Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Луцький національний технічний університет |
Код ЄДРПОУ: | 05477296 |
Місцезнаходження: | 43018, Україна , Волинська обл., Луцьк, вулиця Львівська, будинок 75 |
Контактна особа: |
Сібільова Тетяна Сергіївна 380664627793, 380664627793 dz@lntu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2024 13:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 128 325 187,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 641 625,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. 2.2. Реквізити замовника: Найменування: Луцький національний технічний університет Місцезнаходження: 43018, Україна , Волинська обл., Луцьк, вулиця Львівська, будинок 75 Код за ЄДРПОУ: 05477296 Рахунок Замовника: UA 538201720343161002200017820 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 640 000,00 гривень 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.7. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. 2.8. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. *Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: -закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; -укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; -відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; -закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: -відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; -ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 640000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2024 12:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2024 12:19 |
Повідомлення про внесення змін.docx | |
07 грудня 2024 12:19 |
Нова редакція Додаток 4 перелік для переможця.docx | |
07 грудня 2024 12:19 |
Нова редакція Тендерна документація Музей науки.docx | |
07 грудня 2024 12:19 |
Нова редакція додаток 2. технічне завдання.docx | |
07 грудня 2024 12:19 |
Нова редакція Додаток 1 перелік документів та інформації для учасника.docx | |
07 грудня 2024 12:19 |
Нова редакція Додаток 3. проект_договору.docx | |
29 листопада 2024 13:07 |
Додаток 4 перелік для переможця.docx | |
29 листопада 2024 13:07 |
додаток 2. технічне завдання.docx | |
29 листопада 2024 13:07 |
Додаток 1 перелік документів та інформації для учасника.docx | |
29 листопада 2024 13:07 |
Тендерна документація Музей науки.docx | |
29 листопада 2024 13:07 |
Додаток 3. проект_договору.doc |
07 грудня 2024 12:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 грудня 2024 12:19 |
Повідомлення про внесення змін.docx
|
|||
07 грудня 2024 12:19 |
Нова редакція Додаток 4 перелік для переможця.docx
|
|||
07 грудня 2024 12:19 |
Нова редакція Тендерна документація Музей науки.docx
|
|||
07 грудня 2024 12:19 |
Нова редакція додаток 2. технічне завдання.docx
|
|||
07 грудня 2024 12:19 |
Нова редакція Додаток 1 перелік документів та інформації для учасника.docx
|
|||
07 грудня 2024 12:19 |
Нова редакція Додаток 3. проект_договору.docx
|
|||
29 листопада 2024 13:07 |
Додаток 4 перелік для переможця.docx
|
|||
29 листопада 2024 13:07 |
додаток 2. технічне завдання.docx
|
|||
29 листопада 2024 13:07 |
Додаток 1 перелік документів та інформації для учасника.docx
|
|||
29 листопада 2024 13:07 |
Тендерна документація Музей науки.docx
|
|||
29 листопада 2024 13:07 |
Додаток 3. проект_договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
МЕТОЮ реалізації проєкту «Реставрація Будинку офіцерів з пристосуванням під інтерактивний простір освіти і науки «Музей науки» на вул. Винниченка, 8 у м. Луцьку Волинської області» є створення інтерактивного простору освіти і науки, туристичного осередку популяризації та якісних просвітницьких та культурних послуг, організації цікавого, пізнавального дозвілля з метою формування у молоді інтересу до науки та відкриттів, сучасних світоглядних інструментів та системи цінностей.
Інтерактивний простір освіти і науки «Музей і науки» має важливе значення на міжнародному, національному та регіональному рівнях розвитку. Головною ПЕРЕВАГОЮ є підготовка школярів до реального життя, дозволяє виховати в дітях гнучкість та критичне, практично орієнтоване мислення. Реалізація проєкту дозволить відновити інтерес у молодого покоління до науки та технічної творчості, активізувати пізнавальну діяльність дітей різного віку і залучати до наукового пошуку, подальшого фахового наукового спрямування. Сприяє забезпеченню країни талановитими інженерами, технологами, ІТ-фахівцями, фізиками, астрономами, математиками, біологами тощо та ЗАКРІПИТИ АВТОРИТЕТ нашої держави серед європейської та світової громадськості, як країни, що дбає про інтелектуальний розвиток своїх громадян.
Забезпечить зростання соціо-культурного різноманіття в місті як осередка туристичної дестинації, розвиток внутрішнього туризму. Залучення інвесторів з кола високотехнологічних компаній і фінансових установ та нарощення інноваційної інфраструктури регіону для більш якісного надання послуг і переходу в перспективі на самоокупність функціонування об’єкта.
Міжнародний досвід показав, що Музеї науки дозволяють донести до максимальної кількості осіб інформацію про можливості наукової самореалізації та створення якнайкращих умов для виховання професійно зорієнтованих, озброєних відповідними науковим, дослідницьким інструментарієм молодих людей. Діти зможуть все зробити власноруч та в ігровій формі провести дослідження й впевнитись, що наука може бути дуже цікавою, а наукові закони й явища пояснюються не тільки «сухими» формулами, а й за допомогою незвичайних експонатів, яскравих наочних зрозумілих експериментів.
Мета проєкту відповідає Законам України «Про освіту», «Про вищу освіту», завданням Державної стратегії регіонального розвитку на 2021-2027 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2020 року №695, Цілям сталого розвитку України.
Реалізація проєкту відповідає Цілям сталого розвитку України на період до 2030 року, проєкту Стратегії сталого розвитку України до 2030 року в частині реалізації програми енергонезалежності, оскільки виконання реставраційних робіт у приміщеннях Музею науки передбачає перехід до енергоефективного та енергоощадного використання та споживання енергоресурсів із впровадженням інноваційних технологій та в частині забезпечення партнерської взаємодії органів державної влади, органів місцевого самоврядування, бізнесу, науки, освіти та організацій громадянського суспільства.
Враховуючи значну вартість та довгостроковість реалізації проєкту, фінансування даного об’єкту будівництва здійснюватиметься протягом декількох років. Окрім того, університет, маючи обмежене фінансування, не може самостійно його реалізувати, що створює передумови для пошуку додаткових джерел фінансування, в т.ч. міжнародних грантів.
Довгостроковість даного проєкту означає, що кошти будуть залучатись з різних джерел фінансування, протягом всього періоду будівництва.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-14-000046 ● f14f765e62554d5b940786504c7b352b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2025 12:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.01.2025 № 1-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Віталій БОНДАР
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 13.01.2025 № 1-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-11-29-008315-a від 29.11.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-14 16:20:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт по реставрації Будинку офіцерів з пристосуванням під інтерактивний простір освіти і науки «Музей науки» на вул. Винниченка, 8 у м. Луцьку Волинської області за кодом ДК 021:2015: 45453100-8 — Реставраційні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-29-008315-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-17 10:05:06
Відповідь на запит
У відповідь на Запит щодо пояснення процедури публічної закупівлі робіт по реставрації Будинку офіцерів з пристосуванням під інтерактивний простір освіти і науки «Музей науки» на вул. Винниченка, 8 у м. Луцьку Волинської області за кодом ДК 021:2015: 45453100-8 — Реставраційні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-29-008315-a) надаємо наступне пояснення:
- Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на основі проектно-кошторисної документації,
- https://lntu.edu.ua/uk/pro_nas/ofitsiyna-informatsiya/tender посилання, на якому розміщено інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-27 10:38:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт по реставрації Будинку офіцерів з пристосуванням під інтерактивний простір освіти і науки «Музей науки» на вул. Винниченка, 8 у м. Луцьку Волинської області за кодом ДК 021:2015: 45453100-8 — Реставраційні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-29-008315-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 782 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» доповнено пункт 28 Особливостей новим абзацом такого змісту: «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.»
Водночас, абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей визначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Замовником у тендерній документації для Переможця процедури закупівлі затверджено дві вимоги, які суперечать між собою та чинному законодавству України про закупівлі, а саме нормам абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей., а саме:
Замовником у абзаці першому Додатку 4 до тендерної документації визначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.».
При цьому, у підпункті 1.1. пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлено, що на керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (підстава згідно з підпунктом 3 пункту 47 Особливостей) документальне підтвердження відповідності учасника вимогам встановленим пунктом 47 Особливостей перевіряється замовником самостійно, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим.
Замовнику надати пояснення щодо формування ним тендерної документації та підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-27 16:08:55
Відповідь на запит
На Ваш запит щодо надання пояснень від 27.01.2025 року в рамках моніторингу UA-M-2025-01-14-000046, повідомляємо наступне:
Під час здійснення публічних закупівель Замовник керується Законом України Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) та вимогами тендерної документації.
Відповідно до абз.15 п.47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідне формулювання міститься і в абзаці першому Додатку 4 до тендерної документації Замовника.
Варто зазначити що у підпункті 1.1. пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлено, що на керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (підстава згідно з підпунктом 3 пункту 47 Особливостей) документальне підтвердження відповідності учасника вимогам встановленим пунктом 47 Особливостей перевіряється замовником самостійно, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим, а також міститься примітка, «З 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Проте згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 р. № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану. Таким чином у разі якщо інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри будуть зупинені або, обмежать свою роботу, то інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, на виконання абзацу 15 пункту 47 Особливостей надається переможцем торгів.»
Відтак, оскільки саме на час проведення закупівлі Замовник не мав доступу до інформації про те що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто чи не притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, в тендерній документації, зокрема у підпункті 1.1. пункту 1 Додатку 4 передбачено надання документального підтвердження відсутності підстави згідно з підпунктом 3 пункту 47 Особливостей на керівника учасника (Документ має бути оформлений /сформований /виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 лютого 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
127 867 933,36
UAH з ПДВ
|
127 867 933,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
127 867 933,36
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2024 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2025 12:53
|
додаткова угода 1 буд офіцерів.pdf | зміни до договору |
11 січня 2025 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2025 13:12
|
Договір 2-ЗУ.pdf | укладений |
03 січня 2025 13:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в Додаток №3 «Календарний план-графік фінансування робіт» по об’єкту: «Реставрація Будинку офіцерів з пристосуванням під інтерактивний простір освіти і науки «Музей науки» на вул. Винниченка, 8 у м. Луцьку Волинської області» до Договору № 2-ЗУ від 03.01.2025 року, назвати його «Орієнтовний план фінансування підрядних робіт по об’єкту: «Реставрація Будинку офіцерів з пристосуванням під інтерактивний простір освіти і науки «Музей науки» на вул. Винниченка, 8 у м. Луцьку Волинської області» і викласти в наступній редакції, що додається до Додаткової угоди. 2. Внести зміни в Розділ 11 Договору № 2-ЗУ від 03.01.2025 року Юридичні адреси, банківські реквізити і підписи сторін |
Номер договору про закупівлю: | 2-ЗУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реставрація Будинку офіцерів з пристосуванням під інтерактивний простір освіти і науки «Музей науки» на вул. Винниченка, 8 у м. Луцьку Волинської області | 1 | робота |
127 867 933,36
UAH з ПДВ
|