Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт та технічне обслуговування вантажного автофургона Volkswagen Transporter T4 VIN: WV1ZZZ70ZXH117555 ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту)
Очікувана вартість
37 886,00 UAH
UA-2024-11-30-001060-a 8ea6e03e0e374207b3567137decd4fd3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Школьна

+380638330300 olya.shkolny@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А0407
Код ЄДРПОУ: 26622124
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Ольга Школьна
+380638330300
olya.shkolny@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2024 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2024 00:00
Очікувана вартість: 37 886,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 189,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспорту)

Закупівля проводиться в порядку спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт та технічне обслуговування вантажного автофургона Volkswagen Transporter T4 VIN: WV1ZZZ70ZXH117555

Перелік послуг:
1. Заміна радіатора пічки, послуга - 1;
2. Заміна задніх гальмівних колодок, послуга - 1;
3. Заміна задніх гальмівних супортів, послуга - 1;
4. Заміна тросів ручного гальма, послуга - 1;
5. Заміна турбокомпресора, послуга - 1.

Супутні товари (матеріали/запасні частини):
1. Радіатор пічки, шт. - 1 (артикул - Ni73965);
2. Задні гальмівні колодки, комплект - 1 (артикул - ВО 0986494051);
3. Задні гальмівні супорти, шт. - 2 (артикул - NK2147137, NK2147138);
4. Троси ручного гальма, шт. - 2 (артикул - BO 1987477707);
5. Турбокомпресор, шт. - 1 (артикул - Ni93026).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14003, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вулиця Красносельського, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2024
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Строк надання послуг: 15 календарних днів з дати підписання Договору та Специфікації до такого Договору. Одноразова поставка 15 Календарні 100
Надання послуг Оплата тза надані послуги здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця. Замовник здійснює оплату товару не пізніше 30 банківських днів з дати надання послуг (відповідно проєкту договору - Додаток 1). Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2024 17:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2024 17:53
Додаток №3 Форма цінової пропозиції.docx
30 листопада 2024 17:53
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
30 листопада 2024 17:53
Додаток №1 Проєкт Договору.doc
30 листопада 2024 17:53
2F901~1.DOC

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фоп Постол Євгеній Анатолійович 37 040,00
UAH з ПДВ
37 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2024 12:56
Електронний підпис
09 грудня 2024 10:41
Гарантійний лист 3.docx.p7s
09 грудня 2024 10:40
Електронний підпис
09 грудня 2024 10:39
Електронний підпис
09 грудня 2024 10:29
Гарантійний лист 3.docx
09 грудня 2024 10:11
Гарантійний лист 3.docx
09 грудня 2024 10:05
2F901_1.DOC
06 грудня 2024 17:35
Електронний підпис
06 грудня 2024 17:32
5375384895498608944.jpg.p7s
06 грудня 2024 17:32
5375384895498609475.jpg.p7s
06 грудня 2024 17:32
5375384895498608942.jpg.p7s
06 грудня 2024 17:32
5375384895498609473.jpg.p7s
06 грудня 2024 17:32
5375384895498608943.jpg.p7s
06 грудня 2024 17:32
2F901_1.DOC.p7s
06 грудня 2024 17:32
5375384895498608941.jpg.p7s
06 грудня 2024 17:32
5375384895498610044.jpg.p7s
06 грудня 2024 17:32
5375384895498610045.jpg.p7s
06 грудня 2024 17:32
5375384895498610046.jpg.p7s
06 грудня 2024 17:32
5375384895498609474.jpg.p7s
06 грудня 2024 17:32
5375384895498609472.jpg.p7s
06 грудня 2024 17:28
2F901_1.DOC
06 грудня 2024 17:27
5375384895498610046.jpg
06 грудня 2024 17:27
5375384895498610044.jpg
06 грудня 2024 17:27
5375384895498610045.jpg
06 грудня 2024 14:33
5375384895498609472.jpg
06 грудня 2024 14:33
5375384895498609474.jpg
06 грудня 2024 14:33
5375384895498609475.jpg
06 грудня 2024 14:33
5375384895498609473.jpg
06 грудня 2024 14:33
5375384895498608944.jpg
06 грудня 2024 14:33
5375384895498608942.jpg
06 грудня 2024 14:33
5375384895498608941.jpg
06 грудня 2024 14:33
5375384895498608943.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фоп Постол Євгеній Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фоп Постол Євгеній Анатолійович
#3269922170
Переможець 37 040,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2024 20:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2024 03:11

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання пункту 43 Особливостей № 1178. При проведенні кваліфікації Замовником були виявлені невідповідності у поданих документах, а саме: 1. Учасником Закупівлі надано гарнтійний лист щодо того, що Учасник закупівлі гарантує, що може поставити якісний Товар у відповідній кількості, про те Учасником закупівлі не надано Гарантійний лист, яким ганантується, що Учасник закупівлі гарантує, що зможе належним чином надати якісні Послуги у необхідній кількості, які відповідають вимогам Замовника. 2. У поданій тендерній документації Учасника відсутня згоду з технічними та якісними вимогами тендерної документації за встановленим зразком, зразок якої наведено в Додатку №2 до Оголошення. 3. Учасником Закупівлі подано цінову прпозицію згідно Додатку №3 (форма цінової пропозиції) до Оголошення, в якій не зазначено найменування Учасника, найменування предмету закупівлі. У формі цінової пропозиції Учасником не зроблено позначку, чи включає загальна вартість ПДВ, або ж пропозиція подається без ПДВ. Оскільки у разі, якщо форма пропозиції подається Учасником, який не являється платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість, грн.» зазначається ціна "без ПДВ", про що Учасником робиться відповідна позначка. Примірна форма цінової пропозиції за умовами Оголошення подається на фірменному планку Учасника закупівлі, про що зазначено в Додатку №3 до Оголошення. 4. В поданій Учасником тендерній документації, наявна довідка з інформацією про учасника, в якій зазначено, статус платника податку: платник ПДВ, 5%, про те згідно Витягу з реєстру платників Єдиного податку №30376, який був наданий Учасником в тендерній документації зазначено, що учасник не являється платником ПДВ, а саме зроблено відмітку "без реєстрації ПДВ". Просимо усунути невідповідності поданої тендерної документації Учасником.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2024 20:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фоп Постол Євгеній Анатолійович
#3269922170
37 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2024 12:23
Електронний підпис укладений
20 грудня 2024 17:33
Договір №19-24.pdf укладений
20 грудня 2024 17:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 37 040,00
UAH