Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 41110000-3 - Питна вода (Вода питна бутильована до 1,5л)
Очікувана вартість
727 440 000,00 UAH
UA-2024-11-29-015809-a 63ccc6005d57467fb8dc6b3919363169
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Павленко

+380934784970 v.pavlenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Владислав Павленко
+380934784970
v.pavlenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2024 20:18
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2024 00:00
Очікувана вартість: 727 440 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода


Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-03-07-01-002-14012

Тендерна документація

29 листопада 2024 20:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2024 20:18
Додаток № 5. Лист-гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки).docx
29 листопада 2024 20:18
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики_Вода.docx
29 листопада 2024 20:18
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
29 листопада 2024 20:18
Додаток № 9. Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору.docx
29 листопада 2024 20:18
Оголошення про проводення спрощеної закупівлі.docx
29 листопада 2024 20:18
Додаток № 7. Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
29 листопада 2024 20:18
Додаток № 10. Описи до продуктів харчування зі змінами.pdf
29 листопада 2024 20:18
Додаток № 6. Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
29 листопада 2024 20:18
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
29 листопада 2024 20:18
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції_Вода.docx
29 листопада 2024 20:18
Додаток № 8. Проєкт Договору Вода.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Збільшення термінів поставки
Дата подання: 02 грудня 2024 17:24
Дата відповіді: 02 грудня 2024 18:00
Доброго дня. Ми виробники води. Нас зацікавив 3 лот у вашій закупівлі. Чи можливо з вашої сторони збільшити сроки поставки води з 6 місяців до 12 місяців? І тоді ми точно зможемо закрити ваші потреби та подати заявку на ваш тендер.Будемо вдячні за відповідь.
Відповідь: Шановний Учаснику,
Дякуємо Вам за інтерес до процедур ДП "ДОТ".
Інформуємо, що обсяги та строки постачання визначені виходячи із добової потреби у питній воді та нормативів забезпечення військовослужбовців. Постачання води здійснюватиметься відповідно до заявок військових частин та має виконуватись в повному обсязі, інакше, під ризик буде поставлено забезпечення військовослужбовців питною водою.
Таким чином, замовник не має змоги збільшити строки поставки води з 6 до 12 місяців
Про оплату
Дата подання: 03 грудня 2024 13:46
Дата відповіді: 03 грудня 2024 14:12
Немає додатку №11 в якому є умови оплати. Прошу надати цей додаток, та продовжити термін подачі пропозицій.
Відповідь: Шановний учасник,
Інформуємо, що в Оголошені допущено технічну помилку.
Умови оплати прописані в додатку 8 "Проєкт договору" в пункті 3.1, а також в електронних полях до кожного лоту.
Електронний документообіг
Дата подання: 03 грудня 2024 16:39
Дата відповіді: 03 грудня 2024 16:57
Відповідно до вимог учасник має надати, серед іншого: гарантійний лист про те, що учасник спрощеної закупівлі, у разі визначення його переможцем закупівлі, гарантує забезпечити використання зовнішнього електронного документообігу (технологія EDI (Electronic Data Interchange)), який використовує Замовник. Скажіть, будь ласка, яку саме систему EDI використовує Замовник? Вчасно, EDIN, COMARCH тощо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Дана вимога стосується інформаційно-комунікаційної системи DotChain (підтримка інтеграції надається з боку Замовника), є аналогом систем, згаданих в запитанні
Звернення щодо внесення змін до п.18 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції
Дата подання: 04 грудня 2024 09:19
Дата відповіді: 04 грудня 2024 17:34
У п.18 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції, що є Додатком №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, передбачена кольорова сканована копія документу, що підтверджує можливість використання тари (бутля/пляшки, у тому числі ковпачка або кришки) в харчовій промисловості: сертифікат (-и) відповідності або висновок (-и) санітарно-епідеміологічного експертизи. Звертаємося з проханням щодо внесення змін до наведеного вище пункту Переліку шляхом доповнення його фразою наступного змісту «або протокол (-и) випробувань, виданий (-і) незалежною акредитованою лабораторією», з огляду на наступне: 01.10.2023 року втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (згідно з Законом України від 06.09.2022 № 2573-IX «Про систему громадського здоров’я»), яким визначався порядок та умови проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі відповідних висновків. Законом України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022 року складання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи не передбачено. Станом на дату оголошення закупівлі чинне законодавство не передбачає проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та/або надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Видача таких висновків не входить до повноважень жодного органу державної влади.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник,
Інформуємо, що можливість надати висновок санітарно-епідеміологічного експертизи передбачений для випадків, якщо він був отриманий до втрати чинності ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Протокол випробувань видається на конкретні відібрані зразки, які здавались на випробування, і в той же час не гарантує відповідність серії/партії.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 41110000-3 - Питна вода (Вода питна бутильована до 1,5л)
Опис предмету закупівлі:
Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-03-07-01-002-14012
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 57 600 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 288 000,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі): Лот 1: 576 000 грн Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 576000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії або у вигляді депозиту на рахунок замовника у розмірі 1 % від загальної вартості договору про закупівлю.
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15000000 кг
Вода питна бутильована до 1,5л
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 червня 2025

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі): Лот 1: 576 000 грн Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 576000 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії або у вигляді депозиту на рахунок замовника у розмірі 1 % від загальної вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ" 53 100 000,00
UAH з ПДВ
53 100 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 грудня 2024 17:01
Електронний підпис
09 грудня 2024 19:51
Електронний підпис
09 грудня 2024 19:48
Додаток 1 п. 13 ВИТЯГ_.pdf.p7s
09 грудня 2024 19:45
Електронний підпис
09 грудня 2024 18:20
Додаток 1 п. 13 ВИТЯГ_.pdf
09 грудня 2024 18:20
Додаток 1 п. 13 ВИТЯГ_.pdf.p7s

Конфіденційні документи

09 грудня 2024 19:48
Додаток 1 п. 10 Доповнення до листа 2081 конфіденційно.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Персональні дані, чутлива інформація, безпекові дані

09 грудня 2024 19:48
Додаток 1 п. 9 Доповнення до листа 2079 конфіденційно.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Персональні дані, чутлива інформація, безпекові дані

09 грудня 2024 19:48
Додаток 1 п. 3 Додаток 4 п. 2 копії наказів про прийняття на роботу конфіденц.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Персональні дані, чутлива інформація, безпекові дані

09 грудня 2024 19:29
Додаток 1 п. 10 Доповнення до листа 2081 конфіденційно.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Персональні дані, чутлива інформація, безпекові дані

09 грудня 2024 19:29
Додаток 1 п. 3 Додаток 4 п. 2 копії наказів про прийняття на роботу конфіденц.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Персональні дані, чутлива інформація, безпекові дані

09 грудня 2024 19:29
Додаток 1 п. 9 Доповнення до листа 2079 конфіденційно.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Персональні дані, чутлива інформація, безпекові дані

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ"
#05391057
Переможець 53 100 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2024 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2024 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБОЛОНЬ"
#05391057
53 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2024 15:52
ДЕРЖАВНИЙ КОНТРАКТ (ДОГОВІР) ПРО ЗАКУПІВЛЮ № 123-12-24-ХП ВІД 18.12.2024.pdf укладений
19 грудня 2024 15:41