45
UAH
|
18 грудня 2024 16:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 грудня 2024 15:47
|
ТОВ "І Н В А Й Т" #37701437 |
Рішення скасоване |
7 006 720,00
UAH
|
09 січня 2025 09:14
|
|
ТОВ "І Н В А Й Т" #37701437 |
Відхилено |
7 006 720,00
UAH
|
09 січня 2025 09:15
|
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Рішення скасоване |
7 149 999,97
UAH
|
14 січня 2025 09:27
|
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Відхилено |
7 149 999,97
UAH
|
14 січня 2025 09:27
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" #38443865 |
Переможець |
7 753 804,16
UAH
|
15 січня 2025 15:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2025 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 15:52
|
Договір 01-191651-25.zip | укладений |
28 січня 2025 15:52
|