Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво (розміщення) модульної транспортабельної котельні за адресою: м. Харків, вул. ********* (код ДК 021:2015 – 45251000-1 "Будівництво електростанцій і теплових станцій").
Очікувана вартість
2 471 035,64 UAH
UA-2024-11-28-002786-a 85449e798a694f75b0ba2bce5a462693
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Шляпников

+380577282831 sashashlyapnikov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 листопада 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
Код ЄДРПОУ: 31557119
Вебсайт: http://hts.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61608, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11
Контактна особа: Олександр Шляпников
+380577282831
sashashlyapnikov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво (розміщення) модульної транспортабельної котельні за адресою: м. Харків, вул. *********.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, Територія міста Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій

Тендерна документація

28 листопада 2024 10:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-11-000035 ● a3a63935c8e64359952e53d99bbe8086
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2024 17:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.12.2024 № 230
(дата)

м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 11.12.2024 року

Начальник ​Станіслав КОСІНОВ

​Додаток
​до наказу Північно-східного офісу
​Держаудитслужби
​від 11.12.2024 № 230

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

5 UA-2024-11-28-002786-a 28.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель​​​​​ Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-12 19:24:38

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництва (розміщення) модульної транспортабельної котельні за адресою: м. Харків, вул. ********* (ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій), очікуваною вартістю 2 471 035,64 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-28-002786-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
​1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме ТОВ "ТЕХЕКС-ГАЗ", з яким укладений договір від 22 листопада 2024 року № 83112212 без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином Замовником виконано вимоги частини першої статті 41 Закону в частині оприлюднення інформації стосовно країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси?
​Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
​Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-17 16:31:47

Відповідь на звернення

Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення (інформацію) по моніторингу процедури закупівлі робіт з Нового будівництва (розміщення) модульної транспортабельної котельні за адресою: м. Харків, вул. ********* (ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій), очікуваною вартістю 2 471 035,64 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-28-002786-a ).

1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі креслення схеми розміщення фундаментів під модульну транспортабельну котельню об’єкта будівництва отриманих під час розроблення проектної документації. Враховуючи дію на території України воєнного стану, керуючись Постановою КМУ № 1320 від 7 грудня 2023 року із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 547 від 14.05.2024 року роботи з нового будівництва (розміщення) модульної транспортабельної котельні виконуються одночасно з розробленням проектної документації без отримання звіту про результати проведення експертизи проектної документації на будівництво об’єкту. Згідно з п. 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі та враховуючі норми п. 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником були проведені попередні ринкові консультації шляхом надсилання листів-запитів та отримані три відповіді з комерційними пропозиціями від трьох суб’єктів господарювання, які будуть завантажені разом з наданням цього пояснення. Відповідно, очікувана вартість була визначена Замовником за найменшою ціною.

2. Критеріями оцінки можливих потенційних виконавців робіт є ціна та можливість підрядника виконати роботи, що є предметом закупівлі у встановлений строк. Замовником були направлені листи потенційним підрядникам, що мають необхідну матеріально-технічну базу, достатній кваліфікований персонал та досвід виконання аналогічних робіт та отримані три відповіді з комерційними пропозиціями, які будуть завантажені разом з наданням цього пояснення. Пропозицією з найнижчою ціною була пропозиція ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ», з яким в подальшому був укладений договір № 83112212 від 22.11.2024 р. на виконання вищезазначених робіт.

3. Замовником не виконано вимоги частини першої статті 41 Закону в частині оприлюднення інформації стосовно країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Це порушення не може бути усунено на даному етапі в зв’язку з тим, що 09.12.2024 р. шляхом підписання Додаткової угоди №1 до договору припинено дію договору № 83112212 за згодою сторін.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 грудня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-7

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕКС-ГАЗ"
#34630463
Переможець 2 471 035,64
UAH з ПДВ
28 листопада 2024 10:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2024 09:34
Д. У. № 1.pdf укладений
12 грудня 2024 09:32
Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-001-004.xlsx укладений
28 листопада 2024 10:45
Договірна ціна.xlsx укладений
28 листопада 2024 10:45
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-002.xlsx укладений
28 листопада 2024 10:45
Договір № 83112212.pdf укладений
28 листопада 2024 10:45
Договір.doc укладений
28 листопада 2024 10:45
План фінансування.xlsx укладений
28 листопада 2024 10:45
Обґрунтування.pdf укладений
28 листопада 2024 10:45
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-001.xlsx укладений
28 листопада 2024 10:45
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-003.xlsx укладений
28 листопада 2024 10:45
Розрахунок № 1-2 загальновиробничих витрат до договірної цiни.xlsx укладений
28 листопада 2024 10:45
Розрахунок № 5-6.xlsx укладений
28 листопада 2024 10:45
Відомість ресурсів.xlsx укладений
28 листопада 2024 10:45
Графік виконання робіт.xlsx укладений
28 листопада 2024 10:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2024 — 09 грудня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін.