Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 03364197 |
Місцезнаходження: | 93100, Україна , Луганська обл., м. Лисичанськ, вул. ім. Д.І. Менделєєва, 49 |
Контактна особа: |
Олена Володимирівна Грицай +380505891973, +380990388278 lisugkh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2024 00:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 1 749 864,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 749,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2024 00:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2024 00:15 |
ТД Мастильні засоби.docx | |
30 листопада 2024 00:15 |
Додаток 4 проєкт Договору (мастильні засоби).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: тендерна документація складена Замовником відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Керуючись абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» . Отже у пп. 3.1.1. Додатку 3 встановлено вимогу як таку, що є необхідною. Спеціалізована техніка, до якої необхідно придбати матеріальні засоби знаходиться на гарантії у виробника. Вимога надання листа від офіційного дилера JCB в Україні та/або від виробника екскаваторів JCB про збереження гарантії на техніку після використання запропонованих мастильних засобів обумовлена саме необхідністю збереження гарантії виробника на екскаватори. До того ж слід зазначити, що використання оригінальних мастил JCB є ключовим фактором для підтримки оптимальної роботи, тривалості служби та безпеки техніки JCB.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-03-000012 ● 1eca378b45d049cf8feaed8501752ff5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2025 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.01.2025 № 1-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 03.01.2025 № 1-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-11-30-000006-a 30.11.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-06 13:05:27
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Мастильні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-30-000006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-09 11:56:31
Відповідь на запит
По питанню 1. Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону України ‟Про публічні закупівліˮ (далі — Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до змін до річного плану. Затверджено кошторис на 2024 рік, в якому, зокрема, передбачаються видатки на придбання мастильних засобів. Очікувана вартість предмета закупівлі складає 1 749 846,00 грн, визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275), шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару. Таким чином, розрахунок вартості процедури закупівлі здійснено шляхом опрацювання отриманих комерційних пропозицій від постачальників відповідної продукції.
Необхідні технічні та якісні характеристики визначені відповідно до потреб замовника, враховуючи службові записки підпорядкованих комунальних підприємств.
По питанню 2. Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Виходячи з аналізу цих норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та / або розміру бюджетного призначення на власному вебсайті
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-09 13:34:12
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Мастильні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-30-000006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. На запит про надання документів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість Вами надано лише пояснення, щодо порядку визначення очікуваної вартості закупівлі, документи які обґрунтовують розмір очікуваної вартості закупівлі не надано.
Прошу надати документи які зазначені в пояснені та розрахунок очікуваної вартості закупівлі.
2. Прошу надати пояснення щодо включення до «Підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі (пункт 47 Особливостей)», які є Додатком №2 до тендерної документації, наступного пункту «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та може відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі (абзац 14 пункту 47 Особливостей)».
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178" від 02.04.2024 № 382, абзац 14 пункту 47 Особливостей виключений, при цьому абзац 15 пункту 47 Особливостей був змінений, шляхом виключення з вимог надання переможцем відсутності підстав визначених абзацом 14 пункту 47 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-10 13:13:43
Відповідь на запит ДАСУ від 09.01.2025
По питанню 1. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275), шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару. Таким чином, розрахунок вартості процедури закупівлі здійснено шляхом опрацювання отриманих комерційних пропозицій, у яких зафіксовано актуальні ціни на предмет закупівлі. Просимо зауважити на те, що вказана методика є примірною, замовник не зобов’язаний визначати очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до неї, а тільки має право.
Комерційні пропозиції від постачальників відповідної продукції додаються.
По питанню 2. Щодо включення до «Підстави для відмови в участі в процедурі закупівлі (пункт 47 Особливостей)», які є Додатком №2 до тендерної документації, наступного пункту «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та може відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі (абзац 14 пункту 47 Особливостей)», повідомляємо. Згідно з чинним законодавством, зокрема до Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відсутня заборона щодо підтвердження вищезазначеної підстави. Для більш детальної перевірки учасників процедури закупівлі, з метою досконалої перевірки на відсутність підстав для відхилення пропозиції учасників, враховуючи очікувану вартість предмету закупівлі, було застосовано дану вимогу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зобов'язання по висновку моніторингу виконано.
2025-01-22 13:43:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері закупівель.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері закупівель.) • відсутній механізм
Уповноважена особа зобов’язується здійснити заходи щодо недопущення таких порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз'яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та дотримуватись вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710, пунктів 28 та 47 Особливостей №1178. З Уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу та прийнято рішення про проходження навчання уповноваженою особою в сфері публічних закупівель задля недопущення таких порушень в подальшому.
2025-01-24 13:54:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" |
1 749 736,80
UAH з ПДВ
|
1 749 736,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
1 749 736,80
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2024 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2025 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2024 16:52
|
дог 45_2024.pdf | укладений |
18 грудня 2024 16:51
|