Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мостового переходу на участку дороги Прохідний, 2 в с. Поляниця, Надвірнянського району, Івано-Франківської області
Очікувана вартість
3 635 668,00 UAH
UA-2024-11-27-015016-a 1433a37d66e0403381c434abd1078f60
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павук Марія

380989421201 mariapavuk28@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 листопада 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сільське комунальне підприємство "Поляницякомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 38074503
Місцезнаходження: 78593, Україна , Івано-Франківська обл., село Поляниця, Карпатська, 1А
Контактна особа: Павук Марія
380989421201
mariapavuk28@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт мостового переходу на участку дороги Прохідний, 2 в с. Поляниця, Надвірнянського району, Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

27 листопада 2024 16:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-17-000029 ● 884d7a593515447abd6cf914fec0d850
  • Статус: вирішено ● Дата: 04 лютого 2025
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2024 10:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.12.2024 №83-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.12.2024 №83-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-11-27-015016-a 27.11.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-18 12:36:37

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт мостового переходу на участку дороги Прохідний, 2 в с. Поляниця, Надвірнянського району, Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-27-015016-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
2. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Приватне Підприємство "БЮДБУД", з яким укладено договір підряду від 27.11.2024 №93 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-19 17:01:24

Відповідь на запит

Сільське комунальне підприємство «Поляницякомунсервіс» (надалі - Замовник) у відповідь на запит Державної аудиторської служби у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт мостового переходу на участку дороги Прохідний, 2 в с. Поляниця, Надвірнянського району, Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)” (UA-2024-11-27-015016-a) пояснює наступне:

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення сесії Поляницької сільської ради Івано-Франківської області. А саме рішення сесії №734-39-2024 від 30.05.2024 п.5.3 передбачено на 2024 р 2 000 000.00 грн.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта, за мінусом Глави 10 “Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги” та Глави 12 “Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд” кошторисної документації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт від 07 серпня 2024 №ЛВ 0074-5957-24/УЕГ/А).
Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Перелік видів робіт та їх обсяги вказані в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» та окремих файлах Тендерної документації .

2. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Приватне Підприємство "БЮДБУД", з яким укладено договір підряду від 27.11.2024 №93 без використання електронної системи закупівель?
СКП «Поляницякомунсервіс» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-08-29-006315-a. 13.09.2024 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2024-08-29-006315-a).
При цьому наказом СКП «Поляницякомунсервіс» підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі робіт та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару\робіт\послуг у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;

Замовником було надіслано листи щодо укладання договору про закупівлю на виконання робіт ФОП Писаренко Р.П., ФОП Васільков Б.В., ПП «БЮДБУД» (додається). ПП «БЮДБУД» надіслав лист про намір укласти договір та можливість виконати роботи (додається).
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.Так само відповідно до підпунктів 5–11, 14 пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також зазначає підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на порушення законодавства в сфері закупівель, з метою виконання вимог Закону та усунення порушення, сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати договір шляхом укладання Додаткової угоди №2 від 13.01.2025 року

2025-01-14 16:49:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 23 січня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (.) • усунуто

Розірвано договір шляхом укладання Додаткової угоди №2 від 13.01.2025

2025-02-04 09:32:14

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "БЮДБУД"
#34438481
Переможець 3 635 668,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2024 16:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2025 16:45
Додаткова угода Nº2_c86c22c9-69e9-48de-869e-5ef2addf699e.pdf укладений
14 січня 2025 16:41
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2024 15:53
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2024 15:52
Договір міст прохідний.pdf укладений
27 листопада 2024 16:02
UA-2024-08-29-006315-a-open.pdf укладений
27 листопада 2024 16:02
UA-2024-08-29-006315-a-report.pdf укладений
27 листопада 2024 16:02
Обгрунтування.pdf укладений
27 листопада 2024 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в календарному графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт мостового переходу на участку дороги Прохідний, 2 в с. Поляниця, Надвірнянського району, Івано-Франківської області 1 робота 3 635 668,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2024 — 13 січня 2025
Сума оплати за договором: 498 570,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 095,00 UAH)
Причини розірвання договору: З огляду на порушення законодавства в сфері закупівель, з метою виконання вимог Закону та усунення порушення, сторони дійшли взаємної згоди достроково розірвати договір.