Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Опорний заклад "Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 23547221 |
Місцезнаходження: | 37552, Україна , Полтавська обл., село Засулля, Молодіжна, 81-А |
Контактна особа: |
Волкова Тетяна Михайлівна +380992492767 Zasgimntender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2024 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2024 23:59 |
Очікувана вартість: | 124 060 395,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 620 301,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 250000 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 250000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2024 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2024 16:42 |
PL04A_03 ТД роботи(нова редакція) .docx | |
13 грудня 2024 16:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
26 листопада 2024 17:35 |
відомість ресурсів.pdf | |
26 листопада 2024 17:35 |
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ.pdf | |
26 листопада 2024 17:35 |
Технічне-завдання.pdf | |
26 листопада 2024 17:35 |
пояснювальна записка.pdf |
13 грудня 2024 16:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 грудня 2024 16:42 |
PL04A_03 ТД роботи(нова редакція) .docx
|
|||
13 грудня 2024 16:42 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
26 листопада 2024 17:35 |
відомість ресурсів.pdf
|
|||
26 листопада 2024 17:35 |
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ.pdf
|
|||
26 листопада 2024 17:35 |
Технічне-завдання.pdf
|
|||
26 листопада 2024 17:35 |
пояснювальна записка.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-20-000049 ● 460a977c42d74271b3956662f2e08565
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2025 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.01.2025 № 5-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
20.01.2025 № 5-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-11-26-017792-a, 26.11.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-20 16:32:02
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 124 060 395,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-26-017792-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
- Учасником в складі тендерної пропозиції завантажено файл «КОНСОРЦІУМ СОЮЗ БУД_44070_p7s», де сума забезпечення прописом в банківській гарантії вказана двісті п’ятдесят тисяч триста грн. 00 коп., при цьому цифрами 250 000 грн. Яким чином Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника дотримано вимог пункту 43 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-23 14:48:03
Пояснення на запит
По першому питанню запита: на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
На момент оголошення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Реконструкція Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» за адресою вул. Молодіжна, 81-А, с.Засулля, Лубенського району, Полтавської області» ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-11-26-017792-a(далі — Закупівля) в Замовника було виготовлено проектно – кошторисну документацію, яка затверджена рішенням виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області № 1 від 24.01.2024 року та отримала позитивний експертний звіт № 09/0690Е-01/24 від 09.01.2024. Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Так як по зведеному кошторисному розрахунку загальна сума витрат становить 128 156 917,00 грн.:
- Кошти на утримання служби замовника – 876740,00 грн.
- Кошти на здійснення технічного нагляду – 1315110,00 грн.
- Кошти на проведення процедури закупівлі – 175348,00 грн.
- Кошти на оплату послуг, пов’язаних з введення в експлуатацію – 12600,00 грн.
- Вартість робіт з інженерних вишукувань – 416450,00 грн.
- Вартість проектних робіт – 442400,00 грн.
- Вартість експертизи проектної документації – 139720,00 грн.
- Кошти на здійснення авторського нагляду – 35400,00 грн.
- ПДВ на вищевказані витрати – 682753,40 грн.
Очікувана вартість для проведення процедури закупівлі – 124 060395,60 грн.
Експетний звіт, зведений кошторисний розрахунок, рішення про затвердження проектно-кошторисної документації та технічне завдання додаємо.
Щодо другого питання: надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
На виконання отриманого запиту Опорний заклад «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» (надалі за текстом – Замовник закупівлі) повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення публіковано Замовником закупівлі на власному веб-сайті за посиланням
https://zasgimn.pl.ua/publichna-informatsiya/publichni-koshty-0/zakupivli
Щодо третього питання: Учасником в складі тендерної пропозиції завантажено файл «КОНСОРЦІУМ СОЮЗ БУД_44070_p7s», де сума забезпечення прописом в банківській гарантії вказана двісті п’ятдесят тисяч триста грн. 00 коп., при цьому цифрами 250 000 грн. Яким чином Вами під час розглядутендерноїпропозиціїучасникадотримановимог пункту 43 Особливостей?
Дійсно, в файлі «КОНСОРЦІУМ СОЮЗ БУД_44070_p7s» сума забезпечення в банківській гарантії
цифрами вказано як «250 000,00 грн.», а прописом як «двісті п’ятдесят тисяч триста грн. 00 коп.».
Стосовно питання щодо того, яким чином були дотримані вимоги пункту 43 Особливостей, то
Замовник виходив з того, що у випадках розбіжностей між записом цифрами і словами пріоритет
зазвичай віддається цифровому запису, оскільки він більш точний і менш схильний до інтерпретації.
Це правило часто застосовується на практиці у фінансових документах. Наприклад, у
бухгалтерському обліку (відповідно до Положень (стандартів) бухгалтерського обліку) цифрові дані
вважаються основними для розрахунків, а розбіжності трактуються на користь цифр.
Тому, з огляду на наведене правило, Замовник прийняв рішення про відповідність наданої
банківської гарантії умовам тендерної документації, оскільки:
- першою у банківській гарантії було вказана сума саме цифрами («250 000,00 грн.»), і вказана сума
відповідала сумі, вставленій у пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Тендерної документації;
- сума вказана прописом («двісті п’ятдесят тисяч триста грн. 00 коп.») перевищувала суму,
визначену у пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної
документації, а тому не змінювала предмету та суті банківської гарантії.
Водночас хочу подякувати за виявлену невідповідність. Запевняємо, що вказана обставина взята доуваги з метою недопущення вказаних ситуацій у під час подальшої роботи уповноваженої особиЗамовника.
Уповноважена особа Тетяна Волкова
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2024 23:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "СОЮЗ БУД" |
123 990 218,94
UAH з ПДВ
|
123 990 218,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "СОЮЗ БУД" #44344854 |
Переможець |
123 990 218,94
UAH з ПДВ
|
15 січня 2025 08:51
|