Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пончо, вид 1 (ДК 021:2015: 18220000-7: Штормовий одяг)
Очікувана вартість
68 940 000,00 UAH
UA-2024-11-26-004496-a e3755105dafc4fa19aeeed3bd904fd18
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Казьмірчук

+380934785107 i.kazmirchuk@dot.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Ірина Казьмірчук
+380934785107
i.kazmirchuk@dot.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2024 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2024 00:00
Початок аукціону: 05 грудня 2024 12:38
Початок аукціону: 05 грудня 2024 12:38
Очікувана вартість: 68 940 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 344 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 689400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18220000-7: Штормовий одяг


N-02-01-03-000-0003

N-02-01-03-000-0003

Місце поставки – Україна
90 тис. шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90000 штука
Пончо, вид 1 (ДК 021:2015: 18220000-7: Штормовий одяг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2025
ДК 021:2015: 18220000-7 — Штормовий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 689400 UAH
Форма підтвердження: документ
26 листопада 2024 11:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2024 11:02
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
26 листопада 2024 11:02
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
26 листопада 2024 11:02
Додаток № 8 Проєкт договору.docx
26 листопада 2024 11:02
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
26 листопада 2024 11:02
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
26 листопада 2024 11:02
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
26 листопада 2024 11:02
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
26 листопада 2024 11:02
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
26 листопада 2024 11:02
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
26 листопада 2024 11:02
tc_poncho.pdf
26 листопада 2024 11:02
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
26 листопада 2024 11:02
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність законодавству України
Дата подання: 29 листопада 2024 12:09
Дата відповіді: 29 листопада 2024 17:10
В п.12 Оголошення вказано "Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною." Жодною нормою законодавства України (ні Законом "Про публічні закупівлі", ні ОСОБЛИВОСТЯМИ здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затв. постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275, ні ОСОБЛИВОСТЯМИ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затв. постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178) не визначено що усунення невідповідностей слід кваліфікувати як ВІДКЛИКАННЯ пропозиції. Оскільки ДП МОУ "ДОТ" не є нормотворчим державним органом України та не може на власне бажання чи за "погодженням з учасниками ("Учасник погоджується з тим,....") змінювати зміст нормативних актів України З МЕТОЮ НЕПРАВОМІРНОГО СТЯГНЕННЯ З УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ - тому вимагаємо виключити вищенаведений абзац з п.12 Оголошення як протизаконний та дискримінаційний !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. На підставі цього замовником зазначена додаткова інформація щодо пропозиції учасника. Пропозиція учасника має подаватися з урахуванням усіх умов та вимог, встановлених замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Згідно з п.19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі шляхом подання пропозиції для участі у закупівлі учасник підтверджує згоду з усіма умовами проведення закупівлі, що встановлюються замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, у разі подання учасником своєї пропозиції для участі у закупівлі вважатиметься, що учасник погодився з усіма умовами та вимогами, встановленими в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно п. 3 ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі" забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними. Замовником оголошенні закупівлі без поділу на лоти з різними періодами прийому пропозицій, що дає можливість учаснику згідно п. 9 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-18-000044 ● 42b3a92e38434cb49b8a5a88e04ba307
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2024 17:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


18.12.2024 № 336

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
58 UA-2024-11-26-004496-a 26.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-23 12:22:30

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі пончо, вид 1 (ДК 021:2015: 18220000-7: Штормовий одяг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-26-004496-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-26 09:16:25

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-12-18-000044 (UA-2024-11-26-004496-a)

1. Постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.



Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».

Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.

За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.

Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.

Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.

Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.

Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).



Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі

Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення», а також на офіційному сайті Уповноваженого органу з розробки технічної специфікації Партнер Міністерства оборони України.

1.https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html

2.Партнер МО. Технічні специфікації



Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі

Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 17.10.2024р. № 232-ОД «Про затвердження Методики визначення орієнтовної вартості номенклатурної позиції та очікуваної вартості предмета закупівлі в Державному підприємстві Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2024 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД" 56 700 000,00
UAH з ПДВ
48 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ" 63 900 000,00
UAH з ПДВ
50 399 100,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ" 68 940 000,00
UAH з ПДВ
53 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АнВа" 64 260 000,00
UAH з ПДВ
56 694 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД" 68 936 400,00
UAH з ПДВ
68 936 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 68 936 400,00
UAH з ПДВ
68 936 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК ТРЕЙД" 68 940 000,00
UAH з ПДВ
68 940 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 грудня 2024 16:43
Електронний підпис
11 грудня 2024 16:41
Фін звітність.pdf.p7s
11 грудня 2024 16:41
Лист-відповідь.pdf.p7s
11 грудня 2024 16:37
Лист-відповідь.pdf
11 грудня 2024 16:37
Фін звітність.pdf
04 грудня 2024 23:33
Електронний підпис
04 грудня 2024 23:31
Key-6.dat
04 грудня 2024 23:05
07 Довідка мтб.pdf.p7s
04 грудня 2024 23:05
12 Довідка корупц Ю.О..pdf
04 грудня 2024 23:05
02 Лист гарантія дод 5.pdf.p7s
04 грудня 2024 23:05
01 Цінова пропозиція.pdf.p7s
04 грудня 2024 23:05
01 Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2024 23:05
00 БГ.rar.p7s
04 грудня 2024 23:05
13 Довідка МВС.pdf.p7s
04 грудня 2024 23:05
02 Лист гарантія дод 5.pdf
04 грудня 2024 23:05
11 Довідка корупц Дир.pdf.p7s
04 грудня 2024 23:05
18 Висновок СЕС ПОнчо.pdf
04 грудня 2024 23:05
18 Висновок СЕС ПОнчо.pdf.p7s
04 грудня 2024 23:05
08.1 Довідка працівники.pdf
04 грудня 2024 23:05
08 Довідка працівники.pdf
04 грудня 2024 23:05
04 Договір з виробником.pdf
04 грудня 2024 23:05
12 Довідка корупц Ю.О..pdf.p7s
04 грудня 2024 23:05
00 БГ.rar
04 грудня 2024 23:05
13 Довідка МВС.pdf
04 грудня 2024 23:05
07.1 Довідка мтб.pdf
04 грудня 2024 23:05
07.1 Довідка мтб.pdf.p7s
04 грудня 2024 23:05
07 Довідка мтб.pdf
04 грудня 2024 23:05
11 Довідка корупц Дир.pdf

Публічні документи

13 грудня 2024 17:51
Електронний підпис
13 грудня 2024 17:50
4.Довідка.pdf.p7s
13 грудня 2024 17:50
2.Наказ.pdf.p7s
13 грудня 2024 17:50
4.Довідка.pdf
13 грудня 2024 17:50
2.Наказ.pdf
04 грудня 2024 19:41
Електронний підпис
04 грудня 2024 19:41
Електронний підпис
04 грудня 2024 19:38
1.Цінова пропозиція.pdf.p7s
04 грудня 2024 19:38
1.Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2024 19:38
Витяг (1) (1).pdf.p7s
04 грудня 2024 19:38
Довідка (3).zip
04 грудня 2024 19:38
Довідка.pdf.p7s
04 грудня 2024 19:38
Витяг (1) (1).pdf
04 грудня 2024 19:38
inform.pdf (2).p7s
04 грудня 2024 19:38
inform (2).pdf.p7s
04 грудня 2024 19:38
Гарантія з банку.zip
04 грудня 2024 19:38
Довідка.pdf.p7s
04 грудня 2024 19:38
Підписаний Licenz.pdf
04 грудня 2024 19:38
04.12.2024.zip
04 грудня 2024 19:38
Довідка.pdf
04 грудня 2024 19:38
inform (2).pdf
04 грудня 2024 19:38
Файл підпису (1).p7s
04 грудня 2024 19:38
25.Довідка.pdf
04 грудня 2024 19:38
11.Квитанція №2.Копія.pdf
04 грудня 2024 19:38
26.Наказ.pdf.p7s
04 грудня 2024 19:38
9.Накази. Копія.pdf
04 грудня 2024 19:38
15.Лист-гарантія.pdf
04 грудня 2024 19:38
25.Довідка.pdf.p7s
04 грудня 2024 19:38
26.Наказ.pdf
04 грудня 2024 19:38
11.Квитанція №2.Копія.pdf.p7s
04 грудня 2024 19:38
15.Лист-гарантія.pdf.p7s
04 грудня 2024 19:38
9.Накази. Копія.pdf.p7s
04 грудня 2024 19:38
3.Акт.pdf
04 грудня 2024 19:38
20.Гарантійний лист.pdf
04 грудня 2024 19:38
20.Гарантійний лист.pdf.p7s
04 грудня 2024 19:38
3.Акт.pdf.p7s
04 грудня 2024 19:38
Гарантія з банку.zip

Публічні документи

04 грудня 2024 17:43
Електронний підпис
04 грудня 2024 17:43
Електронний підпис
04 грудня 2024 17:42
10_4 Витяг МВС.rar
04 грудня 2024 17:42
8. Лист-гарантія.pdf
04 грудня 2024 17:42
Гарантія 115674-GL-97-104.rar
04 грудня 2024 17:42
10_3 Довідка юр.о..zip
04 грудня 2024 17:42
10_6 Довідка ДПС.pdf
04 грудня 2024 17:42
3. АКТ, пончо 2024.pdf
04 грудня 2024 17:42
1. Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2024 17:42
10_4 Витяг МВС.pdf
04 грудня 2024 17:42
10_6 Довідка ДПС.zip
04 грудня 2024 17:42
10_2 Довідка ф.о..zip
04 грудня 2024 17:42
Гарантія 115674-GL-97-104.rar

Публічні документи

04 грудня 2024 15:35
Електронний підпис
04 грудня 2024 15:35
Електронний підпис
04 грудня 2024 15:35
Guarantee _115353_GL-88_50_689 400.zip
04 грудня 2024 15:35
Довідка (1).zip
04 грудня 2024 15:35
16. Анкета.pdf
04 грудня 2024 15:35
11. Відгук.pdf
04 грудня 2024 15:35
public_doc (3).p7s
04 грудня 2024 15:35
16. Анкета.pdf.p7s
04 грудня 2024 15:35
inform.pdf (2).p7s
04 грудня 2024 15:35
public_doc (3).pdf
04 грудня 2024 15:35
Файл підпису (1).p7s
04 грудня 2024 15:35
inform.pdf
04 грудня 2024 15:35
14. Лист-гарантія.pdf
04 грудня 2024 15:35
14. Лист-гарантія.pdf.p7s
04 грудня 2024 15:35
Витяг (1).pdf
04 грудня 2024 15:35
Довідка.zip

Публічні документи

04 грудня 2024 16:15
Електронний підпис
04 грудня 2024 16:15
Електронний підпис
04 грудня 2024 16:14
Анкета.pdf
04 грудня 2024 16:14
Анкета.pdf.asice.zip
04 грудня 2024 16:14
Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2024 16:14
Накладні Рошен.pdf.asice.zip
04 грудня 2024 16:14
Накладні МІК.pdf.asice.zip
04 грудня 2024 16:14
Акт Пончо.pdf
04 грудня 2024 16:14
Накладні вч Т0710.pdf
04 грудня 2024 16:14
Анкета.pdf
04 грудня 2024 16:14
Анкета.pdf.asice.zip
04 грудня 2024 16:14
Довідка щодо досвіду.pdf
04 грудня 2024 16:14
Акт Пончо.pdf.asice.zip
04 грудня 2024 16:14
Накладні МІК.pdf
04 грудня 2024 16:14
Договір № 596 від 15.04.2022.pdf
04 грудня 2024 16:14
Накладні вч Т0710.pdf.asice.zip
04 грудня 2024 16:14
Лист-гарантія.pdf.asice.zip
04 грудня 2024 16:14
inform.pdf (1).p7s
04 грудня 2024 16:14
Накладні Рошен.pdf
04 грудня 2024 16:14
inform (1).pdf
04 грудня 2024 16:14
Баланс за 9міс 2024 з кв.2.pdf
04 грудня 2024 16:14
Довідка щодо мат.бази.pdf
04 грудня 2024 16:14
Лист-гарантія.pdf

Публічні документи

04 грудня 2024 21:48
Електронний підпис
04 грудня 2024 21:48
Електронний підпис
04 грудня 2024 21:46
Гарантія 3929.zip
04 грудня 2024 21:46
11. Довідка ДПС.pdf
04 грудня 2024 21:46
9 Довідка банкрутство.pdf
04 грудня 2024 21:46
6. Анкета.pdf
04 грудня 2024 21:46
1. Довідка обладнання.pdf
04 грудня 2024 21:46
2. Довідка працівники.pdf
04 грудня 2024 21:46
4.1 Копія квитанції №2.pdf
04 грудня 2024 21:46
1 Акт Цур пончо.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Key-6.dat

ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП ГВАРДІАН ФОРМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Витяг ПДВ.pdf

ТОВ "АнВа"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК ТРЕЙД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 3929.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕКСТГЕН ЛТД"
#44995742
Відхилено 48 000 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2024 15:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2024 16:56
ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ"
#2772513779
Переможець 50 399 100,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2024 14:51

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником: 1. Надана цінова пропозиція суперечить пункту 7 Додатку № 1 до Оголошення, що запропонований товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна), Учасником надано Форму «Цінова пропозиція» із зазначенням країни походження товару Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії. 2. Не надано гарантійний лист в довільній формі від виробника запропонованого товару з гарантією про те, що товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна). 3.Надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій не за формою згідно п. 1 Додатку № 4 до Оголошення. 4. Надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації не за формою згідно п. 2 Додатку № 4 до Оголошення. 5. Не надано інформацію наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років згідно п. 3 Додатку 4 до Оголошення. Надання підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію від виробника не передбачено. 6. Не надано інформацію про наявність фінансової спроможності учасника згідно п. 4 Додатку № 4 до Оголошення. Надання підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію від виробника не передбачено. 7. Не надано сканований оригінал/копію документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датований до оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі Для усунення невідповідностей необхідно надати : 1) Форму «Цінова пропозиція» згідно з ДОДАТКОМ № 2 до Оголошення та з урахуванням п. 7 Додатку № 1. 2) гарантійний лист в довільній формі від виробника запропонованого товару з гарантією про те, що товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна). 3) Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій за формою, наведеною в п. 1.1 Додатку № 4 Оголошення 4) Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації за формою, наведеною в п. 2.1 Додатку № 4 Оголошення 5) Надати інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років згідно п. 3 Додатку 4 до Оголошення (який підтверджується Учасником). 6) Надати інформацію про наявність фінансової спроможності учасника згідно п. 4 Додатку № 4 до Оголошення. 7) сканований оригінал/копію документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості відповідно до п. 11 Розділу І Додатку 7.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2024 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ"
#2772513779
50 399 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2024 12:59
Договір №462 12-24-РМ від 20.12.2024.pdf укладений
24 грудня 2024 08:34