Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 |
Код ЄДРПОУ: | 25645011 |
Місцезнаходження: | 74100, Україна , Херсонська обл., смт Велика Олександрівка, Братська,10 |
Контактна особа: |
Деркач Юлія Володимирівна +380681448639 zosh2-volex@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2024 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 74 716 568,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 373 582,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної безумовної покритої банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених Законом, сплатити на рахунок замовника кошти у розмірі забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 373582.84 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається надання учасником-переможцем, не пізніше дати укладення договору на виконання робіт, забезпечення виконання такого договору у формі безвідкличної безумовної покритої банківської гарантії у розмірі 1% від вартості договору про закупівлю на строк дії договору. Учасник надає Замовнику гарантію, складену на паперовому носії (оригінал банківської гарантії), оформлену з дотриманням вимог законодавства або завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку. Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, у кількості не більше трьох платежів, відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27 грудня 2001 року № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник оплачує рахунок на аванс протягом 10 банківських днів з дати отримання рахунку. При цьому, Підрядник протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов’язаний використати отримані кошти для виконання робіт по Договору. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2в, який у вказаний вище термін складається Підрядником і надається на підпис Замовнику. У випадку, якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів, Підрядник не підтвердить цільове використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 3 (трьох) банківських днів після спливу вказаного строку. У випадку наявності у Замовника зауважень щодо якості виконаних робіт, внаслідок чого Замовник не може прийняти виконані Підрядником роботи та підписати Акт виконаних робіт форми КБ-2в у визначений цим пунктом строк (протягом трьох місяців з моменту надходження коштів Підряднику), отримані кошти вважаються такими, що не використані за цільовим призначенням та підлягають поверненню Замовнику протягом 3 (трьох) банківських днів після спливу трьох місяців з моменту надходження коштів Підряднику. Попередня оплата бюджетних коштів за капітальними видатками здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підрядником на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казна | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2024 09:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2024 16:59 |
Відомість обсягів.xls | |
26 листопада 2024 16:59 |
Відомість ресурсів.xls | |
26 листопада 2024 16:59 |
ТД .docx |
27 листопада 2024 09:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 листопада 2024 16:59 |
Відомість обсягів.xls
|
|||
26 листопада 2024 16:59 |
Відомість ресурсів.xls
|
|||
26 листопада 2024 16:59 |
ТД .docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-06-000017 ● be89a1d6f8f848dda29332a071a11617
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 січня 2025 14:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.01.2025 № 2-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 06.01.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
06.01.2025 №2-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-11-26-017241-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-09 12:37:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Капітальний ремонт будівлі Великоолександрівської зогальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2» за адресою вул. Братська, 10 смт Велика Олександрівка Бериславського району Херсонської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-26-017241-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію, яким чином підтверджено відповідність учасника ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» вимогам п. 6 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: у ціні пропозиції учасник процедури закупівлі (договірній ціні) може включати кошти на покриття ризиків у розмірі до 1,5% призначених на відшкодування витрат, які повʼязані із необхідністю виконання додаткових робіт та послуг, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проєктування, так як у складі ціни пропозиції (договірної ціни) вказаним учасником враховано кошти на покриття ризиків в розмірі 1,73 %, а не в розмірі до 1,5%, що не відповідає чинному законодавству, а саме вимогами п. 5.31 р. V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 з усіма змінами і доповненнями?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-10 15:23:11
Відповідь на моніторинг
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Капітальний ремонт будівлі Великоолександрівської зогальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2" за адресою вул. Братська, 10 смт Велика Олександрівка Бериславського району Херсонської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-26-017241-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
В пункті 1 від Замовника вимагається надання наведеної нижче інформації:
«Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.»
На виконання пункту 1 запиту Замовник повідомляє –
1.Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
-Розпорядження Великоолександрівської селищної військової адміністрації Бериславського району Херсонської області № 2271 від 14.11.2024р. « Про внесення змін до програми економічного, соціального та культурного розвитку Великоолександрівської селищної територіальної громади на 2024 рік».
-Розпорядження Великоолександрівської селищної військової адміністрації Бериславського району Херсонської області № 2272 від 14.11.2024р. « Про внесення змін до розпорядження начальника селищної військової адміністрації від 25.12.2023р. № 1718 « Про бюджет Великоолександрівської селищної теритроріальнрої громади на 2024 рік» ( із змінами).
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
• Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до отриманого Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та експертного звіту.
Додаток:
1. Копія ЗКР.
2. Копія експертного звіту.
В пункті 2 від Замовника вимагається надання наступної інформації:
«Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)»
На виконання пункту 2 запиту Замовник повідомляє –
https://voleksandrivska2.edu.ks.ua/kapitalnyy-remont-budivli-velykooleksandrivskoi-zohalnoosvitnoi-shkoly-i-iii-stupeniv-2/
В пункті 3 від Замовника вимагається надання пояснень з поставленого нижче питання:
«Надати інформацію, яким чином підтверджено відповідність учасника ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» вимогам п. 6 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: у ціні пропозиції учасник процедури закупівлі (договірній ціні) може включати кошти на покриття ризиків у розмірі до 1,5% призначених на відшкодування витрат, які повʼязані із необхідністю виконання додаткових робіт та послуг, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проєктування, так як у складі ціни пропозиції (договірної ціни) вказаним учасником враховано кошти на покриття ризиків в розмірі 1,73 %, а не в розмірі до 1,5%, що не відповідає чинному законодавству, а саме вимогами п. 5.31 р. V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 з усіма змінами і доповненнями?.»
На виконання пункту 3 запиту Замовник повідомляє:
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» було завантажено файл «19.2. Кошторисні розрахунки.pdf» в якому на сторінці 8 наведений «Розрахунок №11. Кошти на покриття ризику, тис.грн.». Згідно наданого учасником розрахунку, кошти на покриття ризиків становлять – 824,87242, які включають в себе: - 696,71455 (будівельні роботи), - 109,36137 (устаткування) та - 18,7965 (інші роботи). Підсумкова вартість коштів на покриття ризиків, що наведена в розрахунку учасника не перевищує 1,5%, що відповідає вимогам п. 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, п.5.31. р.V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» та п. 3.1.19 ДБН Д.1.1-1-2000.
Враховуючі вищевказану інформацію повідомляємо, що відповідність учасника ТОВ «УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ» вимогам п. 6 розділу ІІІ тендерної документації була визначена на підставі наданих кошторисних розрахунків витрат на покриття ризиків, які містяться на сторінці 8 файлу «19.2. Кошторисні розрахунки.pdf» тендерної пропозиції учасника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 січня 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
74 666 624,16
UAH з ПДВ
|
74 666 624,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" #39894111 |
Переможець |
74 666 624,16
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2024 10:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2024 09:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2024 18:05
|
Дог фин 9.pdf | укладений |
24 грудня 2024 18:04
|