Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонської гімназії № 1 за адресою: м. Херсон просп. Святих Кирила та Мефодія, 17 Б
Очікувана вартість
16 012 178,39 UAH
UA-2024-12-02-009748-a 4c82f8d75d6c4d65885daca4ab1c406a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ЛОБАС Наталя

380952284279 khersonn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 грудня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517216
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ СУВОРОВА, будинок 38
Контактна особа: ЛОБАС Наталя
380952284279
khersonn@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонської гімназії № 1 за адресою: м. Херсон просп. Святих Кирила та Мефодія, 17 Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2024  —  31 серпня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-01-21-000043 ● 33ea6042754d4accb32cc08dc4e4de7d
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2025 15:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

21.01.2025 № 4-З

Херсон

Про початок моніторингів
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 21.01.2025.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
21.01.2025 №4-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-12-02-009748-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-01-30 16:56:45

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу капітального ремонту частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонської гімназії № 1 за адресою: м. Херсон просп. Святих Кирила та Мефодія, 17 Б (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2024-12-02-009748-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1.Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ «БУДПОСТАЧ - СТСВ», з яким укладений договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Просимо надати інформацію, чому Замовником не враховано зміни внесені до Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинності з 23.10.2024 та не оприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, саме в машинозчитувальному форматі, визначеному в «Положенні про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
4. Яким чином ТОВ «БУДПОСТАЧ - СТСВ» підтверджено ступінь локалізації виробництва товару (ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори), що постачається згідно умов договору від 29.11.2024 №29/11.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-02-03 11:31:05

Відповідь Замовника на пояснення

На нашу адресу надійшов запит від Державної аудиторської служби України Південний офіс Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області на пояснення щодо процедури закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонської гімназії № 1 за адресою: м. Херсон, просп. Святих Кирила та Мефодія, 17 Б» за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, оголошеної в електронній системі закупівель Prozorro за ідентифікатором № UA-2024-12-02-009748-a (далі — Процедура закупівлі).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
На підставі викладеного, надаю інформацію та документи через електронну систему закупівель відповідно до питань запиту.

Щодо запитання № 1. Щодо інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено її очікувану вартість повідомляю наступне.

Предметом закупівлі відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи, пов’язані з облаштуванням безпечних умов у закладах освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонської гімназії № 1 за адресою: м. Херсон, просп. Святих Кирила та Мефодія, 17 Б» (за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт.
Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, яка розроблена та затверджена в установленому законом порядку, на підставі якої здійснено закупівлю.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість.
Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами).
Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Ураховуючи вище викладене, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме інвесторської кошторисної документації по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонської гімназії № 1 за адресою: м. Херсон, просп. Святих Кирила та Мефодія, 17 Б» (за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) та експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво № 433/24-РБК/ЕЗ від 27.06.2024 р. (ЕХ01:5364-0251-4654-1477), з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами) в сумі 16 986 292 (шістнадцять мільйонів дев’ятсот вісімдесят шість тисяч двісті дев’яносто дві) грн 00 коп. з урахуванням ПДВ.

Щодо запитання № 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВ «БУДПОСТАЧ - СТСВ», з яким укладений договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель.

Для здійснення закупівлі робіт, пов’язаних з облаштуванням безпечних умов у закладі освіти, управлінням було проведено моніторинг ринку, а саме надіслано запити цінових пропозицій наступним організаціям: ТОВ «ГК “ТЕПЛОТЕХНІКА”», ТОВ «ВОЛЬТЕНЕРГОТРАНС», ТОВ «БУДПОСТАЧ-СТСВ», ТОВ «АЛСВІТ ПЛЮС», ПСМП «Газкотлоспецмонтаж-наладка», ПП «Котломонтажсервіс-Інвест» із пропозицією надання договірної ціни із розрахунками вартості ремонтних робіт (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), загальних відомостей про виконавця робіт (копії правовстановлюючих документів), документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, листів-відгуків.
Замовник отримав три цінові пропозиції на проведення вказаних робіт: ТОВ «ВОЛЬТЕНЕРГОТРАНС» цінова пропозиція на суму 16864282, 05 грн, ТОВ "ГК "ТЕПЛОТЕХНІКА" цінова пропозиція на суму 16620657,12 грн, ТОВ «БУДПОСТАЧ-СТСВ» цінова пропозиція на суму 16091790, 89 грн. Оцінка цінових пропозицій здійснювалась Замовником на основі таких критеріїв: ціна разом з умовами оплати, строком виконання робіт та відповідність технічним умовам предмету закупівлі. ТОВ «БУДПОСТАЧ-СТСВ» була надана обгрунтована, найменша комерційна (цінова) пропозиція відповідно до надісланих запитів.
За результатами перевірки договірної ціни із розрахунками вартості ремонтних робіт (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) була проведена закупівля згідно пп. 2 п. 13 Особливостей та укладено договір № 29/11 від 29.11.2024 між управлінням капітального будівництва ХМР та ТОВ «БУДПОСТАЧ-СТСВ» про виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонської гімназії № 1 за адресою: м. Херсон, просп. Святих Кирила та Мефодія, 17 Б» на суму 16 012 178,39 грн.
Копії листів до підрядних організацій додаються.

Щодо запитання № 3. Щодо інформації, чому Замовником не враховано зміни внесені до Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинності з 23.10.2024 та не оприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, саме в машинозчитувальному форматі, визначеному в «Положенні про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.

Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Водночас інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”, у тому числі у формі відкритих даних (частина шоста статті 10 Закону). У свою чергу, вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначаються Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення). При цьому абзацом п’ятим пункту 2 Положення визначено, що машинозчитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнавати, перетворювати та отримувати конкретні дані без участі людини. Відповідно до пункту 9 цього Положення, для оприлюднення текстових даних використовують формати: TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*. Отже, машинозчитувальний формат передбачає можливість ідентифікації, розпізнання та перетворення конкретних даних комп’ютерними програмами в одному з форматів: TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML. Варто відзначити, що єдиним форматом, з перелічених вище, який підходить для публікації в електронній системі закупівель договору про закупівлю та додатків до нього є формат DOC(X). Але ж договір про закупівлю, який оприлюднюється має також містити підписи обох сторін, тому Замовником оприлюднено договір № 29/11 від 29.11.2024 р. про закупівлю та додатки до нього у форматі PDF.
Згідно пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Чинне законодавство, що регулює сферу публічних закупівель, не містить визначення поняття «машинозчитувальний формат». Не визначає воно й механізму оприлюднення документів та інформації, передбачених пунктами 10 частини 1 статті 10 Закону № 922, у машинозчитувальному форматі так, щоб одночасно дотримати вимог пункту 15 Порядку № 1082.
У зв’язку з відсутністю належного інформування щодо вступу в силу нових положень, ми не мали змоги своєчасно ознайомитися з ними та відповідно адаптувати свої дії.
На майбутнє, Замовник за результатами закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва буде оприлюднювати в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у тому числі у машинозчитувальному форматі, це, зокрема, word, exel або word, переведений в pdf за допомогою програмних засобів.
Надаю договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.


Щодо запитання № 4. Яким чином ТОВ «БУДПОСТАЧ - СТСВ» підтверджено ступінь локалізації виробництва товару (ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори), що постачається згідно умов договору від 29.11.2024 №29/11.

У випадках закупівлі товарів, що передбачені підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) закупівля здійснюється з дотриманням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 02 серпня 2022 р. № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», ступінь локалізації виробництва пропонованого товару, що визначений самостійно виробником товару, повинен дорівнювати чи перевищувати у 2024 році - 20 відсотків.
Так як Замовником здійснена закупівля робіт що передбачає встановлення Генератора дизельного Smart Grid DG-E170-SA ТМ, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
ТОВ «БУДПОСТАЧ - СТСВ» підтверджено ступінь локалізації виробництва товару (Генератор дизельний Smart Grid DG-E170-SA ТМ), що постачається згідно умов договору від 29.11.2024 №29/11, а саме:
- надана Довідка у довільній формі із посиланням на сайт ProZorro із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевірив інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації.
- додатково ТОВ «БУДПОСТАЧ-СТСВ» надав копію діючого сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Для врахування пункту 13 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, ТОВ «БУДПОСТАЧ-СТСВ» одночасно з передачею товару (підписанням актів виконаних робіт) надасть Замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що буде оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю.


Додатки:
Додаток № 1 - Експертний звіт щодо розгляду проєктної документації на будівництво.
Додаток № 2 – Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва
Додаток № 3 – Довідка про зміни до річного розпису на 2024 рік.
Додаток № 4 - Копії листів до підрядних організацій
Додаток № 5 - договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Додаток № 6 - підтвердження ступеню локалізації виробництва товару (гарантійний лист (довідка), сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-04 17:49:08

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу капітального ремонту частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонської гімназії № 1 за адресою: м. Херсон просп. Святих Кирила та Мефодія, 17 Б (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2024-12-02-009748-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Поясніть чому Замовником у Додатку 3 «Календарний план робіт» до Договору № 29/11 від 29.11.2024 не зазначено дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором на закупівлю робіт.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-02-05 14:04:35

Відповідь Замовника на пояснення

На нашу адресу надійшов запит від Державної аудиторської служби України Південний офіс Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області на пояснення щодо процедури закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонської гімназії № 1 за адресою: м. Херсон, просп. Святих Кирила та Мефодія, 17 Б» за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, оголошеної в електронній системі закупівель Prozorro за ідентифікатором № UA-2024-12-02-009748-a (далі — Процедура закупівлі).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
На підставі викладеного, надаю інформацію та документи через електронну систему закупівель відповідно до питань запиту.

Щодо запитання № 1. Поясніть чому Замовником у Додатку 3 «Календарний план робіт» до Договору № 29/11 від 29.11.2024 не зазначено дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором на закупівлю робіт.

Відповідно до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 № 668, які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва, договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є в тому числі строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта). Установлення сторонами в договорі підряду строків виконання робіт (будівництва об'єкта) може пов'язуватися з виконанням замовником певних зобов'язань (надання підряднику будівельного майданчика (фронту робіт), передача проєктної документації, відкриття фінансування, сплата авансу тощо). Датою закінчення робіт (будівництва об'єкта) вважається дата їх прийняття замовником.
Тобто законодавством не передбачено, що дата підписання договору повинна співпадати з датою початку виконання робіт. Потрібно врахувати ще й, наприклад, той факт, що, можливо, замовнику необхідно буде оформити дозвільні документи на початок виконання робіт, а це в свою чергу вимагає погодження Державною інспекцією архітектури та містобудування до 10 календарних днів, і оформляється такий дозвіл після укладення договору підряду, але без нього підрядник не може братися до виконання робіт.
Під час підписання договору № 29/11 від 29.11.2024 Замовником дотримано положення пункту 17 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінетом Міністрів України від 01.08.2005р. № 668, який передбачає: «17. Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду».
Договором № 29/11 від 29.11.2024 на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонської гімназії № 1 за адресою: м. Херсон просп. Святих Кирила та Мефодія, 17 Б» за ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (далі – Договір) закуплено роботи в кількості 1, про що вказано в оголошенні про закупівлю в електронній системі закупівель Prozorro за ідентифікатором № UA-2024-12-02-009748-a. Предмет закупівлі (1 робота) не поділяється Договором на види, етапи, комплекси, тому Календарним планом, який є невід'ємною частиною Договору (Додаток № 3) визначається термін придбання предмету закупівлі в цілому, тобто строк виконання робіт - до 31.08.2025, про що йдеться в пункті 5.1 Договору.
В той же час, Договором поділяються фінансові зобов’язання Замовника, у зв’язку із недостатнім бюджетним фінансуванням під час укладання Договору.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДПОСТАЧ - СТСВ"
#39828667
Переможець 16 012 178,39
UAH з ПДВ
02 грудня 2024 14:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Гімназія №1.pdf укладений
02 грудня 2024 14:13
Договірна Гімназія №1.pdf укладений
02 грудня 2024 14:13
Іформація про ціни на матеріальні ресурси гімназія 1.pdf укладений
02 грудня 2024 14:13