Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір рулонний для друку
Очікувана вартість
94 000,00 UAH
UA-2024-11-27-011667-a 89182e5fe1914821ad8e7405ae133482
Запит (ціни) пропозицій    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 листопада 2024

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: Київ, Україна , Київська обл., Київ, Київ
Контактна особа: Сніжана Ткаченко
380443097519
tkachenko.s.m@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ.
Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна якої є найнижчою.
6. Кількість:– 2000 рул.
7. Строк, місце поставки товару: протягом 30 (тридцяти) календарних днів, Виробничий підрозділ філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» м. Київ, м. Львів, м. Одеса. м. Дніпро, м. Харків або інший виробничій підрозділ АТ «Укрзалізниця» на території України, вказаний в рознарядці Покупця, детально в проекті договору додаток 1
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 рулон
Папір рулонний для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Київ, Україна, Київська область, Київ, Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: відстрочка платежу 15 к.д., детально в проекті договору додаток 1 Пiсляоплата 15 Календарні 100
Дата подання заявки Строк, місце поставки товару: протягом 30 (тридцяти) календарних днів, Виробничий підрозділ філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» м. Київ, м. Львів, м. Одеса. м. Дніпро, м. Харків або інший виробничій підрозділ АТ «Укрзалізниця» на території України, вказаний в рознарядці Покупця, детально в проекті договору додаток 1 Повторювана поставка 30 Календарні 100

Тендерна документація

27 листопада 2024 14:43
Запит, проект договору.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Вид Можливі значення:
  • папір
  • Призначення Можливі значення:
  • для широкоформатних принтерів (плотерів)
  • для матричних принтерів, телетайпів
  • Поверхня Можливі значення:
  • матова
  • Щільність паперу 55 грам на квадратний метр
    Діаметр втулки 25 міліметр
    Довжина 55 метр
    Ширина 210 міліметр
    Тип паперу Можливі значення:
  • офсет
  • Перфорація Ні