Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вигодська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04355875 |
Місцезнаходження: | 77552, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Вигода, вул. Данила Галицького,75 |
Контактна особа: |
Воробець Тетяна 380679372711 bookh.vygoda.otg@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2024 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2025 15:06 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2025 15:06 |
Очікувана вартість: | 49 101 996,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 245 509,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 240 000,00 грн. (Двісті сорок тисяч грн. 00 коп.).* Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA888201720355159039000022541, в ДКСУ м. Київ МФО 820172, код ЄДРПОУ 04355875 Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків або змін до Правил, які затверджені страховою компанією та зареєстровані НБУ (самі Правила або зміни до них), що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору – умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. *відповідно до п.24 додатку 2 Угоди |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 240000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 30-ти календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2025 20:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2025 20:01 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3.docx | |
14 лютого 2025 20:01 |
3_Додаток 3 до тендерної документації Проєкт договору НОВА РЕДАКЦІЯ №2.docx | |
14 лютого 2025 20:00 |
1_Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) НОВА РЕДАКЦІЯ 3.docx | |
14 лютого 2025 20:00 |
0_ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ будівництво музею НОВА РЕДАКЦІЯ №3.docx | |
31 січня 2025 13:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx | |
31 січня 2025 13:42 |
2_Додаток 2 до тендерної документації Технічне завдання НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
22 січня 2025 17:25 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
27 листопада 2024 16:08 |
5_Додаток 5 до тендерної документації Заява-згода.docx | |
27 листопада 2024 16:08 |
6_Додаток 6 до тендерної документації Гарантія.docx | |
27 листопада 2024 16:08 |
7_Додаток 7 до тендерної документації Декларація доброчесності.docx | |
27 листопада 2024 16:08 |
4_Додаток 4 до тендерної документації Тендерна пропозиція (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 23 січня 2025 16:43
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-24-000009 ● 695c10f3bb324eae854228afff8383d0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2025 11:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.02.2025 №10-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.02.2025 № 10-з
Витяг з перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-11-27-015109-a 27.11.2024 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-25 15:02:34
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво музею "Вокзал вузькоколійки" та благоустрій території у межах вулиць Д.Галицького-Набережна в смт. Вигода Калуського району Івано-Франківської області. Коригування. (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-27-015109-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), з посиланням на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-26 14:05:27
пояснення
Технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість розміщено на сайті https://vygodska-gromada.gov.ua/news/1740569186/. Також повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість визначено на підставі проектно – кошторисної документації розробленої спеціалізованою організацією, яка пройшла експертизу та отримала позитивний висновок.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-27 09:35:37
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво музею "Вокзал вузькоколійки" та благоустрій території у межах вулиць Д.Галицького-Набережна в смт. Вигода Калуського району Івано-Франківської області. Коригування. (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-27-015109-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
Замовником в пункті 2.2 частини 2 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається, зокрема: « … кількість та кваліфікація працівників робітничих професій, що будуть залучені до виконання даного замовлення із зазначенням ПІБ та посади. До довідки в обов’язковому порядку додаються копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) в разі якщо зазначені особи є працівниками Учасника та повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією органу ДПСУ про отримання. (в разі якщо працівник прийнятий на посаду з 01.01.2015р.)…»
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Промбудсервіс-Косів" те, що у наданій ним Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід б/д та б/н зазначено наявність слюсара-сантехніка Корнеюка Т.С. та зазначено в його трудовій книжці прийняття на роботу з 04.07.2024 року, тоді як у повідомленні органу ДПСУ про прийняття працівника на роботу - дата початку роботи 04.07.2027 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-28 17:57:44
пояснення
Згідно із постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413 роботодавець зобов’язаний повідомляти ДПС про прийняття працівників на роботу. Надіслати Повідомлення можна лише після укладання трудового договору (незалежно від його форми) та видання наказу чи розпорядження про прийняття працівника на роботу. Саме тому дата подання Повідомлення не може бути раніше видання наказу (розпорядження) про прийняття на роботу. Враховуючи вищенаведене в повідомленні про прийняття Корнеюка Т.С. ймовірно допущено технічну описку.
Також повідомляємо, що відповідно до вимог документації Учасник повинен обов’язково надати документальне підтвердження наявності як мінімум:
- … Одного слюсаря-сантехніка
В складі пропозиції ТОВ «Промбудсервіс – Косів» подано інформацію та підтверджуючі документи на слюсара – сантехніка Фаріон А.В. та Корнеюк Т.С., отже підтверджено відповідність кваліфікаційного критерію та вимогам тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-27 09:35:39
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво музею "Вокзал вузькоколійки" та благоустрій території у межах вулиць Д.Галицького-Набережна в смт. Вигода Калуського району Івано-Франківської області. Коригування. (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-27-015109-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
Замовником в пункті 2.2 частини 2 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається, зокрема: « … кількість та кваліфікація працівників робітничих професій, що будуть залучені до виконання даного замовлення із зазначенням ПІБ та посади. До довідки в обов’язковому порядку додаються копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) в разі якщо зазначені особи є працівниками Учасника та повідомлення про прийняття працівників на роботу з квитанцією органу ДПСУ про отримання. (в разі якщо працівник прийнятий на посаду з 01.01.2015р.)…»
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Промбудсервіс-Косів" те, що у наданій ним Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід б/д та б/н зазначено наявність слюсара-сантехніка Корнеюка Т.С. та зазначено в його трудовій книжці прийняття на роботу з 04.07.2024 року, тоді як у повідомленні органу ДПСУ про прийняття працівника на роботу - дата початку роботи 04.07.2027 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-28 17:57:31
пояснення
Згідно із постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413 роботодавець зобов’язаний повідомляти ДПС про прийняття працівників на роботу. Надіслати Повідомлення можна лише після укладання трудового договору (незалежно від його форми) та видання наказу чи розпорядження про прийняття працівника на роботу. Саме тому дата подання Повідомлення не може бути раніше видання наказу (розпорядження) про прийняття на роботу. Враховуючи вищенаведене в повідомленні про прийняття Корнеюка Т.С. ймовірно допущено технічну описку.
Також повідомляємо, що відповідно до вимог документації Учасник повинен обов’язково надати документальне підтвердження наявності як мінімум:
- … Одного слюсаря-сантехніка
В складі пропозиції ТОВ «Промбудсервіс – Косів» подано інформацію та підтверджуючі документи на слюсара – сантехніка Фаріон А.В. та Корнеюк Т.С., отже підтверджено відповідність кваліфікаційного критерію та вимогам тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-03 11:37:50
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво музею "Вокзал вузькоколійки" та благоустрій території у межах вулиць Д.Галицького-Набережна в смт. Вигода Калуського району Івано-Франківської області. Коригування. (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Будівництво будівель (45210000-2) (ДК 021:2015)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-27-015109-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
Замовником в пункті 5 частини 2 Додатку 1 до ТД, вимагається оригінал довідки з всіх банків в яких відкриті рахунки згідно довідки ДПСУ про наявність в Учасника коштів на основних рахунках видані не раніше січня 2025 року (крім органів ДКСУ).
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "Промбудсервіс-Косів" те, що у наданій ним довідці б/д та б/н зазначено наявність коштів на основних рахунках, виданих не раніше січня 2025 року (крім органів ДКСУ), зокрема: у АТ «Райффайзен Банк Аваль» по рахунку UA543808050000000026001514496 (поточний рахунок), тоді як вказане не підтверджено довідкою з банку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-03 14:08:50
пояснення
В складі пропозиції подано файл «36_ Довідки з банків» в якій на сторінці 7 подано довідку з АТ «Райффайзен Банк» про те, що залишок коштів на рахунку №UA273003350000000026001514496 станом на 14.01.2025 року становить 449 284,88 грн.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2025 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Промбудсервіс-Косів" |
41 640 079,00
UAH
|
41 640 079,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"" |
45 829 893,70
UAH
|
45 829 893,70
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТЕП СОЛАР" |
48 200 006,00
UAH
|
48 200 006,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Промбудсервіс-Косів" #33909174 |
Переможець |
41 640 079,00
UAH
|
20 лютого 2025 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2025 17:03
|
Додаток 1. Договірна ціна.xlsx | укладений |
06 березня 2025 16:58
|
ДОГОВІР ПІДРЯДУ .docx | укладений |
06 березня 2025 16:58
|
Додаток до Додатку 2.xlsx | укладений |
06 березня 2025 16:58
|
Договір 34.pdf | укладений |
06 березня 2025 16:58
|
Додаток 4. Відомість ресурсів.xlsx | укладений |
06 березня 2025 16:58
|
Додаток до Додатку 1..xlsx | укладений |
06 березня 2025 16:58
|