Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
82 197 870,00 UAH
UA-2024-12-02-007376-a ● 9bce34414aa14626a655daaaad5f74c2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Дирекція по будівництву об'єктів" |
Код ЄДРПОУ: | 00179737 |
Місцезнаходження: | 45311, Україна , Волинська обл., Володимирський район, с.Поромів |
Контактна особа: |
Гочачко Оксана Миколаївна +380334440658 dp_direct@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2024 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2024 11:47 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2024 11:47 |
Очікувана вартість: | 82 197 870,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 410 989,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 2% від очікуваної вартості; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-гаранта на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИРЕКЦІЯ ПО БУДІВНИЦТВУ ОБ’ЄКТІВ» код за ЄДРПОУ 00179737 Юридична адреса: 45311, Волинська обл., Володимирський район, с.Поромів, вул.Центральна, 67 банківські реквізити: IBAN: UA 64 320478 0000026007000177756 у АБ «УКРГАЗБАНК» МФО 320478 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1643957.4 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
на 2025 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9758358 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45311, Україна, Волинська область, Володимирський р-н, с.Поромів, вул.Центральна, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2024 14:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2024 13:59 |
Додаток 2 Технічні_ якісні_ кількісні (зі змінами).docx | |
09 грудня 2024 13:59 |
ТД (електрична енергія) зі змінами.docx | |
09 грудня 2024 13:59 |
Рішення про внесення змін до ТД.pdf | |
02 грудня 2024 12:48 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція .docx | |
02 грудня 2024 12:48 |
Додаток 5. Довідка про учасника.docx | |
02 грудня 2024 12:48 |
Додаток 6. Перелік документів для надання Учасником.docx | |
02 грудня 2024 12:48 |
Додаток 7. Перелік документів для надання Переможцем.docx | |
02 грудня 2024 12:48 |
Додаток 4 Проєкт договору .docx | |
02 грудня 2024 12:48 |
Додаток 1 Критерії прийнятності .docx |
09 грудня 2024 14:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 грудня 2024 13:59 |
Додаток 2 Технічні_ якісні_ кількісні (зі змінами).docx
|
|||
09 грудня 2024 13:59 |
ТД (електрична енергія) зі змінами.docx
|
|||
09 грудня 2024 13:59 |
Рішення про внесення змін до ТД.pdf
|
|||
02 грудня 2024 12:48 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція .docx
|
|||
02 грудня 2024 12:48 |
Додаток 5. Довідка про учасника.docx
|
|||
02 грудня 2024 12:48 |
Додаток 6. Перелік документів для надання Учасником.docx
|
|||
02 грудня 2024 12:48 |
Додаток 7. Перелік документів для надання Переможцем.docx
|
|||
02 грудня 2024 12:48 |
Додаток 4 Проєкт договору .docx
|
|||
02 грудня 2024 12:48 |
Додаток 1 Критерії прийнятності .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо зміни умов тендерної документації стосовно банківської гарантії
Дата подання: 04 грудня 2024 13:54
Дата відповіді: 06 грудня 2024 14:16
Шановний Замовнику,
Згідно з оголошенням про закупівлю, у складі тендерної пропозиції вимагається надання електронної банківської гарантії із повним грошовим покриттям на весь строк її дії. Водночас дана вимога суперечить принципам недискримінації учасників та положенням чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов’язаний формулювати умови тендерної документації таким чином, щоб вони не обмежували конкуренцію серед учасників і не були дискримінаційними.
Обґрунтування:
Рішення АМКУ:
Антимонопольний комітет України неодноразово у своїх рішеннях (зокрема рішення № 12221-р/пк-пз від 29.12.2021) наголошував на неприпустимості встановлення вимоги щодо обов’язкового грошового покриття банківської гарантії, оскільки це необґрунтовано обмежує коло учасників, які можуть надати банківську гарантію, та створює бар’єри для участі в тендері.
Норми Національного банку України:
Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджене Постановою Правління НБУ № 639 від 15.12.2004, передбачає, що банківська гарантія може надаватися як із покриттям, так і без нього. Вимога про обов’язковість грошового покриття необґрунтовано звужує можливості для учасників.
Закупівельне законодавство:
Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії має бути лише одним із видів гарантійних механізмів, а вимога щодо обов’язкового грошового покриття не відповідає принципу економічної доцільності та справедливого ставлення до всіх учасників.
Економічна обґрунтованість:
Встановлення обов’язкової вимоги щодо грошового покриття банківської гарантії значно збільшує фінансове навантаження на учасників. Відсутність такої вимоги сприяє зростанню конкуренції, що, своєю чергою, знижує кінцеву вартість закупівлі для замовника.
Вимога:
Просимо внести зміни до тендерної документації, залишивши вимогу про надання електронної банківської гарантії, проте без обов’язкового грошового покриття. Такий підхід відповідає чинному законодавству України, зокрема статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка встановлює принципи недискримінації та рівного доступу до участі в торгах.
Просимо розглянути нашу вимогу в установлені строки та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Згідно п. 28. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 15 частини 2 статті 22 Закону замовником у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема щодо розміру та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції — надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Таким чином, встановлення Замовником у тендерній документації вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції на умовах грошового покриття знаходяться у межах, встановлених законодавством України. Замовник не бачить причин для внесення змін до тендерної документації, так як вищевказаною вимогою не порушуються принципи недискримінації та рівного доступу до участі в торгах учасників ринку.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 15 частини 2 статті 22 Закону замовником у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема щодо розміру та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції — надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Таким чином, встановлення Замовником у тендерній документації вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції на умовах грошового покриття знаходяться у межах, встановлених законодавством України. Замовник не бачить причин для внесення змін до тендерної документації, так як вищевказаною вимогою не порушуються принципи недискримінації та рівного доступу до участі в торгах учасників ринку.
Дякуємо за звернення.
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації стосовно підтвердження наявності веб-сайту
Дата подання: 04 грудня 2024 14:18
Дата відповіді: 05 грудня 2024 09:57
Шановний Замовнику,
Відповідно до вимог тендерної документації, учасники повинні надати підтвердження наявності офіційного веб-сайту в мережі Інтернет за допомогою документів, таких як оригінал документа на право власності, право користування, договір про надання послуг тощо. Проте, дана вимога суперечить чинному законодавству України, принципам публічних закупівель та порушує права учасників.
Обґрунтування:
Суперечність Закону України «Про публічні закупівлі»
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов’язаний дотримуватися принципів недискримінації учасників і рівного ставлення до них. Вимога надання документів про право власності, користування або інші подібні документи щодо веб-сайту є надмірною та дискримінаційною. Учасник може володіти веб-сайтом без необхідності мати договір оренди чи власності, оскільки веб-сайт може бути створений власними силами або за допомогою хмарних сервісів, які не потребують таких документів.
Достатність підтвердження відповідності Правилам роздрібного ринку електричної енергії
Пункти 14 і 15 розділу 5.2.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» (затверджених Постановою НКРЕКП № 312 від 14.03.2018 року) не містять вимоги щодо надання документів про право власності чи користування веб-сайтом. Учасник має лише підтвердити наявність офіційного веб-сайту та його відповідність вимогам Правил, що може бути забезпечено шляхом надання довідки із зазначенням відповідної інформації.
Судова та практика АМКУ
Рішення Антимонопольного комітету України (наприклад, рішення № 8620-р/пк-пз від 28.06.2022) неодноразово наголошували, що вимоги, які є надмірними та не пов’язаними безпосередньо із суттю закупівлі, мають бути вилучені. Надання документів про право власності чи користування веб-сайтом не впливає на якість виконання договору та створює необґрунтовані бар’єри для участі.
Простота перевірки інформації
Замовник має можливість перевірити наявність веб-сайту учасника за вказаним посиланням, включаючи його відповідність вимогам пунктів 14 та 15 розділу 5.2.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії, без необхідності надання додаткових документів.
Вимога:
Просимо внести зміни до тендерної документації та вилучити вимогу щодо надання оригіналів документів про право власності, користування, договорів або інших документів, які підтверджують наявність офіційного веб-сайту. Залишити лише вимогу надати довідку в довільній формі з описом відповідності веб-сайту вимогам Правил.
Це забезпечить недискримінаційний підхід до учасників і відповідатиме принципам Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
ДСТУ EN 50160:2014
Дата подання: 06 грудня 2024 12:12
Дата відповіді: 06 грудня 2024 15:22
Доброго дня, Шановний Замовник Додаток 2 Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення». Але хочу зазначити що ДСТУ ЕN 50160:2014, Статус: Недіючий
Затверджуючий документ:
Наказ від 20.05.2014 № 573 Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, затвердження національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні
Новий документ:
ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT)
Зробіть зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
група «А»
Дата подання: 06 грудня 2024 13:13
Дата відповіді: 09 грудня 2024 10:43
Шановний Замовник. Вами оголошено закупівлю електричної енергії по групі А, а для потенційних постачальників необхідно знати Ваш погодинний графік споживання електричної енергії по групі А для можливості розрахунку і надання Вам найкращої ціни. Для групи А ціна електричної енергії формується погодинно та пропорційно добовому графіку навантаження, а саме: - у періоди максимального навантаження Об’єднаної енергетичної системи України ціна на електричну енергію найвища, - у періоди мінімального навантаження – найнижча. Зазвичай вдень навантаження збільшується, а відповідно і вартість електричної енергії буде вища, ніж вночі, коли навантаження мінімальні. Такий графік Ви можете взяти у ПОСТАЧАЛЬНИКА, який на даний час постачає Вам електричну енергію або у ОПЕРАТОРА СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
Щодо надання погодинного графіку споживання електричної енергії по групі А повідомляємо наступне.
Оскільки незавершене будівництво «Будівництво шахти №10 «Нововолинська» є об’єктом із підвищеною небезпекою, безперервне забезпечення виконання технологічних процесів з утримання у безаварійному та безпечному стані залежить від споживачів електричної енергії, кількість споживання якої безпосередньо пропорційна погодним умовам (необхідність обігріву вхідного потоку повітря в гірничі виробки шахти при від’ємних температурах) та гірничо-геологічним умовам (систематична необхідність відкачування шахтних технічних вод з гірничих виробок шахти, тривалість та частота якої залежить від водопритоку).
Враховуючи вищевказане, можливість погодинного прогнозу споживання електричної енергії під час виконання заходів з утримання об’єкта незавершеного будівництва «Будівництво шахти №10 «Нововолинська» у безаварійному та безпечному стані відсутня.
Дякуємо за звернення.
Щодо надання погодинного графіку споживання електричної енергії по групі А повідомляємо наступне.
Оскільки незавершене будівництво «Будівництво шахти №10 «Нововолинська» є об’єктом із підвищеною небезпекою, безперервне забезпечення виконання технологічних процесів з утримання у безаварійному та безпечному стані залежить від споживачів електричної енергії, кількість споживання якої безпосередньо пропорційна погодним умовам (необхідність обігріву вхідного потоку повітря в гірничі виробки шахти при від’ємних температурах) та гірничо-геологічним умовам (систематична необхідність відкачування шахтних технічних вод з гірничих виробок шахти, тривалість та частота якої залежить від водопритоку).
Враховуючи вищевказане, можливість погодинного прогнозу споживання електричної енергії під час виконання заходів з утримання об’єкта незавершеного будівництва «Будівництво шахти №10 «Нововолинська» у безаварійному та безпечному стані відсутня.
Дякуємо за звернення.
група «А»
Дата подання: 09 грудня 2024 10:50
Дата відповіді: 09 грудня 2024 14:22
Вам не потрібно їхати у шахту , це робиться онлайн , запит у вашрго оператора ОСР ПРАТ «ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО» , у нього всі дані є внаявності у формати exel
Відповідь: Шановний Учаснику.
Оскільки споживання підприємством електроенергії не є стабільно однаковим (не завжди вночі споживання менше чим в день і навпаки), враховуючи технічні аспекти виконання заходів з утримання об’єкта у безаварійному стані, створювати прогноз на погодинне споживання недоцільно.
Також варто зазначити, що підприємство отримує щодобові покази споживання активної та реактивної електричної енергії. Для отримання додаткової інформації потрібно укладати Договір про надання послуг комерційного обліку електричної енергії, кошти на який з Державного бюджету не передбачені.
Оскільки споживання підприємством електроенергії не є стабільно однаковим (не завжди вночі споживання менше чим в день і навпаки), враховуючи технічні аспекти виконання заходів з утримання об’єкта у безаварійному стані, створювати прогноз на погодинне споживання недоцільно.
Також варто зазначити, що підприємство отримує щодобові покази споживання активної та реактивної електричної енергії. Для отримання додаткової інформації потрібно укладати Договір про надання послуг комерційного обліку електричної енергії, кошти на який з Державного бюджету не передбачені.
Для отримання додаткової інформації потрібно укладати Договір про надання послуг комерційного обліку електричної енергії, кошти на який з Державного бюджету не передбачені.
Дата подання: 09 грудня 2024 14:26
Дата відповіді: 12 грудня 2024 19:47
Тоді приведіть тендерну документацію у відповіднічть згідно договору ОСР, у вас категоря Б
Відповідь: Шановний Учаснику.
Тендерна документація замовника відповідає вимогам Договору з оператором системи розподілу про надання послуг з розподілу електричної енергії, який є публічним договором приєднання та встановлює порядок та умови розподілу електричної енергії споживачу .
Тендерна документація замовника відповідає вимогам Договору з оператором системи розподілу про надання послуг з розподілу електричної енергії, який є публічним договором приєднання та встановлює порядок та умови розподілу електричної енергії споживачу .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 грудня 2024 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАЙАТ ЕСТЕЙТ" |
78 945 116,22
UAH з ПДВ
|
71 414 435,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ" |
73 382 852,16
UAH з ПДВ
|
73 382 852,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАЙАТ ЕСТЕЙТ" #39139037 |
Переможець |
71 414 435,21
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2024 08:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2024 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2024 11:21
|
Договір | укладений |
30 грудня 2024 10:51
|