Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дальницька сільська рада Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04380270 |
Місцезнаходження: | 67842, Україна , Одеська обл., с.Дальник, вул.Дружби,126 |
Контактна особа: |
Юрій Ляшенко +380485149100 123o@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2024 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2024 11:22 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2024 11:22 |
Очікувана вартість: | 29 180 402,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 291 804,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням КЕП/УЕП гаранта) або електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 144280 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення має складати 1 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» ( у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Вид – банківська гарантія. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю.Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 45 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Підрядник надає рахунок та акти приймання виконанних робіт за ф. КБ-2в, КБ-3 | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2024 17:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2024 16:56 |
Додаток 9_документи учасників.docx | |
26 листопада 2024 16:56 |
Додаток 10_документи учасників.docx | |
26 листопада 2024 16:56 |
Тендерна документація_2611 від 26.11.2024.DOCX | |
26 листопада 2024 16:56 |
Додаток 2_Проект договору.docx | |
26 листопада 2024 16:56 |
Експертний звіт.pdf | |
26 листопада 2024 16:56 |
Пояснювальна записка до робочого проекту.pdf | |
26 листопада 2024 16:56 |
148_СД_ИВР.doc | |
26 листопада 2024 16:56 |
148_СД_ИВР.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація та вимоги до неї розроблені у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації:
Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Додаткові кваліфікаційні вимоги для учасників закупівлі встановлені на підставі відповідних вимог Європейського інвестиційного банку з метою обов’язкового встановлення доброчесності та надійності майбутнього отримувача залучених кредитних коштів. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Відповідна інформація також зазначена у п. 1 Розділу 1 Тендерної документації.
Тендерна документація та вимоги до неї розроблені у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації:
Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Додаткові кваліфікаційні вимоги для учасників закупівлі встановлені на підставі відповідних вимог Європейського інвестиційного банку з метою обов’язкового встановлення доброчесності та надійності майбутнього отримувача залучених кредитних коштів. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Відповідна інформація також зазначена у п. 1 Розділу 1 Тендерної документації.
Аналогічним договором буде вважатися виконання робіт з реконструкції, капітального ремонту або нового будівництва.
Окремо зазначаємо, що у відповідності до додатку № 6 Тендерної документації: Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Вимогою до закупівлі, що в свою чергу відображено в п. 5.3. тендерної документації являється загальний досвід роботи учасника не менше 4 років.
Для відповідності учасника даному критерію необхідно щоб середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх повних календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становив не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Таким чином, відповідність учасника встановленому у тендерній документації критерію на підставі фінансової звітності за останні 5 (або менше) років, буде вважатись дотриманням встановлених вимог до Учасника.
Окремо повідомляємо, що у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації:
Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Додаткові кваліфікаційні вимоги для учасників закупівлі встановлені на підставі відповідних вимог Європейського інвестиційного банку з метою обов’язкового встановлення доброчесності та надійності майбутнього отримувача залучених кредитних коштів. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Відповідна інформація також зазначена у п. 1 Розділу 1 Тендерної документації.
Окремо повідомляємо, що у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації:
Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Додаткові кваліфікаційні вимоги для учасників закупівлі встановлені на підставі відповідних вимог Європейського інвестиційного банку з метою обов’язкового встановлення доброчесності та надійності майбутнього отримувача залучених кредитних коштів. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Відповідна інформація також зазначена у п. 1 Розділу 1 Тендерної документації.
Дана закупівля відбувається в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, що передбачена Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком та ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII. Замовник в якості розпорядника бюджетних коштів не може змінювати затверджені Урядом України відповідні бюджетні програми, а також змінювати встановлені такими програмами цілі використання бюджетних коштів. Вищенаведеною кредитною програмою Європейського інвестиційного банку передбачене кредитне фінансування саме на відновлення, ремонт та будівництво об’єктів на території України. Замовник не є і не може бути суб’єктом затвердження цілей таких кредитних програм.
Діючим законодавством не передбачено поняття «пожежна ліцензія». Технічним завданням щодо даної закупівлі також не передбачено виконання «пожежних робіт».
Щодо виконання протипожежних робіт, які передбачені технічним завданням, повідомляємо, що такі повинні бути виконані у повній відповідності до діючих норм та стандартів з протипожежної безпеки. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовником не встановлено вимогу щодо надання учасником під час участі у процедурі відкритих торгів відповідної дозвільної документації на виконання таких робіт. При цьому, відповідність виконаних робіт учасником, з яким буде укладено договір на закупівлю робіт, вимогам діючого законодавства щодо порядку і стандартів виконання певних видів робіт є обов’язковим.
Всі документи, які необхідні для складання учасниками тендерної пропозиції опубліковані в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
У відповідності до п. 5.33. Кошторисних норм України Настанов з визначення вартості будівництва: у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Тендерна документація та вимоги до неї розроблені у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Відповідна інформація також зазначена у п. 1 Розділу 1 Тендерної документації.
Окремо повідомляємо, що поточна редакція тендерної документації та вимоги до неї схвалені контролюючим органом, що здійснює контроль та нагляд за реалізацією Надзвичайної кредитної програми для відновлення України
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Тендерна документація та вимоги до неї розроблені у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Відповідна інформація також зазначена у п. 1 Розділу 1 Тендерної документації.
Окремо повідомляємо, що поточна редакція тендерної документації та вимоги до неї схвалені контролюючим органом, що здійснює контроль та нагляд за реалізацією Надзвичайної кредитної програми для відновлення України
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Тендерна документація та вимоги до неї розроблені у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Відповідна інформація також зазначена у п. 1 Розділу 1 Тендерної документації.
Окремо повідомляємо, що поточна редакція тендерної документації та вимоги до неї схвалені контролюючим органом, що здійснює контроль та нагляд за реалізацією Надзвичайної кредитної програми для відновлення України.
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Тендерна документація та вимоги до неї розроблені у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Відповідна інформація також зазначена у п. 1 Розділу 1 Тендерної документації.
Окремо повідомляємо, що поточна редакція тендерної документації та вимоги до неї схвалені контролюючим органом, що здійснює контроль та нагляд за реалізацією Надзвичайної кредитної програми для відновлення України
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції (а саме на електронному майданчику)
Недотримання цієї вимоги є підставою для його відхилення згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
З метою захисту інтересів Замовника під час виконання робіт, що є предметом договору за даною процедурою закупівлі, підрядник (переможець процедури закупівлі, з яким буде укладено договір) зобов’язаний застрахувати ризик випадкового пошкодження Об’єкту, на якому виконуються роботи, у вигляді страхування комплексу будівельно-монтажних і пусконалагоджувальних робіт. Страхування таких ризиків здійснюється у порядку передбаченому ЗУ «Про страхування» та Рекомендацій зі страхування ризиків у будівництві, затверджених Наказом Мінрегіонбуду від 30 травня 2008 р. N 230.
Проєкт договору та його норми узгоджені контролюючим органом, що здійснює контроль та нагляд за реалізацією Надзвичайної кредитної програми для відновлення України
Підстави для внесення змін до проєкту договору відсутні
Тендерна документація та вимоги до неї розроблені у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Відповідна інформація також зазначена у п. 1 Розділу 1 Тендерної документації.
Окремо повідомляємо, що поточна редакція тендерної документації та вимоги до неї схвалені контролюючим органом, що здійснює контроль та нагляд за реалізацією Надзвичайної кредитної програми для відновлення України
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Тендерна документація та вимоги до неї розроблені у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Відповідна інформація також зазначена у п. 1 Розділу 1 Тендерної документації.
Окремо повідомляємо, що поточна редакція тендерної документації та вимоги до неї схвалені контролюючим органом, що здійснює контроль та нагляд за реалізацією Надзвичайної кредитної програми для відновлення України
Основною ліцензією є ліцензія, що передбачена чинним законодавством України для виконання даних робіт.
Учаснику необхідно надати ліцензію на будівельні роботи, у разі якщо для виконання робіт за предметом закупівлі така ліцензія передбачена чинним законодавством України.
Учасник надає дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії тощо які передбачені чинним законодавством України для виконання робіт за предметом закупівлі.
копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством мають бути чинними на момент закінчення строку подачі тендерної пропозицій, який в свою чергу зазначений в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Окремо повідомляємо, що у разі закінчення строку дії будь яких дозвільних документів під час виконання договору, якщо такі документи передбачені чинним законодавством України для виконання робіт за предметом закупівлі, підрядник зобов’язаний оновити такі документи для можливості продовження виконання робіт за договором.
Копію документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю за вимогами тендерної документації подається на керівника (директора) або іншу посадову особу, яку учасником уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги у торгах
З переліком формальних помилок можна ознайомитись у наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р.
Тендерна документація та вимоги до неї розроблені у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Відповідна інформація також зазначена у п. 1 Розділу 1 Тендерної документації.
Окремо повідомляємо, що поточна редакція тендерної документації та вимоги до неї схвалені контролюючим органом, що здійснює контроль та нагляд за реалізацією Надзвичайної кредитної програми для відновлення України
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Тендерна документація та вимоги до неї розроблені у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Відповідна інформація також зазначена у п. 1 Розділу 1 Тендерної документації.
Окремо повідомляємо, що поточна редакція тендерної документації та вимоги до неї схвалені контролюючим органом, що здійснює контроль та нагляд за реалізацією Надзвичайної кредитної програми для відновлення України
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Тендерна документація та вимоги до неї розроблені у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Відповідна інформація також зазначена у п. 1 Розділу 1 Тендерної документації.
Окремо повідомляємо, що поточна редакція тендерної документації та вимоги до неї схвалені контролюючим органом, що здійснює контроль та нагляд за реалізацією Надзвичайної кредитної програми для відновлення України
Всі вимоги щодо надання документі та інформації зазначені в тендерній документації, просимо уважно ознайомитися з її нормами та вимогами.
Проте зазначаємо, що Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
У відповідності до п. 5.32. Кошторисних норм України Настанов з визначення вартості будівництва: Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
2.1. Документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оформлені згідно вимог пункту 5.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 5 даної тендерної документації.
Тобто учасником при підготовці тендерної пропозиції повинно бути враховано як вимоги пункту 5.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» так і додатку 5 даної тендерної документації.
Окремо звертаємо увагу, що поточна редакція тендерної документації та вимоги до неї схвалені контролюючим органом, що здійснює контроль та нагляд за реалізацією Надзвичайної кредитної програми для відновлення України.
Вимоги про усунення порушення
Також в тендерної пропозиції учасника містяться:
- Форми КБ-2в та Форми КБ-3, до Договору№10/01-СП від 10.05.2020р., але ж в найменуванні будівництва вказано: «Реконструкція НВК №1 ім. Коцюбинського смт. Василівка Васильківського району Дніпропетровської області. Коригування ».
- лист-відгук №241212/1 від 12.12.2024р. від ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» за договором №10/01-СП від 10.05.2020р., відгук надано за об’єктом : «Реконструкція НВК №1 ім. Коцюбинського смт. Василівка Васильківського району Дніпропетровської області. Коригування».
Тож, з викладеного вбачається , що учасником ТОВ "АЙЕР СКАЙ" надано Форми КБ-2в та Форми КБ-3 зовсім за іншим предметом договору, також лист відгук надано за іншим об’єктом. Тобто, учасником не було підтверджено вимоги замовника щодо аналогічного досвіду. А саме, не надано підтвердних документів щодо виконання робіт за договором №10/01-СП від 10.05.2020р., «Реконструкція НВК №1 ім. Коцюбинського смт. Василівка Васильківського району Дніпропетровської області». Та не надано лист-відгук за договором №10/01-СП від 10.05.2020р., «Реконструкція НВК №1 ім. Коцюбинського смт. Василівка Васильківського району Дніпропетровської області».
2. Згідно до підпункту 3.1 пункту 3 додатку 9 до тендерної документації вказано, що учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з вимогами пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 3 тендерної документації.
Водночас, вимогами пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: договірною ціною; зведеним кошторисним розрахунком; пояснювальною запискою; локальними кошторисами; підсумковою відомістю ресурсів; проектом календарного графіку виконання робіт. Окрім цього, обумовлено, що договірна ціна складається відповідно до вимог розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (зі змінами та доповненнями ) (далі – Настанова).
Аналогічно у пункті 3.3 розділу 3. «Договірна ціна» проекту договору (додаток 2 до тендерної документації) визначено, що порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно з положеннями Настанови.
Разом з цим у пункті 1.1 розділу I Настанови передбачено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Так, пунктом 5.3 розділу V Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Слід відмітити, що у період дії воєнного стану в Україні не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» (далі – Закон №2136), яким визначено особливості трудових відносин у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану».
На період дії воєнного стану норми передбачені Законом №2136 мають пріоритет над Кодексом законів про працю України. Згідно із положеннями частини шостої статті 6 Закону №2136 на період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частин третьої - п’ятої статті 67 (перенесення вихідного дня, що збігається зі святковим чи неробочим днем), статтей 71, 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України.
Отже, з урахуванням положень Закону №2136 та з урахуванням Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 10 листопада 2024 року строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2024 рік складав 174,67 людино-години.
Разом з тим, у пояснювальній записці, яку подано у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "АЙЕР СКАЙ" (файл «U_15_ДЦ_ДЦ_2 .pdf») зазначено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу для будівельних, монтажних і ремонтних робіт складає 173,83 людино-години, що є порушенням пункту 5.3 розділу V Настанови.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "АЙЕР СКАЙ" як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, а також як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та прийняв рішення про визначення його переможцем торгів.
До того ж, хочемо зазначити, 13.09.2024 Замовником було оголошено закупівлю за аналогічним предметом : «Реконструкція адміністративної будівлі Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області по вул. Дружби, 126 в с. Дальник» (коригування). Ідентифікатор закупівлі:UA-2024-09-13-006497-a . Під час проведення вказаної закупівлі уповноваженою особою було визначено учасника-переможця та прийнято рішення про укладання договору. На даному етапі закупівлі ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ було проведено моніторинг закупівлі за результатами якого були виявлені порушення законодавства ЗАМОВНИКОМ. На виконання висновку державного фінансового контролю, відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 2 п. 50 Особливостей. Замовник скасував рішення про визначення переможцем процедури закупівлі та відмінив торги.
Серед виявлених порушень було вказано, що пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У пояснювальній записці учасника-переможця було зазначено невірний показник середньомісячної норми тривалості робочого часу що діє з 12 серпня 2024 року строком на 90 діб з урахуванням продовження строку дії воєнного стану (ЗУ від 08.05.2024 №36484-ІХ). Тобто ціна тендерної пропозиції учасника - переможця була розрахована не у відповідності до п. 5.3 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва. Замовником було усунено виявлене порушення, шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі
Тож, Замовник маючі досвід з аналогічного питання , щодо не відповідності пропозиції з причини зазначення невірного показника середньомісячної норми тривалості робочого часу в розрахунках учасника, повинен був відхилити пропозицію учасника - ТОВ "АЙЕР СКАЙ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до вимог п.п. 2 п.44 Особливостей.
Замовником уважно проаналізовано зміст вимоги та у відповідності до чинного законодавства України з публічних закупівель надається ґрунтовна відповідь:
Щодо першого пункту вимоги повідомляємо наступне:
У відповідності до вимоги тендерної документації учасником ТОВ "АЙЕР СКАЙ" на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі було надано:
- Договір будівельного підряду №10/01-СП від 10.05.2020р., предмет договору: «Реконструкція НВК №1 ім. Коцюбинського смт. Васильківка Васильківського району Дніпропетровської області», сума договору: 14 620 184,75 грн.
- Акти виконаних робіт за договором будівельного підряду №10/01-СП від 10.05.2020р., предмет договору: «Реконструкція НВК №1 ім. Коцюбинського смт. Васильківка Васильківського району Дніпропетровської області. Коригування», на загальну суму 14 620 184,75 грн.
- Лист відгук щодо договору будівельного підряду №10/01-СП від 10.05.2020р., предмет договору: «Реконструкція НВК №1 ім. Коцюбинського смт. Васильківка Васильківського району Дніпропетровської області. Коригування», сума договору: 14 620 184,75 грн.
В ході розгляду вимоги в даній частині, а саме твердження скаржника щодо «надання учасником ТОВ "АЙЕР СКАЙ" Форми КБ-2в та Форми КБ-3 зовсім за іншим предметом договору, також лист відгук надано за іншим об’єктом» замовником було проведено низку заходів щодо з’ясування дійсності підстав, що викладені скаржником в даній частині.
Замовником було здійснено моніторинг публічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro за критерієм пошуку: предмет закупівлі «Реконструкція НВК №1 ім. Коцюбинського смт. Васильківка Васильківського району Дніпропетровської області.», у результаті такого моніторингу було виявлено лише одну закупівлю за вищенаведеним предметом закупівлі.
Замовником також було здійснено моніторинг публічних закупівель в електронній системі закупівель Prozorro за критерієм пошуку: предмет закупівлі «Реконструкція НВК №1 ім. Коцюбинського смт. Васильківка Васильківського району Дніпропетровської області. Коригування» у результаті такого моніторингу закупівель виявлено не було.
Із даного аналізу Замовник з’ясував факт відсутності договору, укладеного у відповідності до норм ЗУ «Про публічні закупівлі», з предметом закупівлі «Реконструкція НВК №1 ім. Коцюбинського смт. Васильківка Васильківського району Дніпропетровської області. Коригування».
Також Замовником на етапі розгляду тендерних пропозиції було здійснено перевірку вищенаведеного договору з якої стало відомо, що наданий договір має номер №10/01-СП та укладений 10.05.2020 р. , суму договору 14 620 184,75 грн., акти виконаних робіт Форми КБ-2в та Форми КБ-3 надані до договору №10/01-СП від 10.05.2020 р. та на загальну суму 14 620 184,75, лист відгук наданий за договором №10/01-СП від 10.05.2020 р. та на суму 14 620 184,75. Крім того, при проведені аналізу видів та обсягів робіт, зазначених у Договірній ціні до договору №10/01-СП від 10.05.2020 р. та видів та обсягів робіт, зазначених у актах виконаних робіт, наданих учасником, встановлена їх повна відповідність.
Керуючись вищенаведеним, вимога скаржника щодо наявності в назві предмету закупівлі в певних документах слова «Коригування» жодним чином не впливає на суть договору, його суму, обсяги та період виконання.
На думку Замовника учасником в повному обсязі підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору в рамках наданого договору будівельного підряду №10/01-СП від 10.05.2020 р.
Окремо Замовником було проаналізовано правовий характер складової договору будівельного підряду №10/01-СП від 10.05.2020р. «Реконструкція НВК №1 ім. Коцюбинського смт. Васильківка Васильківського району Дніпропетровської області.», а саме характер взаємовідносин Замовника та Підрядника за договором.
За результатом такого аналізу, дослідивши умови договору Замовник дійшов висновку, що за своїм характером договір будівельного підряду №10/01-СП від 10.05.2020р. фактично являється договором субпідряду.
За своєю суттю договір субпідряду не відноситься до договорів у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а отже його умови встановлюють виключно Сторонами такого договору.
Відповідно до ч.1 ст. 627 Цивільного кодексу України відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Враховуючи вищенаведене, Замовник вважає вимогу скаржника в даній частині необґрунтованою.
Щодо другого пункту вимоги повідомляємо наступне:
Згідно до підпункту 3.1 пункту 3 додатку 9 до тендерної документації вказано, що учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з вимогами пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 3 тендерної документації.
Водночас, вимогами пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: договірною ціною; зведеним кошторисним розрахунком; пояснювальною запискою; локальними кошторисами; підсумковою відомістю ресурсів; проектом календарного графіку виконання робіт. Окрім цього, обумовлено, що договірна ціна складається відповідно до вимог розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (зі змінами та доповненнями ) (далі – Настанова).
Аналогічно у пункті 3.3 розділу 3. «Договірна ціна» проекту договору (додаток 2 до тендерної документації) визначено, що порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно з положеннями Настанови.
Разом з цим у пункті 1.1 розділу I Настанови передбачено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Так, пунктом 5.3 розділу V Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Дослідивши офіційні джерела інтернет ресурсів Замовником з’ясовано наступний факт:
До продовження воєнного стану до закінчення 2024 року середньомісячна тривалість - 2024 розраховувалася так:
Тижневий фонд робочого часу 2024 - 40 год;
Середньомісячна норма робочого часу у 2024 - 173,83;
Розрахунок нормогодин = 2086/12;
Примітка для АВК-5 (ТС N 1-7; 11-21).
Також звертаємо увагу, що розрахунковий показник 173,83, який був зазначений учасником ТОВ "АЙЕР СКАЙ" в пояснювальній записці, повністю відповідає обсягам витрат труда, що закладений в технічному завданні до предмету закупівлі а саме в документі «148_СД_ИВР» - Підсумкова відомість ресурсів, який в свою чергу опублікований Замовником в електронній системі закупівель.
Окремо зазначаємо, що показник середньомісячної норми робочого часу у 2024 році являється динамічним показником, оскільки залежить від продовження строку дії воєнного стану в Україні, який насамперед продовжується кожні 90 діб.
Отже, враховуючи вищенаведені показники учасник ТОВ "АЙЕР СКАЙ" відповідає технічному завданню в даній частині, а саме документу «148_СД_ИВР» - Підсумкова відомість ресурсів та вимогам тендерної документації в цілому.
Враховуючи вищенаведене, Замовник вважає вимогу скаржника в даній частині необґрунтованою.
Стосовно посилання скаржника на іншу процедуру закупівлі, а саме UA-2024-09-13-006497-a повідомляємо наступне:
Аналізуючи практику Антимонопольного комітету України Замовник дійшов висновку щодо неприпустимості порівняння ситуаційних висновків різних процедур закупівлі, таку ж думку висловлює Антимонопольний комітет України при розгляді скарг та наголошує на недоречності посилання на окремі випадки та ситуації інших процедур закупівель, практика АМКУ з даного питання являється сталою та систематичною.
Враховуючи вищенаведене, Замовником прийнято рішення про незадоволення вимоги UA-2024-11-26-017189-a.c1 ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА", Код ЄДРПОУ: 39111320 щодо закупівлі «Реконструкція адміністративної будівлі Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області по вул. Дружби, 126 в с. Дальник» (коригування) (UA-2024-11-26-017189-a) як такої, що не містить достатнього обґрунтування.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-17-000048 ● f78cd6121dd24429b36e8c610f326bd8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 лютого 2025 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.02.2025 Одеса № 34
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.02.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.02.2025 № 34
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 UA-2024-11-26-017189-a 26.11.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-28 13:33:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, або іншого офіційного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «АЙЕР СКАЙ» (далі – ТОВ «АЙЕР СКАЙ») вимогам підпункту 2.1 пункту 2 Додатка № 9 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток № 9) до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надано довідку від 30.12.2024 № 2024/12-30/01 про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у пункті 9 якої учасником зазначено інформацію про наявність працівника на посаді економіста з фінансової роботи Саніна А.С.
Проте учасник ТОВ «АЙЕР СКАЙ» у складі тендерної пропозиції не надав копію трудової книжки (всі сторінки, що містять записи) або копію наказу про призначення на посаду, копію наказу про сумісництво, або копії цивільно – правової угоди, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з працівником на посаді економіста з фінансової роботи (Саніна А.С.), зазначеної у пункті 9 довідки від 30.12.2024 № 2024/12-30/01.
Слід зазначити, що учасник ТОВ «АЙЕР СКАЙ» у складі тендерної пропозиції, серед іншого, надав наказ від 01.11.2020 № 8-к про прийняття на роботу Саніну Анастасію Сергіївну на посаду маляра, що не відповідає посаді зазначеній учасником у пункті 9 довідки від 30.12.2024 № 2024/12-30/01.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АЙЕР СКАЙ» вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатка № 9 до тендерної документації, в частині визначення вартості договірної ціни, яка складається відповідно до розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) (далі – Настанова), тоді як зазначений учасник у складі тендерної пропозиції надав розрахунок договірної ціни на будівництво: Реконструкція адміністративної будівлі Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області по вул. Дружби, 126 в с. Дальник (коригування), що здійснюється в 2024-2025 році, який не відповідає вимогам пункту 5.3 розділу V Настанови.
Пунктом 5.3 розділу V Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
З урахуванням Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 28 жовтня 2024 року № 740/2024, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 29 жовтня 2024 року № 4024-ІХ, продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 10 листопада 2024 року строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2024 рік становить 174,67 людино-години.
Проте учасник ТОВ «АЙЕР СКАЙ» у складі тендерної пропозиції надав Пояснювальну записку на реконструкцію адміністративної будівлі Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області по вул. Дружби, 126 в с. Дальник (коригування) у якій зазначено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу для будівельних, монтажних і ремонтних робіт складає 173,83 людино-години.
4. Як Замовник може обґрунтувати неоприлюднення в електронній системі закупівель документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у машинозчитувальному форматі відповідно до абзацу 2 пункту 3-8 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
5. Надайте інформацію про стан виконання договору про закупівлю робіт (договір підряду) від 17.02.2025 № OD04A_04_W із зазначенням обсягів виконаних робіт та сум оплати.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-05 13:23:57
Відповідь на звернення
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, або іншого офіційного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Щодо даного питання надаємо наступні пояснення:
Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічні та якісних характеристики предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, здійснено на підставі документів проектно-кошторисної документації та експертного звіту, які оприлюднено з тендерною документацією:
- Пояснювальна записка до робочого проекту;
- Експертний звіт;
- Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв, файл «148_СД_ИВР»;
- Додаток 3 до тендерної документації «Технічне завдання» (Відомість обсягів робіт)
Додатково повідомляємо, що вищезазначені документи разом із оголошенням про проведення відкритих торгів, в якому зокрема міститься очікувана вартість закупівлі опубліковано на офіційній веб сторінці Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області
Посилання на опубліковані документи: https://dalnycka-gromada.gov.ua/docs/1843206/
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «АЙЕР СКАЙ» (далі – ТОВ «АЙЕР СКАЙ») вимогам підпункту 2.1 пункту 2 Додатка № 9 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток № 9) до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надано довідку від 30.12.2024 № 2024/12-30/01 про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у пункті 9 якої учасником зазначено інформацію про наявність працівника на посаді економіста з фінансової роботи Саніна А.С.
Проте учасник ТОВ «АЙЕР СКАЙ» у складі тендерної пропозиції не надав копію трудової книжки (всі сторінки, що містять записи) або копію наказу про призначення на посаду, копію наказу про сумісництво, або копії цивільно – правової угоди, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з працівником на посаді економіста з фінансової роботи (Саніна А.С.), зазначеної у пункті 9 довідки від 30.12.2024 № 2024/12-30/01.
Слід зазначити, що учасник ТОВ «АЙЕР СКАЙ» у складі тендерної пропозиції, серед іншого, надав наказ від 01.11.2020 № 8-к про прийняття на роботу Саніну Анастасію Сергіївну на посаду маляра, що не відповідає посаді зазначеній учасником у пункті 9 довідки від 30.12.2024 № 2024/12-30/01.
Щодо даного питання надаємо наступні пояснення:
Відповідно до ч. 1.1. Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації (Опис та приклади формальних несуттєвих помилок): Допускається наявність в тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до п. 5 ч. 1.1. Розділу ІІІ (Опис формальних помилок), що визначені в тендерній документації, формальною визнається помилка якщо: У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
Враховуючи що Замовником в тендерній документації не вимагалося надання підтвердження щодо наявності ані економіста з фінансової роботи ані маляра, Замовником віднесена дана помилка до формальної відповідно до наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» як таку, що не приводе до відхилення тендерної пропозиції.
Замовником не може бути відхилена тендерна пропозиція учасника за відсутність документів, що не вимагається умовами тендерної документації.
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АЙЕР СКАЙ» вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатка № 9 до тендерної документації, в частині визначення вартості договірної ціни, яка складається відповідно до розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) (далі – Настанова), тоді як зазначений учасник у складі тендерної пропозиції надав розрахунок договірної ціни на будівництво: Реконструкція адміністративної будівлі Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області по вул. Дружби, 126 в с. Дальник (коригування), що здійснюється в 2024-2025 році, який не відповідає вимогам пункту 5.3 розділу V Настанови.
Пунктом 5.3 розділу V Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
З урахуванням Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 28 жовтня 2024 року № 740/2024, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 29 жовтня 2024 року № 4024-ІХ, продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 10 листопада 2024 року строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2024 рік становить 174,67 людино-години.
Проте учасник ТОВ «АЙЕР СКАЙ» у складі тендерної пропозиції надав Пояснювальну записку на реконструкцію адміністративної будівлі Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області по вул. Дружби, 126 в с. Дальник (коригування) у якій зазначено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу для будівельних, монтажних і ремонтних робіт складає 173,83 людино-години.
Щодо даного питання повідомляємо наступне, учасником ТОВ «АЙЕР СКАЙ» тендерна пропозиція подалась в межах строку подання тендерних пропозицій, що визначена в електронній системі закупівель PROZORRO, а саме у строк до 17 грудня 2024.
Щодо визначення середньомісячної тривалості робочого часу - 2024 у будівництві.
У військовий час, внаслідок продовження воєнного стану в 2024 p., розрахунок доводиться оновлювати на постійній основі.
Розрахунки змін людино-години 2024 року для кошторисів у будівництві залежно від тижневого графіку роботи, що розраховані відповідно до вимог діючого законодавства, наведено у окремому файлі, який опубліковано разом з даними поясненнями.
Так, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу у 2024 році є динамічним, залежить від тривалості військового стану та змінюється кожні 90 діб.
Станом на період подачі учасниками пропозицій середньомісячна норма робочого часу становила 173,83, що наведено в відповідному розрахунку, а саме: До продовження воєнного стану до закінчення 2024 року середньомісячна тривалість - 2024 розраховувалася так: 40 год. - 173,83
Враховуючи наведене, учасником ТОВ «АЙЕР СКАЙ» в пояснювальній записці середньомісячна норма тривалості робочого часу визначена вірно, у відповідності до розділу V Настанови та з урахуванням Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 28 жовтня 2024 року № 740/2024, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 29 жовтня 2024 року № 4024-ІХ, продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 10 листопада 2024 року строком на 90 діб.
4. Як Замовник може обґрунтувати неоприлюднення в електронній системі закупівель документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у машинозчитувальному форматі відповідно до абзацу 2 пункту 3-8 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
Щодо даного питання надаємо наступні пояснення:
Закупівля «Реконструкція адміністративної будівлі Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області по вул. Дружби, 126 в с. Дальник» (коригування) здійснюється відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації:
- Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII
Відповідно до порядку оголошення та проведення закупівель за даної угодою, тендерна документація погоджується службою підтримки Програми з відновлення України разом із Мінінфраструктури.
Тендерна документація та додатки до неї були погоджені в повному обсязі та опубліковані в обсягах, що були узгоджені зі службою підтримки Програми з відновлення України та Мінінфраструктури.
Окремо повідомляємо, що 04.03.2025 року між Замовником та підрядником ТОВ «АЙЕР СКАЙ» було укладено Додаткову угоду № 2 до договору про закупівлю робіт (договору підряду) № OD04A_04_W від «17» лютого 2025 року, щодо додання документів, які містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, підсумкову відомість ресурсів у машинозчитувальному форматі та публікацію таких документів у машинозчитувальному форматі в електронній системі закупівель Prozorro
Враховуючи вищенаведене, невідповідність щодо даного питання виконано під час проведення моніторингу Південним офісом Держаудитслужби.
5. Надайте інформацію про стан виконання договору про закупівлю робіт (договір підряду) від 17.02.2025 № OD04A_04_W із зазначенням обсягів виконаних робіт та сум оплати.
Щодо даного питання надаємо наступні пояснення:
Договір про закупівлю робіт (договір підряду) № OD04A_04_W був укладений 17 лютого 2025 року, станом на момент надання пояснень Південному офісу Держаудитслужби роботи та оплати за договором не проводились.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідності до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2024-11-26-017189-a (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2025-02-17-000048) та з метою виконання покладених на Замовника зобов'язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись п.п. 4.1.6. п. 4.1 Розділу 4 Договору про закупівлю робіт (договір підряду) № OD04A_04_W від 17.02.2025 р. а саме: «4.1.6. Замовник має право відмовитись від Договору в будь-який час до закінчення робіт, оплативши Підряднику виконану та прийняту частину робіт.», Дальницька сільська рада Одеського району Одеської області розриває договір в одностороньому порядку та повідомляє Товариство з обмеженою відповідальністю "АЙЕР СКАЙ" про те, що договір про закупівлю робіт (договір підряду) № OD04A_04_W від 17.02.2025 р. вважається розірваним з 13 березня 2025 року на підставі п.п. 4.1.6. п. 4.1 Розділу 4 Договору. Окремо повідомляємо, що враховуючи відсутність виконаних робіт за договором про закупівлю робіт (договір підряду) № OD04A_04_W від 17.02.2025 р., зобов’язання щодо оплати Підряднику за виконані та прийняті частини робіт у Дальницької сільської ради Одеського району Одеської – відсутні.
2025-03-12 15:41:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.) • усунуто
.
2025-03-13 11:35:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2024 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЙЕР СКАЙ" |
23 965 799,26
UAH з ПДВ
|
23 965 799,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" |
28 055 370,04
UAH з ПДВ
|
27 099 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СК "ГРАДО-СТРОЙ" |
28 696 804,80
UAH з ПДВ
|
27 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Сінта-Сервіс" |
28 373 245,59
UAH з ПДВ
|
27 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЙЕР СКАЙ" #33339035 |
Переможець |
23 965 799,26
UAH з ПДВ
|
10 січня 2025 12:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2024 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2025 15:32
|
Лист на розірвання договору_396 від 12.03.2025.pdf | укладений |
12 березня 2025 15:29
|
Скрін підтвердження відправлення листа 396 ТОВ АЙЕР СКАЙ.png | укладений |
12 березня 2025 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2025 13:22
|
ДУ 2 від 04.03.2025.pdf | зміни до договору |
05 березня 2025 13:19
|
Додаток 7.rtf | зміни до договору |
05 березня 2025 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2025 16:52
|
ДУ_1 до дог OD04A_04_W від 17.02.2025.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2025 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2025 18:18
|
Договір OD04A_04_W від 17.02.2025.PDF | укладений |
17 лютого 2025 18:14
|
Протокол_2401 від 24.01.2025_продовження строку підпис договір.pdf | укладений |
17 лютого 2025 18:14
|
Додаток_7 до дог OD04A_04_W від 17.02.2025.pdf | укладений |
17 лютого 2025 18:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На дату укладання Договору бюджетні зобов’язання виникають в межах кошторисних призначень, які складають 3000000,00 грн., а саме: - 493 243,06 грн. - співфінансування робіт за проектом з місцевого бюджету; - 2 506 756,94 грн. - кошти місцевого бюджету (покриття ПДВ) |
Номер договору про закупівлю: | OD04A_04_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підсумкова відомість ресурсів у машинозчитувальнму форматі |
Номер договору про закупівлю: | OD04A_04_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 лютого 2025 — 13 березня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У відповідності до висновку про результати моніторингу закупівлі та з метою виконання покладених на Замовника зобов'язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись п.п. 4.1.6. п. 4.1 Розділу 4 Договору № OD04A_04_W від 17.02.2025 р., Дальницька сільська рада розриває договір в односторонньому порядку з 13 березня 2025 року на підставі п.п. 4.1.6. п. 4.1 Розділу 4 Договору. |